Maakt niet uit joh!quote:
Hoe kan dat nouquote:
Muck dr blauw geeft af en toe een beetje afquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:moet je ons iets evrtellen mpg?
Hounietquote:
doe es nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
Oeps [afbeelding]
Ik ging door het slotje [afbeelding]
Dan ben je hier aan het juiste adresquote:
Nee, alleen ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Is nu iedereen ineens tukken?
ff wat eten en drinken halenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Is nu iedereen ineens tukken?
Wellicht heeft ie hem boven zijn bed hangenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef murp het volgende:
[..]
maak ik een mooie usericon voor je, gebruik je m niet [afbeelding]
ik hoop hetquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie hem boven zijn bed hangen
goed bezig! Ik moet zo ook eens aan het ontbijtquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
ff wat eten en drinken halen [afbeelding]
ik ben een UI hoer, elke week een ander. dat weetjetochquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef murp het volgende:
[..]
maak ik een mooie usericon voor je, gebruik je m niet
ik maak nooit meer iets voor jequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben een UI hoer, elke week een ander. dat weetjetoch [ afbeelding ]
quote:
oeh, oeh, wil je er dan 1 voor mij maken?quote:
Ik niet. Moet ik de hele nacht met jou converseren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik sta strak van de 6 liter cola, nog meer mensen die de nacht doorhalen?
Als je de hele nacht doorhaalt zal je het blijkbaar met mij moeten doen inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Moet ik de hele nacht met jou converseren?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Moet ik de hele nacht met jou converseren?
Ja. Dus ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je de hele nacht doorhaalt zal je het blijkbaar met mij moeten doen inderdaad.
Problemen mee?
nee joh, al sinds juni niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:31 schreef Sebasser het volgende:
Murp, hobo.
Doe je het nog steeds met die weeskindjes?
Truste.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Dus ik ga zo slapen.
gewoon laatquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ander nachtbaantje?
Of gewoon een latertje?
* Sebasser schenkt een hertog jan in voor M-M.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ja lekker
quote:Op woensdag 16 januari 2008 06:37 schreef BrandX het volgende:
Mogguh! ga je nog een goedemorgen topic openen?
-edit- net gedaan zie ik!![]()
Dan issie leeg, en moet je de batt vervangen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 06:45 schreef DaMart het volgende:
Zo, maar even de batterij uit de rookmelder gehaald. Stom piepding.
...of de brandweer bellenquote:Op woensdag 16 januari 2008 06:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan issie leeg, en moet je de batt vervangen!
Enriquequote:
pauperwerk.quote:
Mja, je bent iig van de straat...quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pauperwerk.
Kale codes invoeren en daarbij persoons afhankelijk enkele wijzigingen aanbrengen
Het werk zuigt bigtime, maar collegae zijn wel chill, dus de dag is goed door te komen
Go Muckie!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:02 schreef Muck het volgende:
Ik ben alweer onderweg naar huis.
Toch proberen de tent een beetje toonbaar te maken voor mijn kerel langskomt
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:02 schreef Muck het volgende:
En 't verdiend. Niet te vergeten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:00 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, je bent iig van de straat... [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
anders doe je eM gewoon een blinddoek om en zeg je dat je wat spannends in gedachten hebt
Maar je zit dus nu met je telefoon te prutsen in de trein?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:30 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Goeie tip!
Moet ik alleen wel even een klein beetje opruimen zodat niet over vanalles struikelt
Ik heb graag een klein beetje melk...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Een TT naar m'n hart.
ik laat ook steeds vaker de melk voor wat het is eigenlijk...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Een TT naar m'n hart.
Het ligt eraan...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik laat ook steeds vaker de melk voor wat het is eigenlijk...
ssst! Mijn imago, wat doe je?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je zit dus nu met je telefoon te prutsen in de trein?
Verstandig. Heel verstandig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:34 schreef Muck het volgende:
ik laat ook steeds vaker de melk voor wat het is eigenlijk...
dat klopt jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Het ligt eraan...
Sommige mensen maken zulke sterke koffie, dat melk gewoon absolute noodzaak is...
op een dag word ik wel verstandig en volwassenquote:
hindernisbanen zijn anders ook best spannendquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:30 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Goeie tip!
Moet ik alleen wel even een klein beetje opruimen zodat niet over vanalles struikelt
whehequote:Op woensdag 16 januari 2008 08:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
hindernisbanen zijn anders ook best spannend
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 15 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 155 Pheno
006. 125 Surveillance-Fiets
009. 108 Sjowhan
011. 096 dndiek
022. 072 Papierversnipperaar
026. 068 Houniet
030. 064 MPG
042. 057 DaMart
048. 054 Muck
054. 050 Memento-Mori
065. 047 indahnesia.com
066. 046 Sander170
076. 044 OA
085. 041 Kuukske
085. 041 Sebasser
088. 040 Het_hupt
103. 037 vrolijke-frits
166. 028 BrandX
224. 022 eer-ik
224. 022 JortK
quote:
mart, weet je zeker dat je niet gewoon de mannelijke muck bent?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor... even online kijken via mobiel.
Tweelingzusje, daar ben je dus!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:04 schreef Muck het volgende:
[..]
mart, weet je zeker dat je niet gewoon de mannelijke muck bent?
oh ben jij hetquote:
Max Havelaar bagger zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef Aarti het volgende:
de koffie hier is niet te zuipen
nee, gewoon een heeeeele slechte laffe machine. nog 2 dagen doorbijtenquote:
mazzelpikkiequote:Op woensdag 16 januari 2008 09:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, gewoon een heeeeele slechte laffe machine. nog 2 dagen doorbijten
Ik ga het vanavond even lekker lezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:44 schreef OA het volgende:
Fritsch!![]()
Reisverslag is eindelijk af, inclusief foto's....
Hoeveel moet je nog eigenlijk?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog steeds bezig, maar ik heb dan ook even een pauze moeten inlassen
Meer posten joh!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. . . *tok, tok, tok - op tafel tikt*
Weet ik veel, mijn vrouw is bezig met een fotoboek, daarna ga ik de verhaaltjes er bij schrijvenquote:
Ideale rolverdeling!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, mijn vrouw is bezig met een fotoboek, daarna ga ik de verhaaltjes er bij schrijven
Mes en vork nodig voor de koffie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, gewoon een heeeeele slechte laffe machine. nog 2 dagen doorbijten
Volgende week bij een grote bank, waar ze een heerlijke koffiecorner hebbenquote:
Aarti, schoonheid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:45 schreef Aarti het volgende:
slaapkop
errug druk, nog een paar weekjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
sc
[..]
Aarti, schoonheid.How is your life?
Dat dusquote:
Dan kom ik dus precies op tijd binnenquote:
Whehe, is het zo erg dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:02 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
anders doe je eM gewoon een blinddoek om en zeg je dat je wat spannends in gedachten hebt
Goed idee wel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:57 schreef Pheno het volgende:
Cup a soup
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Een TT naar m'n hart.
Velen zullen het bij mijn koffie inderdaad nodig vinden er melk in te doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Het ligt eraan...
Sommige mensen maken zulke sterke koffie, dat melk gewoon absolute noodzaak is...
En dan? Ga je met pensioen?quote:
Een van mijn gewaardeerde collega's maakt als volgt koffie:quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Velen zullen het bij mijn koffie inderdaad nodig vinden er melk in te doen
Ik denk dat ik die koffie wel lekker vindquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:39 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt ja
Mijn tante pasgeleden op mijn verjaardag: sinds wanneer drink jij koffie?!
Ik: al een paar jaar hoor...
Tante: bij mij thuis drink je nooit koffie!
Ik: eh...
Zoals mijn tante koffie zet, men daar gaat je haar van overeind staan
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:42 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
mijn laptop doet het weer helemaal!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gouke
![]()
![]()
Gouke is onze ict-er, die heeft hem weer als een zonnetje aan het draaien gekregen
Ik heb een schoonbroer erbijquote:
Dat is nog altijd beter dan wanneer mensen, als ik koffie zet, na een slok mijn planten van vocht voorzienquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Velen zullen het bij mijn koffie inderdaad nodig vinden er melk in te doen
Ooit leer je het welquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan wanneer mensen, als ik koffie zet, na een slok mijn planten van vocht voorzien![]()
.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens gisteren een vakantie geboekt!![]()
11 t/m 27 april zitten wij in Toscane.
Ik heb nog een aftands koffiezetapparaat thuis, dat ik ongeveer één keer per jaar gebruik. Op werk hebben we wel Senseo, en volgens collega maak ik de lekkerstequote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooit leer je het wel
Aan senseo kun je weinig verkeerd doen![]()
Ik heb 27 dagen + 5 uit 2007 = 32 dagen = ruim 6 werkweken!quote:
Je doet toch meestal het melkpoeder in je kop voordat je er koffie bij giet? Dus zo gek is dat nog niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens onlangs een grote volle pot melkpoeder tegen het hoofd van een collega gegooid...![]()
Hij vroeg of ik de pot wilde gooien, want "ik vang hem wel..."...
Dus ik gooi de pot en hij probeert dat ding onhandig op te vangen...
Resulaat: een mooie bult op z'n hoofd...
Zoals MPG al zei: aan senseo kun je weinig fout doen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een aftands koffiezetapparaat thuis, dat ik ongeveer één keer per jaar gebruik. Op werk hebben we wel Senseo, en volgens collega maak ik de lekkerste.
Mwa, er zijn mensen die zelfs Senseo weten te verprutsen hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zoals MPG al zei: aan senseo kun je weinig fout doen...
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens onlangs een grote volle pot melkpoeder tegen het hoofd van een collega gegooid...![]()
Hij vroeg of ik de pot wilde gooien, want "ik vang hem wel..."...
Dus ik gooi de pot en hij probeert dat ding onhandig op te vangen...
Resulaat: een mooie bult op z'n hoofd...
Vaker thuis koffiezetten dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een aftands koffiezetapparaat thuis, dat ik ongeveer één keer per jaar gebruik. Op werk hebben we wel Senseo, en volgens collega maak ik de lekkerste.
Zo kan het wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 27 dagen + 5 uit 2007 = 32 dagen = ruim 6 werkweken!
Verder neem ik zelden een vrije dag...
jupquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:59 schreef OA het volgende:
M![]()
[..]
Goed idee wel...![]()
Ben je nu op je werk Ph? Halve dagen?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er zijn mensen die zelfs Senseo weten te verprutsen hoor.
Geen idee, maar als een bepaald persoon op werk Senseo maakte, verdween deze bij anderen standaard bij de plantenquote:
Geen pad erindoen, pad recyclen, noem maar opquote:
Hou je het vol?quote:
Idem. Op een 3 maanden "vrij" na een maand vakantie naquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 27 dagen + 5 uit 2007 = 32 dagen = ruim 6 werkweken!
Verder neem ik zelden een vrije dag...
Mja, als het niet zo'n takke-end uit de buurt was, deed ik het welquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet jij hem maar op komen drinken, want ik houd niet van koffie.
Oude pad laten zitten terwijl je er een nieuwe indoet, waardoor de Senseo er aan alle kanten uitloopt, behalve waar je het eruit wilt hebben...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen pad erindoen, pad recyclen, noem maar op
Altijd baas boven baas hè...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Op een 3 maanden "vrij" na een maand vakantie na
Dan moet je zorgen dat je een keer in de buurt bent...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, als het niet zo'n takke-end uit de buurt was, deed ik het wel
Een dubbele bak maken met 1 pad...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oude pad laten zitten terwijl je er een nieuwe indoet, waardoor de Senseo er aan alle kanten uitloopt, behalve waar je het eruit wilt hebben...
Ik fok, dus jaquote:
Whehequote:
Wat een wawaquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Een dubbele bak maken met 1 pad...![]()
Ik heb een collega die zelfs dat te sterk vindt...
Ik zal het proberenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je een keer in de buurt bent...
so sad... drink dan gewoon thee en laat ons koffieleuters met rust.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Een dubbele bak maken met 1 pad...![]()
Ik heb een collega die zelfs dat te sterk vindt...
het is dat ik geen blinde darm meer heb, maar ik zou het geen tweede keer doen. Sterk af te raden.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een wawa![]()
Dubbele bak met 1 pad, dan krijg je thee ofzo![]()
Mja, die kerel is heel erg tegenstrijdig, want hij drinkt wel een bakkie dat is gezet door een andere collega...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
so sad... drink dan gewoon thee en laat ons koffieleuters met rust.
Deze dus...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Een van mijn gewaardeerde collega's maakt als volgt koffie:
Men neme een pot waar ongeveer 10 plastic bekertjes uitgaan en vervolgens gooi je een filter tot de rand toe vol...
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik doe weleens 2 pads voor een kleine bak...![]()
Wat een koekwausquote:[..]
Mja, die kerel is heel erg tegenstrijdig, want hij drinkt wel een bakkie dat is gezet door een andere collega...![]()
[..]
Deze dus...
Op zich zijn ze nu minder. Gisteren toch even gesport (eigenwijs), wel wat last daarna, maar een schijntje tov de week ervoor. Ik ben benieuwd wat er uit die scan komt, als ze gaan zeggen dat de infectie door m'n eigen lichaam is opgeruimd dan ga ik bij die eikel ook in zijn blinde darm. met een pioneer handycam om het fijner te maken voor hem.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe![]()
Nemen je klachten al af trouwens?
Leuk is anders...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is dat ik geen blinde darm meer heb, maar ik zou het geen tweede keer doen. Sterk af te raden.
Positief!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich zijn ze nu minder. Gisteren toch even gesport (eigenwijs), wel wat last daarna, maar een schijntje tov de week ervoor.
Whehe Buigt u maar even voorover dokter....quote:Ik ben benieuwd wat er uit die scan komt, als ze gaan zeggen dat de infectie door m'n eigen lichaam is opgeruimd dan ga ik bij die eikel ook in zijn blinde darm. met een pioneer handycam om het fijner te maken voor hem.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Positief!![]()
[..]
Whehe Buigt u maar even voorover dokter....
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich zijn ze nu minder. Gisteren toch even gesport (eigenwijs), wel wat last daarna, maar een schijntje tov de week ervoor. Ik ben benieuwd wat er uit die scan komt, als ze gaan zeggen dat de infectie door m'n eigen lichaam is opgeruimd dan ga ik bij die eikel ook in zijn blinde darm. met een pioneer handycam om het fijner te maken voor hem.
reeds genuttigdquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:28 schreef MPG het volgende:
lunch.
Oehquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
reeds genuttigd@ sneetjes bruinbrood, gebakken ei erop, flinterdunne plakjes komkommer erop, beetje ketchup, peper en zout
![]()
Awwww... relax....quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
*stijf van de stress* tentamen *bibber*
Ok, laterquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, een mooie tijd
Hmmm, OK. Succes MM, je kunt het welquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
13uur is het en het is op het terreindus ik ga nu die kant op buhhh
Dan kan iedereen tenminste een middagdutje doen!quote:
Whehequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dan kan iedereen tenminste een middagdutje doen!
Ik was buiten spelen hoor!quote:
In de zandbakquote:
Ja, ik was weg bij de pc om te eten.quote:
Dankje, ik zal haar de groeten doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:29 schreef DaMart het volgende:
Veel plezier bij Muck, doe haar maar de groeten van haar nieuwe tweelingbroer.
Nee, met de spijkers, schroeven en hamertjes bij Karweiquote:
whehe..quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:12 schreef Aarti het volgende:
heerlijk die rust, lekker doorwerken
owh, daar moet ik zeker bij aanwezig zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:21 schreef DaMart het volgende:
Over 4 delen hebben we een duivelse KSC [afbeelding] [afbeelding].
Immer. maar ik heb daarna mijn vrouw nog weg moeten brengenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:20 schreef OA het volgende:
Geen regen, wind, sneeuw, bladeren op de weg en zwalkende automobilisten gezien?![]()
Mooi moment om te stoppenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:21 schreef DaMart het volgende:
Over 4 delen hebben we een duivelse KSC![]()
.
Werkt zij nog steeds in Doetinchem?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. maar ik heb daarna mijn vrouw nog weg moeten brengen
Welke onderwerpen zijn nog onbesproken?quote:
Neequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Werkt zij nog steeds in Doetinchem?
[..]
licht...hoe lang ben je hier al weg?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:bladeren op de weg? Licht het verkeer al plat?
quote:
Oei oei oeiquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
licht...hoe lang ben je hier al weg? [afbeelding]
De modjes die hier altijd hebben gepost gaan deze reeks verbieden. Gok ik zo.quote:
pwnquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
licht...hoe lang ben je hier al weg?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
licht...hoe lang ben je hier al weg? [afbeelding]
En dat is "quote:
Dan gaan we met z'n allen een andere SC bevolken!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
De modjes die hier altijd hebben gepost gaan deze reeks verbieden. Gok ik zo.
Geen vaste baan is iets lastigerquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
En dat is " [ afbeelding ] " ?
Was toch een pokke eind weg?
Mja. Daar heb je een punt.quote:
Fijn, ik kan mijn eigen posts niet eens meer zien.quote:Access Restricted
User Profile: <Default>
Reason: The website's content is inappropriate (local cache result).
Category: Chat
Instant Override: Click here - Password Required
To change any of the filter settings please speak to your CyberPatrol Headquarters’ Administrator.
Waarom zo lang wakker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:41 schreef Sebasser het volgende:
Fijn, cyberpatrol blokkeerd deze reeksch als ik hem op 1/300 heb, onder de noemer Chat
ff in regedit duiken en hem uitschakelen.
Oh, nog steeds wakker na bijna 40 uur denk ik.
Iemand een kopje koffie voor me?
Of cola.8 liter graag.
pwnquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fijn, ik kan mijn eigen posts niet eens meer zien.
p0wnedquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pwnquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
pwnquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je zonet getypt hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fijn, ik kan mijn eigen posts niet eens meer zien. [afbeelding]
Zo lang al wakker ja? Waarom?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:41 schreef Sebasser het volgende:
Fijn, cyberpatrol blokkeerd deze reeksch als ik hem op 1/300 heb, onder de noemer Chat [afbeelding]
ff in regedit duiken en hem uitschakelen. [afbeelding]
Oh, nog steeds wakker na bijna 40 uur denk ik. [afbeelding]
Iemand een kopje koffie voor me?
Of cola. [afbeelding] 8 liter graag.
p0wn2quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je zonet getypt hebt?
Nee, wat Aarti zegtquote:
Omdat het dan steeds dichter bij morgen komt.quote:
Vlemmixquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
http://www.vkmag.com/audio/audio_een_bussie_vol_met_polen/
Dat zie je alleen al aan de titelquote:
Kijk uit wat je zegt hequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nekschot mag die vent krijgen
Omdat ik die man niet kan uitstaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef Aarti het volgende:
wrom
Ja das waarquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zie je alleen al aan de titel
[..]
Kijk uit wat je zegt he
Uhm, ik zie een kerel met baard?quote:
tieten ftwquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef JortK het volgende:
http://tastelikepizza.com/index.php?itemid=7934
Luna
lazarus was dan ook vaak dronken. Oh wacht, dat was bacchusquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:53 schreef buzzer het volgende:
Zo ik heb me het lazarus gewerkt
Roosters zitten erin
Goed bezigquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:53 schreef buzzer het volgende:
Zo ik heb me het lazarus gewerkt
Roosters zitten erin
Ergo: Bacchus was Lazarusquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
lazarus was dan ook vaak dronken. Oh wacht, dat was bacchus
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fijn, ik kan mijn eigen posts niet eens meer zien. [afbeelding]
Aha. Nou ja, laatste alcohol wat ik op heb zat in contrastvloeistof , dus laat staan de laatste keer dat ik dronken wasquote:
Hehe dat is nou niet bepaald goeie alcohol inderdaad, of juist wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, laatste alcohol wat ik op heb zat in contrastvloeistof , dus laat staan de laatste keer dat ik dronken was
Alcohol in contrastvloeistof?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, laatste alcohol wat ik op heb zat in contrastvloeistof , dus laat staan de laatste keer dat ik dronken was
quote:
3x woordwaardequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:11 schreef OA het volgende:
Contrastvloeistof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |