Ik had het trouwens over het door vertellen aan Calene over het gesprek tussen Claire en Huub. Daar is Celene n.l. niet bij geweest en ook niet afgeluistert. Dat ging over het eruit stemmen van Amanda. Dus als je huub de hand boven zijn hoofd wil houden, dat mag van mij hoor, maar wel even goed lezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maakt
Oooooh, ik kijk nu weer even mee. De saliegeuren verspreiden zich al.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
De reiki komt eraan. Selene zal wel gaan bleren, en Lieke invoelend kijken.
Heeft ze met Huub afgesproken om dat zo te zeggen.En Huub weet ook dat Selene het aan Amanda en Brian gaat doorvertellen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over het door vertellen aan Calene over het gesprek tussen Claire en Huub. Daar is Celene n.l. niet bij geweest en ook niet afgeluistert. Dat ging over het eruit stemmen van Amanda. Dus als je huub de hand boven zijn hoofd wil houden, dat mag van mij hoor, maar wel even goed lezen
èn 20 lentes jong...................quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zhe ultimate lady of zhe GolDen Cage !
Dacht het niet, ze heeft namelijk al een aantal maal uit gesproken in bijzijn van Huub dat ze met Amanda en Brain speelt toch ?????quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze met Huub afgesproken om dat zo te zeggen.En Huub weet ook dat Selene het aan Amanda en Brian gaat doorvertellen.
Kan je ook al intelligent kijken....quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
Huub kijkt intelligentOverleg Jaap - Huub - Claire.
[ afbeelding ]
Ik kijk áltijd intelligent, maar ik neem aan dat je Huub bedoeltquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan je ook al intelligent kijken....
Ja dat neem ik ook aan, zo omschreef je het dacht ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk áltijd intelligent, maar ik neem aan dat je Huub bedoelt
Ja, maar jij vroeg of ik ook intelligent kon kijken. Nou, dat kan ik bijna net zo goed als Huub hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja dat neem ik ook aan, zo omschreef je het dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |