Die kwamen bij mij ook in losse envelop iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef sweboy het volgende:
Bij mij kwam het in 3 delen.
Die stomme magneetjes van 50 Dollar cent kwamen in een appart pakket. Volgensmij leiden ze al verlies op de verpakking alleen.
mijn bestelling van afgelopen maandag was vandaag in internetbankieren te zienquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
zie nog geen afschrijving op m'n internetbankieren, maar die zal nog wel komen
ideaal zeg![]()
lage dollar ftw
quote:
quote:Due to the nationwide observation of the holiday, Hong Kong Post and the Customs will be temporarily closed and DX shipments will be temporarily paused between Feb 5 and Feb 15, 2008.
paypal haalt het inderdaad direct van je bankrekening af. Ik heb nog nooit geld op mijn paypal rekening gezet, gewoon direct laten overboeken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
zie nog geen afschrijving op m'n internetbankieren, maar die zal nog wel komen
ideaal zeg![]()
lage dollar ftw
Wat is het?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:25 schreef Impry het volgende:
En mijn laatste pakketje is binnen
[ afbeelding ]
Ik heb een 50mW tijd terug via Ebay besteld (ben redelijk gadget-freakquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:37 schreef ImTheBase het volgende:
NiceHeeft hier iemand al de 30mW (of 50mW) laser binnen? En is hij ook echt zo sterk?
Ja hoor, alleen dan kun je niet de EMS-shipping (dus snellere verzending) erbij zetten. Je kunt dus alleen kiezen uit standaard verzendmethode.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:10 schreef CrazyTaxi het volgende:
Ik sta op het punt iets te bestellen, maar mijn NL-adres kan gewoon blijven? Omdat het niet in de EMS-lijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |