Dan nog. Die Mr. Chen legt er geld op toe met de verzending van zijn goedkope gadgets, dus ofwel hij is een filantroop ofwel hij ontvangt een stevige subsidie van de Chinese overheid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
kindslaafjes ergens in de achterbuurten van Hongkong...
Paypal is ook mogelijk met een normale bank rekeningquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:13 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Netjes.. netjes..
Ik ga zeker wat bestellen..
Nu nog even over PayPal.
Moet je hiervoor een creditcard hebben?
Of kan dit ook gewoon met mijn normale bank rekening?
Ik wou idd ook zo een laser halenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:54 schreef sweboy het volgende:
En wat gaat TS kopen?
Heb zelf een True green laser besteld 30 mW.
200 mW leek me beetje overkill
Woendag besteld? Het komt uit Hong Kong gast, ik begrijp wel dat je het nog niet hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef sweboy het volgende:
TheWhiteTiger: Ik heb hem nog niet ontvangen (Woensdag besteld). Maar zodra ik hem heb laat ik het wel weten.
iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef sweboy het volgende:
Duhhh. Ik ook wel. Ik geef het alleen maar even door aan whitetiger
Beter dan TellSellquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef Wokkel het volgende:
Is dit de nieuwe TellSell?
Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $1.90 Worldwide Free Shipping
[ afbeelding ]
De levertijd is ongeveer 2 weken ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:27 schreef Wokkel het volgende:
Hoe kunnen ze die dingen nou gratis verzenden voor die prijs???
Je kunt onmogelijk winst maken als de (werkelijke) verzendkosten hoger zijn dan het bestelde bedrag, dan moet er geld bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
De levertijd is ongeveer 2 weken ofzo.
ze hebben dan zoveel bestellingen, ze maken echt wel winst dan
Ik snap alleen niet waarom sommige shit zo goedkoop kan zijn..
Niet vreemd. Ze zullen wel zo goedkoop mogelijk moeten verzenden om er nog iets aan over te houden. En dan duurt het (veel) langer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
11 januari daar iets besteld nog niet binnen ondertussen..![]()
Van een ander bedrijf in HK 13 januari wat besteld, ging ook via HK post. Vandaag binnen gekomen...
Dus ik vind het enigzins een beetje vreemd dat ik m'n bestelling van dealextreme nog niet binnen heb.
Je kan je order toch tracken? En het verzenden uit HongKong kan 11 tot 14 dagen duren geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
11 januari daar iets besteld nog niet binnen ondertussen..![]()
Van een ander bedrijf in HK 13 januari wat besteld, ging ook via HK post. Vandaag binnen gekomen...
Dus ik vind het enigzins een beetje vreemd dat ik m'n bestelling van dealextreme nog niet binnen heb.
Waarschijnlijk allemaal in 1 container richting Europaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk winst maken als de (werkelijke) verzendkosten hoger zijn dan het bestelde bedrag, dan moet er geld bij.
die dingen komen gewoon per postquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal in 1 container richting Europa
idd, alleen die lange verzendingstermijn steekt me een beetje. Geen zin om te bestellen omdat het toch veel te lang duurt. En dan 2 weken later nog eens op die site kijken en bij jezelf denken: "had ik het toen toch maar besteld dan had ik het al in huis gehad"quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:26 schreef Mindstate het volgende:
TVP, voor die prijs kun je sommige dingen eenvoudig weg niet laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |