Ik zou daar maar niet te zeker van zijn als ik jou wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Dees moet naar KLB, trouwens.
Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als dan partyflock-lui.
>> KLB.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Dees moet naar KLB, trouwens.
Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als partyflock-lui.
Zo zwart wit zie ik het niet. Pokeren is zeker een nuttige bezigheid, mits met mate gespeeld. En ja, ik heb genoeg vrienden. Gosh, betekent het feit dat je een hekel hebt aan van die partyjunks gelijk dat je geen vrienden hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:42 schreef Cle0 het volgende:
Lekker zwart wit trouwens, op de bank zitten of in een stampvolle discotheek zuipen. Heb je geen vrienden om een avondje te gaan pokeren of iets anders hips?
Verklaart allesquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:. Ik ben zo'n vreemde eend in de bijt zijn die een goede protestantse opvoeding heeft genoten en dientengevolge zijn avonden graag constructief wil doorbrengen in het gezelschap van intelligente mensen of boeken, in plaats van destructief mijn hersencellen en gehoor te willen wegwerken.
Klacht: mensen wiens leven uit feesten bestaan en niet zonder kunnen.
Bij uitgaan denk ik aan megadiscothekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
onder uitgaan versta ik ook met vrienden lekker in de kroeg over van alles lullen en zulk soort tijdverdrijf.. TS is gewoon echt een saaie doerak
Toch raar, dat je NOOIT uitgaat, en toch 9 van de 10 keer zegt dat je niet uit bent geweest!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:
Als mensen mij vragen of ik nog uit ben geweest in het weekend, antwoord ik negen van de tien keer met een 'neen'.Na enkele keren dat te hebben gevraagd, vragen ze of ik weleens uitga. Wederom een 'neen'. Dan zie je ze in ongeloof kijken
Ik denk dat ze al zijn afgehaakt als TS over zijn fabelachtige gristelijke opvoeding begint.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Toch raar, dat je NOOIT uitgaat, en toch 9 van de 10 keer zegt dat je niet uit bent geweest!
Zie je wat er niet klopt?![]()
Misschien kijken ze je daarom wel vol ongeloof aan!!
En zo is het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Waarom wordt het zo zwart wit gezien?
1. feesten elke dag
2. nooit feesten
Het is toch te combineren? Ik feest niet elke dag/weekend/week
Ik ga als ik zin heb, beter gezegt: Als WE zin hebben.
Soms een avondje thuis, soms een avondje weg, soms een avondje doorhalen tot 7 uur 's ochtends
en dan weer naar college. Kom op, iedereen moet gewoon doen waar hij/zijn zin in heeft..
Stelletje zwart/wit-kijkers
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?quote:techno/dnb/hardcore/trance-feesten
yepquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?
Vooral dat ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:36 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, dansen is voor paupers.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de OP lasquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef Cinch het volgende:
TS = kloon van BaajGuardian.
dansen is fijn mits er aan enige voorwaarden zoals alcohol etc kan worden voldaan. Dan is het te doenquote:
+1.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:42 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, ik voel me nooit echt op m'n gemak in een discotheek. Je kan niet praten met je vrienden of anderen in de discotheek, de muziek die er gedraaid wordt is slecht en het publiek staat me niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |