Ik zag toen ik op Fok! aan het rondkijken was dat mijn infopagina hier genoemd wordt (o.a. in
dit topic)
Ik kreeg ook van iemand het advies om mijn link hier neer te zetten maar dat vond ik een beetje spam achtig. Maar ik doe het nu dan toch maar nu ik zie dat hij hier al bekend is. Dan kan ik meteen wat vragen stellen.
Dit is de DealExtreme Infopagina die ik gemaakt heb om mensen een beetje op weg te helpen met DealExtreme:
-poef-
(het was in eerste instantie niet de bedoeling om er een site voor te maken, het was meer de bedoeling om het op een ander forum neer te zetten om mensen opweg te helpen om zo te voorkomen dat elke vraag tig keer opnieuw gesteld wordt)Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie er iets aan of is het een beetje overbodig en vanzelfsprekend wat erop staat?
Of staan er misschien dingen in die niet kloppen?
Ik ben namelijk wel benieuwd of er ook echt mensen zijn die er iets aan hebben of dat ik het allemaal voor niets heb gedaan
nogmaals, ik bedoel dit niet als spam. Ik verkoop er verder ook niets, het is puur voor info. Als dit niet gewenst is zal ik de inhoud van mijn bericht wel verwijderen ofzo. Ik heb me trouwens niet alleen aangemeld om dit te plaatsen. Ik kijk wel eens vaker op Fok! ik heb zelfs ooit een account gehad (username weet ik niet meer, is alweer een flink aantal jaren terug) maar ik heb mij nooit meer opnieuw aangemeld. Omdat ik met alleen lezen ook al genoeg kon.edit:
ik kan eventueel ook de info van die pagina hier in het topic plaatsen. Ik weet alleen niet of er een limiet op de lengte van een post zit. Ik vind alles prima, ik laat het aan de crew over wat hun ermee willen[ Bericht 4% gewijzigd door WyriHaximus op 24-01-2008 19:33:29 ]
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina ->
http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken