abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:04:18 #1
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_56272279
Ik zag toen ik op Fok! aan het rondkijken was dat mijn infopagina hier genoemd wordt (o.a. in dit topic)
Ik kreeg ook van iemand het advies om mijn link hier neer te zetten maar dat vond ik een beetje spam achtig. Maar ik doe het nu dan toch maar nu ik zie dat hij hier al bekend is. Dan kan ik meteen wat vragen stellen.

Dit is de DealExtreme Infopagina die ik gemaakt heb om mensen een beetje op weg te helpen met DealExtreme:
-poef-
(het was in eerste instantie niet de bedoeling om er een site voor te maken, het was meer de bedoeling om het op een ander forum neer te zetten om mensen opweg te helpen om zo te voorkomen dat elke vraag tig keer opnieuw gesteld wordt)

Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie er iets aan of is het een beetje overbodig en vanzelfsprekend wat erop staat?
Of staan er misschien dingen in die niet kloppen?
Ik ben namelijk wel benieuwd of er ook echt mensen zijn die er iets aan hebben of dat ik het allemaal voor niets heb gedaan

nogmaals, ik bedoel dit niet als spam. Ik verkoop er verder ook niets, het is puur voor info. Als dit niet gewenst is zal ik de inhoud van mijn bericht wel verwijderen ofzo. Ik heb me trouwens niet alleen aangemeld om dit te plaatsen. Ik kijk wel eens vaker op Fok! ik heb zelfs ooit een account gehad (username weet ik niet meer, is alweer een flink aantal jaren terug) maar ik heb mij nooit meer opnieuw aangemeld. Omdat ik met alleen lezen ook al genoeg kon.

edit: ik kan eventueel ook de info van die pagina hier in het topic plaatsen. Ik weet alleen niet of er een limiet op de lengte van een post zit. Ik vind alles prima, ik laat het aan de crew over wat hun ermee willen

[ Bericht 4% gewijzigd door WyriHaximus op 24-01-2008 19:33:29 ]
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_56272453
tvp
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:30:47 #3
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_56272825
nuttig
I follow you......but not on Twitter
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:33:21 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_56272889
cool
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_56273215
Wel handig misschien voor mensen die nog nooit online iets hebben gekocht, maar verder is DX gewoon een webshop waarbij alles wel voor zich spreekt lijkt me?
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:05:11 #6
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_56273512
Dat leek mij ook, maar er waren altijd veel vragen van andere mensen. Plus dat PayPal waarschijnlijk een hoop mensen afschrikt (sommige vinden iDeal al spannend genoeg )
Dus toen ben ik er maar even voor gaan zitten en begonnen met typen
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:37:59 #7
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_56275675
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:05 schreef Markos. het volgende:
Dat leek mij ook, maar er waren altijd veel vragen van andere mensen. Plus dat PayPal waarschijnlijk een hoop mensen afschrikt (sommige vinden iDeal al spannend genoeg )
Dus toen ben ik er maar even voor gaan zitten en begonnen met typen
Ik heb er ook nog nooit wat gekocht omdat ik geen zin heb om speciaal daarvoor een Paypal account aan te maken
I follow you......but not on Twitter
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:13:24 #8
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_56276412
Waarom zet je die link niet in het topic waar het om gaat? Een apart topic voor een info pagina van een website in amerika, is wel een beetje overdone?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:19:13 #9
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_56281495
Dat had achteraf misschien ook gekunnen, maar op deze manier kan ik een beetje feedback krijgen of het nuttig is wat ik gemaakt heb. En of er fouten zijn.

Een ander iets, weet iemand toevallig een scrollscript (html/javascript) die werkt met de blogs van google? Dat je zo'n kader krijgt waarin foto's scrollen (bijvoorbeeld van links naar rechts, of van boven naar beneden)
Ik heb er namelijk al een paar geprobeerd maar deze werken niet met blogs van google. (of ze doen helemaal niets, of hij gaat over de gehele pagina heen)

Dan kan ik misschien iets toevoegen van de best verkochte producten op deal-extreme ofzo.
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:32:52 #10
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_56281846
Even een paar kleine puntjes waarom ik het dicht gooi ivm spam:
  • Je eerste topic hier is gelijk om je 'site' te 'promoten'
  • Daarnaast zijn alle links in je post referals
  • Er is al een topic over dualextreme dit had je beter daar kunne posten . (Zoals me collega ook al zegt .)

Voor de rest goeie info .

EDIT: Als je wilt weten hoe andere over je site denken hebben we hier ook een sitecheck topic, ben alleen de link even kwijt .
  • phluphy for president!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')