abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56074787
Beste,

Ik kwam laatst op deze site http://www.dealextreme.com.
Het is echt een leuke site als je wat frutsels wilt kopen.
Nou ik ben dus zown n00b die wat wilt halen daar.

Maar omdat ik de site niet ken, en je moet bestellen in america wil ik graag wat meningen van jullie horen.

Bij de producten staat ook altijd "free shipping"
Is dat dan gratis thuis bezorgen, of gratis naar nederland verzenden ?

Mensen met ervaring, laat u horen

Met vriendelijke groet,
TheWhiteTiger
pi_56075688
Jaaa, ik bestel er altijd vanalles. Echt heerlijk dat je geen verzendkosten betaald. Je moet wel een paypal accountje hebben, maar ze leveren echt hoor.
Mentalita Ultras (L)
Boycot Denemarken!
pi_56075834
Netjes, meteen een goede positieve reactie
Dus ze leveren gewoon op je huisadres ?
Bedankt
TheWhiteTiger
pi_56076292
Ja hoor alles wordt gestuurd via een of andere mr Chen, je moet wel zorgen dat je het als gift verstuurd (0.01 extra) want anders wordt het pakketje misschien ingenomen door de douane
Mentalita Ultras (L)
Boycot Denemarken!
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:16:58 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_56076325
ja, prima ervaringen, lekker snel ook en altijd idd van ene Chen en in een bruinige envelop en idd geen verzendkosten.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_56076779
Grappig, ik begrijp alleen niet hoe dit kan want er staan heel wat gadgets op die site waarbij de werkelijke verzendkosten vanuit Hong Kong toch echt hoger liggen dan de prijs van het hele ding.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:33:45 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_56076808
kindslaafjes ergens in de achterbuurten van Hongkong...
pi_56076875
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
kindslaafjes ergens in de achterbuurten van Hongkong...
Dan nog. Die Mr. Chen legt er geld op toe met de verzending van zijn goedkope gadgets, dus ofwel hij is een filantroop ofwel hij ontvangt een stevige subsidie van de Chinese overheid.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:45:42 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_56077065
ik weet het, ik weet het

in elk ding wat je daar koopt zit een piepklein chinees soldaatje en zodra er miljoenen pakjes zijn verzonden over de hele wereld komen ze ineens allemaal tegelijk uit de gadgets en veroveren de wereld
pi_56077128
Hier ook goede ervaringen met DealExtreme
pi_56093890
Netjes.. netjes..
Ik ga zeker wat bestellen..
Nu nog even over PayPal.

Moet je hiervoor een creditcard hebben?
Of kan dit ook gewoon met mijn normale bank rekening?
TheWhiteTiger
  donderdag 17 januari 2008 @ 08:17:44 #12
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_56093938
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:13 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Netjes.. netjes..
Ik ga zeker wat bestellen..
Nu nog even over PayPal.

Moet je hiervoor een creditcard hebben?
Of kan dit ook gewoon met mijn normale bank rekening?
Paypal is ook mogelijk met een normale bank rekening . Je kunt geld van je bank rekening af laten halen en het op je paypal account laten zetten.
phluphy for president!
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 08:18:34 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_56093943
Er staan inderdaad leuke dingen bij (o.a. die Wii accessoires), maar is alles wel compatible met Europese apparaten (qua stekkers, voltage, e.d.)?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_56096550
Volgens mij zijn die dingen toch wel standaard ? alleen de stroom aansluiting kan verschillen..
Of vergis ik mij nou en zijn het echt van die eikels
TheWhiteTiger
pi_56111396
En wat gaat TS kopen?

Heb zelf een True green laser besteld 30 mW.

200 mW leek me beetje overkill
pi_56126592
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:54 schreef sweboy het volgende:
En wat gaat TS kopen?

Heb zelf een True green laser besteld 30 mW.

200 mW leek me beetje overkill
Ik wou idd ook zo een laser halen
Mooi dat jij er zelf 1 hebt gekocht, dan heb ik een vraagje aan je
Zie je echt zown groene straal ? en kan je er ook lucifers mee aansteken ? of is die 30mW daar iets te zwak voor ?

Verder wou ik ook nog wat van die magneetjes halen en een butane gas aansteker waar zown blauwe vlam uitkomt.
En wie weet wat nog meer in de toekomst

Ik zag een apparaatje waarmee je mobiele frequenties mee kan blokken. maar 40 euro vond ik een beetje veel voor zown grapje
TheWhiteTiger
pi_56127218
TheWhiteTiger: Ik heb hem nog niet ontvangen (Woensdag besteld). Maar zodra ik hem heb laat ik het wel weten.
pi_56127696
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef sweboy het volgende:
TheWhiteTiger: Ik heb hem nog niet ontvangen (Woensdag besteld). Maar zodra ik hem heb laat ik het wel weten.
Woendag besteld? Het komt uit Hong Kong gast, ik begrijp wel dat je het nog niet hebt
pi_56127901
Duhhh. Ik ook wel. Ik geef het alleen maar even door aan whitetiger
pi_56131079
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef sweboy het volgende:
Duhhh. Ik ook wel. Ik geef het alleen maar even door aan whitetiger
idd allemaal slimme mensen hier hoor

Maar zoals ik mijn eerdere post te lezen is vroeg hem wat vraagjes over het item die hij besteld heeft.
ik lees het dan nog wel thnx alvast SWEBOY
TheWhiteTiger
pi_56131183
He, grappige site
pi_56131200
Is dit de nieuwe TellSell?

Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $1.90 Worldwide Free Shipping
pi_56131386
Haha nou nieuwe tellsell wil ik het niet noemen.. kvind tellsell altijd wel poep..

Hier staan echt gewoon van die hebbedingetjes op..
Echt de moeite waard om even rond te kijken.
Staat echt ZIEKELIJK veel op.. ook veel onzin, maar ook onzin is even leuk
TheWhiteTiger
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:24:34 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_56131398
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef Wokkel het volgende:
Is dit de nieuwe TellSell?

Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $1.90 Worldwide Free Shipping
[ afbeelding ]
Beter dan TellSell

En die dobbelsteentjes heb ik ook Zalige manier om een avondje bordspellen te verneuken, gewoon 100 dobbelstenen tegelijkertijd op tafel flikkeren
pi_56131460
Hoe kunnen ze die dingen nou gratis verzenden voor die prijs???
pi_56131773
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:27 schreef Wokkel het volgende:
Hoe kunnen ze die dingen nou gratis verzenden voor die prijs???
De levertijd is ongeveer 2 weken ofzo.
ze hebben dan zoveel bestellingen, ze maken echt wel winst dan
Ik snap alleen niet waarom sommige shit zo goedkoop kan zijn..

Oh en het komt uit hong kong. die kinderen verdienen dan 1 ct per uur ofzo
TheWhiteTiger
pi_56131858
sommige shit kost gewoon niets om te maken, verder is dealextreme prima
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56145556
heb zojuist ook maar wat frutjes besteld ... je houdt het niet voor mogelijk wat voor ze voor dat geld in NL kunnen krijgen, dus ik ben erg benieuwd ... ik verwacht erg weinig, maar als ik de reacties op internet lees kan het soms ook wel meevallen ...

i'll keep you posted
Poffervier
pi_56214559
Hey, ik kwam dit topic net via google tegen. Ik heb zelf afgelope week ook bij dealextreme besteld. Ik heb maar voor 7 dollar besteld dus als het fout gaat kan het nog niet zo heel veel kwaad
Maar hebben jullie allemaal alleen goeie ervaring of zijn er ook slechte ervaringen met dealextreme?
En wat is de gemiddelde levertijd bij jullie?
Ik kwam trouwens ook deze site tegen via google, hier heb ik ook wel een hoop handige info uit kunnen halen:
http://deal-extreme.blogspot.com
pi_56252689
Nou zodra het geld op mijn paypal staat bestel ik ook even wat
Meld hier nog wel hoe de bestelling enzo was !
TheWhiteTiger
pi_56255765
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef TheWhiteTiger het volgende:

[..]

De levertijd is ongeveer 2 weken ofzo.
ze hebben dan zoveel bestellingen, ze maken echt wel winst dan
Ik snap alleen niet waarom sommige shit zo goedkoop kan zijn..
Je kunt onmogelijk winst maken als de (werkelijke) verzendkosten hoger zijn dan het bestelde bedrag, dan moet er geld bij.
  Redactie Games woensdag 23 januari 2008 @ 18:32:05 #32
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56255837
11 januari daar iets besteld nog niet binnen ondertussen..
Van een ander bedrijf in HK 13 januari wat besteld, ging ook via HK post. Vandaag binnen gekomen...
Dus ik vind het enigzins een beetje vreemd dat ik m'n bestelling van dealextreme nog niet binnen heb.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56255934
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Van een ander bedrijf in HK 13 januari wat besteld, ging ook via HK post. Vandaag binnen gekomen...
Dus ik vind het enigzins een beetje vreemd dat ik m'n bestelling van dealextreme nog niet binnen heb.
Niet vreemd. Ze zullen wel zo goedkoop mogelijk moeten verzenden om er nog iets aan over te houden. En dan duurt het (veel) langer.
pi_56255952
quote:
Je kan je order toch tracken? En het verzenden uit HongKong kan 11 tot 14 dagen duren geloof ik.
  Redactie Games woensdag 23 januari 2008 @ 18:39:05 #35
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56256021
Nope, beide dezelfde shipping methods. 10-15 dagen HK Post en het is grappig. Want als ik de tracking-code invul volgens de HK site, zie ik dat ze beide verschepen zijn naar Netherlands. Het pakketje wat ik van het andere bedrijf had is later verscheept volgens het "shipment mailtje" en toch eerder binnen gekomen
Ik moest vandaag voor dat andere pakketje tekenen bij aankomst..

Maar goed, ik kijk nog wel even of het binnenkomt...
pi_56256601
TVP, ben van plan om wat te bestellen
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:57:34 #37
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_56260192
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je kunt onmogelijk winst maken als de (werkelijke) verzendkosten hoger zijn dan het bestelde bedrag, dan moet er geld bij.
Waarschijnlijk allemaal in 1 container richting Europa
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:17:11 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_56260756
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Waarschijnlijk allemaal in 1 container richting Europa
die dingen komen gewoon per post
pi_56263305
Ik heb er laatst ook iets besteld (stekkertje van 88 cent ). Op een zaterdag order geplaatst en volgende dinsdag daarop ontvangen. Dag of 11 dus.

Blijf het wel bizar vinden dat je geen verzendkosten betaalt bij zulke kleine bedragen.
pi_56263949
Ik ga ook wat bestellen. (yum)
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:44:06 #41
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_56264976
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef Klonk het volgende:

[..]

die dingen komen gewoon per post
Lekker winstgevend dan idd
pi_56265683
Heb het idee dat ze op die verzendingen twv. een paar dollar ook gewoon verlies draaien, maar dat zal wel worden gecompenseerd door de grotere bestellingen. Een minimumbedrag instellen voor gratis verzending schrikt ws. teveel af, waardoor ze liever verlies maken op die kleine bestellingen in de hoop at men later terugkomt voor meer. Zal wel een slimme chinese marketingboy achter zitten
pi_56268517
Ja, maar er zit geen minimum bedrag aan de bestellingen. Mijn order is Maandag verstuurd. Kan echter niet tracken, wordt niet ondersteund naar zweden. Verwacht het eind volgende week echter.
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:13:09 #44
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_56269676
tvp, leuke spulletjes voor die prijzen... binnekort maar eens een paypal accountje aanschaffen
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_56271527
Ook ff tvptje, wil binnenkort daar nieuwe NDS lite casing bestellen aangezien oude kapot is.
pi_56271862
Leuk spul op die website zeg!
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:49:59 #47
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_56271918
terug vind dealer. Had ze al eens gemaild, maar zo'n centrale topic is handig.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  Redactie Games donderdag 24 januari 2008 @ 13:22:30 #48
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56273864

Vraag me alleen of ze zulke dingen bij de Douane in NL doorlaten..
pi_56273953
TVP, voor die prijs kun je sommige dingen eenvoudig weg niet laten liggen
pi_56274773
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:26 schreef Mindstate het volgende:
TVP, voor die prijs kun je sommige dingen eenvoudig weg niet laten liggen
idd, alleen die lange verzendingstermijn steekt me een beetje. Geen zin om te bestellen omdat het toch veel te lang duurt. En dan 2 weken later nog eens op die site kijken en bij jezelf denken: "had ik het toen toch maar besteld dan had ik het al in huis gehad"
pi_56275784
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef Lexjuuuh het volgende:
tvp, leuke spulletjes voor die prijzen... binnekort maar eens een paypal accountje aanschaffen
Ik zou het alvast doen, kost een week ongeveer om je geld op je paypal account te ontvangen :s
TheWhiteTiger
pi_56276055
Niet als je credit card hebt natuurlijk
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:46:58 #53
159757 Gibeon
Open to change
pi_56279536
Ik heb gister spul besteld daar, meer dan mn paypal krediet en nu is 't gewoon van mn rekening af geschreven, geen idee hoe het kan, wel mooi
pi_56279882
De tip bij DealExtreme en de douane is: bestel zoveel mogelijk als losse orders. Dus elke order zeg tot 25 a 40$. Dan krijg je ook geen rare aanslagen voor invoerheffingen en BTW van de douane.

Dus niet 100 items in 1 order bij elkaar klikken. Daar maak je dan gewoon 5 of 6 orders van. Verzending is namelijk toch gratis
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:51:31 #55
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_56283885
Ik quote hem maar even hier
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Even een paar kleine puntjes waarom ik het dicht gooi ivm spam:
  • Je eerste topic hier is gelijk om je 'site' te 'promoten'
  • Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijn maar ik snap dat het zo over komt
    quote:
  • Daarnaast zijn alle links in je post referals
  • Dat heb ik later inderdaad een keer veranderd. Verwacht niet dat ik hier veel geld mee verdien als het 2 dollar is, is het veel. Stel dat ik binnen nu en een halfjaar 20 à 30 DX punten heb. Dan heb ik 2 à 3 dollar (1,40 euro à 2 euro) verdient. Met de tijd die ik erin gestoken heb om te maken had ik wel tig keer zoveel geld kunnen verdienen op me werk
    quote:
  • Er is al een topic over dualextreme dit had je beter daar kunne posten . (Zoals me collega ook al zegt .)
  • Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragen
    quote:
    Voor de rest goeie info .

EDIT: Als je wilt weten hoe andere over je site denken hebben we hier ook een sitecheck topic, ben alleen de link even kwijt .
    Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vinden ik wist niet eens dat die bestond dat topic..

Verder no prob, ik vond het al een gewaagde poging om het hier neer te zetten

edit: ik quote hem hier omdat een nieuw topic erover openen een beetje onzin is. En dit topic gaat ongeveer over hetzelfde. En ik wou toch graag even mijn weerwoord doen voordat ik verkeerd begrepen wordt
    Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
    DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
      donderdag 24 januari 2008 @ 22:29:34 #56
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_56286999
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
    Ik quote hem maar even hier
    [..]

Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijn maar ik snap dat het zo over komt
    Het is voor ons ook lastig om spam er uit te vissen en de legitieme topics er uit te vissen, en dat is idd 1 van de dingen waar we naar kijken .
    quote:
    [..]

Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragen
    Niks mis mee, maar over het algemeen is het topic waar de site al besproken word imo dan een betere keus.
    quote:
    [..]

Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vinden ik wist niet eens dat die bestond dat topic..
    Toch nog gevonden Site checks deel 38 - aub geen spam !
    quote:
    Verder no prob, ik vond het al een gewaagde poging om het hier neer te zetten

edit: ik quote hem hier omdat een nieuw topic erover openen een beetje onzin is. En dit topic gaat ongeveer over hetzelfde. En ik wou toch graag even mijn weerwoord doen voordat ik verkeerd begrepen wordt
    Begrijpelijk, daar is eingelijk het Het grote Digital Corner FB topic voor .
    phluphy for president!
    pi_56297467
    Wat the hell is dat voorn spam in mijn topic
    TheWhiteTiger
    pi_56426639
    Gister wat besteld. ook meteen ene mailtje gehad dat het geshipped is.
    Het kan nu volgens de mail ongeveer 7-10 dagen duren.
    Ben benieuwd
    TheWhiteTiger
    pi_56426771
    dit is zeker leuk spul
    Don't take life too serious or you'll never get out of life.
    pi_56427432
    Mijn eerste pakket is afgelopen maandag aangekomen. Zat de kleine rode lasserpen in. Is al redelijk sterk. Diezelfde maandag kreeg ik ook een mailtje dat het volgende pakketje was verstuurd, de groene 30 mW laserpen, dus die zal komende maandag wel aankomen.

Kreeg vandaag mailtje dat 3de pakket was verstuurd, zitten alleen die magneten in van 1 USD, gaan ze daarvoor nog een apart pakket versturen :S
    pi_56459718
    ook wat zooi besteld, ben benieuwd
    pi_56521468
    Maandag een mail gehad dat het verstuurd was, en zaterdag al binnen
    ben erg tevreden
    TheWhiteTiger
    pi_56521526
    ik heb nog steeds niks gekregen alleen een order bevestiging
    pi_56521694
    Denk dat ik massel had
    TheWhiteTiger
    pi_56521846
    Broodmonkeh: vrijdag bestellen en klagen dat je maandag nog niks hebt? doe eens normaal.

TheWhiteTiger: Had je ook een 30 mW laserpen besteld? ik verwacht mijne deze week, is onderweg
    pi_56522877
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef sweboy het volgende:
    Broodmonkeh: vrijdag bestellen en klagen dat je maandag nog niks hebt? doe eens normaal.

TheWhiteTiger: Had je ook een 30 mW laserpen besteld? ik verwacht mijne deze week, is onderweg
    had het woensdag al besteld. En bij status staat dat alle producten verzameld zijn (vrijdag al) maar het wordt maar niet verzonden
    pi_56522908
    ah, goed topic, wil d'r binnenkort ook wat dingetjes voor mn DS gaan bestellen
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_56523283
    Erg goede site! Al heel aantal dingen besteld; zaklampjes, pincet, audio-splitter, camera-accu's en sterke magneetjes.
    Prima levering allemaal en betaling met CreditCard is ook prima Ene pakketje komt wat sneller aan dan het andere, ligt er ook aan of het op voorraad is. (je kunt bij My Account een order aanklikken en dan bovenaan Invoice voor meer info)

Magneetjes breken overigens wel erg snel omdat ze maar zo dun zijn Wel heeel sterk.
    pi_56524804
    Zojuist 30 mW laserpen ontvangen! erg leuk dingetje, in schemer zie je de straal al. Vanavond in donker maar proberen
    pi_56525099
    Ik heb 24 januari oordopjes en een lasertje besteld. Krijg ik die gewoon in mijn brievenbus? Of moet ik deur open doen en handtekening zetten? dankje.
    pi_56525227
    ik moest handtekening zetten (zweden)
    pi_56525246
    Ik moest ook twee keer een handtekening zetten, ondanks dat er al een of ander stempeltje in het vakje stond ofzo. Pakketdienst wist niet echt goed wat hij er mee aan moest, dus maar getekend.
    pi_56525734
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
    [ afbeelding ]
    Vraag me alleen of ze zulke dingen bij de Douane in NL doorlaten..
    Ik zie niet in waarom niet. Die dingen zijn hier ook vrij verhandelbaar.
    pi_56525767
    vraagje, ik heb nu net paypal, nog nooit gebruikt.

stel, ik bestel voor een X bedrag iets bij dealextreme, maar wil eigenlijk specifiek dát bedrag op m'n paypal overschrijven, omdat ik niet weet of ik het vaker ga gebruiken, hoe pak ik dat het beste aan?
    is er ergens een online rekenhulp met de actuele koersen ofzo?
    pi_56526117
    www.google.nl dan joubedrag usd to euro
    pi_56526149
    Overgens leuk met de laser: spuit even met een deo bus, en richt dan de laser op de wolk. Zeer duidelijk te zien.

Zojuist ook in een donkere kamer gedaan, zonder deo. Is de straal goed te zien.
    pi_56526547
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef sweboy het volgende:
    Overgens leuk met de laser: spuit even met een deo bus, en richt dan de laser op de wolk. Zeer duidelijk te zien.

Ik heb een 50mw via ebay gekocht tijdje terug, echt leuke gadget inderdaad
    pi_56526796
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef sweboy het volgende:

Aangezien je er lucifers mee aan kunt steken, zou ik niet de laser door de deospray halen
    pi_56527230
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
    vraagje, ik heb nu net paypal, nog nooit gebruikt.

stel, ik bestel voor een X bedrag iets bij dealextreme, maar wil eigenlijk specifiek dát bedrag op m'n paypal overschrijven, omdat ik niet weet of ik het vaker ga gebruiken, hoe pak ik dat het beste aan?
    is er ergens een online rekenhulp met de actuele koersen ofzo?
    Je kan het wel omrekenen, maar Paypal rekend een bedrag voor het omzetten van euro naar dollar.
    maar als je iets meer erop hebt maakt toch niet heel veel uit ?
    Je kan later altijd nog terug storten.

@sweboy
    Ik had geen laser besteld dit keer.
    Ga er eerst nog wat informatie over lezen welke ik het beste kan nemen.
    Las namelijk dat het makkelijk om ze zelf te upgraden..
    sommige hebben van 5 mw naar 100mw geboost..
    Je moet wel een ietsiepietsie klein beetje technisch zijn..
    Kwil wel lucifers enzo kunnen aansteken wel lache..

Ik had trouwens wel zown torch aansteker besteld met zown sterke blauwe vlam.
    Lache dingetje, en goed voor het solderen oid
    en zoals bijna alles, ding kost geen drol :p 5 dollar 50, nog geen 4 euro dus

Sorry, ding kost wel meer dan een drol, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8569
    die zijn namelijk goedkoper

[ Bericht 19% gewijzigd door TheWhiteTiger op 04-02-2008 15:32:28 ]
    TheWhiteTiger
    pi_56527400
    Ja, ik weet het, je kunt er een andere laser inzetten, Alleen heb ik die niet

30 mW is overgens niet genoeg om plastik te snijden
      maandag 4 februari 2008 @ 15:37:25 #82
    182538 jusdOrange
    Limoentjesfr3sh
    pi_56527490
    quote:
    Item Name: Flint Stones for Lighters (3-Pack 16 Flints)
    Item Number: 4063
    Quantity: 1
    Total: $1,50 USD

Item Name: Metallic Oil Lighter with Matted Grey Color Design
    Item Number: 6539
    Quantity: 2
    Total: $11,72 USD

Item Name: 3.5mm Audio Extension Cable (1.5M)
    Item Number: 5157
    Total: $1,60 USD

Item Name: LCD Screen Protector for iPod Touch
    Item Number: 9370
    Quantity: 2
    Total: $2,90 USD

Item Name: Registered Air Mail ##
    Item Number: 0
    Total: $0,01 USD

Item Name: USB to Audio Crystal Blue Sound Card
    Item Number: 9723
    Total: $4,13 USD

Item Name: Mini Li-Ion Speaker Cube FORGRUN
    Item Number: 1304
    Total: $4,76 USD

Cart Subtotal: $26,62 USD
    Sales Tax:
    Cart Total: $26,62 USD
    Besteld bij DX, wat prullaria.

Nu staat er op die chinese tracking site, niet die van DX, het volgende:
    quote:
    The item is being processed for departure from Hong Kong as at 4-Feb-2008.
    Betekent dat dat het Hong Kong nog niet uit is?
    pi_56527562
    waarom lees ik dit topic nou
    gaat me weer geld kosten
    pi_56527595
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 15:33 schreef sweboy het volgende:
    Ja, ik weet het, je kunt er een andere laser inzetten, Alleen heb ik die niet

30 mW is overgens niet genoeg om plastik te snijden
    Neej, in op het boardje van de laser zit een schroef en die moet je naar links draaien, zodat die omhoog komt, en aan der andere kant een chip doorbranden met een soldeerbout.
    en dan is hij geupgrade
    TheWhiteTiger
    pi_56527767
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 15:42 schreef TheWhiteTiger het volgende:

[..]

Neej, in op het boardje van de laser zit een schroef en die moet je naar links draaien, zodat die omhoog komt, en aan der andere kant een chip doorbranden met een soldeerbout.
    en dan is hij geupgrade
    En dan doet hij het maar één keer heel fel, waarna je nooit meer een straaltje licht zult zien Is gewoon kwestie van overbelasting waar de laser dus niet tegen kan
    Overigens kun jet met 50mW wel een zwarte ballon laten klappen, maar geen tasjes doorbranden.
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 15:37 schreef jusdOrange het volgende:
    Nu staat er op die chinese tracking site, niet die van DX, het volgende:
    [..]

Betekent dat dat het Hong Kong nog niet uit is?
    Klopt, wordt vandaag dus verzonden als het goed is.
    pi_56527939
    Zijn er eigenlijk meer van dit soort sites, bijv. gericht op wat nuttigere electronica? Vooral de zendvoorwaarde zijn heel tof, maar iets als Switches hebben ze niet.

En veel dingen hebben ze alleen met 110v USA aansluiting.
    pi_56527972
    Zo technisch ben ik niet. hehe (geen soldeer bout)
    pi_56528016
    Idd, als iemand nog meer van dit soort sites weet. graag.
    pi_56528495
    Dikke vettte TVP
    pi_56544432
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 14:17 schreef sweboy het volgende:
    www.xe.com
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    www.google.nl dan joubedrag usd to euro
    nou, zojuist een bestelling geplaatst, en omrekenen is helemaal niet nodig

naar wat ik begreep, maar ik kan het mis hebben, is dat je geen geld eerst op je paypal hoeft te zetten, maar dat paypal het rechtstreeks via je rekening overboekt?
    ik heb zojuist een bestelling geplaatst van 17 USD, en kreeg 2 bevestigingsmails, 1 van paypal en 1 van dealextreme, zonder dat ik eerst geld heb overgeboekt naar m'n paypal

wie kan me vertellen dat dit klopt?
    pi_56544454
    nog een vraag
    https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6861
    die kun je toch gewoon zonder problemen op je nintendo DS gebruiken zonder dat hij ontploft ofzo?

/noob
    pi_56544799
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

[..]

nou, zojuist een bestelling geplaatst, en omrekenen is helemaal niet nodig

naar wat ik begreep, maar ik kan het mis hebben, is dat je geen geld eerst op je paypal hoeft te zetten, maar dat paypal het rechtstreeks via je rekening overboekt?
    ik heb zojuist een bestelling geplaatst van 17 USD, en kreeg 2 bevestigingsmails, 1 van paypal en 1 van dealextreme, zonder dat ik eerst geld heb overgeboekt naar m'n paypal

wie kan me vertellen dat dit klopt?
    Klopt ja, bij mij werkt het in ieder geval wel zo dat hij eerst een negatief krediet aanmaakt bij PayPal en dit weer voldoet door het geld bij m'n CreditCard weg te halen. (dit werkt dus ook met gewone rekening voor zover ik weet)
    (en je kunt idd ook vooraf je PayPal-krediet op $ 50,- zetten om dit op te maken)

En dat Nintendo-ding moet wel werken hoor
    pi_56546338
    ff een vraag. Ik zie al 5 dagen lang bij mijn order status bij elk product "ready" staan, waarbij je zou denken dat het wel een keer verzonden mag worden. Bij order status staat er dit: "Status: Expedited Order Received - in stock". Wat betekend dit precies?
    pi_56546426
    Is volgens mij gewoon een onderdeel van het standaard proces, denk dat het niet lang duurt eerdat ze verzonden worden.
      Redactie Games dinsdag 5 februari 2008 @ 17:15:25 #95
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_56546491
    quote:
    Pakket is 1 februari binnen gekomen..

Ik zie trouwens dat mensen allemaal met Paypal aan de gang gaan en er geld op "storten" op hun account...

Tegenwoordig hoeft het in NL niet meer, je kan ook rechstreekse bankoverboeking via Paypal doen, moet je wel even je IBAN nummer weten. Zit je ook niet elke opgescheept met een overschot op je Paypal account die je niet kwijt kan..

[ Bericht 42% gewijzigd door Mr.Noodle op 05-02-2008 17:21:12 ]
    pi_56546805
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Pakket is 1 februari binnen gekomen..
    Het is natuurlijk geen NL hè, je moet het net treffen met of het op voorraad is en hoe snel het pakketje verwerkt wordt.
    quote:
    Ik zie trouwens dat mensen allemaal met Paypal aan de gang gaan en er geld op "storten" op hun account...

Tegenwoordig hoeft het in NL niet meer, je kan ook rechstreekse bankoverboeking via Paypal doen, moet je wel even je IBAN nummer weten. Zit je ook niet elke opgescheept met een overschot op je Paypal account die je niet kwijt kan..
    Is hierboven toevallig net over gesproken, maar jij bevestigt het dus ook
    pi_56555078
    Mensen, die lui in Hong Kong moeten er wel een beetje op verdienen natuurlijk.
    Daarom sturen ze grote partij paketten in 1 keer en kan het soms zijn dat jou pakket wel klaar is maar nog niet verzonden is
    Oplossing: motiveer mensen in Nederland daar op te bestellen
    TheWhiteTiger
      woensdag 6 februari 2008 @ 08:56:40 #98
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_56555486
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef TheWhiteTiger het volgende:
    Mensen, die lui in Hong Kong moeten er wel een beetje op verdienen natuurlijk.
    Daarom sturen ze grote partij paketten in 1 keer en kan het soms zijn dat jou pakket wel klaar is maar nog niet verzonden is
    Oplossing: motiveer mensen in Nederland daar op te bestellen
    nope, klopt niet, het is zodanig snel hier in Nederland dat het nooit opgespaard kan worden, ze zullen eerder een soort van bulkcontract hebben met Hong Kong post om goedkoper te verzenden (kan in Nederland trouwens ook).

staat ook op hun site trouwens dat als je meerdere items besteld dat het kan zijn dat als niet alles voorradig is dat de zending in delen aankomt...
    pi_56555542
    Bij mij kwam het in 3 delen.

Die stomme magneetjes van 50 Dollar cent kwamen in een appart pakket. Volgensmij leiden ze al verlies op de verpakking alleen.
      woensdag 6 februari 2008 @ 09:23:20 #100
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56555799
    Ben benieuwd.. afgelopen maandag besteld, vandaag geld van m'n rekening af..
    Producten zijn op voorraad (status 'ready')

Afwachten dus
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      Nerd met benen woensdag 6 februari 2008 @ 10:27:21 #101
    18073 miss_bleu
    pi_56556836
    hmm toch maar eens kijken
      Nerd met benen woensdag 6 februari 2008 @ 10:39:26 #102
    18073 miss_bleu
    pi_56557066
    net de Spa Memo Pad Holder Light en de Naughty-P Decorative Bedside Lamp (AC 220V) besteld
    pi_56557942
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef sweboy het volgende:
    Bij mij kwam het in 3 delen.

Die stomme magneetjes van 50 Dollar cent kwamen in een appart pakket. Volgensmij leiden ze al verlies op de verpakking alleen.
    Die kwamen bij mij ook in losse envelop idd
    Maandag kwam camera-accu binnen, dinsdag zaklampjes en pincet, woensdag magneetjes en dan komt er als het goed is nog één pakketje aan
    pi_56558093
    de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
    zie nog geen afschrijving op m'n internetbankieren, maar die zal nog wel komen
    ideaal zeg

lage dollar ftw
      woensdag 6 februari 2008 @ 11:39:38 #105
    3011 E.T.
    pi_56558274
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
    de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
    ideaal zeg

lage dollar ftw
    mijn bestelling van afgelopen maandag was vandaag in internetbankieren te zien
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56558441
    quote:
    lage dollar ftw

Toen ik bestelde was hij op een van z'n beste momenten ($10 = ¤ 6,72) (nu ¤ 6,81)
    Ze geven het serieus gewoon weg
      Nerd met benen woensdag 6 februari 2008 @ 12:53:21 #107
    18073 miss_bleu
    pi_56559703

Voor in totaal 34,97 Owja en roze ipod oordopjes die hier niet boven staan.Zo kan je trouwens leuke verjaardagskadotjes shoppen
    pi_56560168
    Leuk kadootjes bestellen idd!
    Wat is het eigenlijk allemaal? Die middelste is een lamp, lijkt me duidelijk
    En dat linkse, is dat voor memoblaadjes ofzo? En dat rechtse?
      Nerd met benen woensdag 6 februari 2008 @ 13:50:56 #109
    18073 miss_bleu
    pi_56560785
    een hondje waar tissues uit gaan komen
      Nerd met benen woensdag 6 februari 2008 @ 14:04:01 #110
    18073 miss_bleu
    pi_56561053
    quote:
    Due to the nationwide observation of the holiday, Hong Kong Post and the Customs will be temporarily closed and DX shipments will be temporarily paused between Feb 5 and Feb 15, 2008.
      woensdag 6 februari 2008 @ 14:07:16 #111
    3011 E.T.
    pi_56561136
    F*ck.. chinees nieuwjaar
    pi_56561222
    Sow, flinke periode. Blij dat ik m'n spul al binnen heb...
    pi_56562097
    mh
      woensdag 6 februari 2008 @ 14:56:52 #114
    204014 Markos.
    Burp! Geen koala!
    pi_56562119
    quote:
    ideaal zeg

lage dollar ftw
    paypal haalt het inderdaad direct van je bankrekening af. Ik heb nog nooit geld op mijn paypal rekening gezet, gewoon direct laten overboeken.

PayPal gebruikt overigens wel een wat slechtere dollarkoers. PayPal is altijd net iets ongunstiger met omwisselen, maar uiteindelijk zal dit maar enkele centen verschil opleveren. (bij een bestelling van ongeveer 15 euro was ik 10 cent meer kwijt ofzo meen ik me te herinneren. Iig niet veel dus)
    DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
    pi_56562616
    En mijn laatste pakketje is binnen

pi_56563046
    lekker is dat
    pi_56566662
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 15:25 schreef Impry het volgende:
    En mijn laatste pakketje is binnen

[ afbeelding ]
    Wat is het?

Ik bestel vaak via Ebay dingen uit Hongkong e.d., dat gaat ook altijd probleemloos met lage verzendkosten.
    pi_56566897
    Universele afstandsbediening, formaatje klein
    Werkt redelijk goed, op de drie TV's hier werkt hij op 2 eigenlijk probleemloos en de andere reageren de knoppen anders dan dat er op de knopjes staat (werkt wel erg traag allemaal)
    pi_56567347
    Nice Heeft hier iemand al de 30mW (of 50mW) laser binnen? En is hij ook echt zo sterk?
      woensdag 6 februari 2008 @ 19:44:41 #120
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_56567503
    Van de week ipod dingetje besteld, ben benieuwd:)
    pi_56568953
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 19:37 schreef ImTheBase het volgende:
    Nice Heeft hier iemand al de 30mW (of 50mW) laser binnen? En is hij ook echt zo sterk?
    Ik heb een 50mW tijd terug via Ebay besteld (ben redelijk gadget-freak ), maar aan foto's te zien is dat precies dezelfde. Echt fel Je ziet een enorme groene straal de lucht in en je kunt op gebouwen schijnen waarvan je nooit gedacht had dat je het zou halen Zeker het geld waard vind ik!
    pi_56569919
    Laser Pointer $1.89
    In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) $3.90
    Op 24-1 besteld en vandaag binnen.

Top site en voor herhaling vatbaar.

edit: Waarschijnlijk volgende keer deze sd card mp3 player. 'k zoek alleen 1 of 2 gb sd card. Die zijn toch nog 10 / 17 dollar. Ik ben niet echt op de hoogte van de prijzen en de kwaliteit. Maar wat raden jullie me aan?

[ Bericht 39% gewijzigd door FastFox91 op 06-02-2008 22:18:35 ]
    pi_56571288
    ImTheBase: Ik heb de 30 mW. Erg goed ding.

Ik raad je aan om de 30 te nemen, ipv de 50. de 50 is een stuk duurder, en kwa kracht verschil is dat het niet waard. 's Nachts kun je de straal wel 250 Meter ver zien, echt een mooie laser straal. verder dan 250 nog niet getest.
      donderdag 7 februari 2008 @ 00:10:04 #124
    116662 CrazyTaxi
    Vóór ambivalentie
    pi_56573794
    Ik sta op het punt iets te bestellen, maar mijn NL-adres kan gewoon blijven? Omdat het niet in de EMS-lijst staat.
    Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
    pi_56578750
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 00:10 schreef CrazyTaxi het volgende:
    Ik sta op het punt iets te bestellen, maar mijn NL-adres kan gewoon blijven? Omdat het niet in de EMS-lijst staat.
    Ja hoor, alleen dan kun je niet de EMS-shipping (dus snellere verzending) erbij zetten. Je kunt dus alleen kiezen uit standaard verzendmethode.
      donderdag 7 februari 2008 @ 11:29:02 #126
    116662 CrazyTaxi
    Vóór ambivalentie
    pi_56578878
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 11:23 schreef Impry het volgende:

[..]

Ja hoor, alleen dan kun je niet de EMS-shipping (dus snellere verzending) erbij zetten. Je kunt dus alleen kiezen uit standaard verzendmethode.
    Oops, nou ik hoop dat het gelukt is. Via mijn paypal account kwamen alle gegevens (naw) automatisch erbij te staan. Als ik nu kijk staat er
    quote:
    Order: xxxxxxSXS placed on 2/6/2008 5:10:44 PM
    Status: (of current shipment)
    On 2/6/2008: Expedited Order Received - in stock
    see all processing steps
    Latest Shipment: by Air Mail
    Dus ik kon niet veel kiezen volgens mij. Nou ja het is betaald, was gelukkig niet meer dan 20e. Ben benieuwd, hopelijk komt het aan.
    pi_56578957
    Je kunt je adres nog tot bepaalde tijd wijzigen volgens mij.
    Maar als ik het goed begrijp heb je EMS erbij besteld, maar gewoon een NL adres ingegeven omdat dat nog bij je PayPal stond?
    Aankomen zal hij sowieso wel, of dat geld van EMS er dan afgehaald wordt weet ik niet.
      donderdag 7 februari 2008 @ 12:14:02 #128
    116662 CrazyTaxi
    Vóór ambivalentie
    pi_56579866
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 11:33 schreef Impry het volgende:
    Je kunt je adres nog tot bepaalde tijd wijzigen volgens mij.
    Maar als ik het goed begrijp heb je EMS erbij besteld, maar gewoon een NL adres ingegeven omdat dat nog bij je PayPal stond?
    Aankomen zal hij sowieso wel, of dat geld van EMS er dan afgehaald wordt weet ik niet.
    Okay gelukkig! Jep het paypal adres komt automatisch (is een NL-adres) bij het factuur- en afleveradres te staan. Verder staat er Airmail, maar geen ems. Ben benieuwd. Fnx
    pi_56591333
    haha wat een troep verkopen ze daar

* Repeat gaat bestellen.
    pi_56591729
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef Repeat het volgende:
    haha wat een troep verkopen ze daar [afbeelding]

* Repeat gaat bestellen.
    Wat moet ik er eigenlijk mee
      zaterdag 9 februari 2008 @ 15:20:16 #131
    96210 W4
    Wie, ik?
    pi_56623339
    Ik had drie dingen besteld en kreeg begin deze week een mailtje dat ze met 1 ervan leveringsproblemen hadden. Tot mijn verbazing ontving ik gisteren wel de andere twee producten. Beetje knullig verpakt, maar tis allemaal heel gebleven en ongelofelijk dat het kan voor dit geld DX is een aanrader dus ...
    Poffervier
    pi_56626242
    Ow oke, ik snap nu waarom mijn order nog op waiting for supplier staat.

mja nu vraag ik mij weet af wat Kung Hei Fat Choi! is.

mja heb nu al weer 15 dx points heb 5 50MW lasers besteld deze kunnen met geluk een ballon mollen.
    als ik ze heb verkocht koop ik mss zon 200MW die zijn echt te lomp!
    Gegroet!
    pi_56626477
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 18:17 schreef Zspirit het volgende:
    mja nu vraag ik mij weet af wat Kung Hei Fat Choi! is.
    Is "Gelukkig nieuwjaar!"
    quote:
    mja heb nu al weer 15 dx points heb 5 50MW lasers besteld deze kunnen met geluk een ballon mollen.
    als ik ze heb verkocht koop ik mss zon 200MW die zijn echt te lomp!
    Heb je 50 mW true lasers besteld? Of gewone 50mW?
    Als er geen true bijstaat acht ik de kans niets groot dat je er een ballon mee krijgt. (of je moet een zwarte ballon hebben en de laser er een paar seconden ophouden)
      † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2008 @ 18:36:08 #134
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56626510
    Geweldige site, gister mijn 5de order geplaatst.
    Totaal over de 150 dollar al.
    pi_56627007
    nee een gewoon maar is puur voor verkoop aan vrienden daarna koop ik denk ik zon 200 MW.

wel jammer dat je met paypall niet die modchips enzo kan bestellen daar kan je ook goed op verdienen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Zspirit op 09-02-2008 19:17:56 ]
    Gegroet!
    pi_56628831
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 18:36 schreef Sebasser het volgende:
    Geweldige site, gister mijn 5de order geplaatst.
    Totaal over de 150 dollar al.

Wat heb je dan allemaal al wel niet besteld dan?
    pi_56633496
    ow fijn... -_-
    quote:
    2/9/2008

Dear Stijn V,

Apologies for the delay -- we are still trying to fulfill your recent order placed with us. Delayed orders are typically shipped within three days from the date of this notice.
    If you prefer, you may cancel your order by following the instructions provided below. Otherwise, we will continue working on your order while keeping you updated every three days.

Why is my shipment delayed?

Although this situation do not occur normally, shipment could be delayed by reasons such as products not passing quality control, and market supply shortage.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fopje op 23-06-2013 18:38:10 ]
    Gegroet!
    pi_56635031
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 22:53 schreef Zspirit het volgende:
    ow fijn... -_-
    [..]
    Ja die kreeg ik ook. Maar zal vast wel komen omdat ze pas de 15e weer verzenden en 1 of ander automatisch scriptje hebben draaien die na zoveel dagen niet verzenden dit standaard mailtje de deur uit gooit. No worries dus
    pi_56639197
    Ow dan krijg ik over 3 dagen weer zon standaard mailtje .
    maarja ik heb dit alles in 1 keer besteld:
    quote:
    Objectnaam: Screen Protectors Set for NDS Lite
    Objectnummer: 4086

Hoeveelheid: 4

Totaal: $6,00 USD

Objectnaam: Super-Strong Rare-Earth RE Magnets (8mm 20-Pack)
    Objectnummer: 4248

Hoeveelheid: 2

Totaal: $3,26 USD

Objectnaam: Black USB 2.0 SD/MMC Memory Card Reader
    Objectnummer: 7230

Hoeveelheid: 1

Totaal: $1,95 USD

Objectnaam: Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack)
    Objectnummer: 10684

Totaal: $2,64 USD

Objectnaam: Registered Air Mail ##
    Objectnummer: 0

Totaal: $0,01 USD

Objectnaam: Smash-it Stress Relief Jelly Soft Ball
    Objectnummer: 3828

Totaal: $2,50 USD

Objectnaam: Green Laser Pointer Pen 50mW
    Objectnummer: 2390

Hoeveelheid: 5

Totaal: $129,00 USD

Objectnaam: Precision Screw Drivers 6-Piece Set with Stand
    Objectnummer: 3562

Totaal: $3,61 USD

Objectnaam: 3.5mm Audio Jack Splitter
    Objectnummer: 5212

Totaal: $1,56 USD

Subtotaal winkelwagentje: $150,53 USD
    BTW:
    Totaal winkelwagentje: $150,53 USD
    is het misschien slimmer om het te cancelen en dan in 3 pakketjes te laten komen en dan send as gift.
    ik heb geen zin om bij te betalen.
    heeft iemand ervaring met cancelen aangezien ik al betaald heb?
    Gegroet!
    pi_56640164
    Nee, daar durf ik niets over te zeggen.
    Het wordt sowieso als Gift verzonden trouwens, alleen als je die cent bijbetaald plakken ze een stickertje over dealextreme.com. Dus dat is puur als je iemand een kadootje wil geven en je laat het direct naar diegene versturen, zodat diegene niet kan zien waar het vandaan komt.
    (kijk ook maar naar mijn foto hier stukje boven: "Package Contains: Gift" )
    pi_56642898
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 22:53 schreef Zspirit het volgende:
    ow fijn... -_-
    [..]
    ik kreeg net dezelfde mail, hij staat al idd een tijdje op 'pending'
    ik doe er verder niks mee, zal idd wel met het chinees nieuwjaar te maken hebben..
    pi_56645832
    Jongens, ik keek even op de Video games pagina en zie ongelooflijk veel dingen voor de nintendo. Zit hier toevallig nog een R4DS tussen voor de Nintendo DS(je weet wel, zon ding waarmee je roms erop kunt spelen).

De zoekfunctie werkt hier niet omdat mn internet half werkt.
    pi_56646318
    ja zit er tussen maar met een lever probleem en dan kun je niet met paypal betalen.
    Gegroet!
    pi_56646724
    Ik zag het net, jammer.
    pi_56647071
    niet om lullig te doen maar opmartplaats is zon gast die verkoopt het ong tegen inkoop prijs

35 inc 1gig kaartje,,,
    Gegroet!
      † In Memoriam † zondag 10 februari 2008 @ 17:09:55 #146
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_56647108
    Help, deze site is TE erg en ze hebben TE veel.

Nouja, toch maar mijn creditcard tevoorschijn halen om een gsm-jammer te bestellen.
    Carpe Libertatem
    pi_56648296
    waarom zou je die willen? ow en e=mc2
    Gegroet!
    pi_56648615
    Als je iets van 99 dollar besteld is er dan een grotere kans dat de douane je deruit pikt?
    pi_56649044
    Toch jammer dat je alleen met creditcards kan betalen...
    pi_56650163
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 18:58 schreef Haijo het volgende:
    Toch jammer dat je alleen met creditcards kan betalen...
    ook paypal hoor ! Je meld je aan bij paypal , verifieerd je bankrekening en je kan gewoon betalen. Paypal schiet het eerst even voor en haalt het later van je bankrekening af.
      zondag 10 februari 2008 @ 20:06:51 #151
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_56650532
    paypal easy peasy
    pi_56652046
    Ach je kan ook gewoon overschrijven hoor!

moet je allen zon internationaal overschrijf nummer hebben of zo iets.
    Gegroet!
    pi_56652104
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef broodmonkeh het volgende:

[..]

ook paypal hoor ! Je meld je aan bij paypal , verifieerd je bankrekening en je kan gewoon betalen. Paypal schiet het eerst even voor en haalt het later van je bankrekening af.
    Oh, echt waar? Dan ga ik even kijken...
      Redactie Games zondag 10 februari 2008 @ 22:33:19 #154
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_56654598
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef emokid het volgende:
    Jongens, ik keek even op de Video games pagina en zie ongelooflijk veel dingen voor de nintendo. Zit hier toevallig nog een R4DS tussen voor de Nintendo DS(je weet wel, zon ding waarmee je roms erop kunt spelen).

De zoekfunctie werkt hier niet omdat mn internet half werkt.
    Nee, wel een DSTT (die nu uitverkocht is) zelfde principe als R4DS en een EZ Flash 3-in-1 voor RAM expansie zoals Opera browser enzo..
    pi_56655816
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef _RvO het volgende:
    Als je iets van 99 dollar besteld is er dan een grotere kans dat de douane je deruit pikt?
    Volgens mij niet, de bedragen van hoe waardevol de inhoud van de pakketjes is wordt gewoon willekeurig ingevuld volgens mij. Heb hier niet alle enveloppen bijdehand, maar ze waren volgens mij allemaal 25 of 35 HKD (Hong Kong Dollar ofzo?)
    Trouwens, update je avatar eens
    pi_56657146
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 23:14 schreef Impry het volgende:

[..]

Volgens mij niet, de bedragen van hoe waardevol de inhoud van de pakketjes is wordt gewoon willekeurig ingevuld volgens mij. Heb hier niet alle enveloppen bijdehand, maar ze waren volgens mij allemaal 25 of 35 HKD (Hong Kong Dollar ofzo?)
    Trouwens, update je avatar eens
    Ah oke, dan maakt t niks uit want ik had gelezen dat je boven een bepaald bedrag wel invoerrechten moest betalen als ze je pakten
    pi_56659452
    ik had mijn order geannuleerd om dat ik was vergeten het als gift te versturen kreeg net al een mail van paypal dat het overgemaakt is maar dat er nog 4 dagen verwerkingstijd is of zo.
    Gegroet!
      Nerd met benen maandag 11 februari 2008 @ 11:50:03 #158
    18073 miss_bleu
    pi_56662333
    quote:
    Apologies for the delay -- we are still trying to fulfill your recent
    order placed with us. Delayed orders are typically shipped within three
    days from the date of this notice.

If you prefer, you may cancel your order by following the instructions
    provided below. Otherwise, we will continue working on your order while
    keeping you updated every three days.
    Ow? dacht dat het aan dat chineesnieuwjaar lag
    pi_56667797
    is ook,
    mja ze zenden wss gewoon zon standaard mail.
    Gegroet!
      maandag 11 februari 2008 @ 17:53:41 #160
    182538 jusdOrange
    Limoentjesfr3sh
    pi_56668464
    Pakketje is binnen!

De zippo-achtige oil lighters zijn zeer mooi en werken perfect.
    Verder nog wat prul als een speaker cube (met nep-apple logo ) die goed werkt, en via usb oplaadbaar is!
    pi_56674058
    ik word er aggersief van dat hij zo lang dicht is!

is er toruwens nog zon soort site?
    vind het echt vet!
    Gegroet!
    pi_56689330
    tvp
    <b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
    pi_56690121
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 17:53 schreef jusdOrange het volgende:
    Pakketje is binnen!

De zippo-achtige oil lighters zijn zeer mooi en werken perfect.
    Verder nog wat prul als een speaker cube (met nep-apple logo [afbeelding]) die goed werkt, en via usb oplaadbaar is!
    heb je een linkje naar die aanstekers ?
    pi_56690500
    hij bedoeld wss iets van deze pagina:
    http://www.dealextreme.com/products.dx/category.809
    Gegroet!
    pi_56693204
    alles staat nog steeds op 'pending'
    pi_56693350
    bij mij op
    quote:
    Waiting for Supplier
    Gegroet!
      dinsdag 12 februari 2008 @ 22:51:32 #167
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_56693373
    Die van mij is Packaging..
    pi_56693407
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef Zspirit het volgende:
    bij mij op
    [..]
    ook dat bij mij, dat staat bovenaan, en pending achter alle producten
    pi_56693444
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 08:50 schreef Zspirit het volgende:
    ik had mijn order geannuleerd om dat ik was vergeten het als gift te versturen kreeg net al een mail van paypal dat het overgemaakt is maar dat er nog 4 dagen verwerkingstijd is of zo.
    Het wordt sowieso als gift verzonden hè Alleen als je die optie van 1 cent erbij neemt wordt er een stickertje over de URL geplakt zodat je het iemand kado kunt doen en ze niet meteen weten van welke site het komt.
    pi_56693462
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ook dat bij mij, dat staat bovenaan, en pending achter alle producten
    Stond er bij mij ook een tijdje, komt vanzelf in orde
    pi_56697060
    ik heb dit bestelt;
    quote:
    1320 Jet 1300-C Butane Lighter x 2 Pending $2.75 -
    1888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
    3564 Precision Screw Drivers 6-Piece Set with Case x 1 Pending $3.79 -
    4086 Screen Protectors Set for NDS Lite x 2 Pending $1.50 -
    7230 Black USB 2.0 SD/MMC Memory Card Reader x 1 Pending $1.95 -
    10334 Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 13.3-inch Wide Screen) x 1 Pending $4.80 -
    10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64

[ Bericht 94% gewijzigd door Zspirit op 13-02-2008 07:46:56 ]
    Gegroet!
      woensdag 13 februari 2008 @ 13:45:25 #172
    182538 jusdOrange
    Limoentjesfr3sh
    pi_56702858
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 20:35 schreef Repeat het volgende:

[..]

heb je een linkje naar die aanstekers ?
    http://www.dealextreme.co(...)9~search.oil+lighter

Eat you heart out
    pi_56703901
    als ik er zo een koop moet ik dan nog iets hebben?
    want ik heb hier wel zippo vloeistof maar verder niks dus?
    Gegroet!
    pi_56704837
    quote:
    Status: Packaging
    pi_56705581
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 15:19 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

mijne is nogsteeds wayting for supplier

zijn ze eerder gestop met feesten of zo?
    wel leuk als ze echt klaar zijn is het vrijdag dan is het weekeind en daarna kunnen ze pas beginnen of zo.
    ow nee w8 die japanse kindertjes werken vast gewoon door
    Gegroet!
      woensdag 13 februari 2008 @ 16:21:18 #176
    182538 jusdOrange
    Limoentjesfr3sh
    pi_56706121
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef Zspirit het volgende:
    als ik er zo een koop moet ik dan nog iets hebben?
    want ik heb hier wel zippo vloeistof maar verder niks dus?
    Zippo vloeistof, en eventueel wat flints om te vervangen, eventueel een lontje.

Ik heb zelf ook alleen maar zippo vloeitstof, en wat extra flints gekocht maar die heb ik nog niet moeiten gebruiken.
    pi_56706365
    kan ze op de site niet vinden
    Gegroet!
      woensdag 13 februari 2008 @ 17:27:23 #178
    3011 E.T.
    pi_56707472
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 16:33 schreef Zspirit het volgende:
    kan ze op de site niet vinden
    Hoofdcategorie 'Hobby & Toys'
    subcategorie 'Jet lighter torches' (oid)

Daar staan 'Oil lighters' tussen, die hetzelfde uiterlijk hebben als zippo
    pi_56707831
    nvm

[ Bericht 79% gewijzigd door Repeat op 13-02-2008 17:53:03 ]
    pi_56713393
    nee ik bedoel die vloeistof enzo...
    Gegroet!
    pi_56723537
    zeg, ik ben op zoek naar een micro sd kaart van 8 gig, op dealextreme hebben ze ze alleen van 1 en 2 gig
    iemand enig idee wat voor vergelijkbare site die wel zou kunnen hebben?
    pi_56723615
    pff laagste prijs die ik vond was 60 euro.

http://www.internetstad.nl/geheugen.php?c=Micro+SD+Cards
    Gegroet!
      † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 13:10:01 #183
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56725564
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
    alles staat nog steeds op 'pending'
    Hier na 5 dagen ook nog steeds.
    Waiting for Supplier
    pi_56725586
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 13:10 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Hier na 5 dagen ook nog steeds.
    Waiting for Supplier
    ik sta sinds gisteren op 'packaging'
      † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 14:19:31 #185
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56727128
    Date Order # (click to track) Status
    2/14/2008 ** Waiting for Supplier
    2/14/2008 ** Waiting for Supplier
    2/7/2008 ** Waiting for Supplier
    2/6/2008 ** Waiting for Supplier

1/20/2008 ** Shipped via Air Mail
    1/20/2008 ** Shipped via Tracked Air Mail RA8048
    1/19/2008 **Shipped via Air Mail
    pi_56727582
    tvp
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
    pi_56728147
    mijn paketten zijn ook verzonden
    pi_56728776
    interessant allemaal zeg, van iedereen zn bestelstatus te horen krijgen elke keer
    pi_56728800
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 15:36 schreef Repeat het volgende:
    interessant allemaal zeg, van iedereen zn bestelstatus te horen krijgen elke keer
    ja toch
      Nerd met benen donderdag 14 februari 2008 @ 17:48:38 #190
    18073 miss_bleu
    pi_56731291
    1 staat op waiting for supplier en de andere order is 'packaging'
      donderdag 14 februari 2008 @ 18:46:08 #191
    204014 Markos.
    Burp! Geen koala!
    pi_56732550
    Gewoon even wachten allemaal
    Het nieuwjaar is bijna voorbij, maar dan zal het denk ik ook nog wel ff duren. Want er zal ondertussen wel een grote stapel bestellingen en tickets (vragen) ontstaan zijn

Mijn bestelling is gedeeltelijk al binnen, de andere helft moet nog komen. Voor dat geld wil ik wel ff wachten nu hopen dat de DSTT snel weer leverbaar wordt..
    pi_56733579
    ik ben ook bang dat er nu daar echt een berg orders klaar ligt.
    gewoon hopen dat mijne bovenop ligt.
    Gegroet!
      zondag 17 februari 2008 @ 14:13:02 #193
    116662 CrazyTaxi
    Vóór ambivalentie
    pi_56790441
    Volgens mij zijn ze nu bezig alles te versturen! Ik wacht af, maar denk dat het goed komt.
    quote:
    Outward Registered Letter

Destination - Netherlands

The item left Hong Kong for its destination on 17-Feb-2008
    pi_56791329
    de mijne is gisteren verzonden
    pi_56796760
    Mijne is nu op packing ;d

[ Bericht 92% gewijzigd door Zspirit op 17-02-2008 20:27:44 ]
    Gegroet!
      zondag 17 februari 2008 @ 22:32:54 #196
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_56803031
    Mooie site is dat, ik heb er al heel wat troep besteld. Vergelijkbare site die soms zelfs nog iets goedkoper is dan DX is KaiDomain . Ook goede ervaringen mee.
    Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
    Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
    pi_56808198
    2/13/2008 0213UM3M Expedited Order Received - in stock WTF??!
    2/10/2008 021088K5 Packaging
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:32 schreef vbmot het volgende:
    Mooie site is dat, ik heb er al heel wat troep besteld. Vergelijkbare site die soms zelfs nog iets goedkoper is dan DX is KaiDomain . Ook goede ervaringen mee.
    Zelfde site met een andere naam en ander template ??
    Gegroet!
    pi_56852056
    Ik kon me niet inhouden:
    quote:
    Objectnaam: Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)
    Objectnummer: 10333
    Totaal: $5,23 USD

Objectnaam: USB 10/100 RJ45 Ethernet Network Adapter Dongle
    Objectnummer: 2797
    Totaal: $7,08 USD

Objectnaam: PCI PC Diagnostic Card
    Objectnummer: 3589
    Totaal: $7,51 USD

Objectnaam: Paper CD Sleeves (100-Pack)
    Objectnummer: 4471
    Totaal: $7,71 USD

Objectnaam: 8-in-1 Cable Tester (RJ45/RJ11/BNC/USB/1394)
    Objectnummer: 4591
    Totaal: $13,43 USD

Objectnaam: Super Mini Dices (Colorful 100-Pack)
    Objectnummer: 8667
    Hoeveelheid: 3
    Totaal: $5,70 USD

Objectnaam: Digital Mosquito Repeller with Armband
    Objectnummer: 2162
    Totaal: $2,28 USD

Objectnaam: Super Strong Rare-Earth RE Magnets (20mm x 2mm / 10-Pack)
    Objectnummer: 10305
    Hoeveelheid: 2
    Totaal: $7,26 USD

Objectnaam: Cigar Cutter (Black)
    Objectnummer: 4215
    Totaal: $2,57 USD

Objectnaam: Laptop Diagnostic Card (4-Digit Codes)
    Objectnummer: 4418
    Totaal: $6,50 USD

Subtotaal winkelwagentje: $65,28 USD
    BTW:
    Totaal winkelwagentje: $65,28 USD
    En ik heb pas een kwart van die hele site bekeken
      woensdag 20 februari 2008 @ 01:16:48 #199
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_56852280
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 08:21 schreef Zspirit het volgende:
    2/13/2008 0213UM3M Expedited Order Received - in stock WTF??!
    2/10/2008 021088K5 Packaging
    [..]

Zelfde site met een andere naam en ander template ??
    De twee gasten achter DX en KD werkten vroeger samen onder een ander domein maar nu zijn ze voor zichzelf begonnen.
    Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
    Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
    pi_56852735
    Wat een coole site
    pi_56853364
    WOHOO!:
    2/10/2008 021088K5 Shipped via Tracked Air Mail !!

ik zoek op die site nog zon volt meter maar die kan ik niet vinden
    Gegroet!
    pi_56853466
    LOl die Kai site : de Ifone

There is an apple icon on the backcover of the phone. Do NOT purchase this if you believe you will receive the original Apple iPhone.
      woensdag 20 februari 2008 @ 10:03:20 #203
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56854837
    Omdat het niet heel veel meer met DIG te maken heeft, een schopje naar GC.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 20 februari 2008 @ 10:52:55 #204
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_56855742
    Oeh, deze lijkt me ook wel cool:
    LCD Digital Alcohol Tester Breathalyser with Clock
    $9.95 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4652
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_56860977
    de postbode is vandaag langsgeweest
    maar ik was er niet
    morgen afhalen op het postkantoor
      † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 15:18:12 #206
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56861251
    2/14/2008 0214X7T8 Shipped via Air Mail
    2/14/2008 0214M9U8 Waiting for Supplier
    2/14/2008 02145420 Packaging
    2/7/2008 0207Q440 Waiting for Supplier via Air Mail
    2/6/2008 0206KS9K Waiting for Supplier via Tracked Air Mail RA805860048HK

De helft van de inhoud van mijn pakketjes zijn verstuurd, de andere helft verwachten ze op 29/02/08
      woensdag 20 februari 2008 @ 15:34:17 #207
    3011 E.T.
    pi_56861616
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 15:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
    de postbode is vandaag langsgeweest
    maar ik was er niet
    morgen afhalen op het postkantoor
    mijn pakje was eerder verstuurd, ik heb nog niks gezien
    pi_56867969
    Wat is dat DX points precies en hoe werkt dat en wat kan je ermee?
    Iemand had het erover in dit topic, maar kan er op die site niks over vinden..
    pi_56868101
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 19:53 schreef ZigoSOS het volgende:
    Wat is dat DX points precies en hoe werkt dat en wat kan je ermee?
    Iemand had het erover in dit topic, maar kan er op die site niks over vinden..
    Bovenaan staat ''MY DX POINTS''

Als je 10 dollar uitgeeft krijg je 1 punt, als je een review plaatst 2 of 3 ofzo, als je een foto plaatst 2 punten en als je een filmpje plaatst ook een paar punten. En met die punten kan je dan gratis dingetjes krijgen, die bij My DX Points -> Redeem ofzoiets staan. Soms wel grappige dingetjes, en als je een paar keer hebt besteld en wat reviews enzo maakt heb je zo weer iets gratis van een paar euro.
    pi_56868428
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 19:57 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bovenaan staat ''MY DX POINTS''

Als je 10 dollar uitgeeft krijg je 1 punt, als je een review plaatst 2 of 3 ofzo, als je een foto plaatst 2 punten en als je een filmpje plaatst ook een paar punten. En met die punten kan je dan gratis dingetjes krijgen, die bij My DX Points -> Redeem ofzoiets staan. Soms wel grappige dingetjes, en als je een paar keer hebt besteld en wat reviews enzo maakt heb je zo weer iets gratis van een paar euro.
    Ja, en dan 'account login'
    Zijn punten dan een bepaald aantal dollar waard, of is er gewoon een apart 'gedeelte' waar spullen staan die je kan halen van die DX points?
    pi_56869517
    Tot welk bedrag mag je ook alweer vrij importeren voordat je invoerbelasting gaat betalen ?
    <b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
    pi_56870039
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:51 schreef mvc het volgende:
    Tot welk bedrag mag je ook alweer vrij importeren voordat je invoerbelasting gaat betalen ?
    Durf het bedrag niet te noemen, maar wel een tip als je een grote order wil plaatsen, doe het gewoon in meerdere delen aangezien je toch geen losse verzendkosten hebt.
    Daarnaast wordt het sowieso verzonden als 'Gift' dus is de pakkans een stuk kleiner volgens mij
    pi_56870208
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:51 schreef mvc het volgende:
    26 euro geloof ik. En zoals Impry dus zei, als je 10 dingetjes van 2 tot 5 euro besteld doe je het gewoon in zendingen van maximaal 20 euro ofzo.
    pi_56870275
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:09 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Ja, en dan 'account login'
    Zijn punten dan een bepaald aantal dollar waard, of is er gewoon een apart 'gedeelte' waar spullen staan die je kan halen van die DX points?
    http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dx

Hier staat wat je gratis kan krijgen. Sommige zijn ff tijdelijk op, komen meestal na een weekje of 2 weken wel weer in voorraad.

Hoe je het doet, je besteld wat, je betaald het, en dan pas, dus als de order al gezet en betaald is, ga je naar dat Redeem Awards gedoe en dan kan je eentje kiezen die je wilt en dan kiezen welke Order het mee moet worden gezonden.
      donderdag 21 februari 2008 @ 00:31:41 #215
    81996 Bond
    License to kill
    pi_56875538
    Dikke vette tvp Toffe site. Toch maar paypal keer uitzoeken.
    Geen commentaar
    pi_56880893
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef Impry het volgende:

[..]

Durf het bedrag niet te noemen, maar wel een tip als je een grote order wil plaatsen, doe het gewoon in meerdere delen aangezien je toch geen losse verzendkosten hebt.
    Daarnaast wordt het sowieso verzonden als 'Gift' dus is de pakkans een stuk kleiner volgens mij
    Dat eerste had ik natuurlijk zelf ook al bedacht Maar wat nou als ik bijv. 1 ding van $70 ofzo bestel ?
      donderdag 21 februari 2008 @ 12:38:00 #217
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_56882204
    goeie tip, altijd je envelop bewaren, heb een defect iets en kan het formulier van de klantenservice niet voltooien omdat ik geen foto kan maken van de envelop...
    pi_56882235
    pakketje afgehaald

*leest bovenstaande* oh, had hem al bijna in de bak gegooid. *apart legt*

leuk hoor
    2 beschermsokken voor de ds, 1 data cable, een setje hori screenprotectors en een roze laadcradle ( ), voor nog geen 12 euro
      Nerd met benen donderdag 21 februari 2008 @ 15:37:10 #219
    18073 miss_bleu
    pi_56885693
    ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat mijn spullen binnen komen
    pi_56886656
    ik ben ook weer eens los gegaan heb 3 orders gedaan:
    1tje van 70 dollar,30,50
    is dat niet teveel
    mja ik kon het gewoon niet laten
    quote:
    2/21/2008 022138T7 Waiting for Supplier
    2/21/2008 0221288M Waiting for Supplier
    2/21/2008 0221ZT2Z Waiting for Supplier
    2/13/2008 0213UM3M Shipped via Air Mail
    2/10/2008 021088K5 Shipped via Tracked Air Mail RA805833630HK
    2/4/2008 0204U0Z1 Cancelled
    quote:
    1458 Kingston TransFlash MicroSD 1GB x 1 Pending $9.67 -
    1888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
    2390 Green Laser Pointer Pen 50mW x 1 Pending $25.80 -
    5097 SuperCard DS-One Multimedia Card (English SDHC Version) x 1 Pending $35.28 -
    2390 Green Laser Pointer Pen 50mW x 2 Pending $25.80 -

33 For iPod Noise Isolation Earbuds x 1 Pending $1.99 -
    2390 Green Laser Pointer Pen 50mW x 1 Pending $25.80 -
    4086 Screen Protectors Set for NDS Lite x 1 Pending $1.50 -
    6842 Microfilter Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) x 1 Pending $1.98 -
    Gegroet!
    pi_56889727
    Leuke site
    pi_56889786
    mijn lading is vandaag binnengekomen.
    pi_56890630
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 18:59 schreef broodmonkeh het volgende:
    mijn lading is vandaag binnengekomen.
    wat zat er in etc etc filmpje foto's meer meer!
    Gegroet!
    pi_56890753
    Hey dat Paypal, is dat wel veilig enzo?
    Ik heb nog geen Paypal account maar wil wel een paar dingen bestellen daar
      Nerd met benen donderdag 21 februari 2008 @ 20:20:14 #225
    18073 miss_bleu
    pi_56891680
    Ik heb 1 pakketje vandaag binnen gekregen. Die ik later had besteld. Maar goed!
    Mijn Hong Kong dog!

oordopjes Ipod zijn trouwens ook goed voor dat geld (3 euro)
    wat minder bass erin en de draadjes zijn iets slaper. Maar goed voor 3 euro! zeker goed te doen.
      Nerd met benen donderdag 21 februari 2008 @ 20:41:11 #226
    18073 miss_bleu
    pi_56892221
    Toch net nog maar even voor 24 euro
    2 opberg tasjes voor wii-remotes, 32mb wii memory card en wii remote oplader via USB besteld
    pi_56894518
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 20:20 schreef miss_bleu het volgende:
    Mijn Hong Kong dog!

[ afbeelding ]

wat minder bass erin en de draadjes zijn iets slaper. Maar goed voor 3 euro! zeker goed te doen.
    hong kong dog?
    ziet er wel tof uit, wat is het, een knuffel?
    pi_56895990
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:37 schreef Asgard het volgende:
    Hey dat Paypal, is dat wel veilig enzo?
    Ik heb nog geen Paypal account maar wil wel een paar dingen bestellen daar
    Jep, helemaal safe hoor, misschien nog wel veiliger dan menig i-bankieren in NL
    Eind 2006 waren er al 155 miljoen accounts bij PayPal en dat zal ondertussen nog wel flink gegroeid zijn.
    pi_56897557
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef Impry het volgende:

[..]

Jep, helemaal safe hoor, misschien nog wel veiliger dan menig i-bankieren in NL
    Eind 2006 waren er al 155 miljoen accounts bij PayPal en dat zal ondertussen nog wel flink gegroeid zijn.
    O ok dan, ik heb net ff een account aangemaakt. Nu ff wachten tot ik mn bankrek. kan bevestigen
    pi_56899120
    duurt iets van 3/5 werkdagen.
    overigens heb ik ook die oortjes beteld en meer rotzooi kan niet w8en ;d
    Gegroet!
    pi_56944379
    Gisteren mijn US naar EU stekker converter ontvanger . Nu kan ik eindelijk mijn laptop uit America weer opladen

pi_56944410
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 20:20 schreef miss_bleu het volgende:
    Mijn Hong Kong dog!

[ afbeelding ]

Is die ook van DX? Ik kan hem niet vinden op de site

Mijn pakketje staat nog te wachten op één item, verwachte verzenddatum 28/2/08
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_56945401
    Ik wil zo'n kruisboog bestellen he...
    Maar komt die nou door de douane heen of niet?
    pi_56957170
    ja volgens mij wel.
    ik wil er ook een bestellen maar nu vraag ik me af wat ik er eigenlijk mee moet.
    Gegroet!
    pi_56957385
    'ja volgens mij wel'
    !

vooral bestellen ja, bestel er anders meteen 5 , toch goedkoop enzo
    pi_56957469
    Zal er ook wel een beetje aan liggen wat er op de verpakking staat. Ik bestelde een aansteker met een led lampje erin, stond er op de verpakking ''LED Flashlight'', als er nou ''BUTANE LIGHTER ALREADY FILLED WITH GAS'' dan hadden ze hem *misschien* niet door de duane laten gaan

Maar een kruisboog...
    pi_56957805
    heb net wat spulletjes voor mn iPod besteld, reserver oordopjes en oplader en een splitter enzo
    pi_56962225
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Is die ook van DX? Ik kan hem niet vinden op de site

Mijn pakketje staat nog te wachten op één item, verwachte verzenddatum 28/2/08
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
    Gegroet!
    pi_56962709
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 22:31 schreef ZigoSOS het volgende:
    'ja volgens mij wel'
    !

vooral bestellen ja, bestel er anders meteen 5 , toch goedkoop enzo
    pi_56964159
    Mijn pakketje staat nog steeds op Waiting for Supplier
    pi_56964333
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef Asgard het volgende:
    Ik wil zo'n kruisboog bestellen he...
    Maar komt die nou door de douane heen of niet?
    Die dingen kan je hier ook legaal en ik dacht zelfs goedkoper bestellen, en dat moet geen probleem zijn.
    pi_56964700
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Die dingen kan je hier ook legaal en ik dacht zelfs goedkoper bestellen, en dat moet geen probleem zijn.

inderdaad, je hebt gelijk
    pi_56964784
    waar kun je ze goedkoper krijgen ik ga er denk ik ook een kopen of ik wil en buks kopen.
    Gegroet!
    pi_56964898
    Bij een willekeurige dump, misschien heeft luchtbuks.net ze, er zijn iig tientallen lucht/veerwapen winkels die ook kruisbogen hebben
    pi_56965670
    Ik blijf maar rondstruinen op die site, geweldig wat ze allemaal hebben. Maar niets wat ik echt nodig heb
      Nerd met benen maandag 25 februari 2008 @ 15:45:46 #246
    18073 miss_bleu
    pi_56965793
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

hong kong dog?
    ziet er wel tof uit, wat is het, een knuffel?
    je kan er tissues in doen
    pi_56966025
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Bij een willekeurige dump, misschien heeft luchtbuks.net ze, er zijn iig tientallen lucht/veerwapen winkels die ook kruisbogen hebben
    ja maar goedkoper daar gat het juist om
    Gegroet!
    pi_56966352
    http://www.hesvanzweeden.nl/

diverse, boogsport artikelen.

vanaf 30 euro
    pi_56967823
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    http://www.hesvanzweeden.nl/

diverse, boogsport artikelen.

vanaf 30 euro
    Hey thanks man
    pi_56981637
    Deze is ook leuk voor als je problemen hebt met iemand of voor als je je veiliger wilt voelen op straat

High Voltage Electric Shock Security Flashlight

Weet iemand wat dit precies doet ? Lighter Style GSM Infinity Audio Bug

[ Bericht 21% gewijzigd door mvc op 26-02-2008 10:51:04 ]
      † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 10:43:04 #251
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56981694
    Ondertussen zijn 6 van mijn nieuwe bestellingen verzonden, de nieuwste is van verzonden op 22 en is zaterdag al binnen gekomen, de andere die pas onlangs zijn verzonden verwacht ik omstreeks deze week.
    pi_56982784
    Ik heb een vraag gesteld met zo'n Ticket ofzo maar ik heb na 5 dagen nog geen antwoord
      dinsdag 26 februari 2008 @ 12:06:46 #253
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_56983312
    tvp
      † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 13:22:34 #254
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56985033
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef RacerDKB het volgende:
    Ik heb een vraag gesteld met zo'n Ticket ofzo maar ik heb na 5 dagen nog geen antwoord
    Wat was je vraag?
      † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 13:31:53 #255
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56985284
    Dat was de bel, pakketje

12 led UV zaklampje is binnen.
    Damn wat een goeie stevige behuizing, aluminium ofzo?
    En mijn electro random dinges led dobbelsteen, vroeger ooit eens ergens gezien, deze is alleen 2 keer zo groot als een normale dobbelsteen.
    pi_56985301
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Wat was je vraag?
    Het verschil tussen 2 producten, de ene is 11 dollar en de andere 13 dollar maar ze zien er precies hetzelfde uit en het is hetzelfde.
      † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 13:38:43 #257
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56985442
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Het verschil tussen 2 producten, de ene is 11 dollar en de andere 13 dollar maar ze zien er precies hetzelfde uit en het is hetzelfde.
    Hm, linkjes?
      † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 15:23:38 #259
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56988004
    Connectors here are red/white and grey, on other cable its all red/white!

En dat, is het verschil.

Moet je eens kijken onder "Related Items, Parts & Accessories:"
    En dan de plaatjes voorbij tot je bij "Discussions:" komt.
    Soort van FOK! alleen dan zonder ijsmeis.
      † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 15:29:49 #260
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_56988171
    Oh, net weer een postbode.
    Enkel dit keer met een aangetekend pakketje van DX.
    En daar zaten 2 artikelen in van mijn order (die ik al binnen had vandaag) die later geleverd zouden worden..
    Zo'n 21000 mci ofzo led, uber fel.
    Ik was blind voor een minuut of 2 toen ik er per ongeluk even in keek.
    pi_56989967
    http://www.tweedehands.net/profiel/233515/
    quote:
    Wij laten de producten direct door onze leverancier bezorgen bij de klant. Hierdoor besparen we op verzendkosten, en kunnen we voor de laagste prijs producten leveren.
    Hier staat echter wel tegenover dat de levertijd ongeveer 2 weken bedraagt.
    Gebruiker op tweedehands.net die artikelen van DX rechtstreeks doorverkoopt voor 2 á 3 keer de prijs die er betaald wordt op DX. Beetje jammer

Trouwens toch maar wat besteld bij DX: kabeltje voor m'n telefoon á $1,40 ofzo Geheugenkaartjes bleken (gek genoeg) in Nederland goedkoper.

Deze vind ik trouwens wel geestig - Gilheney, nep Gilette

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5885
    pi_56990148
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef Sebasser het volgende:
    Oh, net weer een postbode.
    Enkel dit keer met een aangetekend pakketje van DX.
    En daar zaten 2 artikelen in van mijn order (die ik al binnen had vandaag) die later geleverd zouden worden..
    Zo'n 21000 mci ofzo led, uber fel.
    Ik was blind voor een minuut of 2 toen ik er per ongeluk even in keek.
    Deze?
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.824

Wel duur als je er één wilt, 10 ledjes kosten $4.68, en 1 ledlampje kost $1,24
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1100
    pi_56996478
    ze verkopen heel veel lampjes ik weet het verschil niet ik zoek een redelijk scherpe en stevige voor op het kamperen enzo liefst ook water dicht wie kan helpen?
    Gegroet!
      dinsdag 26 februari 2008 @ 21:35:26 #264
    176140 YourBuddy
    Deze bijdrage is 1 euro waard
    pi_56997444
    Even pronken met mijn bestellingen
    quote:
    Here are the current status of your order. After your order is shipped, you can find a live delivery tracking number.

2/22/2008 0222Q4ST Waiting for Supplier
    2/11/2008 0211Z69X Shipped via Tracked Air Mail RA805957634HK
    2/9/2008 0209K4S1 Processing - Contact us for the latest update. via Tracked Air Mail RA805966636HK
    2/2/2008 0202XM48 Shipped via Air Mail
    2/1/2008 020122X4 Shipped via Tracked Air Mail RA806140997HK
    1/25/2008 0125MM80 Shipped via Tracked Air Mail RA806153275HK
    1/20/2008 01202S47 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA804833854HK
    1/18/2008 0118TU1Z Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA804805456HK
    1/18/2008 01187ZU7 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA804811947HK
    1/17/2008 0117TTQ8 Cancelled
    1/7/2008 01071TZ3 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA846619905HK
    12/31/2007 1231T508 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA804040611HK
    12/30/2007 12307KT0 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA847803174HK
    12/29/2007 1229U2U0 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA847812030HK
    12/3/2007 1203252Z Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA211480997HK
    12/1/2007 1201Z4U9 Shipped and Completed via Air Mail
    11/25/2007 11251T11 Shipped and Completed via Air Mail
    11/11/2007 1111426Z Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA263435579HK
    11/5/2007 1105TT73 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA214127055HK
    10/30/2007 103034U6 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA214138150HK
    10/24/2007 1024SZ72 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA286377962HK
    10/16/2007 101650Z6 Shipped and Completed via Air Mail
    10/4/2007 10041KX5 Shipped and Completed via Air Mail
    10/2/2007 100278MM Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA286678049HK
    9/20/2007 092053UK Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA286561561HK
    9/15/2007 09158366 Shipped and Completed via Air Mail
    9/10/2007 091058M0 Shipped and Completed via Tracked Air Mail RA286283443HK
    YB
    pi_56997858
    woow die is wel heel extreme (vandaar deal extreme )
    mijne is:
    quote:
    2/23/2008 0223ZT01 Waiting for Supplier
    2/21/2008 0221M0Z1 Waiting for Supplier
    2/21/2008 0221ZSTQ Waiting for Supplier
    2/21/2008 02216KKX Waiting for Supplier
    2/21/2008 0221U1QK Waiting for Supplier
    2/21/2008 022138T7 Cancelled
    2/21/2008 0221288M Cancelled
    2/21/2008 0221ZT2Z Waiting for Supplier
    heb weer 6 mailtjes gehad in een uur met order delayed !
    Gegroet!
      dinsdag 26 februari 2008 @ 21:56:10 #266
    176140 YourBuddy
    pi_56997929
    Maken mensen trouwens ook gebruik van volumerate? Daar heb ik ook al honderden euro's uitgegeven
    YB
    pi_56998428
    Wel een heel magere site, die volumerate.
    pi_56999248
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef YourBuddy het volgende:
    Maken mensen trouwens ook gebruik van volumerate? Daar heb ik ook al honderden euro's uitgegeven
    ik zag daar sokken staan voor de nds lite, die waren gewoon 5 keer zo duur in vergelijking met dealextreme.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 22:46:07 #269
    176140 YourBuddy
    pi_56999372
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik zag daar sokken staan voor de nds lite, die waren gewoon 5 keer zo duur in vergelijking met dealextreme.
    Volumerate is van de mensen achter dx, alleen dan echt voor doorverkopers. Ik had laatst 100+ producten van hetzelfde gekocht, dan zijn ze zeker wel goedkoper dan dx. Je krijgt alleen *helaas* geen dx-points. Contact heb je ook gewoon met de mensen van dx
    YB
    pi_57003721
    ik wilde dat ook doen omdat ik 4 lasers kocht, maar dan gaat het allemaal in een paketje en dat wil ik niet dalijk komen die douane om de hoek kijken ben ik mijn spul kwijt of het dubbele kwijt.
    Gegroet!
    pi_57008049
    iemand een vergelijkbare site waar ik een micro sd van 8 gb zou kunnen bestellen?
      woensdag 27 februari 2008 @ 12:30:17 #272
    3011 E.T.
    pi_57008303
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
    iemand een vergelijkbare site waar ik een micro sd van 8 gb zou kunnen bestellen?
    als het voor je R4DS is.. niet doen.. die kan dat niet aan en werkt maar tot 2GB
    pi_57008330
    lol voor lasers kan je ook gewoon bij de kijkshop kopen hoor

TVP
    pi_57008355
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef E.T. het volgende:

[..]

als het voor je R4DS is.. niet doen.. die kan dat niet aan en werkt maar tot 2GB
    DSTT ftw
      woensdag 27 februari 2008 @ 12:39:33 #275
    3011 E.T.
    pi_57008488
    ik zie dat die restrictie voor de R4 ook niet meer bij de specs staat. Nieuwe software ws
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 februari 2008 @ 12:45:12 #276
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_57008597
    tvp
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_57009524
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:39 schreef E.T. het volgende:
    ik zie dat die restrictie voor de R4 ook niet meer bij de specs staat. Nieuwe software ws
    Die restrictie is er nog wel, maximaal 2gb nog steeds.
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
    Kijk eens, hier is het goedkoop:
    http://www.one2remember.n(...)0b3514088fbad006dd65
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:36:47 #278
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_57009835
    quote:
    Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express).
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_57011444
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:31 schreef Maarten02 het volgende:
    lol voor lasers kan je ook gewoon bij de kijkshop kopen hoor

TVP
    nee hoor
    Gegroet!
      woensdag 27 februari 2008 @ 16:35:33 #280
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_57013645
    Heb nog een dergelijke webshop gevonden. http://www.qualitychinagoods.com

Wel pas goedkoper bij grotere volumes.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_57021640
    Waar kan je al je orders bekijken? Dus alles wat je hebt gekocht?
    Net weer wat gekocht
    Kabel voor me 360, nog iets voor me 360, toffe aansteker en een schokpen
    pi_57023365
    Dealextreme topsite, ik kreeg een verkeerd product en opende een ticket. Na 7 dagen had ik het juiste product binnen. Ik hoefde niets te retouren
    pi_57027156
    YES YES YES< ze hebben vanacht al mijn orders op de post gedaan!
    quote:
    2/23/2008 0223ZT01 Shipped via Air Mail
    2/21/2008 0221M0Z1 Shipped via Tracked Air Mail RA805556548HK
    2/21/2008 0221ZSTQ Shipped via Tracked Air Mail RA805507771HK
    2/21/2008 02216KKX Shipped via Tracked Air Mail RA805508595HK
    2/21/2008 0221U1QK Shipped via Tracked Air Mail RA805507241HK
    2/21/2008 022138T7 Cancelled
    2/21/2008 0221288M Cancelled
    2/21/2008 0221ZT2Z Shipped via Tracked Air Mail RA805507944HK
    Gegroet!
      donderdag 28 februari 2008 @ 11:20:04 #284
    176140 YourBuddy
    pi_57030597
    Wat ik me afvraag; Hoe kunnen ze eraan verdienen? Verzendkosten zijn 1,70 dollar, maar daarvoor wordt het wel aangetekend verzonden! In NL betaal je voor een pakket binnen NL al 6,20.... Verder betalen ze onwijs veel PayPal kosten, hoe kunnen ze dat terugverdienen?

Ik begrijp er niks van...
    YB
    pi_57031678
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef YourBuddy het volgende:
    Wat ik me afvraag; Hoe kunnen ze eraan verdienen? Verzendkosten zijn 1,70 dollar, maar daarvoor wordt het wel aangetekend verzonden! In NL betaal je voor een pakket binnen NL al 6,20.... Verder betalen ze onwijs veel PayPal kosten, hoe kunnen ze dat terugverdienen?

Ik begrijp er niks van...
    Verzendkosten 1,70? Verzendkosten zijn gratis!
    pi_57031734
    Why are the Prices so Low?
    We get this question a lot so we'll just cut straight to it:

We keep small inventory.
    We make purchase orders on a daily basis.
    We contact all suppliers for the latest supply status multiple times each day.
    Our warehouse is literally next to our shipping carrier.

Why is Shipping Free?
    We ship via Hong Kong Post Airmail. Our systems are integrated and we have partnership accounts with Hong Kong Post in order to make free shipping offers possible.

Bron: http://help.dealextreme.c(...)ices%20so%20Low.ashx
    pi_57031739
    kan iemand mij even helpen?
    ik zit tew kijken naar een tasje, wil 'm gebruiken voor m'n camera, maar dan moet ik wel even weten wat de maten zijn.
    nu staat er op de site
    quote:
    Specifications:

Dimensions: 5.12 in x 2.95 in x 0.16 in
    Weight: 0.46 oz
    dit is uiteraard niet in europese maten, maar ik kom er nu niet uit hoeveel mm's dat dan moet zijn
    pi_57031846
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
    kan iemand mij even helpen?
    ik zit tew kijken naar een tasje, wil 'm gebruiken voor m'n camera, maar dan moet ik wel even weten wat de maten zijn.
    nu staat er op de site
    [..]

dit is uiteraard niet in europese maten, maar ik kom er nu niet uit hoeveel mm's dat dan moet zijn
    google heeft een heul handige omrekenfunctie ingebouwd:
    http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGIH_nlNL235NL235&q=5%2e12+inch+to+cm

Dus, dan is dat tasje:
    13x7,5x0,4cm
    en 13 gram.

edit: Vertical Soft Cushion Case for Sony Ericsson ?
    pi_57031857
    held
      donderdag 28 februari 2008 @ 12:30:30 #290
    176140 YourBuddy
    pi_57032251
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Verzendkosten 1,70? Verzendkosten zijn gratis!
    Niet als je bulkrate gebruikt Dan betaal je toch echt 1,70...
    YB
    pi_57032287
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

Ja maar dat doe ik nooit

Alsof 1,70 dollar zo veel is dan. Ruim een euro. 6 keer zo goedkoop dan verzenden in NL
    pi_57032325
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

ik heb dat net gedaan, en ben alsnog goedkoper uit dan als ik het niet gebruikt zou hebben, kreeg ruim 2,80 usd korting, dus valt allemaal reuze mee.
    pi_57032349
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:14 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

google heeft een heul handige omrekenfunctie ingebouwd:
    http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGIH_nlNL235NL235&q=5%2e12+inch+to+cm

Dus, dan is dat tasje:
    13x7,5x0,4cm
    en 13 gram.

edit: Vertical Soft Cushion Case for Sony Ericsson ?
    bijna goed, voor de samsung
    heb 'm maar besteld, de maten komen redelijk overeen, en als hij onverhoopt niet mocht passen, kan ik me er geen buil aan vallen voor die prijs.
    pi_57032360
    m'n bevestigingsmail laat wel erg lang op zich wachten
      donderdag 28 februari 2008 @ 12:52:13 #295
    176140 YourBuddy
    pi_57032754
    Dat mailtje moet altijd meteen komen, net weer een bestelling geplaatst, kreeg 'm ook meteen.
    YB
    pi_57032871
    kreeg die van paypal meteen, maar op die van dealextreme zit ik nog steeds te wachten, heb de bestelling al zeker 25 minuten geleden geplaatst..
    moet ik nu al actie ondernemen, of nog even geduldig afwachten..?
    pi_57032917
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
    kreeg die van paypal meteen, maar op die van dealextreme zit ik nog steeds te wachten, heb de bestelling al zeker 25 minuten geleden geplaatst..
    moet ik nu al actie ondernemen, of nog even geduldig afwachten..?
    Staat ie wel op de site bij My Orders/Invoice?
    pi_57033061
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Staat ie wel op de site bij My Orders/Invoice?
    ik heb me nooit op de site geregistreerd, dus waar zou ik dat dan moeten vinden?
    overigens staan alle items nog wel bij de shopping cart, ziet er onbehandeld uit
      donderdag 28 februari 2008 @ 13:10:04 #299
    176140 YourBuddy
    pi_57033181
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik heb me nooit op de site geregistreerd, dus waar zou ik dat dan moeten vinden?
    overigens staan alle items nog wel bij de shopping cart, ziet er onbehandeld uit
    Meld je nu aan op de site, dan krijg je volgensmij ook oude orders nog te zien.
    YB
    pi_57033377
    aangemeld, volgende probleem:
    quote:
    Tracking your order is easy:

1. Go to www.dealextreme.com.
    2. Enter your e-mal address and password. Then click "Secure Login."

You will then be taken to the Account Manager, where you may manage and track your order.
    wáár moet ik dat invullen, ik kan nergens mijn account verifieren
    pi_57033409
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 13:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
    aangemeld, volgende probleem:
    [..]

wáár moet ik dat invullen, ik kan nergens mijn account verifieren
    Bovenin op My Account klikken en dan je email en je zojuist aangemaakte wachtwoord intypen? Wachtwoord zal wel toegemaild zijn?

Oh kut laatste post, ik maak wel nieuw topic.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')