Toch raar, dat je NOOIT uitgaat, en toch 9 van de 10 keer zegt dat je niet uit bent geweest!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:
Als mensen mij vragen of ik nog uit ben geweest in het weekend, antwoord ik negen van de tien keer met een 'neen'.Na enkele keren dat te hebben gevraagd, vragen ze of ik weleens uitga. Wederom een 'neen'. Dan zie je ze in ongeloof kijken

Ik denk dat ze al zijn afgehaakt als TS over zijn fabelachtige gristelijke opvoeding begint.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Toch raar, dat je NOOIT uitgaat, en toch 9 van de 10 keer zegt dat je niet uit bent geweest!
Zie je wat er niet klopt?
Misschien kijken ze je daarom wel vol ongeloof aan!!

En zo is het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Waarom wordt het zo zwart wit gezien?
1. feesten elke dag
2. nooit feesten
Het is toch te combineren? Ik feest niet elke dag/weekend/week
Ik ga als ik zin heb, beter gezegt: Als WE zin hebben.
Soms een avondje thuis, soms een avondje weg, soms een avondje doorhalen tot 7 uur 's ochtends
en dan weer naar college. Kom op, iedereen moet gewoon doen waar hij/zijn zin in heeft..
Stelletje zwart/wit-kijkers

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

maar goed
 maar goed

Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?quote:techno/dnb/hardcore/trance-feesten
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

yepquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?

Vooral dat ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen? Een menigte stampende jongeren onder invloed van pillen e.d.?

quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:36 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, dansen is voor paupers.
 Nee het is  fijn.
 Nee het is  fijn.

Ik dacht precies hetzelfde toen ik de OP lasquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef Cinch het volgende:
TS = kloon van BaajGuardian.

dansen is fijn mits er aan enige voorwaarden zoals alcohol etc kan worden voldaan. Dan is het te doenquote:

+1.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:42 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, ik voel me nooit echt op m'n gemak in een discotheek. Je kan niet praten met je vrienden of anderen in de discotheek, de muziek die er gedraaid wordt is slecht en het publiek staat me niet aan.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |