Same as alwaysquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
En we gaan weer op de oude voet verder.De rest kan niks dus Huub moet maar weer ruzie maken met Lieke.
OTquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke Orange heb je en welke snelheid? Ga je via KPN Wholesale of via Orange direct in je woonplaats ??
Stuur me een trace en ik zoek het voor je op als je het niet weet ..
Op zich zouden er geen problemen mogen zijn of .....(dus PM me met de tracerts etc kan ik het uitzoeken)
Maar het word zo saai.Laat verdorie Brian eens aangepakt worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebbes...
Rooie3, dat vind ik nou ook, zonet probeerde Huub voor Claire en Selene een tv momentje te scoren maar dat wilde niet lukken....
Hij laat nu even zien, samen met Lieke, hoe het wel moet.
Sigaretten zijn toch persoonlijke bezittingen... het wachten is nu op een ton boete voor Brian?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef T-lex het volgende:
Lammetjesthee stak naast Brian een sigaret op. Amanda keek vies naar de sigaret met een pruillipje.
Brian pakt de sigaret breekt hem en flikkerd hem in LL z'n bord, terwijl hij hem bigsmile aan kijkt.![]()
Luc pakt een nieuwe en houdt hem maar ff in z'n andere hand vast zodat Brian er niet bij kan.
Ook dat zal wel niet door gaan, LL is maar gastspeler, kunnen ze dus mee doen wat ze willen volgens mij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Sigaretten zijn toch persoonlijke bezittingen... het wachten is nu op een ton boete voor Brian?
T kan idd geen kwaad als Huub het een keer op een andere manier gaat proberen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, gewoon zure Lieke in het vervolg ook irriteren door zoveel mogelijk bij ieder gesprek te gaan zitten.
Je kan het.
Ja gezellig... Lieke en Q en Huub er naast...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, gewoon zure Lieke in het vervolg ook irriteren door zoveel mogelijk bij ieder gesprek te gaan zitten.
Je kan het.
Post is al geweest, niks daarvan gezien....quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:43 schreef schatje het volgende:
Is de post al geweest? Ik had een kaartje gestuurd naar Lieke met een afbeelding van d'r benen bont en blauw van die aanranding en de vraag of ze wel zeker weet of het niets persoonlijk was.
"Doe je ding" is mijn stopwoord geworden, 100%quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, hey....
dat wordt mijn nieuwe stopwoord waarschijnlijk.... net zoals: echt he, of : is dat zo? of: gezellig
Kutprogramma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |