abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56097055
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Kijk, ik heb een brede muzieksmaak. Mij zal je niet alleen Bach horen luisteren, maar ook Wagner, en, een stapje verder, the Beatles, Pink Floyd of Oasis. Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
Dus omdat jij een bepaalde muziekstroming niet waardeert neem je aan dat liefhebbers van dergelijke muziek omgekeerd ook onmogelijk kunnen genieten van muziek die jij wel mooi vindt?
pi_56097331
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:00 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dus omdat jij een bepaalde muziekstroming niet waardeert neem je aan dat liefhebbers van dergelijke muziek omgekeerd ook onmogelijk kunnen genieten van muziek die jij wel mooi vindt?
Wwat wil je =>1989.
Nog nat achter de oren.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:37:19 #129
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_56098088
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Dees moet naar KLB, trouwens.

Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als partyflock-lui.
Ik weet niet wat jij precies verstaat onder partyflock-lui, maar het weekend doorbrengen 'in gezelschap van intelligente mensen' of met een boek of iets dergelijks staat niet garant aan later veel verdienen.

Netzomin als het 's-weekends regelmatig uitgaan per definitie zou moeten betekenen dat iemand later relatief minder zou moeten verdienen dan iemand die dit niet doet.

Waar haal je dit soort kinderlijke wijsheid vandaan?

Probeer je iets goed te praten voor jezelf ofzo?
Krekker is de bom!
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:37:27 #130
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56098094
18.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_56098179
Als je all electronische muziek bij voorbaat ruk vind, heb je dus geen brede muzieksmaak.
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 11:41:11 #132
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56098870
Ik vraag me ook af wat de TS dan vind van festivals als Lowlands?
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:08:51 #134
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56099021
Nooit geweest. Naar ik weet treden daar hippe bands als Krezip op. Alles beter dan die baggermuziek van Rihanna
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:47:13 #135
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_56100036
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef Sapstengel het volgende:

Dat was in de Willem één toch? Was een leuk feest idd , wist niet dat er in februari weer een editie was, maar ik denk dat ik er dan wel ben .
ja

je had ook tekketak maar das dan weer een beetje te veel boemboem voor mij (gaat richting hardcore). maar ik ben gewoon gek op tekno en er zijn niet al te veel feesten in deze richting
:')
pi_56100092
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:08 schreef Scaurus het volgende:
Nooit geweest. Naar ik weet treden daar hippe bands als Krezip op. Alles beter dan die baggermuziek van Rihanna
_____________________!
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:53:39 #137
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56100181
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Scaurus het volgende:
Het lijkt wel alsof de huidige jeugdcultuur als kerkdienst het feesten heeft. Jezus, het lijkt soms wel alsof je alleen door feesten een volwaardig mens kan zijn. Als mensen mij vragen of ik nog uit ben geweest in het weekend, antwoord ik negen van de tien keer met een 'neen'. Na enkele keren dat te hebben gevraagd, vragen ze of ik weleens uitga. Wederom een 'neen'. Dan zie je ze in ongeloof kijken. Soms vraag ik mij weleens af: waarom zijn mensen die een grondige hekel hebben aan stampen op baggermuziek zo dungezaaid? Is het zo moeilijk om je zaterdagavond alleen en in stilte door te brengen, zonder halflam op de dansvloer de werkelijkheid te hoeven verjagen? Waarom DJ Boozywoozy (whatever) als in het muziekrek van papa en mama Bach en the Beatles huizen? Het zal wel een verschil in opvoeding en mentaliteit zijn. Ik ben zo'n vreemde eend in de bijt zijn die een goede protestantse opvoeding heeft genoten en dientengevolge zijn avonden graag constructief wil doorbrengen in het gezelschap van intelligente mensen of boeken, in plaats van destructief mijn hersencellen en gehoor te willen wegwerken.

Klacht: mensen wiens leven uit feesten bestaan en niet zonder kunnen.
Dont worry, ik ga ook nooit uit, en ben het redelijk eens met je OP.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:00:21 #138
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56100300
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef Cinch het volgende:
TS = kloon van BaajGuardian.
nope.
pi_56100310
Wat een meesterzet, mijn post negeren
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:01:22 #140
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_56100322
quote:
Kijk, ik heb een brede muzieksmaak. Mij zal je niet alleen Bach horen luisteren, maar ook Wagner, en, een stapje verder, the Beatles, Pink Floyd of Oasis. Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
Voor mij is een goede drum'nbass set hetzelfde als "shine on you crazy diamond" van Pink Floyd

wtf bouwvakkers en stalen buizen ?
:')
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:04:26 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56100406
Ik heb trouwens een behoorlijk gevarieerde smaak in muziek, lately luister ik veel naar opgezwolle.
Maar ayreon, anathema, muse etc vind ik ook tof, ook drum and base, en aphex twin/bjork etc vind ik tof. Klassiek houd ik ook van hoor.
Ik ben het niet eens met alles wat de TS zegt maar wel de OP in het algemeen.
pi_56100635
Kloon.
pi_56100692
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef Barachem het volgende:

Was daar maar een goede fatsoenlijke discotheek hier te Groningen.
Helaas hebben we alleen de PauperPalace hier.
En de rest kwa uitgaansgelegenheden is te triest voor woorden of heeft feesten wanneer het me niet uitkomt.
Is de Simplon permanent gesloten?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_56100784
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef KreKkeR het volgende:
Netzomin als het 's-weekends regelmatig uitgaan per definitie zou moeten betekenen dat iemand later relatief minder zou moeten verdienen dan iemand die dit niet doet.
Die jongens van Stutterheim hebben toch aardig geboerd met hun stapgedrag.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_56100797
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:00 schreef Wouter1989 het volgende:
Wat een meesterzet, mijn post negeren
Je gaat ook niet inhoudelijk op zijn post in maar geeft een interpratie van jouw eigen belevenis. En in enkele gevallen een belevenis van zijn werkelijkheid. Lulverhaal dus.
  FOK!Fotograaf donderdag 17 januari 2008 @ 13:27:17 #146
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56100994
A. Uitgaan kan ook in andere vormen dan een dancefeest
B. Niet iedere bezoeker van dance en aanverwante stroming is hersendood en toekomstig steuntrekker
C. Door je onder de mensen te begeven waarover je je nu een oordeel velt, zou je nuancering leren
D. Kids aan de drank = erg dom, maar staat los van muziek.
E. Ga eens leven, nog genoeg tijd om saai en grijs te zijn na je 25e
F. Probeer maar eens met een breezer een lekker wijf leuke meid te scoren bij een kamerorkest uitvoering
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:28:00 #147
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_56101011
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:08 schreef Dibble het volgende:
Dan weet jij niet wie echte flockers zijn
[ afbeelding ]
LOL!
Denk je dan in dat ik me die twee daar voor stel dat ze op hardcore als een stel epileptische zombies zitten te dansen.
quote:
Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
Oh alsjeblieft, kan het nog triester.
Weer zo'n halve hippie die denkt dat het geen moeite kost om goeie electronica te maken en dat het natuurlijk geen muziek is.
Word volwassen joh!
Dat ik veel muziek niet super vind, betekent niet dat het geen muziek is.
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef Maartel het volgende:
Wat drinken in een kroeg is leuk op z'n tijd, maar dan zit ik nog net zo lief bij één van ons thuis, kun je elkaar tenminste verstaan en 't is goedkoper..
Precies, en je kunt nog andere dingen doen zoals een spel spelen of een film kijken.
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef Maartel het volgende:Met discotheken/feesten e.d. heb ik altijd een beetje het probleem dat m'n muziek- en mensensmaak niet helemaal matchen.. dan wordt het dus altijd óf een avond met leuke mensen maar niet-boeiende muziek, óf een avond met leuke muziek maar vervelend volk
Hetzelfde heb ik ook.
De muziek die ik leuk vind trekt hier in Nederland paupers aan.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:33:15 #148
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56101149
Aardig wat mensen winden zich hier enorm op over mijn weerstand tegen uitgaan. Als heethoofden gaan ze tekeer, op eenzelfde manier waarop ze in de disco hun onvrede ventileren. Voor hen bestaat er geen andere manier om om te gaan met hun onvrede en woede dan door deze op te leggen aan anderen, op zaterdagavond mede-partyflockers en doordeweeks onschuldige fokkers.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:35:46 #149
138448 PeZu
Suspended animation
pi_56101214
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:33 schreef Scaurus het volgende:
Aardig wat mensen winden zich hier enorm op over mijn weerstand tegen uitgaan. Als heethoofden gaan ze tekeer, op eenzelfde manier waarop ze in de disco hun onvrede ventileren. Voor hen bestaat er geen andere manier om om te gaan met hun onvrede en woede dan door deze op te leggen aan anderen, op zaterdagavond mede-partyflockers en doordeweeks onschuldige fokkers.
jammere droeftoeter _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_56101405
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:35 schreef PeZu het volgende:

[..]

jammere droeftoeter _!
brilajten woordkeuze

@TS: Iedereen heeft zo zijn eigen uitlaatklep.
uitgaan is een vorm van sociaale omgang.
Daar samenkomen waar mensen intresses delen, feesten is niet iets van deze tijd. Dat werdt vroeger ook al gedaan.
het enige verschil is dat elke generatie het op zijn eigen manier doet.
En jij bent jammer genoeg net 100 jaar te laat geboren.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')