Maakt niet uit joh!quote:
Hoe kan dat nouquote:
Muck dr blauw geeft af en toe een beetje afquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:moet je ons iets evrtellen mpg?
Hounietquote:
doe es nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
Oeps [afbeelding]
Ik ging door het slotje [afbeelding]
Dan ben je hier aan het juiste adresquote:
Nee, alleen ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Is nu iedereen ineens tukken?
ff wat eten en drinken halenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Is nu iedereen ineens tukken?
Wellicht heeft ie hem boven zijn bed hangenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef murp het volgende:
[..]
maak ik een mooie usericon voor je, gebruik je m niet [afbeelding]
ik hoop hetquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie hem boven zijn bed hangen
goed bezig! Ik moet zo ook eens aan het ontbijtquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
ff wat eten en drinken halen [afbeelding]
ik ben een UI hoer, elke week een ander. dat weetjetochquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef murp het volgende:
[..]
maak ik een mooie usericon voor je, gebruik je m niet
ik maak nooit meer iets voor jequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben een UI hoer, elke week een ander. dat weetjetoch [ afbeelding ]
quote:
oeh, oeh, wil je er dan 1 voor mij maken?quote:
Ik niet. Moet ik de hele nacht met jou converseren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik sta strak van de 6 liter cola, nog meer mensen die de nacht doorhalen?
Als je de hele nacht doorhaalt zal je het blijkbaar met mij moeten doen inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Moet ik de hele nacht met jou converseren?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Moet ik de hele nacht met jou converseren?
Ja. Dus ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je de hele nacht doorhaalt zal je het blijkbaar met mij moeten doen inderdaad.
Problemen mee?
nee joh, al sinds juni niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:31 schreef Sebasser het volgende:
Murp, hobo.
Doe je het nog steeds met die weeskindjes?
Truste.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Dus ik ga zo slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |