Same as alwaysquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
En we gaan weer op de oude voet verder.De rest kan niks dus Huub moet maar weer ruzie maken met Lieke.
OTquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke Orange heb je en welke snelheid? Ga je via KPN Wholesale of via Orange direct in je woonplaats ??
Stuur me een trace en ik zoek het voor je op als je het niet weet ..
Op zich zouden er geen problemen mogen zijn of .....(dus PM me met de tracerts etc kan ik het uitzoeken)
Maar het word zo saai.Laat verdorie Brian eens aangepakt worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebbes...
Rooie3, dat vind ik nou ook, zonet probeerde Huub voor Claire en Selene een tv momentje te scoren maar dat wilde niet lukken....
Hij laat nu even zien, samen met Lieke, hoe het wel moet.
Sigaretten zijn toch persoonlijke bezittingen... het wachten is nu op een ton boete voor Brian?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef T-lex het volgende:
Lammetjesthee stak naast Brian een sigaret op. Amanda keek vies naar de sigaret met een pruillipje.
Brian pakt de sigaret breekt hem en flikkerd hem in LL z'n bord, terwijl hij hem bigsmile aan kijkt.![]()
Luc pakt een nieuwe en houdt hem maar ff in z'n andere hand vast zodat Brian er niet bij kan.
Ook dat zal wel niet door gaan, LL is maar gastspeler, kunnen ze dus mee doen wat ze willen volgens mij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Sigaretten zijn toch persoonlijke bezittingen... het wachten is nu op een ton boete voor Brian?
T kan idd geen kwaad als Huub het een keer op een andere manier gaat proberen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, gewoon zure Lieke in het vervolg ook irriteren door zoveel mogelijk bij ieder gesprek te gaan zitten.
Je kan het.
Ja gezellig... Lieke en Q en Huub er naast...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, gewoon zure Lieke in het vervolg ook irriteren door zoveel mogelijk bij ieder gesprek te gaan zitten.
Je kan het.
Post is al geweest, niks daarvan gezien....quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:43 schreef schatje het volgende:
Is de post al geweest? Ik had een kaartje gestuurd naar Lieke met een afbeelding van d'r benen bont en blauw van die aanranding en de vraag of ze wel zeker weet of het niets persoonlijk was.
"Doe je ding" is mijn stopwoord geworden, 100%quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, hey....
dat wordt mijn nieuwe stopwoord waarschijnlijk.... net zoals: echt he, of : is dat zo? of: gezellig
Kutprogramma
Claire, wat heb ik gewonnen?quote:
Dito... sliekoquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef akveor het volgende:
Ik ga wat anders doen... kijk wel weer eens wanneer er een stream Lieke vrij is...
Mooi toch.Vier maar een feestje,heb je vol ook al ingelicht met deze conclusiequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Lieke wint deze discussie wel op alle fronten tegen Huub hoor.
Hij valt per minuut meer door de mand
Shit.quote:
Voor de streamers misschien?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me niet duidelijk waarom Huub deze ruzie zit te maken. Voor TV kan het niet zijn, want als ze dit zouden uitzenden denkt iedereen dat het een herhaling van vorig jaar is. Het wordt tijd dat hij zich eens tegen Brian gaat richten.
Dan zit je toch echt te kijken naar andere streams..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Het woord straatkat is een belediging voor echte straatkatten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
Huub vindt Lieke een aai over de bol zoekende straatkat.
Mag niet Had Jaap het gisteren over.Amanda en Brian staan met zijn tweeen en hokje wil niet dat het weer 4-2 word.Dus Brian en Amanda worden echt beschermd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me niet duidelijk waarom Huub deze ruzie zit te maken. Voor TV kan het niet zijn, want als ze dit zouden uitzenden denkt iedereen dat het een herhaling van vorig jaar is. Het wordt tijd dat hij zich eens tegen Brian gaat richten.
Idd voor de streamers, anders is het HELEMAAL een dooie kutzooi daar..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor de streamers misschien?
Vanmiddag zat hij zich kapot te ergeren om voor C en S tv te maken, hij gaf de ene voorzet na de andere maar C was niet in staat om tv te maken.
Juistem, Huub is de enige die tv maakt en in de reguliere is hij altijd de rotte appel. Gelukkig levert het hem wel stemmen op in de PoPo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor de streamers misschien?
Vanmiddag zat hij zich kapot te ergeren om voor C en S tv te maken, hij gaf de ene voorzet na de andere maar C was niet in staat om tv te maken.
Echt niet....andersom juist...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Maar het zal hem de overwinning gaan kosten.Brian komt het beste weg daar en heeft alle energie over voor de eindstrijd.Huub is dan op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistem, Huub is de enige die tv maakt en in de reguliere is hij altijd de rotte appel. Gelukkig levert het hem wel windeieren op in de PoPo.
Huub maakt ruzie met Lieke omdat hij zich rot irriteert aan haar...eigenlijk is het Amanda's schuld..zij zei tegen Huub waarom kijk je zo ge-irriteerd naar Lieke..spreek je uit...ja, en toen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor een andere discussie dan jij?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Prachtige OP, maar naar mijn onbescheiden mening was het koor der knaapjes nog te stoer voor LamLul.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Onze ganstarapper was aanwezig in zijn gezellige coltruitje. Koorknaapje volgens Cc.
Hahaha oke ik ga wel ff zoekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis te downloaden alhier op de COS :-)
Tuurlijk Huub moet gehaat worden.Wat de rest doet maakt Lieke niet uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Claire vindt Selene verschrikkelijk, ze heeft alle beelden toen ook gezien.
Lieke waarschuwt Claire wel even snel voor Huub.
Aangepast al weet ik niet of het woord koorderig bestaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Prachtige OP, maar naar mijn onbescheiden mening was het koor der knaapjes nog te stoer voor LamLul.
Ipv small talk kan ze lekker goeroe talk gaan doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Lieke: dat is iets tussen jullie.
Waarom wil ze er dan speciaal over praten?
De streams zijn te triest en ik kan die kutstem van Lieke niet meer horen.. Dit noemt Lieke dus converseren? Het lijkt er meer op dat ze gewoon tegen zichzelf zit te praten haha.. OWww wacht Claire krijgt nu even aan paar seconden van mevrouw Oprechtquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Lieke: dat is iets tussen jullie.
Waarom wil ze er dan speciaal over praten?
Okee...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ipv small talk kan ze lekker goeroe talk gaan doen.
Lekker tips geven en al je wijsheid laten zien.
Kijk en leer!
Lieke denkt dat ze Claire iets kan leren. Maar eigenlijk zie ik meer dat ze zichzelf graag hoort praten. En nu volgt er weer een advies over Huub.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:13 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
De streams zijn te triest en ik kan die kutstem van Lieke niet meer horen.. Dit noemt Lieke dus converseren? Het lijkt er meer op dat ze gewoon tegen zichzelf zit te praten haha.. OWww wacht Claire krijgt nu even aan paar seconden van mevrouw Oprecht
Woorden zijn er om mee te spelen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Aangepast al weet ik niet of het woord koorderig bestaat.
Huub!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wiens voet staat er op de muur?
geen idee, ik hoopte al op de popi maar dat is pas volgende week las ik netquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Woorden zijn er om mee te spelen!
Vanavond nog iets op het kooiprogram?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, hey....
dat wordt mijn nieuwe stopwoord waarschijnlijk.... net zoals: echt he, of : is dat zo? of: gezellig
Kutprogramma
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen waarschuwing voor B en A... ik twijfel aan mijzelf, zijn B en A echt zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |