abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:43:40 #151
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_56101425
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:33 schreef Scaurus het volgende:
Aardig wat mensen winden zich hier enorm op over mijn weerstand tegen uitgaan. Als heethoofden gaan ze tekeer, op eenzelfde manier waarop ze in de disco hun onvrede ventileren. Voor hen bestaat er geen andere manier om om te gaan met hun onvrede en woede dan door deze op te leggen aan anderen, op zaterdagavond mede-partyflockers en doordeweeks onschuldige fokkers.
Ongelovelijk wat een koppige eikel je bent.
Zijn er wat mensen met je eens, is het nog niet goed.
Ik erger me ook aan het overdreven gedoe met uitgaan, etc. en ga zelf nauwelijks uit omdat ik het gewoon kut vind.
Collegas hebben het opgegeven om mij te pushen om uit te gaan.
De uitgaansclique belt alleen elkaar op en nooit mij, maar boeie, ik vind uitgaan toch kut.
En vrienden die me pushen heb ik niet, want met paupers wil ik niet omgaan.

Het is goed om gelijkgestemden hier te vinden.
Maar voor jou is dat niet genoeg, de uitgaanspaupers zullen en moeten bekeerd worden.
Zak toch een eind de klei in, zeikerd.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_56101521
tvp
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:46:56 #153
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_56101527
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:33 schreef Scaurus het volgende:
Aardig wat mensen winden zich hier enorm op over mijn weerstand tegen uitgaan. Als heethoofden gaan ze tekeer, op eenzelfde manier waarop ze in de disco hun onvrede ventileren. Voor hen bestaat er geen andere manier om om te gaan met hun onvrede en woede dan door deze op te leggen aan anderen, op zaterdagavond mede-partyflockers en doordeweeks onschuldige fokkers.
je lokt het toch uit met je OP had je dan gewild dat iedereen het met je eens was?
:')
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:51:04 #154
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56101629
tvp
leesvoer
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_56101630
Ha! Waarom zie ik dit topic nu pas?

Feesten!
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:53:12 #156
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_56101694
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:39 schreef Scaurus het volgende:
Maar trance, hardcore of technocore of hoe het ook heet, dat is geen muziek. Dat is het geluid wat bouwvakkers op de werkplaats maken als ze met stalen buizen op de steigers rammen.
Toen ik nog aan het puberen was, riep ik dat ook wel eens...
alhoewel mijn mening wat dat betreft over hardcore nog niet gewijzigd is...

Klacht: TS is een recalcitrante puber
Don't let my username fool you...
pi_56101700
Eensch met TS. Uitgaan is af en toe leuk.
pi_56102085
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 17 januari 2008 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb trouwens een behoorlijk gevarieerde smaak in muziek, lately luister ik veel naar opgezwolle.
Maar ayreon, anathema, muse etc vind ik ook tof, ook drum and base, en aphex twin/bjork etc vind ik tof. Klassiek houd ik ook van hoor.
Ik ben het niet eens met alles wat de TS zegt maar wel de OP in het algemeen.
Heb je dan ook nooit zin om eens naar bijvoorbeeld een drum 'n bass feest te gaan? Iedere week hoeft voor mij ook niet, maar er is niets mis met je eens een keer goed uitleven. En daarvoor hoef je je echt niet van de kaart te zuipen.
pi_56102235
Die gaat wel aardig los
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 14:29:31 #164
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_56102632
quote:
dat is dan wel weer echt vet alleen heb ik niets met lowlands, zoveel van die acts die me echt geen fuck interesseren, dan zou ik alleen snachts gaan al mijn vrienden gaan wel elke keer naar lowlands en komen met verhalen terug dat het zóóó geweldig was...
:')
pi_56102729
Ja zo deed ik het ook elke lowlands, overdag gewoon chillen en wel zien waar ik uit kwam, hoefde niet echt iets perse te zien. En dan 's avonds losgaan in de Bravo, India enzo.
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:01:17 #166
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_56103514
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef Batsnek het volgende:
Als je all electronische muziek bij voorbaat ruk vind, heb je dus geen brede muzieksmaak.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:08:27 #167
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56103651
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef Barachem het volgende:
Het is goed om gelijkgestemden hier te vinden.
Maar voor jou is dat niet genoeg, de uitgaanspaupers zullen en moeten bekeerd worden.
Zak toch een eind de klei in, zeikerd.
er bestaat ook nog zoiets als een beetje humor. Denk je echt dat ik door mensen die uitgaan heen kijk of hen de hand niet wil schudden?

Het doet mij goed om gelijkgestemden te vinden. Ons probleem is natuurlijk dat wij elkaar niet in Hollywood en Brothers kunnen ontmoeten, omdat dat wij contactgestoorden zijn wiens wereld je alleen kan begrijpen door er zelf in te duiken.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_56104306
Alle mensen die op TS happen
pi_56104372
echt typisch iets voor een gelovige, vooral somber leven en owee als je het leuk hebt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:33:07 #170
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56104434
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef het.ismij het volgende:
Daar samenkomen waar mensen intresses delen, feesten is niet iets van deze tijd. Dat werdt vroeger ook al gedaan.
het enige verschil is dat elke generatie het op zijn eigen manier doet.
En jij bent jammer genoeg net 100 jaar te laat geboren.
Ja, vroeger werd er gefeest. Dit echter omdat er iets te vieren viel, bijv. het binnenhalen van de oogst of kerst. Nu feest men elke week. Feesten om het feesten zelf.
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:33:52 #171
185261 Scaurus
Memento mori
pi_56104456
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:31 schreef AffenStrudel het volgende:
echt typisch iets voor een gelovige, vooral somber leven en owee als je het leuk hebt.
Jezus, moeilijk om eens even goed te lezen voordat je post he? Waar heb je gelezen dat ik gelovig ben?
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:35:30 #172
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_56104514
TS Dooie zak
------------------
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:41:14 #173
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56104689
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:13 schreef kipknots het volgende:

[..]

Heb je dan ook nooit zin om eens naar bijvoorbeeld een drum 'n bass feest te gaan? Iedere week hoeft voor mij ook niet, maar er is niets mis met je eens een keer goed uitleven. En daarvoor hoef je je echt niet van de kaart te zuipen.
Nouja ik denk dat ik me er best naar mijn zin zou kunnen hebben qua muziek, of het nu tyfus hard zou zijn of niet maar ik houd niet zo van grote mensenmassas. Uitleven kan ik me ook in het bos, prachtige fotos kun je daar maken, vandaag ook weer even kiekjes gezet
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56105057
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:33 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ja, vroeger werd er gefeest. Dit echter omdat er iets te vieren viel, bijv. het binnenhalen van de oogst of kerst. Nu feest men elke week. Feesten om het feesten zelf.
Dude, wat denk je dat alle huippies deden? met zijn alle kneiter stoned op woodstock rondlopen, zowiezo knijter stoned, en een beetje rondneuken,..
dat was hun manier van feesten zoals wij dat nu doen.
Zoals ik al zei.
Generaties veranderen, manier van feesten veranderen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:55:46 #175
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_56105171
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef Scaurus het volgende:
er bestaat ook nog zoiets als een beetje humor. Denk je echt dat ik door mensen die uitgaan heen kijk of hen de hand niet wil schudden?
Weet het niet.
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef Scaurus het volgende:
Het doet mij goed om gelijkgestemden te vinden. Ons probleem is natuurlijk dat wij elkaar niet in Hollywood en Brothers kunnen ontmoeten, omdat dat wij contactgestoorden zijn wiens wereld je alleen kan begrijpen door er zelf in te duiken.
Zo contactgestoord ben ik niet eens...
Nee, ik hou gewoon niet van dat pauperuitgaan.
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef het.ismij het volgende:
http://youtube.com/watch?v=I2C6vCzy8pY
Mijn passie en eeuwige liefde.
http://youtube.com/watch?v=v3MfJg4bs6A

wat voorbeelden
Mij veel te hard en te eentonig.
Als dat de enige electronica was, zou ik van schrik ook electronica gaan verwensen.
quote:
Ook te hard voor lekkere drum&bass.

http://www.youtube.com/watch?v=sBBgCUACOGY [Best hard en lekker]

http://www.youtube.com/watch?v=smWPqX9o8gU [Ook een goeie, veel stijlen gemasht]

http://www.youtube.com/watch?v=vfG8PNzSG00 [Niet helemaal mijn stijl, maar wel best te pruimen, vind ik]

http://www.youtube.com/watch?v=ZOtIJBXL0cc [Geweldige trance track]

Maar in ieder geval...
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Nouja ik denk dat ik me er best naar mijn zin zou kunnen hebben qua muziek, of het nu tyfus hard zou zijn of niet maar ik houd niet zo van grote mensenmassas. Uitleven kan ik me ook in het bos, prachtige fotos kun je daar maken, vandaag ook weer even kiekjes gezet
Tja, mij boeit een mensenmassa niet, wel het gedrag van de mensen.
Daarom heb ik meer moeite met de menigte nederlanders en duitsers in het sentrum van Groningen dan met de drommen japanners tijdens Comiket.
De eersten zijn vaak horkerig, terwijl de laatsten hoogstens in de weg lopen of staan.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')