Die beat is fucking hard gejat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Barachem het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sBBgCUACOGY [Best hard en lekker]
ook jatwerk. (heeft die gast geen eigen nummers?quote:http://www.youtube.com/watch?v=smWPqX9o8gU [Ook een goeie, veel stijlen gemasht]
japanse cult troep, al die anime shizzle en "japanse pop"quote:http://www.youtube.com/watch?v=vfG8PNzSG00 [Niet helemaal mijn stijl, maar wel best te pruimen, vind ik]
Daar is natuurlijk ook niets mis mee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat ik me er best naar mijn zin zou kunnen hebben qua muziek, of het nu tyfus hard zou zijn of niet maar ik houd niet zo van grote mensenmassas. Uitleven kan ik me ook in het bos, prachtige fotos kun je daar maken, vandaag ook weer even kiekjes gezet
Dus ik heb geen vrienden, ben contactgestoord en onzeker, maar durf dat niet te onderkennen en daarom snappen zoveel mensen niet dat ik niet graag uitga? Totaal van de pot gerukt, natuurlijk. a) ik heb genoeg vrienden, met wie ik een vriendschap onderhoudt: dat betekent een goed gesprek of samen sporten, b) ik ben niet contactgestoord, heb een normaal sociaal leven, ben alleen niet iemand die mijn eigenwaarden ontleent aan mijn sociaal leven, c) met mijn onzekerheid valt het mee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef Zapato het volgende:
In negen van de tien gevallen hebben die mensen óf te weinig vrienden, óf zijn ze contactgestoord behalve met mensen die ze al heel lang kennen, of zijn simpelweg te onzeker om goed los te gaan/dansen in club/disco/etc. En dat is an sich niet erg, maar wat nogal irritant is, is dat ze dat dus zelf niet onderkennen maar een smoesje voor zichzelf bedenken om niet te hoeven. Daarom snappen zoveel mensen het niet en reageren ze op je alsof je een mongool bent.
Kulargument. Er zijn zat artiesten die electronische muziek maken en dat is echt geen 'geram met steigerpijp op steigerpijp'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
Dat spul wat ik postte is ook belachelijk hard, maar wel vermakelijk aangezien die gast zichzelf niet al te serieus neemt. Die nummers die je hier post vind ik allemaal bagger btw.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Barachem het volgende:
[..]
Weet het niet.
[..]
Zo contactgestoord ben ik niet eens...![]()
Nee, ik hou gewoon niet van dat pauperuitgaan.
[..]
Mij veel te hard en te eentonig.
Als dat de enige electronica was, zou ik van schrik ook electronica gaan verwensen.
[..]
Ook te hard voor lekkere drum&bass.
http://www.youtube.com/watch?v=sBBgCUACOGY [Best hard en lekker]
http://www.youtube.com/watch?v=smWPqX9o8gU [Ook een goeie, veel stijlen gemasht]
http://www.youtube.com/watch?v=vfG8PNzSG00 [Niet helemaal mijn stijl, maar wel best te pruimen, vind ik]
http://www.youtube.com/watch?v=ZOtIJBXL0cc [Geweldige trance track]
Maar in ieder geval...
[..]
Tja, mij boeit een mensenmassa niet, wel het gedrag van de mensen.
Daarom heb ik meer moeite met de menigte nederlanders en duitsers in het sentrum van Groningen dan met de drommen japanners tijdens Comiket.
De eersten zijn vaak horkerig, terwijl de laatsten hoogstens in de weg lopen of staan.
Bijna elke beat is jatwerk, dat hoor ik ook in trance, met allerlei instrumenten, etc.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef het.ismij het volgende:
Die beat is fucking hard gejat.
Zeg ik dan dat iets niet gejat mag zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef het.ismij het volgende:
ook jatwerk. (heeft die gast geen eigen nummers?
Alsof die hardcore ook niet cult en troep is voor de niet-liefhebbers.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef het.ismij het volgende:
japanse cult troep, al die anime shizzle en "japanse pop"
Te kinderlijk
Over het algemeen gedragen ze zich beter dan nederlanders, maar op individueel niveau heb je van allerlei soort.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Volgens mij zijn japanners wel chill.
Ik vind juist dansen op goeie muziek heerlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar weetje wat het is, ik houd niet zo van gedans, ik vind dat een beetje het potentieel van muziek teniet doen (maak zelf ook muziek)
Ik ga er liever niet heen vanwegen de paupers die er ook op afkomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zal dus ook nooit op een trance/dance party te vinden zijn, val nog liever van de trap. :p
Ja, dat zuigt ook enorm.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef kipknots het volgende:
Ik heb overigens hetzelfde 'probleem'. Ik heb de pest aan discotheken waar je met z'n allen op elkaar gedrukt staat en je niet eens fatsoenlijk kan bewegen. Maar gelukkig zijn er ook kleinere feestjes waar maximaal een paar honderd man komt en je nog wel de ruimte hebt. Die feestjes vind ik zelf dan wel weer geweldig. Al hoeft dat ook echt niet iedere week.
Precies, dat heb ik dus met goeie trance.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef kipknots het volgende:
Maar als ik je zo hoor beleef ik muziek ook anders. Vooral bij goede techno geniet ik het meest van als ik m'n ogen kan sluiten en kan dansen. De hele wereld om je heen vergeten en compleet erin opgaan, heerlijk.![]()
Hah, dit ken ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit is wel een vet nummertje
Maar ik houd verder echt niet van die japanrock, vind het vreselijk, dit nummerke was wel grappig vooral ook omdat het filmpje erbij van die dansende knuffelbeestjes betrof, en dat was zo cute dat het gewoon kwaadaardig was.
Is van Bleach
http://www.box.net/shared/exgvingw8o
My pace.
wat hij zegtquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
onder uitgaan versta ik ook met vrienden lekker in de kroeg over van alles lullen en zulk soort tijdverdrijf.. TS is gewoon echt een saaie doerak
Klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dus ik heb geen vrienden, ben contactgestoord en onzeker, maar durf dat niet te onderkennen en daarom snappen zoveel mensen niet dat ik niet graag uitga?
Tuurlijk, er zijn plenty mensen die graag met jou een avondje niet-met-andere-mensen-om-willen-gaan !quote:Totaal van de pot gerukt, natuurlijk. a) ik heb genoeg vrienden
Echt supergezellig man, zo'n vriend die alleen maar diepzinnig wil doen of achter een bal ofzo aan wil rennen !quote:dat betekent een goed gesprek of samen sporten
Tuurlijk, een normaal sociaal leven houdt inderdaad in dat je bij papa en mama thuis bach blijft luisteren en net als mama roept : "Nou, die jeugd van tegenwoordig, ik snap er niks van hoor, en wat ze luisteren is toch geen muziek ???"quote:ik ben niet contactgestoord, heb een normaal sociaal leven
Je hebt weinig andere keus hequote:ben alleen niet iemand die mijn eigenwaarden ontleent aan mijn sociaal leven
Begrijpelijk, waarom zou je onzeker zijn als je toch niet met andere mensen om gaat ?quote:met mijn onzekerheid valt het mee.
Ik word er helemaal warm vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:39 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig ben ik tot inkeer gekomen en heb ik nu het beste van beide werelden
Gelukkig heb je wel enige zelfkennis.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef Scaurus het volgende:
[..]
omdat dat wij contactgestoorden zijn
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Kijk, ik heb een brede muzieksmaak. Mij zal je niet alleen Bach horen luisteren, maar ook Wagner, en, een stapje verder, the Beatles, Pink Floyd of Oasis. Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
je doet nou wel heel leuk precies waar TS in de OP over klaagt.. hij klaagt niet over dat uitgaan fout is, maar over dat het ergerlijk is dat iedereen hem vreemd aankijkt omdat hij niet van uitgaan houdt, alsof uitgaan tegenwoordig de norm is..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:43 schreef L.Denninger het volgende:
*knip*
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Urquhart het volgende:
TS heeft wel een punt. Vaak valt zo'n avond altijd behoorlijk tegen. Sta je daar met wat vrienden die je amper kan verstaan. En op een gegeven moment betrap ik me er dan op dat ik ga bedenken wat ik morgen nog aan boodschappen moet halen enzo. En dat is nu niet bepaald een goed teken
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Urquhart het volgende:
TS heeft wel een punt. Vaak valt zo'n avond altijd behoorlijk tegen. Sta je daar met wat vrienden die je amper kan verstaan. En op een gegeven moment betrap ik me er dan op dat ik ga bedenken wat ik morgen nog aan boodschappen moet halen enzo. En dat is nu niet bepaald een goed teken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |