Oh, echt waar? Dan ga ik even kijken...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
ook paypal hoor ! Je meld je aan bij paypal , verifieerd je bankrekening en je kan gewoon betalen. Paypal schiet het eerst even voor en haalt het later van je bankrekening af.
Nee, wel een DSTT (die nu uitverkocht is) zelfde principe als R4DS en een EZ Flash 3-in-1 voor RAM expansie zoals Opera browser enzo..quote:Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef emokid het volgende:
Jongens, ik keek even op de Video games pagina en zie ongelooflijk veel dingen voor de nintendo. Zit hier toevallig nog een R4DS tussen voor de Nintendo DS(je weet wel, zon ding waarmee je roms erop kunt spelen).
De zoekfunctie werkt hier niet omdat mn internet half werkt.
Volgens mij niet, de bedragen van hoe waardevol de inhoud van de pakketjes is wordt gewoon willekeurig ingevuld volgens mij. Heb hier niet alle enveloppen bijdehand, maar ze waren volgens mij allemaal 25 of 35 HKD (Hong Kong Dollar ofzo?)quote:Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef _RvO het volgende:
Als je iets van 99 dollar besteld is er dan een grotere kans dat de douane je deruit pikt?
Ah oke, dan maakt t niks uitquote:Op zondag 10 februari 2008 23:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de bedragen van hoe waardevol de inhoud van de pakketjes is wordt gewoon willekeurig ingevuld volgens mij. Heb hier niet alle enveloppen bijdehand, maar ze waren volgens mij allemaal 25 of 35 HKD (Hong Kong Dollar ofzo?)
Trouwens, update je avatar eens![]()
Ow? dacht dat het aan dat chineesnieuwjaar lagquote:Apologies for the delay -- we are still trying to fulfill your recent
order placed with us. Delayed orders are typically shipped within three
days from the date of this notice.
If you prefer, you may cancel your order by following the instructions
provided below. Otherwise, we will continue working on your order while
keeping you updated every three days.
heb je een linkje naar die aanstekers ?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:53 schreef jusdOrange het volgende:
Pakketje is binnen!
De zippo-achtige oil lighters zijn zeer mooi en werken perfect.
Verder nog wat prul als een speaker cube (met nep-apple logo [afbeelding]) die goed werkt, en via usb oplaadbaar is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |