Dan nog. Die Mr. Chen legt er geld op toe met de verzending van zijn goedkope gadgets, dus ofwel hij is een filantroop ofwel hij ontvangt een stevige subsidie van de Chinese overheid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
kindslaafjes ergens in de achterbuurten van Hongkong...
Paypal is ook mogelijk met een normale bank rekeningquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:13 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Netjes.. netjes..
Ik ga zeker wat bestellen..
Nu nog even over PayPal.
Moet je hiervoor een creditcard hebben?
Of kan dit ook gewoon met mijn normale bank rekening?
Ik wou idd ook zo een laser halenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:54 schreef sweboy het volgende:
En wat gaat TS kopen?
Heb zelf een True green laser besteld 30 mW.
200 mW leek me beetje overkill
Woendag besteld? Het komt uit Hong Kong gast, ik begrijp wel dat je het nog niet hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef sweboy het volgende:
TheWhiteTiger: Ik heb hem nog niet ontvangen (Woensdag besteld). Maar zodra ik hem heb laat ik het wel weten.
iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef sweboy het volgende:
Duhhh. Ik ook wel. Ik geef het alleen maar even door aan whitetiger
Beter dan TellSellquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef Wokkel het volgende:
Is dit de nieuwe TellSell?
Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $1.90 Worldwide Free Shipping
[ afbeelding ]
De levertijd is ongeveer 2 weken ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:27 schreef Wokkel het volgende:
Hoe kunnen ze die dingen nou gratis verzenden voor die prijs???
Je kunt onmogelijk winst maken als de (werkelijke) verzendkosten hoger zijn dan het bestelde bedrag, dan moet er geld bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
De levertijd is ongeveer 2 weken ofzo.
ze hebben dan zoveel bestellingen, ze maken echt wel winst dan
Ik snap alleen niet waarom sommige shit zo goedkoop kan zijn..
Niet vreemd. Ze zullen wel zo goedkoop mogelijk moeten verzenden om er nog iets aan over te houden. En dan duurt het (veel) langer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
11 januari daar iets besteld nog niet binnen ondertussen..![]()
Van een ander bedrijf in HK 13 januari wat besteld, ging ook via HK post. Vandaag binnen gekomen...
Dus ik vind het enigzins een beetje vreemd dat ik m'n bestelling van dealextreme nog niet binnen heb.
Je kan je order toch tracken? En het verzenden uit HongKong kan 11 tot 14 dagen duren geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Van een ander bedrijf in HK 13 januari wat besteld, ging ook via HK post. Vandaag binnen gekomen...
Dus ik vind het enigzins een beetje vreemd dat ik m'n bestelling van dealextreme nog niet binnen heb.
Waarschijnlijk allemaal in 1 container richting Europaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk winst maken als de (werkelijke) verzendkosten hoger zijn dan het bestelde bedrag, dan moet er geld bij.
die dingen komen gewoon per postquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal in 1 container richting Europa
idd, alleen die lange verzendingstermijn steekt me een beetje. Geen zin om te bestellen omdat het toch veel te lang duurt. En dan 2 weken later nog eens op die site kijken en bij jezelf denken: "had ik het toen toch maar besteld dan had ik het al in huis gehad"quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:26 schreef Mindstate het volgende:
TVP, voor die prijs kun je sommige dingen eenvoudig weg niet laten liggen
Ik zou het alvast doen, kost een week ongeveer om je geld op je paypal account te ontvangen :squote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef Lexjuuuh het volgende:
tvp, leuke spulletjes voor die prijzen... binnekort maar eens een paypal accountje aanschaffen
Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Even een paar kleine puntjes waarom ik het dicht gooi ivm spam:Je eerste topic hier is gelijk om je 'site' te 'promoten'
Dat heb ik later inderdaad een keer veranderd. Verwacht niet dat ik hier veel geld mee verdienquote:Daarnaast zijn alle links in je post referals
Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragenquote:Er is al een topic over dualextreme dit had je beter daar kunne posten . (Zoals me collega ook al zegt
.)
Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vindenquote:Voor de rest goeie info.
EDIT: Als je wilt weten hoe andere over je site denken hebben we hier ook een sitecheck topic, ben alleen de link even kwijt.
Het is voor ons ook lastig om spam er uit te vissen en de legitieme topics er uit te vissen, en dat is idd 1 van de dingen waar we naar kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
Ik quote hem maar even hier
[..]
Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijnmaar ik snap dat het zo over komt
Niks mis mee, maar over het algemeen is het topic waar de site al besproken word imo dan een betere keus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragen
Toch nog gevondenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
[..]
Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vindenik wist niet eens dat die bestond dat topic..
Begrijpelijk, daar is eingelijk het Het grote Digital Corner FB topic voorquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
Verder no prob, ik vond het al een gewaagde poging om het hier neer te zetten
edit: ik quote hem hier omdat een nieuw topic erover openen een beetje onzin is. En dit topic gaat ongeveer over hetzelfde. En ik wou toch graag even mijn weerwoord doen voordat ik verkeerd begrepen wordt
had het woensdag al besteld. En bij status staat dat alle producten verzameld zijn (vrijdag al) maar het wordt maar niet verzondenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef sweboy het volgende:
Broodmonkeh: vrijdag bestellen en klagen dat je maandag nog niks hebt? doe eens normaal.
TheWhiteTiger: Had je ook een 30 mW laserpen besteld? ik verwacht mijne deze week, is onderweg
Ik zie niet in waarom niet. Die dingen zijn hier ook vrij verhandelbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me alleen of ze zulke dingen bij de Douane in NL doorlaten..
Ik heb een 50mw via ebay gekocht tijdje terug, echt leuke gadget inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef sweboy het volgende:
Overgens leuk met de laser: spuit even met een deo bus, en richt dan de laser op de wolk. Zeer duidelijk te zien.
Zojuist ook in een donkere kamer gedaan, zonder deo. Is de straal goed te zien.
Aangezien je er lucifers mee aan kunt steken, zou ik niet de laser door de deospray halenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef sweboy het volgende:
Overgens leuk met de laser: spuit even met een deo bus, en richt dan de laser op de wolk. Zeer duidelijk te zien.
Zojuist ook in een donkere kamer gedaan, zonder deo. Is de straal goed te zien.
Je kan het wel omrekenen, maar Paypal rekend een bedrag voor het omzetten van euro naar dollar.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
vraagje, ik heb nu net paypal, nog nooit gebruikt.
stel, ik bestel voor een X bedrag iets bij dealextreme, maar wil eigenlijk specifiek dát bedrag op m'n paypal overschrijven, omdat ik niet weet of ik het vaker ga gebruiken, hoe pak ik dat het beste aan?
is er ergens een online rekenhulp met de actuele koersen ofzo?
Besteld bij DX, wat prullaria.quote:Item Name: Flint Stones for Lighters (3-Pack 16 Flints)
Item Number: 4063
Quantity: 1
Total: $1,50 USD
Item Name: Metallic Oil Lighter with Matted Grey Color Design
Item Number: 6539
Quantity: 2
Total: $11,72 USD
Item Name: 3.5mm Audio Extension Cable (1.5M)
Item Number: 5157
Total: $1,60 USD
Item Name: LCD Screen Protector for iPod Touch
Item Number: 9370
Quantity: 2
Total: $2,90 USD
Item Name: Registered Air Mail ##
Item Number: 0
Total: $0,01 USD
Item Name: USB to Audio Crystal Blue Sound Card
Item Number: 9723
Total: $4,13 USD
Item Name: Mini Li-Ion Speaker Cube FORGRUN
Item Number: 1304
Total: $4,76 USD
Cart Subtotal: $26,62 USD
Sales Tax:
Cart Total: $26,62 USD
Betekent dat dat het Hong Kong nog niet uit is?quote:The item is being processed for departure from Hong Kong as at 4-Feb-2008.
Neej, in op het boardje van de laser zit een schroef en die moet je naar links draaien, zodat die omhoog komt, en aan der andere kant een chip doorbranden met een soldeerbout.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:33 schreef sweboy het volgende:
Ja, ik weet het, je kunt er een andere laser inzetten, Alleen heb ik die niet
30 mW is overgens niet genoeg om plastik te snijden
En dan doet hij het maar één keer heel fel, waarna je nooit meer een straaltje licht zult zienquote:Op maandag 4 februari 2008 15:42 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Neej, in op het boardje van de laser zit een schroef en die moet je naar links draaien, zodat die omhoog komt, en aan der andere kant een chip doorbranden met een soldeerbout.
en dan is hij geupgrade
Klopt, wordt vandaag dus verzonden als het goed is.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:37 schreef jusdOrange het volgende:
Nu staat er op die chinese tracking site, niet die van DX, het volgende:
[..]
Betekent dat dat het Hong Kong nog niet uit is?
quote:
nou, zojuist een bestelling geplaatst, en omrekenen is helemaal niet nodigquote:Op maandag 4 februari 2008 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
www.google.nl dan joubedrag usd to euro
Klopt ja, bij mij werkt het in ieder geval wel zo dat hij eerst een negatief krediet aanmaakt bij PayPal en dit weer voldoet door het geld bij m'n CreditCard weg te halen. (dit werkt dus ook met gewone rekening voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[..]
nou, zojuist een bestelling geplaatst, en omrekenen is helemaal niet nodig
naar wat ik begreep, maar ik kan het mis hebben, is dat je geen geld eerst op je paypal hoeft te zetten, maar dat paypal het rechtstreeks via je rekening overboekt?
ik heb zojuist een bestelling geplaatst van 17 USD, en kreeg 2 bevestigingsmails, 1 van paypal en 1 van dealextreme, zonder dat ik eerst geld heb overgeboekt naar m'n paypal
wie kan me vertellen dat dit klopt?
Pakket is 1 februari binnen gekomen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is natuurlijk geen NL hè, je moet het net treffen met of het op voorraad is en hoe snel het pakketje verwerkt wordt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pakket is 1 februari binnen gekomen..![]()
Is hierboven toevallig net over gesproken, maar jij bevestigt het dus ookquote:Ik zie trouwens dat mensen allemaal met Paypal aan de gang gaan en er geld op "storten" op hun account...
Tegenwoordig hoeft het in NL niet meer, je kan ook rechstreekse bankoverboeking via Paypal doen, moet je wel even je IBAN nummer weten. Zit je ook niet elke opgescheept met een overschot op je Paypal account die je niet kwijt kan..
nope, klopt niet, het is zodanig snel hier in Nederland dat het nooit opgespaard kan worden, ze zullen eerder een soort van bulkcontract hebben met Hong Kong post om goedkoper te verzenden (kan in Nederland trouwens ook).quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Mensen, die lui in Hong Kong moeten er wel een beetje op verdienen natuurlijk.
Daarom sturen ze grote partij paketten in 1 keer en kan het soms zijn dat jou pakket wel klaar is maar nog niet verzonden is
Oplossing: motiveer mensen in Nederland daar op te bestellen
Die kwamen bij mij ook in losse envelop iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef sweboy het volgende:
Bij mij kwam het in 3 delen.
Die stomme magneetjes van 50 Dollar cent kwamen in een appart pakket. Volgensmij leiden ze al verlies op de verpakking alleen.
mijn bestelling van afgelopen maandag was vandaag in internetbankieren te zienquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
zie nog geen afschrijving op m'n internetbankieren, maar die zal nog wel komen
ideaal zeg![]()
lage dollar ftw
quote:
quote:Due to the nationwide observation of the holiday, Hong Kong Post and the Customs will be temporarily closed and DX shipments will be temporarily paused between Feb 5 and Feb 15, 2008.
paypal haalt het inderdaad direct van je bankrekening af. Ik heb nog nooit geld op mijn paypal rekening gezet, gewoon direct laten overboeken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
zie nog geen afschrijving op m'n internetbankieren, maar die zal nog wel komen
ideaal zeg![]()
lage dollar ftw
Wat is het?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:25 schreef Impry het volgende:
En mijn laatste pakketje is binnen
[ afbeelding ]
Ik heb een 50mW tijd terug via Ebay besteld (ben redelijk gadget-freakquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:37 schreef ImTheBase het volgende:
NiceHeeft hier iemand al de 30mW (of 50mW) laser binnen? En is hij ook echt zo sterk?
Ja hoor, alleen dan kun je niet de EMS-shipping (dus snellere verzending) erbij zetten. Je kunt dus alleen kiezen uit standaard verzendmethode.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:10 schreef CrazyTaxi het volgende:
Ik sta op het punt iets te bestellen, maar mijn NL-adres kan gewoon blijven? Omdat het niet in de EMS-lijst staat.
Oops, nou ik hoop dat het gelukt is. Via mijn paypal account kwamen alle gegevens (naw) automatisch erbij te staan. Als ik nu kijk staat erquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen dan kun je niet de EMS-shipping (dus snellere verzending) erbij zetten. Je kunt dus alleen kiezen uit standaard verzendmethode.
Dus ik kon niet veel kiezen volgens mij. Nou ja het is betaald, was gelukkig niet meer dan 20e. Ben benieuwd, hopelijk komt het aan.quote:Order: xxxxxxSXS placed on 2/6/2008 5:10:44 PM
Status: (of current shipment)
On 2/6/2008: Expedited Order Received - in stock
see all processing steps
Latest Shipment: by Air Mail
Okay gelukkig! Jep het paypal adres komt automatisch (is een NL-adres) bij het factuur- en afleveradres te staan. Verder staat er Airmail, maar geen ems. Ben benieuwd. Fnxquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:33 schreef Impry het volgende:
Je kunt je adres nog tot bepaalde tijd wijzigen volgens mij.
Maar als ik het goed begrijp heb je EMS erbij besteld, maar gewoon een NL adres ingegeven omdat dat nog bij je PayPal stond?
Aankomen zal hij sowieso wel, of dat geld van EMS er dan afgehaald wordt weet ik niet.
Wat moet ik er eigenlijk meequote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef Repeat het volgende:
haha wat een troep verkopen ze daar [afbeelding]
* Repeat gaat bestellen.
Is "Gelukkig nieuwjaar!"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:17 schreef Zspirit het volgende:
mja nu vraag ik mij weet af wat Kung Hei Fat Choi! is.
Heb je 50 mW true lasers besteld? Of gewone 50mW?quote:mja heb nu al weer 15 dx points heb 5 50MW lasers besteld deze kunnen met geluk een ballon mollen.
als ik ze heb verkocht koop ik mss zon 200MW die zijn echt te lomp!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:36 schreef Sebasser het volgende:
Geweldige site, gister mijn 5de order geplaatst.
Totaal over de 150 dollar al.
quote:2/9/2008
Dear Stijn V,
Apologies for the delay -- we are still trying to fulfill your recent order placed with us. Delayed orders are typically shipped within three days from the date of this notice.
If you prefer, you may cancel your order by following the instructions provided below. Otherwise, we will continue working on your order while keeping you updated every three days.
Why is my shipment delayed?
Although this situation do not occur normally, shipment could be delayed by reasons such as products not passing quality control, and market supply shortage.
Ja die kreeg ik ook. Maar zal vast wel komen omdat ze pas de 15e weer verzenden en 1 of ander automatisch scriptje hebben draaien die na zoveel dagen niet verzenden dit standaard mailtje de deur uit gooit. No worries dusquote:
is het misschien slimmer om het te cancelen en dan in 3 pakketjes te laten komen en dan send as gift.quote:Objectnaam: Screen Protectors Set for NDS Lite
Objectnummer: 4086
Hoeveelheid: 4
Totaal: $6,00 USD
Objectnaam: Super-Strong Rare-Earth RE Magnets (8mm 20-Pack)
Objectnummer: 4248
Hoeveelheid: 2
Totaal: $3,26 USD
Objectnaam: Black USB 2.0 SD/MMC Memory Card Reader
Objectnummer: 7230
Hoeveelheid: 1
Totaal: $1,95 USD
Objectnaam: Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack)
Objectnummer: 10684
Totaal: $2,64 USD
Objectnaam: Registered Air Mail ##
Objectnummer: 0
Totaal: $0,01 USD
Objectnaam: Smash-it Stress Relief Jelly Soft Ball
Objectnummer: 3828
Totaal: $2,50 USD
Objectnaam: Green Laser Pointer Pen 50mW
Objectnummer: 2390
Hoeveelheid: 5
Totaal: $129,00 USD
Objectnaam: Precision Screw Drivers 6-Piece Set with Stand
Objectnummer: 3562
Totaal: $3,61 USD
Objectnaam: 3.5mm Audio Jack Splitter
Objectnummer: 5212
Totaal: $1,56 USD
Subtotaal winkelwagentje: $150,53 USD
BTW:
Totaal winkelwagentje: $150,53 USD
ik kreeg net dezelfde mail, hij staat al idd een tijdje op 'pending'quote:
ook paypal hoor ! Je meld je aan bij paypal , verifieerd je bankrekening en je kan gewoon betalen. Paypal schiet het eerst even voor en haalt het later van je bankrekening af.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:58 schreef Haijo het volgende:
Toch jammer dat je alleen met creditcards kan betalen...
Oh, echt waar? Dan ga ik even kijken...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
ook paypal hoor ! Je meld je aan bij paypal , verifieerd je bankrekening en je kan gewoon betalen. Paypal schiet het eerst even voor en haalt het later van je bankrekening af.
Nee, wel een DSTT (die nu uitverkocht is) zelfde principe als R4DS en een EZ Flash 3-in-1 voor RAM expansie zoals Opera browser enzo..quote:Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef emokid het volgende:
Jongens, ik keek even op de Video games pagina en zie ongelooflijk veel dingen voor de nintendo. Zit hier toevallig nog een R4DS tussen voor de Nintendo DS(je weet wel, zon ding waarmee je roms erop kunt spelen).
De zoekfunctie werkt hier niet omdat mn internet half werkt.
Volgens mij niet, de bedragen van hoe waardevol de inhoud van de pakketjes is wordt gewoon willekeurig ingevuld volgens mij. Heb hier niet alle enveloppen bijdehand, maar ze waren volgens mij allemaal 25 of 35 HKD (Hong Kong Dollar ofzo?)quote:Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef _RvO het volgende:
Als je iets van 99 dollar besteld is er dan een grotere kans dat de douane je deruit pikt?
Ah oke, dan maakt t niks uitquote:Op zondag 10 februari 2008 23:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de bedragen van hoe waardevol de inhoud van de pakketjes is wordt gewoon willekeurig ingevuld volgens mij. Heb hier niet alle enveloppen bijdehand, maar ze waren volgens mij allemaal 25 of 35 HKD (Hong Kong Dollar ofzo?)
Trouwens, update je avatar eens![]()
Ow? dacht dat het aan dat chineesnieuwjaar lagquote:Apologies for the delay -- we are still trying to fulfill your recent
order placed with us. Delayed orders are typically shipped within three
days from the date of this notice.
If you prefer, you may cancel your order by following the instructions
provided below. Otherwise, we will continue working on your order while
keeping you updated every three days.
heb je een linkje naar die aanstekers ?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:53 schreef jusdOrange het volgende:
Pakketje is binnen!
De zippo-achtige oil lighters zijn zeer mooi en werken perfect.
Verder nog wat prul als een speaker cube (met nep-apple logo [afbeelding]) die goed werkt, en via usb oplaadbaar is!
Het wordt sowieso als gift verzonden hèquote:Op maandag 11 februari 2008 08:50 schreef Zspirit het volgende:
ik had mijn order geannuleerd om dat ik was vergeten het als gift te versturen kreeg net al een mail van paypal dat het overgemaakt is maar dat er nog 4 dagen verwerkingstijd is of zo.
Stond er bij mij ook een tijdje, komt vanzelf in ordequote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ook dat bij mij, dat staat bovenaan, en pending achter alle producten
quote:1320 Jet 1300-C Butane Lighter x 2 Pending $2.75 -
1888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
3564 Precision Screw Drivers 6-Piece Set with Case x 1 Pending $3.79 -
4086 Screen Protectors Set for NDS Lite x 2 Pending $1.50 -
7230 Black USB 2.0 SD/MMC Memory Card Reader x 1 Pending $1.95 -
10334 Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 13.3-inch Wide Screen) x 1 Pending $4.80 -
10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64
http://www.dealextreme.co(...)9~search.oil+lighterquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
heb je een linkje naar die aanstekers ?
mijne is nogsteeds wayting for supplierquote:
Zippo vloeistof, en eventueel wat flints om te vervangen, eventueel een lontje.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef Zspirit het volgende:
als ik er zo een koop moet ik dan nog iets hebben?
want ik heb hier wel zippo vloeistof maar verder niks dus?
Hoofdcategorie 'Hobby & Toys'quote:
Hier na 5 dagen ook nog steeds.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
alles staat nog steeds op 'pending'
ik sta sinds gisteren op 'packaging'quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hier na 5 dagen ook nog steeds.
Waiting for Supplier
ja tochquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:36 schreef Repeat het volgende:
interessant allemaal zeg, van iedereen zn bestelstatus te horen krijgen elke keer
quote:Outward Registered Letter
Destination - Netherlands
The item left Hong Kong for its destination on 17-Feb-2008
Zelfde site met een andere naam en ander template ??quote:Op zondag 17 februari 2008 22:32 schreef vbmot het volgende:
Mooie site is dat, ik heb er al heel wat troep besteld. Vergelijkbare site die soms zelfs nog iets goedkoper is dan DX is KaiDomain . Ook goede ervaringen mee.
En ik heb pas een kwart van die hele site bekekenquote:Objectnaam: Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)
Objectnummer: 10333
Totaal: $5,23 USD
Objectnaam: USB 10/100 RJ45 Ethernet Network Adapter Dongle
Objectnummer: 2797
Totaal: $7,08 USD
Objectnaam: PCI PC Diagnostic Card
Objectnummer: 3589
Totaal: $7,51 USD
Objectnaam: Paper CD Sleeves (100-Pack)
Objectnummer: 4471
Totaal: $7,71 USD
Objectnaam: 8-in-1 Cable Tester (RJ45/RJ11/BNC/USB/1394)
Objectnummer: 4591
Totaal: $13,43 USD
Objectnaam: Super Mini Dices (Colorful 100-Pack)
Objectnummer: 8667
Hoeveelheid: 3
Totaal: $5,70 USD
Objectnaam: Digital Mosquito Repeller with Armband
Objectnummer: 2162
Totaal: $2,28 USD
Objectnaam: Super Strong Rare-Earth RE Magnets (20mm x 2mm / 10-Pack)
Objectnummer: 10305
Hoeveelheid: 2
Totaal: $7,26 USD
Objectnaam: Cigar Cutter (Black)
Objectnummer: 4215
Totaal: $2,57 USD
Objectnaam: Laptop Diagnostic Card (4-Digit Codes)
Objectnummer: 4418
Totaal: $6,50 USD
Subtotaal winkelwagentje: $65,28 USD
BTW:
Totaal winkelwagentje: $65,28 USD
De twee gasten achter DX en KD werkten vroeger samen onder een ander domein maar nu zijn ze voor zichzelf begonnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:21 schreef Zspirit het volgende:
2/13/2008 0213UM3M Expedited Order Received - in stock WTF??!
2/10/2008 021088K5 Packaging
[..]
Zelfde site met een andere naam en ander template ??![]()
mijn pakje was eerder verstuurd, ik heb nog niks gezienquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
de postbode is vandaag langsgeweest
maar ik was er niet
morgen afhalen op het postkantoor
Bovenaan staat ''MY DX POINTS''quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:53 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat is dat DX points precies en hoe werkt dat en wat kan je ermee?
Iemand had het erover in dit topic, maar kan er op die site niks over vinden..
Ja, en dan 'account login'quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bovenaan staat ''MY DX POINTS''
Als je 10 dollar uitgeeft krijg je 1 punt, als je een review plaatst 2 of 3 ofzo, als je een foto plaatst 2 punten en als je een filmpje plaatst ook een paar punten. En met die punten kan je dan gratis dingetjes krijgen, die bij My DX Points -> Redeem ofzoiets staan. Soms wel grappige dingetjes, en als je een paar keer hebt besteld en wat reviews enzo maakt heb je zo weer iets gratis van een paar euro.
Durf het bedrag niet te noemen, maar wel een tip als je een grote order wil plaatsen, doe het gewoon in meerdere delen aangezien je toch geen losse verzendkosten hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:51 schreef mvc het volgende:
Tot welk bedrag mag je ook alweer vrij importeren voordat je invoerbelasting gaat betalen ?
26 euro geloof ik. En zoals Impry dus zei, als je 10 dingetjes van 2 tot 5 euro besteld doe je het gewoon in zendingen van maximaal 20 euro ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:51 schreef mvc het volgende:
Tot welk bedrag mag je ook alweer vrij importeren voordat je invoerbelasting gaat betalen ?
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dxquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:09 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja, en dan 'account login'
Zijn punten dan een bepaald aantal dollar waard, of is er gewoon een apart 'gedeelte' waar spullen staan die je kan halen van die DX points?
Dat eerste had ik natuurlijk zelf ook al bedachtquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Durf het bedrag niet te noemen, maar wel een tip als je een grote order wil plaatsen, doe het gewoon in meerdere delen aangezien je toch geen losse verzendkosten hebt.
Daarnaast wordt het sowieso verzonden als 'Gift' dus is de pakkans een stuk kleiner volgens mij
quote:Date Order # (click to track) Status
2/21/2008 022138T7 Waiting for Supplier
2/21/2008 0221288M Waiting for Supplier
2/21/2008 0221ZT2Z Waiting for Supplier
2/13/2008 0213UM3M Shipped via Air Mail
2/10/2008 021088K5 Shipped via Tracked Air Mail RA805833630HK
2/4/2008 0204U0Z1 Cancelled
quote:1458 Kingston TransFlash MicroSD 1GB x 1 Pending $9.67 -
1888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
2390 Green Laser Pointer Pen 50mW x 1 Pending $25.80 -
5097 SuperCard DS-One Multimedia Card (English SDHC Version) x 1 Pending $35.28 -
2390 Green Laser Pointer Pen 50mW x 2 Pending $25.80 -
33 For iPod Noise Isolation Earbuds x 1 Pending $1.99 -
2390 Green Laser Pointer Pen 50mW x 1 Pending $25.80 -
4086 Screen Protectors Set for NDS Lite x 1 Pending $1.50 -
6842 Microfilter Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) x 1 Pending $1.98 -
wat zat er in etc etc filmpje foto's meer meer!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:59 schreef broodmonkeh het volgende:
mijn lading is vandaag binnengekomen.
hong kong dog?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:20 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb 1 pakketje vandaag binnen gekregen. Die ik later had besteld. Maar goed!
Mijn Hong Kong dog!
[ afbeelding ]
oordopjes Ipod zijn trouwens ook goed voor dat geld (3 euro)
wat minder bass erin en de draadjes zijn iets slaper. Maar goed voor 3 euro! zeker goed te doen.
Jep, helemaal safe hoor, misschien nog wel veiliger dan menig i-bankieren in NLquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:37 schreef Asgard het volgende:
Hey dat Paypal, is dat wel veilig enzo?
Ik heb nog geen Paypal account maar wil wel een paar dingen bestellen daar
O ok dan, ik heb net ff een account aangemaakt. Nu ff wachten tot ik mn bankrek. kan bevestigenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Jep, helemaal safe hoor, misschien nog wel veiliger dan menig i-bankieren in NL
Eind 2006 waren er al 155 miljoen accounts bij PayPal en dat zal ondertussen nog wel flink gegroeid zijn.
Is die ook van DX? Ik kan hem niet vinden op de sitequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:20 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb 1 pakketje vandaag binnen gekregen. Die ik later had besteld. Maar goed!
Mijn Hong Kong dog!
[ afbeelding ]
oordopjes Ipod zijn trouwens ook goed voor dat geld (3 euro)
wat minder bass erin en de draadjes zijn iets slaper. Maar goed voor 3 euro! zeker goed te doen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529quote:Op zondag 24 februari 2008 13:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is die ook van DX? Ik kan hem niet vinden op de site![]()
Mijn pakketje staat nog te wachten op één item, verwachte verzenddatum 28/2/08
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:31 schreef ZigoSOS het volgende:
'ja volgens mij wel'!
vooral bestellen ja, bestel er anders meteen 5 , toch goedkoop enzo![]()
![]()
Die dingen kan je hier ook legaal en ik dacht zelfs goedkoper bestellen, en dat moet geen probleem zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef Asgard het volgende:
Ik wil zo'n kruisboog bestellen he...
Maar komt die nou door de douane heen of niet?
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die dingen kan je hier ook legaal en ik dacht zelfs goedkoper bestellen, en dat moet geen probleem zijn.
je kan er tissues in doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hong kong dog?
ziet er wel tof uit, wat is het, een knuffel?
ja maar goedkoper daar gat het juist omquote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij een willekeurige dump, misschien heeft luchtbuks.net ze, er zijn iig tientallen lucht/veerwapen winkels die ook kruisbogen hebben
Hey thanks manquote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.hesvanzweeden.nl/
diverse, boogsport artikelen.
vanaf 30 euro
Wat was je vraag?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een vraag gesteld met zo'n Ticket ofzo maar ik heb na 5 dagen nog geen antwoord
Het verschil tussen 2 producten, de ene is 11 dollar en de andere 13 dollar maar ze zien er precies hetzelfde uit en het is hetzelfde.quote:
Hm, linkjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het verschil tussen 2 producten, de ene is 11 dollar en de andere 13 dollar maar ze zien er precies hetzelfde uit en het is hetzelfde.
Gebruiker op tweedehands.net die artikelen van DX rechtstreeks doorverkoopt voor 2 á 3 keer de prijs die er betaald wordt op DX. Beetje jammerquote:Wij laten de producten direct door onze leverancier bezorgen bij de klant. Hierdoor besparen we op verzendkosten, en kunnen we voor de laagste prijs producten leveren.
Hier staat echter wel tegenover dat de levertijd ongeveer 2 weken bedraagt.
Deze?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef Sebasser het volgende:
Oh, net weer een postbode.
Enkel dit keer met een aangetekend pakketje van DX.
En daar zaten 2 artikelen in van mijn order (die ik al binnen had vandaag) die later geleverd zouden worden..
Zo'n 21000 mci ofzo led, uber fel.
Ik was blind voor een minuut of 2 toen ik er per ongeluk even in keek.
quote:Here are the current status of your order. After your order is shipped, you can find a live delivery tracking number.
Date Order # (click to track) Status
2/22/2008 0222Q4ST Waiting for Supplier
2/11/2008 0211Z69X Shipped via Tracked Air Mail RA805957634HK
2/9/2008 0209K4S1 Processing - Contact us for the latest update. via Tracked Air Mail RA805966636HK
2/2/2008 0202XM48 Shipped via Air Mail
2/1/2008 020122X4 Shipped via Tracked Air Mail RA806140997HK
1/25/2008 0125MM80 Shipped via Tracked Air Mail RA806153275HK
1/20/2008 01202S47 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA804833854HK
1/18/2008 0118TU1Z Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA804805456HK
1/18/2008 01187ZU7 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA804811947HK
1/17/2008 0117TTQ8 Cancelled
1/7/2008 01071TZ3 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA846619905HK
12/31/2007 1231T508 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA804040611HK
12/30/2007 12307KT0 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA847803174HK
12/29/2007 1229U2U0 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA847812030HK
12/3/2007 1203252Z Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA211480997HK
12/1/2007 1201Z4U9 Shipped and Completed via Air Mail
11/25/2007 11251T11 Shipped and Completed via Air Mail
11/11/2007 1111426Z Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA263435579HK
11/5/2007 1105TT73 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA214127055HK
10/30/2007 103034U6 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA214138150HK
10/24/2007 1024SZ72 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA286377962HK
10/16/2007 101650Z6 Shipped and Completed via Air Mail
10/4/2007 10041KX5 Shipped and Completed via Air Mail
10/2/2007 100278MM Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA286678049HK
9/20/2007 092053UK Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA286561561HK
9/15/2007 09158366 Shipped and Completed via Air Mail
9/10/2007 091058M0 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA286283443HK
heb weer 6 mailtjes gehad in een uur met order delayedquote:Date Order # (click to track) Status
2/23/2008 0223ZT01 Waiting for Supplier
2/21/2008 0221M0Z1 Waiting for Supplier
2/21/2008 0221ZSTQ Waiting for Supplier
2/21/2008 02216KKX Waiting for Supplier
2/21/2008 0221U1QK Waiting for Supplier
2/21/2008 022138T7 Cancelled
2/21/2008 0221288M Cancelled
2/21/2008 0221ZT2Z Waiting for Supplier
ik zag daar sokken staan voor de nds lite, die waren gewoon 5 keer zo duur in vergelijking met dealextreme.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef YourBuddy het volgende:
Maken mensen trouwens ook gebruik van volumerate? Daar heb ik ook al honderden euro's uitgegeven
Volumerate is van de mensen achter dx, alleen dan echt voor doorverkopers. Ik had laatst 100+ producten van hetzelfde gekocht, dan zijn ze zeker wel goedkoper dan dx. Je krijgt alleen *helaas* geen dx-points. Contact heb je ook gewoon met de mensen van dxquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zag daar sokken staan voor de nds lite, die waren gewoon 5 keer zo duur in vergelijking met dealextreme.
als het voor je R4DS is.. niet doen.. die kan dat niet aan en werkt maar tot 2GBquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand een vergelijkbare site waar ik een micro sd van 8 gb zou kunnen bestellen?
DSTT ftwquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
als het voor je R4DS is.. niet doen.. die kan dat niet aan en werkt maar tot 2GB
Die restrictie is er nog wel, maximaal 2gb nog steeds.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:39 schreef E.T. het volgende:
ik zie dat die restrictie voor de R4 ook niet meer bij de specs staat. Nieuwe software ws
Kijk eens, hier is het goedkoop:quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand een vergelijkbare site waar ik een micro sd van 8 gb zou kunnen bestellen?
quote:Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express).
nee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:31 schreef Maarten02 het volgende:
lol voor lasers kan je ook gewoon bij de kijkshop kopen hoor
TVP
quote:2/23/2008 0223ZT01 Shipped via Air Mail
2/21/2008 0221M0Z1 Shipped via Tracked Air Mail RA805556548HK
2/21/2008 0221ZSTQ Shipped via Tracked Air Mail RA805507771HK
2/21/2008 02216KKX Shipped via Tracked Air Mail RA805508595HK
2/21/2008 0221U1QK Shipped via Tracked Air Mail RA805507241HK
2/21/2008 022138T7 Cancelled
2/21/2008 0221288M Cancelled
2/21/2008 0221ZT2Z Shipped via Tracked Air Mail RA805507944HK
Verzendkosten 1,70? Verzendkosten zijn gratis!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef YourBuddy het volgende:
Wat ik me afvraag; Hoe kunnen ze eraan verdienen? Verzendkosten zijn 1,70 dollar, maar daarvoor wordt het wel aangetekend verzonden! In NL betaal je voor een pakket binnen NL al 6,20.... Verder betalen ze onwijs veel PayPal kosten, hoe kunnen ze dat terugverdienen?
Ik begrijp er niks van...
dit is uiteraard niet in europese maten, maar ik kom er nu niet uit hoeveel mm's dat dan moet zijnquote:Specifications:
Dimensions: 5.12 in x 2.95 in x 0.16 in
Weight: 0.46 oz
google heeft een heul handige omrekenfunctie ingebouwd:quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan iemand mij even helpen?
ik zit tew kijken naar een tasje, wil 'm gebruiken voor m'n camera, maar dan moet ik wel even weten wat de maten zijn.
nu staat er op de site
[..]
dit is uiteraard niet in europese maten, maar ik kom er nu niet uit hoeveel mm's dat dan moet zijn
Niet als je bulkrate gebruiktquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verzendkosten 1,70? Verzendkosten zijn gratis!
Ja maar dat doe ik nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Niet als je bulkrate gebruiktDan betaal je toch echt 1,70...
ik heb dat net gedaan, en ben alsnog goedkoper uit dan als ik het niet gebruikt zou hebben, kreeg ruim 2,80 usd korting, dus valt allemaal reuze mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Niet als je bulkrate gebruiktDan betaal je toch echt 1,70...
bijna goed, voor de samsungquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
google heeft een heul handige omrekenfunctie ingebouwd:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGIH_nlNL235NL235&q=5%2e12+inch+to+cm
Dus, dan is dat tasje:
13x7,5x0,4cm
en 13 gram.
edit: Vertical Soft Cushion Case for Sony Ericsson ?
Staat ie wel op de site bij My Orders/Invoice?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
kreeg die van paypal meteen, maar op die van dealextreme zit ik nog steeds te wachten, heb de bestelling al zeker 25 minuten geleden geplaatst..
moet ik nu al actie ondernemen, of nog even geduldig afwachten..?
ik heb me nooit op de site geregistreerd, dus waar zou ik dat dan moeten vinden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat ie wel op de site bij My Orders/Invoice?
Meld je nu aan op de site, dan krijg je volgensmij ook oude orders nog te zien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb me nooit op de site geregistreerd, dus waar zou ik dat dan moeten vinden?
overigens staan alle items nog wel bij de shopping cart, ziet er onbehandeld uit
wáár moet ik dat invullen, ik kan nergens mijn account verifierenquote:Tracking your order is easy:
1. Go to www.dealextreme.com.
2. Enter your e-mal address and password. Then click "Secure Login."
You will then be taken to the Account Manager, where you may manage and track your order.
Bovenin op My Account klikken en dan je email en je zojuist aangemaakte wachtwoord intypen? Wachtwoord zal wel toegemaild zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
aangemeld, volgende probleem:
[..]
wáár moet ik dat invullen, ik kan nergens mijn account verifieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |