Huub heeft gisteren een heel lang gesprek met Claire gehad. Daarin vroeg hij aan Claire wie zij er als eerste uit zou willen stemmen. Claire antwoorden toen, Amanda en daarna Brain. Dit heeft Huub weer gtegen Celene verteld en die verteld het n u weer aan Brain en Amanda.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef BuffyJan het volgende:
Dus Claire heeft uitgesproken dat ze Amanda er als eerst uitwilt, daarna Brian.
En dan dus? Wat is dan de stookwaarde Selene?
:s Ik niet snap
[/gilmode] vuil kutwijf houd je bek, houd je bek stom wijf dat je daar bent /[gilmode]quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:06 schreef Marrije het volgende:
En gelukkig is Selene een grote meid!
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maaktquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:05 schreef coldstar het volgende:
ik denk als Claire er achter komt dat Huub het gesprek tussen haar en Huub doorveteld heeft aan Selene, zal haar wantrouwen alleen maar toe nemen
Met een raadsel over kabouters met puntmutsenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Starlie het volgende:
Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig in de huiskamer?!
Ik maak huub niet slecht, die is al slecht....quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maakt
Ah speciaal een spelletje waar Huub zich dus wel in thuis zal voelen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een raadsel over kabouters met puntmutsen
Een raadsel maar zelfs de clue, als iemand hem al snapt is niet leuk geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Starlie het volgende:
Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig in de huiskamer?!
Nee, de clou klopt ook al nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een raadsel maar zelfs de clue, als iemand hem al snapt is niet leuk geloof ik.
Vertel dan wel de waarheid als het over de streams gaat.Kan mij niet schelen dat je Huub slecht vindquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik maak huub niet slecht, die is al slecht....die kan je echt niet slechter maken als hij al is.
Maak er dan wel even iets speciaals vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Donnie om af te halen als ie terug is van de sportschool :-)
Donnie neemt genoegen met alles wat Selen is dus laat het speciale aan hem zelf over :-)quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak er dan wel even iets speciaals van![]()
[ afbeelding ]
Meerderheidsstemmen is wat anders dan contactpunten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef coldstar het volgende:
Huub wil weer contact punten om hedda te laten slapen. Het is al weer een week geleden dat het zakje van Huub geleegd is. Hij heeft nu een pond zak en een ons kont ...
ik denk dat ze meer kans maken tegen claire. Maak nog niet zo een sterke indruk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef BuffyJan het volgende:
Ik hoop echt dat de brief van schatje binnenkomt aan Lieke
En waarom nou alle ballen op Claire? Doe ns Mannie of Brain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |