Ik zou daar maar niet te zeker van zijn als ik jou wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Dees moet naar KLB, trouwens.
Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als dan partyflock-lui.
>> KLB.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als partyflock-lui.
Zo zwart wit zie ik het niet. Pokeren is zeker een nuttige bezigheid, mits met mate gespeeld. En ja, ik heb genoeg vrienden. Gosh, betekent het feit dat je een hekel hebt aan van die partyjunks gelijk dat je geen vrienden hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:42 schreef Cle0 het volgende:
Lekker zwart wit trouwens, op de bank zitten of in een stampvolle discotheek zuipen. Heb je geen vrienden om een avondje te gaan pokeren of iets anders hips?
Verklaart allesquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:. Ik ben zo'n vreemde eend in de bijt zijn die een goede protestantse opvoeding heeft genoten en dientengevolge zijn avonden graag constructief wil doorbrengen in het gezelschap van intelligente mensen of boeken, in plaats van destructief mijn hersencellen en gehoor te willen wegwerken.
Klacht: mensen wiens leven uit feesten bestaan en niet zonder kunnen.
Bij uitgaan denk ik aan megadiscothekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
onder uitgaan versta ik ook met vrienden lekker in de kroeg over van alles lullen en zulk soort tijdverdrijf.. TS is gewoon echt een saaie doerak
Toch raar, dat je NOOIT uitgaat, en toch 9 van de 10 keer zegt dat je niet uit bent geweest!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:
Als mensen mij vragen of ik nog uit ben geweest in het weekend, antwoord ik negen van de tien keer met een 'neen'.Na enkele keren dat te hebben gevraagd, vragen ze of ik weleens uitga. Wederom een 'neen'. Dan zie je ze in ongeloof kijken
Ik denk dat ze al zijn afgehaakt als TS over zijn fabelachtige gristelijke opvoeding begint.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Toch raar, dat je NOOIT uitgaat, en toch 9 van de 10 keer zegt dat je niet uit bent geweest!
Zie je wat er niet klopt?![]()
Misschien kijken ze je daarom wel vol ongeloof aan!!
En zo is het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Waarom wordt het zo zwart wit gezien?
1. feesten elke dag
2. nooit feesten
Het is toch te combineren? Ik feest niet elke dag/weekend/week
Ik ga als ik zin heb, beter gezegt: Als WE zin hebben.
Soms een avondje thuis, soms een avondje weg, soms een avondje doorhalen tot 7 uur 's ochtends
en dan weer naar college. Kom op, iedereen moet gewoon doen waar hij/zijn zin in heeft..
Stelletje zwart/wit-kijkers
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?quote:techno/dnb/hardcore/trance-feesten
yepquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?
Vooral dat ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:36 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, dansen is voor paupers.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de OP lasquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef Cinch het volgende:
TS = kloon van BaajGuardian.
dansen is fijn mits er aan enige voorwaarden zoals alcohol etc kan worden voldaan. Dan is het te doenquote:
+1.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:42 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, ik voel me nooit echt op m'n gemak in een discotheek. Je kan niet praten met je vrienden of anderen in de discotheek, de muziek die er gedraaid wordt is slecht en het publiek staat me niet aan.
lol tis maar wat je erg vindt, het meest erge vindt ik toch wel die afgrijselijke kutputlucht die in je kleding blijft hangen. Als je sochtens door de bijkeuken loopt ruik je die smurrie nogquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
Pffff iedereen weet dat TS een kloon is en reacties wilt uitlokken.
voor 99.9% is dit zeker.
If not: ga een boek lezen terwijl je met je rechterhand je lange haren van de bladzijde weg probeerd te houden ( want je hebt immers een staart )
Nou ja, dat is per 1 juli in elk geval opgelost.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef sitting_elfling het volgende:
lol tis maar wat je erg vindt, het meest erge vindt ik toch wel die afgrijselijke kutputlucht die in je kleding blijft hangen. Als je sochtens door de bijkeuken loopt ruik je die smurrie nog
TS leest toch protestantse boekenquote:
immer prostaatmilchen ja?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]misschien moeten we hem maar even anaal vernederen!
Top. Eens.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:04 schreef nozem het volgende:
Och. Persoonlijk sta ik wel eens aangeschoten op de dansvloer te dansen op over het algemeen kwaliteitsmuziek. Heerlijk vind ik dat. Heerlijk vind ik het ook om mijn zaterdagavond te spenderen aan het lezen van een goed boek met rustige muziek op de achtergrond, danwel met een paar goede vrienden een kritische blik op de maatschappij te werpen in een rustig bruin cafe.
Het hoeft niet altijd 't een of 't ander te zijn, het kan ook beide.
Mee eens, voorbeeld zijn mijn collegas.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:
Het lijkt wel alsof de huidige jeugdcultuur als kerkdienst het feesten heeft. Jezus, het lijkt soms wel alsof je alleen door feesten een volwaardig mens kan zijn. Als mensen mij vragen of ik nog uit ben geweest in het weekend, antwoord ik negen van de tien keer met een 'neen'. Na enkele keren dat te hebben gevraagd, vragen ze of ik weleens uitga. Wederom een 'neen'. Dan zie je ze in ongeloof kijken. Soms vraag ik mij weleens af: waarom zijn mensen die een grondige hekel hebben aan stampen op baggermuziek zo dungezaaid? Is het zo moeilijk om je zaterdagavond alleen en in stilte door te brengen, zonder halflam op de dansvloer de werkelijkheid te hoeven verjagen? Waarom DJ Boozywoozy (whatever) als in het muziekrek van papa en mama Bach en the Beatles huizen? Het zal wel een verschil in opvoeding en mentaliteit zijn. Ik ben zo'n vreemde eend in de bijt zijn die een goede protestantse opvoeding heeft genoten en dientengevolge zijn avonden graag constructief wil doorbrengen in het gezelschap van intelligente mensen of boeken, in plaats van destructief mijn hersencellen en gehoor te willen wegwerken.
Ik speel liever Magic en kijk met mensen naar anime, maar op de keeper beschouwd hetzelfde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:04 schreef kless het volgende:
Zaterdag avond bij vriendjes en vriendinnetjes op visite om te spelen(poker risk enzovoort) / filmkijken / weekdoornemen als dat vrijdag al niet gebeurt is.
Ik drink ethanolhoudende dranken om de smaak en om het effect van de ethanol.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:04 schreef kless het volgende:Een beetje alcohol neemt wat remmingen weg bij veel mensen, ze worden opener en emotioneler. Andere geestverruimende middelen worden ook graag getest in de jonge levensjaren.
Dan dans ik liever, naar mensen kijken kan Bokitogedrag veroorzaken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:04 schreef kless het volgende:Naar een evenement waar de muziek gemaakt/gedraait wordt en andere mensen kan bekijken blijft een mensenhobby
Precies.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:21 schreef Rutgerr het volgende:
Vanavond even een biertje doen. Neemt echter niet weg dat ik het wel eens ben met de mening van TS aangaande PartyFlock-tuig. Zelf ga ik ook weleens niet uit op zaterdag, de gemiddelde pauper die deze avond gebruikt om zijn armoedige leventje weg te zuipen kijkt je inderdaad verbaasd aan wanneer je hem/haar dit meldt.
Was daar maar een goede fatsoenlijke discotheek hier te Groningen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:33 schreef Scaurus het volgende:
Voor de duidelijkheid: onder uitgaan versta ik het dansen in de discotheek. Naar de kroeg gaan om met vrienden te praten is een gans andere activeit, hoewel in sommige kroegen de muziek net zo hard staat als in discotheken.
Als je een zaal met mensen zoals ik hebt, is het een massa die gewoon host en rost zonder pilletjes en dergelijke.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Stoute RickoKun, foei, daar is een ander topic voor, probeer het daar maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
GelovigenIk schijt net zo hard op protestanten als hun doen op zondaars.
Zegt genoeg over je intellect...quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]misschien moeten we hem maar even anaal vernederen!
Showtek - FTSquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
This is what I love..
And can’t stop loving.
Get wasted at parties,
from nine ’till seven in the morning
I live for the music..
Rolling blunts,
feeling high,
getting loaded,
or take some pills and go to LaLaLand.
Spending all my money on dope
and extreme highpriced tickets.
But in the end it’s all worth it!!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fuck a nine-to-five job.
I’m told to enjoy every moment,
Every hour, Every minute.
That’s what I do on fridays and saturdays.
Why should I take life so seriously??
I just wanna do, what I like to do!
Being far from reality,
‘Cause I can’t stand society.
This is my own world..
I just wanna hear the music.
I think the whole system fucking sucks..
Everybody is working their fucking ass off during the week.
Getting totally fucking stressed out.
So what’s wrong??!
And what’s right??!
I live for the weekend
I live for hardstyles
I live for “HARDSTYLES” baby!!
Wat een teringmuziek blijft dat ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
This is what I love..
And can’t stop loving.
Get wasted at parties,
from nine ’till seven in the morning
I live for the music..
Rolling blunts,
feeling high,
getting loaded,
or take some pills and go to LaLaLand.
Spending all my money on dope
and extreme highpriced tickets.
But in the end it’s all worth it!!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fuck a nine-to-five job.
I’m told to enjoy every moment,
Every hour, Every minute.
That’s what I do on fridays and saturdays.
Why should I take life so seriously??
I just wanna do, what I like to do!
Being far from reality,
‘Cause I can’t stand society.
This is my own world..
I just wanna hear the music.
I think the whole system fucking sucks..
Everybody is working their fucking ass off during the week.
Getting totally fucking stressed out.
So what’s wrong??!
And what’s right??!
I live for the weekend
I live for hardstyles
I live for “HARDSTYLES” baby!!
the palace ..quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef Rutgerr het volgende:
GroningenTha Palace ben ik echter nog nooit geweest, al gaat het kostenargument waar je het over hebt voor die discotheek niet op.
Een avond beginnen met vrienden om boodschapjes te doen dan te koken en te dineren(en dan niet een pasta+potje maar een AGV-tje), dan potje(s) magic-en, naar pand 48 (fijne muziek, beejte jammer van de poedertjes en de pilletjes) en afsluiten in shaderak is best een leuke avond denk ik. (Of een bioborrel in de benzine bar, ja daar komt zo weer 1tje voor de "oudjes" )quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef Barachem het volgende:
[..]
Mee eens, voorbeeld zijn mijn collegas.
[..]
Ik speel liever Magic en kijk met mensen naar anime, maar op de keeper beschouwd hetzelfde.
[..]
Ik drink ethanolhoudende dranken om de smaak en om het effect van de ethanol.
Bij mij gaan geen remmingen los, gedraag me als altijd, soms wel minder maf.
[..]
Dan dans ik liever, naar mensen kijken kan Bokitogedrag veroorzaken.![]()
[..]
Precies.
Vanwegen die paupers en ook het ontbreken aan fatsoenlijke trance-feesten ga ik ook niet uit.
Oh ja, het is ook nog eens duur, dat uitgaan.
Blikken bier zijn goedkoper en thuis kun je mensen ook gezellig uitnodigen.
[..]
Was daar maar een goede fatsoenlijke discotheek hier te Groningen.
Helaas hebben we alleen de PauperPalace hier.![]()
En de rest kwa uitgaansgelegenheden is te triest voor woorden of heeft feesten wanneer het me niet uitkomt.
[..]
Als je een zaal met mensen zoals ik hebt, is het een massa die gewoon host en rost zonder pilletjes en dergelijke.
[..]
Stoute RickoKun, foei, daar is een ander topic voor, probeer het daar maar.![]()
![]()
[..]
Zegt genoeg over je intellect...![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
floris.exe dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:39 schreef Scaurus het volgende:
Kijk, rasechte VVD'ers weten het.
TS zegt dat hij goed protestants is opgevoed, dus TS is gelijk een protestant. Ik ben acht keer zo hard atheïst dan iedereen in topic bij elkaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
GelovigenIk schijt net zo hard op protestanten als hun doen op zondaars.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wil je me dan alsnog je roze vleisch laten zien!?
quote:
De ene in drank poeder rook of andere stofjes. De ander in religie en geloof. En weer een ander duidt de boeken in of kijkt anime of duikt in de muziek. En work-aholic?Ja die hoort er ook bij, al wordt dat pas al negatief gezien op't moment dat ie daar kapot aan gaat en in de ziekte wet zit of op sociaal vlak zwaar tekort schiet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Scaurus het volgende:
Wat fijn dat mensen zelf bewijs van de ziekheid van de uitgaanscultuur aandragen! Het trieste is dat deze figuren graag wegvluchten voor de realiteit en de wereld. Maar door daarvoor te vluchten worden ze van de wereld om hen heen volledig afhankelijk voor hun geluk.
TS leest Ad Verbrugge.
]quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef RickoKun het volgende:
Jij speelt liever Magic, én je vind dat Groningen geen goede uitgaansgelegenheden heeft!?
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef RickoKun het volgende:waar is dat gelovigen-bash topic dan?!
Ik ga nooit naar Pand 48, weet ook niet wat ze draaien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:36 schreef kless het volgende:
Een avond beginnen met vrienden om boodschapjes te doen dan te koken en te dineren(en dan niet een pasta+potje maar een AGV-tje), dan potje(s) magic-en, naar pand 48 (fijne muziek, beejte jammer van de poedertjes en de pilletjes) en afsluiten in shaderak is best een leuke avond denk ik. (Of een bioborrel in de benzine bar, ja daar komt zo weer 1tje voor de "oudjes" )
Klopt, maar de zo vaak electro, goa/psy-trance of drum&bass, terwijl ik meer van trance hou.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:36 schreef kless het volgende:Voor mooie feestjes (geen idee wat voor een muziek je fijn vind) in de simplon kan best zwaar ok zijn.
Yep!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:36 schreef kless het volgende:AIO natuurkunde, ben je ook aan de RUG begonnen met studeren?
Door de weeks lukt me net zo min.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:36 schreef kless het volgende:Maar het door de weeks opstap gaan is mooi geweest, mijn studie moet ook maar es af (oeh wat is dat vakken volgen vervelend geworden met dat BAMA systeem, er wordt veel geschrapt en dat motiveerd ook niet bepaald en er is een veel grotere economische inslag bij gekomen met die bedrijfsenbeleid master, die ook bij de research er in sluipt)
RickoKun, wat pwn je je zelf hier zo hard door je vluchtige aanname.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Scaurus het volgende:
TS zegt dat hij goed protestants is opgevoed, dus TS is gelijk een protestant. Ik ben acht keer zo hard atheïst dan iedereen in topic bij elkaar.
Precies, goeie formulatie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Scaurus het volgende:Wat fijn dat mensen zelf bewijs van de ziekheid van de uitgaanscultuur aandragen! Het trieste is dat deze figuren graag wegvluchten voor de realiteit en de wereld. Maar door daarvoor te vluchten worden ze van de wereld om hen heen volledig afhankelijk voor hun geluk.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef Barachem het volgende:
Ik ga nooit naar Pand 48, weet ook niet wat ze draaien.
Maar inderdaad, drugsgebruik zuigt zwaar.
Shadrak ben ik weleens geweest, was weleens op toffe feestjes.
Maar je magict?* kless achjah ook wat meer minimal techno spul. misschien vind je het daar nog leuk ook? op hun site kan je een beetje van de sfeer proeven. "enzo meisjes" beginnen hun avond daar wel eens
* kless Om het bij enkel leegheid te laten... tjah vrouwen kunnen ook slecht tegen lege planken, das allemaal ruimte om te vullen met ... 'iets' en dan graag wat aangenaams. onaangename dingen ontwijken wel liever (zie de soggende student)quote:Waar dan?
Lijkt me ook leuk om te komen.![]()
![]()
[..]
* kless De laatste keer was de afgelopen zomer in de tuin. (was actief kaartjes koper van falen empier tm visions nog wat sage en portal kaartjes maar toen werd het wel duur genoeg, einde middelbare school. en dure studietijdperk is begonnen (en de tegenstands werden over nederland verspreid) )
Klopt, maar de zo vaak electro, goa/psy-trance of drum&bass, terwijl ik meer van trance hou.
En het begint meestal ook zo laat.
* kless Ik ben daar ook nog niet bij geweest maar vriendjes met meer vrijetijd/andere preoriteiten hebben daar al verschillende mooie nachten afgedanst
Precies, goeie formulatie.
Leegheid van het bestaan aanvullen met doelloos vermaak.
Lol is op de korte termijn. Lange termijn geluk brengt alleen die ene blik tussen jongen en meisje, die zinsnede uit een boek die door hart en ziel snijdt, die cantate die als een warm deken om het naakte bestaan slaat. Al dat live jazz gedoe, dat snuiven en slikken, dat sluit alleen maar de poorten van het hogere geluk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef Batsnek het volgende:
Het leven is toch ook om te feesten.
feesten is niets anders dan lol maken in groepsverband. Ik zie geen ander doel dan zoveel mogelijk lol uit het leven te halen. Ik ga zelden uit, maar een feestje thuis of bij vrienden kan ik absoluut waarderen.
Oh.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Lol is op de korte termijn. Lange termijn geluk brengt alleen die ene blik tussen jongen en meisje, die zinsnede uit een boek die door hart en ziel snijdt, die cantate die als een warm deken om het naakte bestaan slaat. Al dat live jazz gedoe, dat snuiven en slikken, dat sluit alleen maar de poorten van het hogere geluk.
dude, 1 of 2 keer stappen in de week oke, maar 4 keer flink doorbanjeren tot in de vroege uurtjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga al een half jaar lang ofzo elke dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag uit. Zou niet weten wat ik anders al die avonden moet doen.
Dinsdag altijd bier drinken in de kroeg, tot ze sluiten om 2 uur. Soms daarna nog even verdergaan bij iemand thuis. Donderdag meestal hetzelfde, of naar een drum 'n bass of minimal/techno feestje. Vrijdag meestal chillen bij vrienden, paar films kijken, pokeren, blowen etc. en dan zaterdag weer naar een feestje ergens, het liefst een illegale omdat je dan niet om 4 uur al naar buiten moet, maar meestal gewoon door kan gaan tot een uur of 10 in de ochtend.
Ik heb nooit echt last van brakheid ofzo, zorg dat ik wel voldoende slaap en als ik weet dat het niet gaat lukken drink ik gewoon wat minder, zodat ik nog normaal na een uur of 4 slapen m'n bed uit kom.
Je meent 't.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Lol is op de korte termijn. Lange termijn geluk brengt alleen die ene blik tussen jongen en meisje, die zinsnede uit een boek die door hart en ziel snijdt, die cantate die als een warm deken om het naakte bestaan slaat. Al dat live jazz gedoe, dat snuiven en slikken, dat sluit alleen maar de poorten van het hogere geluk.
Ik werk niet en m'n colleges beginnen vrijwel nooit voor 12 uur. Ik ben ook bijna elke vrijdag vrij, dus heb genoeg tijd om uit te rustenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dude, 1 of 2 keer stappen in de week oke, maar 4 keer flink doorbanjeren tot in de vroege uurtjes
HELL NOdan zou mn school / werk er echt wel onder leiden
jij was toch ook bij tektron? ga je naar de volgende editie in februariquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga al een half jaar lang ofzo elke dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag uit. Zou niet weten wat ik anders al die avonden moet doen.
Dinsdag altijd bier drinken in de kroeg, tot ze sluiten om 2 uur. Soms daarna nog even verdergaan bij iemand thuis. Donderdag meestal hetzelfde, of naar een drum 'n bass of minimal/techno feestje. Vrijdag meestal chillen bij vrienden, paar films kijken, pokeren, blowen etc. en dan zaterdag weer naar een feestje ergens, het liefst een illegale omdat je dan niet om 4 uur al naar buiten moet, maar meestal gewoon door kan gaan tot een uur of 10 in de ochtend.
Ik heb nooit echt last van brakheid ofzo, zorg dat ik wel voldoende slaap en als ik weet dat het niet gaat lukken drink ik gewoon wat minder, zodat ik nog normaal na een uur of 4 slapen m'n bed uit kom.
Als je niet werkt, waar haal je dan in godsnaam het geld vandaan om zovaak uit te gaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik werk niet en m'n colleges beginnen vrijwel nooit voor 12 uur. Ik ben ook bijna elke vrijdag vrij, dus heb genoeg tijd om uit te rusten.
OMG mijn topic is gewoon een verzamelplaats voor partyflockers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij was toch ook bij tektron? ga je naar de volgende editie in februari?
Dat was in de Willem één toch? Was een leuk feest iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij was toch ook bij tektron? ga je naar de volgende editie in februari?
IB-groep en m'n oudersquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je niet werkt, waar haal je dan in godsnaam het geld vandaan om zovaak uit te gaan
Dan weet jij niet wie echte flockers zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef Scaurus het volgende:
[..]
OMG mijn topic is gewoon een verzamelplaats voor partyflockers.
Precies, zolang die wegblijven blijft het voor ons leuk in de kroeg!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:25 schreef Ace1 het volgende:
Kutalto's mogen ook thuisblijven ook... die hoef ik niet in de kroeg.
Nozem begrijpt het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:04 schreef nozem het volgende:
Och. Persoonlijk sta ik wel eens aangeschoten op de dansvloer te dansen op over het algemeen kwaliteitsmuziek. Heerlijk vind ik dat. Heerlijk vind ik het ook om mijn zaterdagavond te spenderen aan het lezen van een goed boek met rustige muziek op de achtergrond, danwel met een paar goede vrienden een kritische blik op de maatschappij te werpen in een rustig bruin cafe.
Het hoeft niet altijd 't een of 't ander te zijn, het kan ook beide.
Zoek eens een leuke kroeg uit en ga er met vrienden heen, wil wel helpen meestal...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:41 schreef McKillem het volgende:
Eens met de TS. Uitgaat is geen sodeflikker aan 9vd10 keer. Alleen af en toe es een optreden en een evenementje voor mij.
Ooit met een pil op jezelf in een nacht feest&gedans verloren? nee? *kop dicht dan, je begrijpt het niet*quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:
dat is te merken ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dude, 1 of 2 keer stappen in de week oke, maar 4 keer flink doorbanjeren tot in de vroege uurtjes
HELL NOdan zou mn school / werk er echt wel onder leiden
Nicequote:Op donderdag 17 januari 2008 02:39 schreef Salvad0R het volgende:
ik leef niet om te feesten, maar ik feest wel om te leven.
Gilles de la Tourette, I presume?quote:Op donderdag 17 januari 2008 03:35 schreef Rutgerr het volgende:
Ik neuk wel niet-corps wijven terwijl ze nu tentamenperiode hebben om ze eens flink te neuken omdat ik een konging ben
Sinds wanneer houdt het feit dat je uitgaat in dat je niet meer van bach mag genieten ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:
Het lijkt wel alsof de huidige jeugdcultuur als kerkdienst het feesten heeft. Jezus, het lijkt soms wel alsof je alleen door feesten een volwaardig mens kan zijn. Als mensen mij vragen of ik nog uit ben geweest in het weekend, antwoord ik negen van de tien keer met een 'neen'. Na enkele keren dat te hebben gevraagd, vragen ze of ik weleens uitga. Wederom een 'neen'. Dan zie je ze in ongeloof kijken. Soms vraag ik mij weleens af: waarom zijn mensen die een grondige hekel hebben aan stampen op baggermuziek zo dungezaaid? Is het zo moeilijk om je zaterdagavond alleen en in stilte door te brengen, zonder halflam op de dansvloer de werkelijkheid te hoeven verjagen? Waarom DJ Boozywoozy (whatever) als in het muziekrek van papa en mama Bach en the Beatles huizen? Het zal wel een verschil in opvoeding en mentaliteit zijn. Ik ben zo'n vreemde eend in de bijt zijn een pretentieuze zak die een goede protestantse opvoeding heeft genoten en dientengevolge zijn avonden graag constructief wil doorbrengen in het gezelschap van intelligente mensen of boeken, in plaats van destructief mijn hersencellen en gehoor te willen wegwerken.
Omdat de partyflockende mens niet intens kan genieten van Bach. Zijn of haar zintuigen zijn afgestompt door lange nachten op een neer springen en met de armen zwaaien op muziek die de oorschelp kapot neukt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 04:19 schreef L.Denninger het volgende:
Sinds wanneer houdt het feit dat je uitgaat in dat je niet meer van bach mag genieten ?
Er zitten ook mensen op partyflock, tenminste, toen ik er nog zat, die dat dus niet doen. Ik kan van een goed technosetje genieten, maar ik hoef er niet per sé heen om er van te genieten. Dan zet ik hem gewoon thuis op, tijdens het werken aan een schoolproject oid. Mijn oorschelp is echt niet kapotgeneukt, en ik kan ook echt van andere muziek genieten dan de muziek die jij bedoelt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Omdat de partyflockende mens niet intens kan genieten van Bach. Zijn of haar zintuigen zijn afgestompt door lange nachten op een neer springen en met de armen zwaaien op muziek die de oorschelp kapot neukt.
Want? Wat is er mis met wat drugs?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef Barachem het volgende:
Ik ga nooit naar Pand 48, weet ook niet wat ze draaien.
Maar inderdaad, drugsgebruik zuigt zwaar.
[...]
Wat je bedoelt te zeggen is dat je je niet kunt voorstellen dat er mensen zijn met een bredere interesse en muzieksmaak dan jij ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Omdat de partyflockende mens niet intens kan genieten van Bach. Zijn of haar zintuigen zijn afgestompt door lange nachten op een neer springen en met de armen zwaaien op muziek die de oorschelp kapot neukt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Kijk, ik heb een brede muzieksmaak. Mij zal je niet alleen Bach horen luisteren, maar ook Wagner, en, een stapje verder, the Beatles, Pink Floyd of Oasis. Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
laterzz,.. alsin,..In your dreams?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Dus omdat jij een bepaalde muziekstroming niet waardeert neem je aan dat liefhebbers van dergelijke muziek omgekeerd ook onmogelijk kunnen genieten van muziek die jij wel mooi vindt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Kijk, ik heb een brede muzieksmaak. Mij zal je niet alleen Bach horen luisteren, maar ook Wagner, en, een stapje verder, the Beatles, Pink Floyd of Oasis. Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
Wwat wil je =>1989.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dus omdat jij een bepaalde muziekstroming niet waardeert neem je aan dat liefhebbers van dergelijke muziek omgekeerd ook onmogelijk kunnen genieten van muziek die jij wel mooi vindt?
Ik weet niet wat jij precies verstaat onder partyflock-lui, maar het weekend doorbrengen 'in gezelschap van intelligente mensen' of met een boek of iets dergelijks staat niet garant aan later veel verdienen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Nog nat achter je oren dus. Ga nou maar weer snel terug naar je mamaquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Scaurus het volgende:
18.
jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
Dat was in de Willem één toch? Was een leuk feest idd, wist niet dat er in februari weer een editie was, maar ik denk dat ik er dan wel ben
.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:08 schreef Scaurus het volgende:
Nooit geweest. Naar ik weet treden daar hippe bands als Krezip op. Alles beter dan die baggermuziek van Rihanna
Dont worry, ik ga ook nooit uit, en ben het redelijk eens met je OP.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:
Het lijkt wel alsof de huidige jeugdcultuur als kerkdienst het feesten heeft. Jezus, het lijkt soms wel alsof je alleen door feesten een volwaardig mens kan zijn. Als mensen mij vragen of ik nog uit ben geweest in het weekend, antwoord ik negen van de tien keer met een 'neen'. Na enkele keren dat te hebben gevraagd, vragen ze of ik weleens uitga. Wederom een 'neen'. Dan zie je ze in ongeloof kijken. Soms vraag ik mij weleens af: waarom zijn mensen die een grondige hekel hebben aan stampen op baggermuziek zo dungezaaid? Is het zo moeilijk om je zaterdagavond alleen en in stilte door te brengen, zonder halflam op de dansvloer de werkelijkheid te hoeven verjagen? Waarom DJ Boozywoozy (whatever) als in het muziekrek van papa en mama Bach en the Beatles huizen? Het zal wel een verschil in opvoeding en mentaliteit zijn. Ik ben zo'n vreemde eend in de bijt zijn die een goede protestantse opvoeding heeft genoten en dientengevolge zijn avonden graag constructief wil doorbrengen in het gezelschap van intelligente mensen of boeken, in plaats van destructief mijn hersencellen en gehoor te willen wegwerken.
nope.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef Cinch het volgende:
TS = kloon van BaajGuardian.
Voor mij is een goede drum'nbass set hetzelfde als "shine on you crazy diamond" van Pink Floydquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Is de Simplon permanent gesloten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef Barachem het volgende:
Was daar maar een goede fatsoenlijke discotheek hier te Groningen.
Helaas hebben we alleen de PauperPalace hier.![]()
En de rest kwa uitgaansgelegenheden is te triest voor woorden of heeft feesten wanneer het me niet uitkomt.
Die jongens van Stutterheim hebben toch aardig geboerd met hun stapgedrag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef KreKkeR het volgende:
Netzomin als het 's-weekends regelmatig uitgaan per definitie zou moeten betekenen dat iemand later relatief minder zou moeten verdienen dan iemand die dit niet doet.
Je gaat ook niet inhoudelijk op zijn post in maar geeft een interpratie van jouw eigen belevenis. En in enkele gevallen een belevenis van zijn werkelijkheid. Lulverhaal dus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:00 schreef Wouter1989 het volgende:
Wat een meesterzet, mijn post negeren
LOL!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:08 schreef Dibble het volgende:
Dan weet jij niet wie echte flockers zijn![]()
[ afbeelding ]
Oh alsjeblieft, kan het nog triester.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
Precies, en je kunt nog andere dingen doen zoals een spel spelen of een film kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef Maartel het volgende:
Wat drinken in een kroeg is leuk op z'n tijd, maar dan zit ik nog net zo lief bij één van ons thuis, kun je elkaar tenminste verstaan en 't is goedkoper..
Hetzelfde heb ik ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef Maartel het volgende:Met discotheken/feesten e.d. heb ik altijd een beetje het probleem dat m'n muziek- en mensensmaak niet helemaal matchen.. dan wordt het dus altijd óf een avond met leuke mensen maar niet-boeiende muziek, óf een avond met leuke muziek maar vervelend volk
jammere droeftoeterquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:33 schreef Scaurus het volgende:
Aardig wat mensen winden zich hier enorm op over mijn weerstand tegen uitgaan. Als heethoofden gaan ze tekeer, op eenzelfde manier waarop ze in de disco hun onvrede ventileren. Voor hen bestaat er geen andere manier om om te gaan met hun onvrede en woede dan door deze op te leggen aan anderen, op zaterdagavond mede-partyflockers en doordeweeks onschuldige fokkers.
brilajten woordkeuzequote:
Ongelovelijk wat een koppige eikel je bent.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:33 schreef Scaurus het volgende:
Aardig wat mensen winden zich hier enorm op over mijn weerstand tegen uitgaan. Als heethoofden gaan ze tekeer, op eenzelfde manier waarop ze in de disco hun onvrede ventileren. Voor hen bestaat er geen andere manier om om te gaan met hun onvrede en woede dan door deze op te leggen aan anderen, op zaterdagavond mede-partyflockers en doordeweeks onschuldige fokkers.
je lokt het toch uit met je OPquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:33 schreef Scaurus het volgende:
Toen ik nog aan het puberen was, riep ik dat ook wel eens...quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:06 schreef Roellio het volgende:
http://youtube.com/watch?v=KCD7zawziLk
Heb je dan ook nooit zin om eens naar bijvoorbeeld een drum 'n bass feest te gaan? Iedere week hoeft voor mij ook niet, maar er is niets mis met je eens een keer goed uitleven. En daarvoor hoef je je echt niet van de kaart te zuipen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb trouwens een behoorlijk gevarieerde smaak in muziek, lately luister ik veel naar opgezwolle.
Maar ayreon, anathema, muse etc vind ik ook tof, ook drum and base, en aphex twin/bjork etc vind ik tof. Klassiek houd ik ook van hoor.
Ik ben het niet eens met alles wat de TS zegt maar wel de OP in het algemeen.
Die gaat wel aardig losquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef kipknots het volgende:
http://youtube.com/watch?v=X-cDSRcAu0E
dat is dan wel weer echt vetquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef kipknots het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef Batsnek het volgende:
Als je all electronische muziek bij voorbaat ruk vind, heb je dus geen brede muzieksmaak.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef Barachem het volgende:
Het is goed om gelijkgestemden hier te vinden.
Maar voor jou is dat niet genoeg, de uitgaanspaupers zullen en moeten bekeerd worden.
Zak toch een eind de klei in, zeikerd.
Ja, vroeger werd er gefeest. Dit echter omdat er iets te vieren viel, bijv. het binnenhalen van de oogst of kerst. Nu feest men elke week. Feesten om het feesten zelf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef het.ismij het volgende:
Daar samenkomen waar mensen intresses delen, feesten is niet iets van deze tijd. Dat werdt vroeger ook al gedaan.
het enige verschil is dat elke generatie het op zijn eigen manier doet.
En jij bent jammer genoeg net 100 jaar te laat geboren.
Jezus, moeilijk om eens even goed te lezen voordat je post he? Waar heb je gelezen dat ik gelovig ben?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:31 schreef AffenStrudel het volgende:
echt typisch iets voor een gelovige, vooral somber leven en owee als je het leuk hebt.
Nouja ik denk dat ik me er best naar mijn zin zou kunnen hebben qua muziek, of het nu tyfus hard zou zijn of niet maar ik houd niet zo van grote mensenmassas. Uitleven kan ik me ook in het bos, prachtige fotos kun je daar maken, vandaag ook weer even kiekjes gezetquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb je dan ook nooit zin om eens naar bijvoorbeeld een drum 'n bass feest te gaan? Iedere week hoeft voor mij ook niet, maar er is niets mis met je eens een keer goed uitleven. En daarvoor hoef je je echt niet van de kaart te zuipen.
Dude, wat denk je dat alle huippies deden? met zijn alle kneiter stoned op woodstock rondlopen, zowiezo knijter stoned, en een beetje rondneuken,..quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:33 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ja, vroeger werd er gefeest. Dit echter omdat er iets te vieren viel, bijv. het binnenhalen van de oogst of kerst. Nu feest men elke week. Feesten om het feesten zelf.
Weet het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef Scaurus het volgende:
er bestaat ook nog zoiets als een beetje humor. Denk je echt dat ik door mensen die uitgaan heen kijk of hen de hand niet wil schudden?
Zo contactgestoord ben ik niet eens...quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef Scaurus het volgende:
Het doet mij goed om gelijkgestemden te vinden. Ons probleem is natuurlijk dat wij elkaar niet in Hollywood en Brothers kunnen ontmoeten, omdat dat wij contactgestoorden zijn wiens wereld je alleen kan begrijpen door er zelf in te duiken.
Mij veel te hard en te eentonig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef het.ismij het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=I2C6vCzy8pY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn passie en eeuwige liefde.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=v3MfJg4bs6A
![]()
![]()
![]()
![]()
wat voorbeelden![]()
Ook te hard voor lekkere drum&bass.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef kipknots het volgende:
Tja, mij boeit een mensenmassa niet, wel het gedrag van de mensen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Nouja ik denk dat ik me er best naar mijn zin zou kunnen hebben qua muziek, of het nu tyfus hard zou zijn of niet maar ik houd niet zo van grote mensenmassas. Uitleven kan ik me ook in het bos, prachtige fotos kun je daar maken, vandaag ook weer even kiekjes gezet
Die beat is fucking hard gejat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Barachem het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sBBgCUACOGY [Best hard en lekker]
ook jatwerk. (heeft die gast geen eigen nummers?quote:http://www.youtube.com/watch?v=smWPqX9o8gU [Ook een goeie, veel stijlen gemasht]
japanse cult troep, al die anime shizzle en "japanse pop"quote:http://www.youtube.com/watch?v=vfG8PNzSG00 [Niet helemaal mijn stijl, maar wel best te pruimen, vind ik]
Daar is natuurlijk ook niets mis mee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat ik me er best naar mijn zin zou kunnen hebben qua muziek, of het nu tyfus hard zou zijn of niet maar ik houd niet zo van grote mensenmassas. Uitleven kan ik me ook in het bos, prachtige fotos kun je daar maken, vandaag ook weer even kiekjes gezet
Dus ik heb geen vrienden, ben contactgestoord en onzeker, maar durf dat niet te onderkennen en daarom snappen zoveel mensen niet dat ik niet graag uitga? Totaal van de pot gerukt, natuurlijk. a) ik heb genoeg vrienden, met wie ik een vriendschap onderhoudt: dat betekent een goed gesprek of samen sporten, b) ik ben niet contactgestoord, heb een normaal sociaal leven, ben alleen niet iemand die mijn eigenwaarden ontleent aan mijn sociaal leven, c) met mijn onzekerheid valt het mee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef Zapato het volgende:
In negen van de tien gevallen hebben die mensen óf te weinig vrienden, óf zijn ze contactgestoord behalve met mensen die ze al heel lang kennen, of zijn simpelweg te onzeker om goed los te gaan/dansen in club/disco/etc. En dat is an sich niet erg, maar wat nogal irritant is, is dat ze dat dus zelf niet onderkennen maar een smoesje voor zichzelf bedenken om niet te hoeven. Daarom snappen zoveel mensen het niet en reageren ze op je alsof je een mongool bent.
Kulargument. Er zijn zat artiesten die electronische muziek maken en dat is echt geen 'geram met steigerpijp op steigerpijp'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Dat spul wat ik postte is ook belachelijk hard, maar wel vermakelijk aangezien die gast zichzelf niet al te serieus neemt. Die nummers die je hier post vind ik allemaal bagger btw.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Barachem het volgende:
[..]
Weet het niet.
[..]
Zo contactgestoord ben ik niet eens...![]()
Nee, ik hou gewoon niet van dat pauperuitgaan.
[..]
Mij veel te hard en te eentonig.
Als dat de enige electronica was, zou ik van schrik ook electronica gaan verwensen.
[..]
Ook te hard voor lekkere drum&bass.
http://www.youtube.com/watch?v=sBBgCUACOGY [Best hard en lekker]
http://www.youtube.com/watch?v=smWPqX9o8gU [Ook een goeie, veel stijlen gemasht]
http://www.youtube.com/watch?v=vfG8PNzSG00 [Niet helemaal mijn stijl, maar wel best te pruimen, vind ik]
http://www.youtube.com/watch?v=ZOtIJBXL0cc [Geweldige trance track]
Maar in ieder geval...
[..]
Tja, mij boeit een mensenmassa niet, wel het gedrag van de mensen.
Daarom heb ik meer moeite met de menigte nederlanders en duitsers in het sentrum van Groningen dan met de drommen japanners tijdens Comiket.
De eersten zijn vaak horkerig, terwijl de laatsten hoogstens in de weg lopen of staan.
Bijna elke beat is jatwerk, dat hoor ik ook in trance, met allerlei instrumenten, etc.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef het.ismij het volgende:
Die beat is fucking hard gejat.
Zeg ik dan dat iets niet gejat mag zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef het.ismij het volgende:
ook jatwerk. (heeft die gast geen eigen nummers?
Alsof die hardcore ook niet cult en troep is voor de niet-liefhebbers.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef het.ismij het volgende:
japanse cult troep, al die anime shizzle en "japanse pop"
Te kinderlijk
Over het algemeen gedragen ze zich beter dan nederlanders, maar op individueel niveau heb je van allerlei soort.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Volgens mij zijn japanners wel chill.
Ik vind juist dansen op goeie muziek heerlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar weetje wat het is, ik houd niet zo van gedans, ik vind dat een beetje het potentieel van muziek teniet doen (maak zelf ook muziek)
Ik ga er liever niet heen vanwegen de paupers die er ook op afkomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zal dus ook nooit op een trance/dance party te vinden zijn, val nog liever van de trap. :p
Ja, dat zuigt ook enorm.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef kipknots het volgende:
Ik heb overigens hetzelfde 'probleem'. Ik heb de pest aan discotheken waar je met z'n allen op elkaar gedrukt staat en je niet eens fatsoenlijk kan bewegen. Maar gelukkig zijn er ook kleinere feestjes waar maximaal een paar honderd man komt en je nog wel de ruimte hebt. Die feestjes vind ik zelf dan wel weer geweldig. Al hoeft dat ook echt niet iedere week.
Precies, dat heb ik dus met goeie trance.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef kipknots het volgende:
Maar als ik je zo hoor beleef ik muziek ook anders. Vooral bij goede techno geniet ik het meest van als ik m'n ogen kan sluiten en kan dansen. De hele wereld om je heen vergeten en compleet erin opgaan, heerlijk.![]()
Hah, dit ken ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit is wel een vet nummertje
Maar ik houd verder echt niet van die japanrock, vind het vreselijk, dit nummerke was wel grappig vooral ook omdat het filmpje erbij van die dansende knuffelbeestjes betrof, en dat was zo cute dat het gewoon kwaadaardig was.
Is van Bleach
http://www.box.net/shared/exgvingw8o
My pace.
wat hij zegtquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
onder uitgaan versta ik ook met vrienden lekker in de kroeg over van alles lullen en zulk soort tijdverdrijf.. TS is gewoon echt een saaie doerak
Klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dus ik heb geen vrienden, ben contactgestoord en onzeker, maar durf dat niet te onderkennen en daarom snappen zoveel mensen niet dat ik niet graag uitga?
Tuurlijk, er zijn plenty mensen die graag met jou een avondje niet-met-andere-mensen-om-willen-gaan !quote:Totaal van de pot gerukt, natuurlijk. a) ik heb genoeg vrienden
Echt supergezellig man, zo'n vriend die alleen maar diepzinnig wil doen of achter een bal ofzo aan wil rennen !quote:dat betekent een goed gesprek of samen sporten
Tuurlijk, een normaal sociaal leven houdt inderdaad in dat je bij papa en mama thuis bach blijft luisteren en net als mama roept : "Nou, die jeugd van tegenwoordig, ik snap er niks van hoor, en wat ze luisteren is toch geen muziek ???"quote:ik ben niet contactgestoord, heb een normaal sociaal leven
Je hebt weinig andere keus hequote:ben alleen niet iemand die mijn eigenwaarden ontleent aan mijn sociaal leven
Begrijpelijk, waarom zou je onzeker zijn als je toch niet met andere mensen om gaat ?quote:met mijn onzekerheid valt het mee.
Ik word er helemaal warm vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:39 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig ben ik tot inkeer gekomen en heb ik nu het beste van beide werelden
Gelukkig heb je wel enige zelfkennis.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef Scaurus het volgende:
[..]
omdat dat wij contactgestoorden zijn
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
je doet nou wel heel leuk precies waar TS in de OP over klaagt.. hij klaagt niet over dat uitgaan fout is, maar over dat het ergerlijk is dat iedereen hem vreemd aankijkt omdat hij niet van uitgaan houdt, alsof uitgaan tegenwoordig de norm is..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:43 schreef L.Denninger het volgende:
*knip*
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Urquhart het volgende:
TS heeft wel een punt. Vaak valt zo'n avond altijd behoorlijk tegen. Sta je daar met wat vrienden die je amper kan verstaan. En op een gegeven moment betrap ik me er dan op dat ik ga bedenken wat ik morgen nog aan boodschappen moet halen enzo. En dat is nu niet bepaald een goed teken
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Urquhart het volgende:
TS heeft wel een punt. Vaak valt zo'n avond altijd behoorlijk tegen. Sta je daar met wat vrienden die je amper kan verstaan. En op een gegeven moment betrap ik me er dan op dat ik ga bedenken wat ik morgen nog aan boodschappen moet halen enzo. En dat is nu niet bepaald een goed teken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |