Ik helaas "fuckit"...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak het woord "moooooi"
quote:
NEEN, Lieke is gewoon of niet helemaal goed, of ze snapt geen zak van het spel. 1 van deze 2 denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen waarschuwing voor B en A... ik twijfel aan mijzelf, zijn B en A echt zo goed?
Lieko slieko klieko plieko flieko stinksnol ijskonijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik doe lekker mijn eigen ding.
Er staan allemaal leuke dingetjes te wachten
Het is hier zo leuk
Ben het beu, deze spelletjes
Hey, doe ermee wat je wil hoor
Ik, ik ik ik ik ik ik
Ik kan je maar 1 tip geven, doe gewoon je eigen ding, jezelf in de waarde laten
Wie doe ik na?
Huub kon het ook al niet winnen van Dennix laat staan Brian, nu gaat hij alleen nog vrouwen aanpakken, dat durft hij nog wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me niet duidelijk waarom Huub deze ruzie zit te maken. Voor TV kan het niet zijn, want als ze dit zouden uitzenden denkt iedereen dat het een herhaling van vorig jaar is. Het wordt tijd dat hij zich eens tegen Brian gaat richten.
Ja, ik ook wel... Pffff, eigenlijk is het te errug....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak het woord "moooooi"
Jaaahquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieko slieko klieko plieko flieko stinksnol ijskonijn![]()
nee maar ook niet zo slecht als sommige hier laten lijken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
zijn B en A echt zo goed?
Dennix is 1 keer goed uit een gesprek gekomen verder werd ie alleen maar in de hoek geluld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub kon het ook al niet winnen van Dennix laat staan Brian, nu gaat hij alleen nog vrouwen aanpakken, dat durft hij nog wel.
Maar van Lieke kan hij het ook al niet winnen.
Zal dat nou door dat alcohol misbruik komen ?
Ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik mompel wel eens "dat is toch fokking niet normaal "
Mooi gesprek? Alleen Likke kwam aan t woord.. lekker gesprek, ik denk dat Claire weet dat ze meer aan Huub heeft en niet aan Slieko die met alle winden mee waait..quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef coldstar het volgende:
Mooi gesprek tussen Lieke en Claire. Dit gesprek mijn bevestiging maar weer dat Claire, Huub toch niet zo vertrouwd als Huub zelf wel denkt.
Zo groot zijn die voeten van Huub niet..........naar mijn maatstavenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou je lekker vinden ?? Heb je Huubs schoenmaat gezien ??![]()
![]()
Omdat het van de schim moetquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef coldstar het volgende:
Claire spreekt uit dat Lieke toch haar favoriet is.
Erg hoor...hoe ziek ben je dan..hoe ongelooflijk haatdragend zit je dan in elkaar...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef T-lex het volgende:
Wow...Selen wil echt weten wat Lieke en Claire bespreken....ze kruipt onder de DJ tafel in de hoop dat ze zo terug komen en weer in de chill gaan zitten.
Ja iedereen heeft zijn ding... Hey dat is top!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:33 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat het heel slim is van claire samen met Lieke te gaan. Ik denk dat Lieke een stuk eerlijker in haar bevindingen is dan Huub.
Ik vind het jammer maar begrijp het wel..Lieke is het minst explosief...dus het veiligst...Lieke is ook met Jaap..dat is ook redelijk veilig..beide geen ruziezoekers...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef coldstar het volgende:
Claire spreekt uit dat Lieke toch haar favoriet is.
Brian gaat echt niet voor niks zo opvallend de chill in hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:37 schreef Disana het volgende:
Brian moet Selene nu toch al hebben gezien.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:26 schreef T-lex het volgende:
Brian over Dimī:
"Dit is echt erg...
Een werkende burger...
jatten ze z'n snorfiets (was een scooter)
...en een boom naait hem ook nog is een oor aan. (Dimi heeft tegen een boom gereden met z'n auto en moet dokken voor de boom)"
![]()
Ik bezig 'dat gaat 'm niet worden' te vaakquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef kissa het volgende:
Ik mompel wel eens "dat is toch fokking niet normaal "
Claire zegt dat ze alleen maar beelden heeft gezien datquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Claire vindt Selene verschrikkelijk,
ze heeft alle beelden toen ook gezien.
En Huub gaat naar Claire toe wanneer Lieke Selene reiki geeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian tegen Huub: Ga jij NOG wat doen, ga je er wat mee doen??
Ja, Brian baalt dat Huub bij dit gesprek staat..hij is bang dat hij de info voor zich zelf gaat gebruiken..dat wil Brian natuurlijk niet...Selena doet dit alles voor hem en Amanda..NIET voor Huub...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian tegen Huub: Ga jij NOG wat doen, ga je er wat mee doen??
Heeft ze al drie keer gezegd tyegen Huub.Maar Huub lulde maar door en hoorde niks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Katewalker het volgende:
Mooi..Huub heeft nu expliciet uit de mond van Selene gehoord dat zij met Amanda en Brian speelt...toen ze het zei keek Brian meteen op en keek naar Huub...
Brian dacht ook een plekje te weten waar hij ongestoord Nena kon neuken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef Disana het volgende:
Brian weet in het hele huis een plek 'waar we kunnen afluisteren'.
Oi, die heb ik ook .......quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bezig 'dat gaat 'm niet worden' te vaak.
Precies..daarom hoop ik dat het nu wel tot hem door drong..quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze al drie keer gezegd tyegen Huub.Maar Huub lulde maar door en hoorde niks.
Ging over Claire toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke het douchen wel eens geskipt terwijl ze heeft paard gereden, 'that's nasty'.
Bij mij nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 doet het na dagen nu wel lekker
OMG is dat ook van DGK? Nou dan dat ookquote:
Ging over Claire...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke het douchen wel eens geskipt terwijl ze heeft paard gereden, 'that's nasty'.
Alleen jammer van de kop die er op te zien isquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 doet het na dagen nu wel lekker
Oh, dan heb ik me vergist.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ging over Claire toch?
Hij zei dat ie dr vies wijf oid had genoemd, omdat ze r douchen had geskipped na t paardrijden.
Moet ie ns naar zn dellie kijken![]()
En alsof je wanneer je hebt paardgereden onder de stront zit
Huub zal de eindstrijd niet halen.Als de eindstrijd komt is Huub op en iedereen weet alles.Net wat zijn vader zegt Huub gaat ten onder aan vrouwen.Hij vertrouwd te veel op Amanda en Selene.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies..daarom hoop ik dat het nu wel tot hem door drong..
Waarom nou die streamswitch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
Huub over Lieke in kantoor.
Ho ho, niet te enthousiast. Het is Luc maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Starlie het volgende:
Luc irriteert zich aan Selene.... jeetje ik zou die jongen bijna gaan mogen!
Brian valt ook vaak genoeg door de mand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian is zo niet een fijne psycholoog. Die heeft nul/nada mensenkennis. Nu probeert hij Luc een verliefdheid aan te praten...Nee Brian alleen bij jezelf werkt dat!
Ik zei ook: bijna want inderdaad het is Luc maar... en hij is zo dom om dit met Brian te bespreken... ben benieuwd hoe snel hij dit met Selene gaat bespreken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ho ho, niet te enthousiast. Het is Luc maar.
Selene frustreren en daarna hoeft ze niks meer te doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar...uuh behalve roken wat doet Claire?
Ze steekt haar vingers uit om haar nagels te laten doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar...uuh behalve roken wat doet Claire?
Huub heeft gisteren een heel lang gesprek met Claire gehad. Daarin vroeg hij aan Claire wie zij er als eerste uit zou willen stemmen. Claire antwoorden toen, Amanda en daarna Brain. Dit heeft Huub weer gtegen Celene verteld en die verteld het n u weer aan Brain en Amanda.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef BuffyJan het volgende:
Dus Claire heeft uitgesproken dat ze Amanda er als eerst uitwilt, daarna Brian.
En dan dus? Wat is dan de stookwaarde Selene?
:s Ik niet snap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |