[/gilmode] vuil kutwijf houd je bek, houd je bek stom wijf dat je daar bent /[gilmode]quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:06 schreef Marrije het volgende:
En gelukkig is Selene een grote meid!
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maaktquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:05 schreef coldstar het volgende:
ik denk als Claire er achter komt dat Huub het gesprek tussen haar en Huub doorveteld heeft aan Selene, zal haar wantrouwen alleen maar toe nemen
Met een raadsel over kabouters met puntmutsenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Starlie het volgende:
Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig in de huiskamer?!
Ik maak huub niet slecht, die is al slecht....quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maakt
Ah speciaal een spelletje waar Huub zich dus wel in thuis zal voelen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een raadsel over kabouters met puntmutsen
Een raadsel maar zelfs de clue, als iemand hem al snapt is niet leuk geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Starlie het volgende:
Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig in de huiskamer?!
Nee, de clou klopt ook al nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een raadsel maar zelfs de clue, als iemand hem al snapt is niet leuk geloof ik.
Vertel dan wel de waarheid als het over de streams gaat.Kan mij niet schelen dat je Huub slecht vindquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik maak huub niet slecht, die is al slecht....die kan je echt niet slechter maken als hij al is.
Maak er dan wel even iets speciaals vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Donnie om af te halen als ie terug is van de sportschool :-)
Donnie neemt genoegen met alles wat Selen is dus laat het speciale aan hem zelf over :-)quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak er dan wel even iets speciaals van![]()
[ afbeelding ]
Meerderheidsstemmen is wat anders dan contactpunten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef coldstar het volgende:
Huub wil weer contact punten om hedda te laten slapen. Het is al weer een week geleden dat het zakje van Huub geleegd is. Hij heeft nu een pond zak en een ons kont ...
ik denk dat ze meer kans maken tegen claire. Maak nog niet zo een sterke indruk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef BuffyJan het volgende:
Ik hoop echt dat de brief van schatje binnenkomt aan Lieke
En waarom nou alle ballen op Claire? Doe ns Mannie of Brain
Ik had het trouwens over het door vertellen aan Calene over het gesprek tussen Claire en Huub. Daar is Celene n.l. niet bij geweest en ook niet afgeluistert. Dat ging over het eruit stemmen van Amanda. Dus als je huub de hand boven zijn hoofd wil houden, dat mag van mij hoor, maar wel even goed lezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maakt
Oooooh, ik kijk nu weer even mee. De saliegeuren verspreiden zich al.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
De reiki komt eraan. Selene zal wel gaan bleren, en Lieke invoelend kijken.
Heeft ze met Huub afgesproken om dat zo te zeggen.En Huub weet ook dat Selene het aan Amanda en Brian gaat doorvertellen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over het door vertellen aan Calene over het gesprek tussen Claire en Huub. Daar is Celene n.l. niet bij geweest en ook niet afgeluistert. Dat ging over het eruit stemmen van Amanda. Dus als je huub de hand boven zijn hoofd wil houden, dat mag van mij hoor, maar wel even goed lezen
èn 20 lentes jong...................quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zhe ultimate lady of zhe GolDen Cage !
Dacht het niet, ze heeft namelijk al een aantal maal uit gesproken in bijzijn van Huub dat ze met Amanda en Brain speelt toch ?????quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze met Huub afgesproken om dat zo te zeggen.En Huub weet ook dat Selene het aan Amanda en Brian gaat doorvertellen.
Kan je ook al intelligent kijken....quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
Huub kijkt intelligentOverleg Jaap - Huub - Claire.
[ afbeelding ]
Ik kijk áltijd intelligent, maar ik neem aan dat je Huub bedoeltquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan je ook al intelligent kijken....
Ja dat neem ik ook aan, zo omschreef je het dacht ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk áltijd intelligent, maar ik neem aan dat je Huub bedoelt
Ja, maar jij vroeg of ik ook intelligent kon kijken. Nou, dat kan ik bijna net zo goed als Huub hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja dat neem ik ook aan, zo omschreef je het dacht ik
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:45 schreef fredfik het volgende:
ik krijg nu toch weer z,n raar voor gevoel dat lieke de toneel haak krijgt......
Snap nu ook waarom Brian mag blijven zitten.Hij is de eerste miljonair en die moet gewoon in de finale.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef Marieke_B het volgende:
Wat zijn ze stom dat ze dit alemaal bespreken met Mike erbij!
ontslagronde toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Jaap; donderdag de 31e wordt alles duidelijk....gaat de Kooi door of niet?
Waarom? Iedereen weet dat de Kooi stopt per eind februari.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef Marieke_B het volgende:
Wat zijn ze stom dat ze dit alemaal bespreken met Mike erbij!
Jij schreef bij de foto van huub.....Huub kijkt intelligent. Vandaar dat ik vroeg, kan je ook al intelligent kijken..quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar jij vroeg of ik ook intelligent kon kijken. Nou, dat kan ik bijna net zo goed als Huub hoor
volgens mij van de broer van Clairquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef fredfik het volgende:
wat voor brief is dat?
No dear, de PoPo stopt 20 januari, drie dagen later is de uitslag.quote:
oke 23 jan de uitslag van de popo en 31 januari de ontslagronde?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
No dear, de PoPo stopt 20 januari, drie dagen later is de uitslag.
Klopt. Jaap zeikt nu Lieke af...wat een spannend script.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oke 23 jan de uitslag van de popo en 31 januari de ontslagronde?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Liess het volgende:
Grr, ik kan maar 1 stream tegelijk aan zetten, zodra ik een 2e aanzet gaat de eerste happeren ! Verdomme!
Haar broer schrijft ook dat ze dat bij Jaap en Huub moet zoeken,Wat verdraai jij alles zeg.Derde keer vanavond.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
Wat een eigen dunk. Huub zegt wat je broer zegt daar zij wij het beste in.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haar broer schrijft ook dat ze dat bij Jaap en Huub moet zoeken,Wat verdraai jij alles zeg.Derde keer vanavond.
Ze dreigen niet, ze spelen het spel, en proberen een speler in hún spel te krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef coldstar het volgende:
jaap dreigt Claire dat ze heel goed moet opletten dat ze niet Huub en Jaap tegen zich krijgt. Claire zegt dat ze best moeite heeft Jaap en huub echt te vertrouwen, Zodra Zij Lieke eruit gestemd heeft, moet ze er van op aan kunnen, dat Jaap en Huub dan niet haar eruit zullen stemmen. Hoe verschrikkelijk veel boter moet je op je hoofd hebben omdat te denken Claire!!!. Ik vind toch dat ze behoorlijk aan het dreigen zijn.
Provider probleempje? PM me als je Orange hebtquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook
al dagen
echt irritant
Nee geen orangequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Provider probleempje? PM me als je Orange hebt
Ik geloof nooit dat mike dit gaat doorvertellen. Hij waarschuwt zojuist nog dat hij denkt dat er iemand staat af te luisteren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef STAP01 het volgende:
Laat Mike ook even opzouten!! Die lult alles door aan Br
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat mike dit gaat doorvertellen. Hij waarschuwt zojuist nog dat hij denkt dat er iemand staat af te luisteren.
Uiteindelijk wel, waarschijnlijk in het papiamentsquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik weet het niet
maar zouden ze het niet van mike horen, dan horen ze het wel van iemand anders
Carnavaleske coëxistentie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor weer een nieuwe datum van een nieuw begin..
1 Februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |