Claire zegt dat ze alleen maar beelden heeft gezien datquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Claire vindt Selene verschrikkelijk,
ze heeft alle beelden toen ook gezien.
En Huub gaat naar Claire toe wanneer Lieke Selene reiki geeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian tegen Huub: Ga jij NOG wat doen, ga je er wat mee doen??
Ja, Brian baalt dat Huub bij dit gesprek staat..hij is bang dat hij de info voor zich zelf gaat gebruiken..dat wil Brian natuurlijk niet...Selena doet dit alles voor hem en Amanda..NIET voor Huub...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian tegen Huub: Ga jij NOG wat doen, ga je er wat mee doen??
Heeft ze al drie keer gezegd tyegen Huub.Maar Huub lulde maar door en hoorde niks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Katewalker het volgende:
Mooi..Huub heeft nu expliciet uit de mond van Selene gehoord dat zij met Amanda en Brian speelt...toen ze het zei keek Brian meteen op en keek naar Huub...
Brian dacht ook een plekje te weten waar hij ongestoord Nena kon neuken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef Disana het volgende:
Brian weet in het hele huis een plek 'waar we kunnen afluisteren'.
Oi, die heb ik ook .......quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bezig 'dat gaat 'm niet worden' te vaak.
Precies..daarom hoop ik dat het nu wel tot hem door drong..quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze al drie keer gezegd tyegen Huub.Maar Huub lulde maar door en hoorde niks.
Ging over Claire toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke het douchen wel eens geskipt terwijl ze heeft paard gereden, 'that's nasty'.
Bij mij nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 doet het na dagen nu wel lekker
OMG is dat ook van DGK? Nou dan dat ookquote:
Ging over Claire...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke het douchen wel eens geskipt terwijl ze heeft paard gereden, 'that's nasty'.
Alleen jammer van de kop die er op te zien isquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 doet het na dagen nu wel lekker
Oh, dan heb ik me vergist.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ging over Claire toch?
Hij zei dat ie dr vies wijf oid had genoemd, omdat ze r douchen had geskipped na t paardrijden.
Moet ie ns naar zn dellie kijken![]()
En alsof je wanneer je hebt paardgereden onder de stront zit
Huub zal de eindstrijd niet halen.Als de eindstrijd komt is Huub op en iedereen weet alles.Net wat zijn vader zegt Huub gaat ten onder aan vrouwen.Hij vertrouwd te veel op Amanda en Selene.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies..daarom hoop ik dat het nu wel tot hem door drong..
Waarom nou die streamswitch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
Huub over Lieke in kantoor.
Ho ho, niet te enthousiast. Het is Luc maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Starlie het volgende:
Luc irriteert zich aan Selene.... jeetje ik zou die jongen bijna gaan mogen!
Brian valt ook vaak genoeg door de mand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian is zo niet een fijne psycholoog. Die heeft nul/nada mensenkennis. Nu probeert hij Luc een verliefdheid aan te praten...Nee Brian alleen bij jezelf werkt dat!
Ik zei ook: bijna want inderdaad het is Luc maar... en hij is zo dom om dit met Brian te bespreken... ben benieuwd hoe snel hij dit met Selene gaat bespreken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ho ho, niet te enthousiast. Het is Luc maar.
Selene frustreren en daarna hoeft ze niks meer te doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar...uuh behalve roken wat doet Claire?
Ze steekt haar vingers uit om haar nagels te laten doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar...uuh behalve roken wat doet Claire?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |