Verstaat Petraa gelukkig gewoon wat Brian zelf zegt:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:12 schreef mazaru het volgende:
Een moeder die alleen is
Dat is heus geen kikkerpis
Mijn hart bloedt, mijn ogen huilen.
Ik zit mijn papier te vervuilen.
Ik ben een kindje van God
En Huub is slecht en verrot
Dit is mijn rap
En heus het is geen grap
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:12 schreef petraa het volgende:
Mag je trouwens zomaar muziek jatten.
(hier zegt hij wat antiliaans voor ) Lieve sterke moeder, altijd sta je voor me klaar, zonder gemaar.
Elke keer weer doet het zo zeer, kom eens bij me staan en ik geef je een kus.
Over deze 3 regels is hij zeer tevreden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef Leandra het volgende:![]()
![]()
Sorry.. kon het niet laten..... OP volgt
Dat wordt dus een stormloop naar de platenwinkel van alle alleenstaande moeders...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik persoonlijk vind wel dat je super sterke tekst van Brian's nieuwe rap moet vermelden in de OP
Daarom heet hij ook HDNKKK .....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
B: Het grappige is dat als ik zo diep in de emoties zit, dan komt er niets uit.
Moet dat dan ? Brian maakt deze voor alleenstaande moeders, dus ik neem aan dat alle alleenstaande moeders een plaatje thuisgestuurd krijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:18 schreef Swiffer het volgende:
mja hebben die doekoes dan?
Doe die mij dan maar òòk niet........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:19 schreef petraa het volgende:
B: Iedereen wil een stuk tekst schrijven voor deze rap, daaraan kan je wel zien hoe belangrijk die rap is voor alleenstaande moeders.
Er komt er nog een aan, maar dan een andere.
Inmiddels kan hij het wel, maar Amanda pas 3xquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daarom heet hij ook HDNKKK .....
hij die niet kan....??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daarom heet hij ook HDNKKK .....
Hij is um nu aan het rappen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Doe die mij dan maar òòk niet........
Volgens mij ben jij gewoon aan het solliciterenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
VV zal wel weer iets positiefs schrijven over Brian:
"Na een zware dag, samen met Amanda, is het toch weer eens tijd voor Brian om te ontspannen.
Gelukkig kan hij dat in zijn rappen. Het resultaat is er ook naar. Een prachtige rap over alleenstaande moeders,wat ongetwijfeld hoog in de hitlijsten zal belanden.Tja, het is niet eenieder gegeven...."
Voor geld doe ik alles.........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:30 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon aan het solliciteren
Daarom hij is zo verdrietig dat er geen internet meer is. Hij vertelde vanmorgen dat hij altijd dicht met behulp van www.rijmwoorden.nl.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:32 schreef Swiffer het volgende:
k snap niet dat die o zo slimme brain (ahum) geen rijmwoordenboek op t lijstje zet... deed H6 ook toch??
ik ben gelijk even op VOL gaan lezen; maar het schijnt wel waar te zijn.... zie deze quotequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft van een ' vogeltje in de villa' gehoord dat op de VOL site een hetze was tegen Huub fans omdat sommige mensen vonden dat er teveel van waren..er zijn topics gesloten.
Daardoor zijn er heel veel Huubfans van VOL weggegaan naar een ander (nieuw?) forum..
Is dit waar?
kijk!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben gelijk even op VOL gaan lezen; maar het schijnt wel waar te zijn.... zie deze quote
ja hij verteld dat het hier te veel over Huub ging, en er velen weg zijn en een eigen forum zijn begonnen.....
hoe weet hij dat, zolang is dat nog niet aan de hand?????
rijmellarij van lik me vessiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:31 schreef Prospera het volgende:
Het is wel moeilijk hoor een liedje te schrijven
Kom op mn schoot en voel mn boot.
[ afbeelding ]
Dan kun je nu gaan slapenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:21 schreef petraa het volgende:
Ik wacht op de Mike OP en dan ga ik naar me bed!
hmm en daar gaat mijn scherpe oopmerking.. dat hij dat for real zegt .. pfffquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom hij is zo verdrietig dat er geen internet meer is. Hij vertelde vanmorgen dat hij altijd dicht met behulp van www.rijmwoorden.nl.
(geen grapje)
Op VOL heeft een grote groep users een permban gekregen ...... Een soort groepsmoord van users die -volgens het verhaal- aan het muiten waren en een ander forum wilden starten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft van een ' vogeltje in de villa' gehoord dat op de VOL site een hetze was tegen Huub fans omdat sommige mensen vonden dat er teveel van waren..er zijn topics gesloten.
Daardoor zijn er heel veel Huubfans van VOL weggegaan naar een ander (nieuw?) forum..
Is dit waar? Ik las er wel iets over op kleineFrankie's site...waar ook Ashrak's kolom staat.
Gisteren ook een stukje zitten lezen op Kleine Frankie over de VOL-gate. Wazig iets...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben gelijk even op VOL gaan lezen; maar het schijnt wel waar te zijn.... zie deze quote
ja hij verteld dat het hier te veel over Huub ging, en er velen weg zijn en een eigen forum zijn begonnen.....
BSOL heb jij in je collectie caps ook een cap waarin Amanda en Nadia door iemand van productie naar 'achteren' worden gebracht, was volgens mij na de ruzie tussen Nadia en Dennis bij de paardenbak (weet het niet meer zeker en weet ook niet meer wanneerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op VOL heeft een grote groep users een permban gekregen ...... Een soort groepsmoord van users die -volgens het verhaal- aan het muiten waren en een ander forum wilden starten.
Nou jaaa, dus omdat een minderheid er de pest aan heeft dat er teveel Huubfans zijn beginnen ze een hetze en jagen daarme de Huubfans weg....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
en waren het Huubfans? die muiters?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op VOL heeft een grote groep users een permban gekregen ...... Een soort groepsmoord van users die -volgens het verhaal- aan het muiten waren en een ander forum wilden starten.
Waren dat usergroupies?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er loopt een verhaal dat de betrokken users toegang hadden tot het 18+ subforum en ze dreigden verhalen (parenclub) van andere users op internet te gaan verspreiden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:44 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
en waren het Huubfans? die muiters?
Ik weet welk moment je bedoeld, maar toen was ik niet op de streams - dus ook geen caps.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:43 schreef KimiK het volgende:
[..]
BSOL heb jij in je collectie caps ook een cap waarin Amanda en Nadia door iemand van productie naar 'achteren' worden gebracht, was volgens mij na de ruzie tussen Nadia en Dennis bij de paardenbak (weet het niet meer zeker en weet ook niet meer wanneer)
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er loopt een verhaal dat de betrokken users toegang hadden tot het 18+ subforum en ze dreigden verhalen (parenclub) van andere users op internet te gaan verspreiden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er loopt een verhaal dat de betrokken users toegang hadden tot het 18+ subforum en ze dreigden verhalen (parenclub) van andere users op internet te gaan verspreiden.
quote:
Dat valt me mee, ze zegt het wel even!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een niveau van die Brainless, wat een überkneus .........![]()
Amanda kan het liedje nu al niet meer horen
tis een brief van hemzelfquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:51 schreef Katewalker het volgende:
Huub staat een brief te lezen die op tafel ligt...mag dat wel?
ik dacht dat een grapje van hier wasquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:44 schreef Prospera het volgende:
Zure zeur krijgt geen aandacht
[ afbeelding ]
Ik wil je op mn schoot en wil je op mn boot zingt Brian tegen Zeur en Nipplegate
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hmmm
dat stinkt een beetje naar chantage..en weet je ook hoe dat nieuwe forum heet dat ze opgericht zouden hebben?
Ja blijkbaar, om een gedicht van hem te printen. Het is wel een kindje van God, heh ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Varen het volgende:
Brian is bij JuizFM op zijn site geweest?
geeft niks...je weet al zoveel!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Needat weet ik niet.
Nee, wist ik niet... nu welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
tis een brief van hemzelf
o sorry, dat wist je al
het is wel gezellig in de slaapkamerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:57 schreef Katewalker het volgende:
haha ze staan met zijn drieen hun tanden te poetsen..af en toe wat zeggen...gezellig naast elkaar..(Huub, Claire en Luuk)
JA, heb ik opgevangen en NEE, ze kenden elkaar niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:12 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand nog opgevangen of Luc en Claire elkaar kennen?
Misschien zijn het buiten wel dikke maatjes of zo.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
De wave met z'n vieren in bed. Flauw, maar wel erg lollig
LIeke komt naar beneden, trekt de dekens van Huub zijn bed omhoog en zegt: "liggen hier nog brieven"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke komt weer ff beneden kijken, weg lol
Hoe ze het voor elkaar krijgt............toch lukt het haar elke keer weer......quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke komt weer ff beneden kijken, weg lol
Op zich is het een gave inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hoe ze het voor elkaar krijgt............toch lukt het haar elke keer weer......
Dank je wel, mooi gemaakt man!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Voor de liefhebbers:
Huubs jaarfilmpje met 3 verschillende camerastandpunten ineen:
http://forum.headliner.nl/topic-1325/
Brian heeft er ook een handje van..........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op zich is het een gave inderdaad
Terwijl hij zelf vind dat hij dan briljant lollige opmerkingen maaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian heeft er ook een handje van..........
Ook weer zoiets..zelfspot is hem vreemdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf vind dat hij dan briljant lollige opmerkingen maakt![]()
Mja, da's Brian he!
In mijn beleving speelde zelfs Mikey het nummer: het was een nacht, nog mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:00 schreef Desii het volgende:
Ze zingen met zijn allen en begeleiding op gitaar.... lachuh... en klinkt nog niet eens zo heel belabberd
nou jah.... een beetje belabberd![]()
ja echtquote:
Ik bescheur het ondertussen. Mikey die op de gitaar antwoord geeft op de meest debiele vragenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:
hahaha ik lig hier in een deuk
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:04 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja echt
hij geeft ff via zijn gitaar antwoord op politieke levensvragen
geweldig
thx en truste!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub, Selene, Claire en Luc gaan slapen in één bed.
Ik weet niet of iemand überhaupt naar deze soundfiles luistert,
maar deze zijn allemaal van deze avond:
Bagger rap van Brian: http://www.megaupload.com/?d=8IS9WYQW
Half uur melige slaapkamer audio: http://www.megaupload.com/?d=YPFS3I9Z
Nog een half uur slaapkamer audio: http://www.megaupload.com/?d=RB2S8FWV
Als het niet zinvol is, stop ik er wel mee .... welterusten allemaal.
Leuk.....want dit moet je horen....kun je niet overbrengen in een verslagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, vooral mee doorgaan. Ik ben er blij mee als ik het zelf niet gezien heb. Verteld zoveel meer dan een verslag in de COSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee hoor, dat valt reuze mee. Ga er vooral mee doorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, bedankt voor de respons, maar is het niet lastig om ze te downloaden,
wachttijden en kwaliteit en zo ??? Ik ga er dan wel mee door hoor.
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Nee hoor, dat valt reuze mee. Ga er vooral mee door
hier ben je nooit te oud voor... als je melig bent, ben je meligquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
Lijkt wel schoolkamp....hoe oud zijn ze?
Ik ben foetsie...trusten
speel in media player vanuit website, zonder downloadenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan is
Download je ze, of speel je ze meteen af in je browser ??
Dit is juist leuk! Eindelijk een keer lekker vrolijk lachen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
Lijkt wel schoolkamp....hoe oud zijn ze?
Ik ben foetsie...trusten
Okay, bedankt. Ik upload er nog effe twee en dan ga ik er echt vandoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:41 schreef Guuskeee het volgende:
speel in media player vanuit website, zonder downloaden
Speel ze meteen af in mediaplayerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan is
Download je ze, of speel je ze meteen af in je browser ??
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:17 schreef Guuskeee het volgende:
gesloten tot morgenvroeg... ikwant ik ga
,
![]()
......
Kijk dat zou pas een finale zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 04:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks voor de verslagen weer.
Had een nachtmerrieBrian was heel leuk en gezellig.
Selene stak letterlijk een mes in de rug van Lieke en daar kreeg Huub de schuld van. Dat vond hij zo oneerlijk en stak zichzelf in brand...
Uhmmm, de bewoners slapen
Dat wordt die RAT door de febo wijs gemaakt, dat hij goed kan rappen,het is toch gewoon verschrikkelijk,niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
Aman tegen Bwian over het rapliedje: het gaat goed schatje![]()
Aman: dit is een vrolijk nummer.
Wat wil je van RATTEN.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:09 schreef Kaleddis het volgende:
Gadver, wat zit Brian goor te eten zeg
(Selene, Luc en Claire uit Tilburg)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:12 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand nog opgevangen of Luc en Claire elkaar kennen?
Misschien zijn het buiten wel dikke maatjes of zo.
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0oquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:52 schreef Liess het volgende:
Mag ik even tussendoor roepen dat het zeer leuk is dat jaarfilmpje terug te zien!!!
Wat ik alleen jammer vind is dat ik nergens op youtube alle filmpjes kan terug vinden van de Huub en Amanda tijd (Denk aan het acteren enzo)
Weet iemand die te vinden?
Nee, niet het GTST gedoe, de acteerlessen enzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0o
Even bij youtube Huub en Amanda invoeren
Eventueel bij forum Vol?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:52 schreef Liess het volgende:
Mag ik even tussendoor roepen dat het zeer leuk is dat jaarfilmpje terug te zien!!!
Wat ik alleen jammer vind is dat ik nergens op youtube
alle filmpjes kan terug vinden van de Huub en Amanda tijd (Denk aan het acteren enzo)
Weet iemand die te vinden?
Goedemorgen,quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,![]()
Wat een mooie ava, gefeliciteerd.
Ik hoop dat de voyeurs hier nog een paar nachten mee doorgaan, Brian en Amanda allebei para.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef T-lex het volgende:
Viel me vannacht op dat Amanda in het begin nog wel kon lachen om de overburen...maar later begon ze zich mateloos te irriteren leek het.Ben benieuwd of ze hier nog over gaat klagen vandaag.
Brian en Amanda hadden wel zin om een potje te rampeneren. Maar Amanda had niet zo'n zin om te konijnen met zoveel voyeurs aan de overkant...en daar baalde ze nogal van volgens mij.
Arme Huubje...zeker de bedoeling dat Palma nu bij B&A gaat zeuren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub liggen B en A nog steeds in bed.....
En voordat Luc naar bed gaat, hangt hij het handdoekjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:58 schreef T-lex het volgende:
LamLul is echt een mietje...als hij in z'n onderbroek loopt is
het eerste wat tie doet een handoek om z'n reet vouwen.
Nu ook weer...hij stapt z'n bed uit en hoppa, handoekje om.![]()
Zo voelde hij zich zeker veiliger in de bajes.
José vroeg aan Huub of iedereen zijn bed uit was, vandaar .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Arme Huubje...zeker de bedoeling dat Palma nu bij B&A gaat zeuren.
Mike: Luc, ben jij een broertje van Quintin?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
Zie dat op de Tien site een nieuwe Poll staat over Lammetjesthee...
beetje een tegenvaller dat er nog zoveel zijn die blij zijn met de komst van LL.
Dacht dat de meeste nu toch wel een beetje klaar waren met die gast.
Vertrouw niet te veel op die polls van de tiensite, die zijn zo gemanipuleerd als de pest.. Net als de rest van DGK..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
Zie dat op de Tien site een nieuwe Poll staat over Lammetjesthee...beetje een tegenvaller dat er nog zoveel zijn die blij zijn met de komst van LL. Dacht dat de meeste nu toch wel een beetje klaar waren met die gast.
Wat ik er van begrepen heb is dat het de bedoeling is dat in ieder geval Claire niet te veel aan Lieke gaat plakken. De eerste die ze er uit willen is Claire...maar die geniet deze maand nog immuniteit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:16 schreef David_Aames het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn huub en claire naar elkaar toe aan het "groeien" (al dan niet gedwongen) Op zich lijkt het me wel leuk al die twee gaan samen werken, een beetje huub en sylvia
Hij is z'n wortelchakra aan het luchten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Wat is Jaap aan het doen?![]()
[ afbeelding ]
En dan hebben we het nog niet over de suggestieve vraagstelling...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vertrouw niet te veel op die polls van de tiensite, die zijn zo gemanipuleerd als de pest.. Net als de rest van DGK..
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:45 schreef T-lex het volgende:
Hij is z'n wortelchakra aan het luchten?
Terwijl die hoog zou scoren, denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef Leandra het volgende:
En dan hebben we het nog niet over de suggestieve vraagstelling...
Een antwoord als "Sodemieter op met die slomo" staat er simpelweg niet bij.
En iedereen kan zich opgeven om gastspeler te worden en dan komen ze met die lammetjesthee aan,die al drie keer is teruggekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl die hoog zou scoren, denk ik.
Maar er staan wel twee relatief negatieve opties tegenover één jubeloptie. En die twee negatieve opties samen vormen zo'n driekwart van de stemmen.
Opsodemieteren met die slomo, dus.
Heb ik iets gemist, wat heeft Huub gedaan bij Claire vannacht?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef diedirk het volgende:
Treurig om te zieh hoe domme , jonge en naieve Claire vannacht in de klauwe van Huub viel en niks durfde te zeggen of te doen tegen hem.
Watskebeurt dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef diedirk het volgende:
Treurig om te zieh hoe domme , jonge en naieve Claire vannacht in de klauwe van Huub viel en niks durfde te zeggen of te doen tegen hem.
Ze brengt trouwens ook wel erg weinig in...zelfde casting als Deniks?
Ze moeten natuurlijk wel een gastspeler hebben die ze een beetje kunnen vormen... bij LL kunnen ze afspraken maken over de op te nemen CD enzo... bij iemand die verder toch geen zin heeft om beroemd te worden kunnen ze dat soort deals niet maken, en dus kan zo'n gastsspeler een ongeleid projectiel worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En iedereen kan zich opgeven om gastspeler te worden en dan komen ze met die lammetjesthee aan,die al drie keer is teruggekomen.
Huub had lol met Claire en is bij Claire in bed in slaap gevallen, netzoals hij bij Sil deed. Maar tja das echt een werelddrama. Ophangen moeten ze Huub.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wat heeft Huub gedaan bij Claire vannacht?
Volgens mij hadden ze gewoon lol met z'n allen.
Heb je gdenk ik gelijk in.Jeroen was leuk maar hadden ze niet in de hand,dus moest hij gauw weg.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel een gastspeler hebben die ze een beetje kunnen vormen... bij LL kunnen ze afspraken maken over de op te nemen CD enzo... bij iemand die verder toch geen zin heeft om beroemd te worden kunnen ze dat soort deals niet maken, en dus kan zo'n gastsspeler een ongeleid projectiel worden.
Dat is waarschijnlijk wel goed voor de kijkcijfers, maar ik heb toch het idee dat de kijkcijfers spontaan niet meer het belangrijkste zijn als dat inhoudt dat de Febo geen controle heeft...
Ze zijn zelfs met hun vieren in bed in slaap gevallen. Selene is pas later naar het bed van Huub gegaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub had lol met Claire en is bij Claire in bed in slaap gevallen, netzoals hij bij Sil deed. Maar tja das echt een werelddrama. Ophangen moeten ze Huub.
Niemand weet waar je het nu precies over hebt, dus zou je kunnen uitleggen wat Huub deed met zijn klauwen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef diedirk het volgende:
ik zit ook met spanning te wachten hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het nu precies over hebt, dus zou je kunnen uitleggen wat Huub deed met zijn klauwen?
Het spreken valt hem al zo zwaar dus bij het schrijven zal dat niet veel gemakkelijker gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het maar moeilijk met het schrijven van zijn rap over alleenstaande moeders.
[ afbeelding ]
Typisch dat wij hier binnen een paar seconden al een Brianiaanse rap weten te verzinnen en hij met zijn handen in het haar zit om vervolgens met een tweetal flutregels op de proppen te komen, waar de alleenstaande honden geen brood van lusten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het maar moeilijk met het schrijven van zijn rap over alleenstaande moeders.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:
Typisch dat wij hier binnen een paar seconden al een Brianiaanse rap weten te verzinnen en hij met zijn handen in het haar zit om vervolgens met een tweetal flutregels op de proppen te komen, waar de alleenstaande honden geen brood van lusten.
Zielig en eenzaam sta je in de kouquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo simpel kan het zijn, Brian!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:05 schreef Carlaa het volgende:
Zielig en eenzaam sta je in de kou
omdat de vader van het kind je niet meer wou
Nu sta je met je kindje, buiten in de regen
ik, Brian de weldoener kan daar niet goed tegen
Vandaar dat ik nu al weken over je klep
en je probeer te helpen met een domme rap
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo simpel kan het zijn, Brian!
Door een gozer met kind geschopt
De relatie is inmiddels geflopt
Daar sta je nu, met een baby op je arm
Buiten in de kou en daar is het niet warm
Ik voel me je mee, van top tot teen
Want ook met baby is alleen maar alleen
Aan alle alleenstaande moeders denk ik dag en nacht
Zelfs wanneer ik Amanda anaal verkracht
Ik hou van jullie stuk voor stuk
Al is het alleen maar omdat ik graag op MILFen ruk!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:05 schreef Carlaa het volgende:
Zielig en eenzaam sta je in de kou
omdat de vader van het kind je niet meer wou
Nu sta je met je kindje, buiten in de regen
ik, Brian de weldoener kan daar niet goed tegen
Vandaar dat ik nu al weken over je klep
en je probeer te helpen met een domme rap
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
Zo simpel kan het zijn, Brian!
Door een gozer met kind geschopt
De relatie is inmiddels geflopt
Daar sta je nu, met een baby op je arm
Buiten in de kou en daar is het niet warm
Ik voel me je mee, van top tot teen
Want ook met baby is alleen maar alleen
Aan alle alleenstaande moeders denk ik dag en nacht
Zelfs wanneer ik Amanda anaal verkracht
Ik hou van jullie stuk voor stuk
Al is het alleen maar omdat ik graag op MILFen ruk!
Oké, ik ben inmiddels veel van Brian gewend maar dit is écht te triestquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Van de site van Brian.
![]()
FREESTYLE QUOTES
As I live life, sentences with meaning pop into my head. Scribble, scrabble I jot these moments down on paper, beer coasters, napkins, curtains, clothing or body ;c) Eventually they will find their way to this page!
Hier wat voorbeelden:
"You ain't my bro, you just happen to be someone I know."
"Marriage is the seal in closing an official business deal."
"Don't always fix what has been broken, it will never be the same and in the end you get the blame!"
Love is the most difficult mathematical assignment that exists, and I ain't too good in math!"
Gaat dit over de gebroken deur? Dat hij uiteindelijk de schuld krijgt?! Dat terwijl het Amanda haar schuld was!!!!? Of toch Huub's schuld?!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Van de site van Brian.
![]()
FREESTYLE QUOTES
As I live life, sentences with meaning pop into my head. Scribble, scrabble I jot these moments down on paper, beer coasters, napkins, curtains, clothing or body ;c) Eventually they will find their way to this page!
Hier wat voorbeelden:
"You ain't my bro, you just happen to be someone I know."
"Marriage is the seal in closing an official business deal."
"Don't always fix what has been broken, it will never be the same and in the end you get the blame!"
Love is the most difficult mathematical assignment that exists, and I ain't too good in math!"
Ik denk dat alles wat alleskunner Brian probeert te hoog gegrepen is, zeker als het met muziek te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:26 schreef T-lex het volgende:
Ik durf hem wel aan..."ik denk dat de para brodder een beetje een te zwaar onderwerp heeft gekozen voor z'n 2e liedje ooit"
Sterker nog, het ligt aan de scharnieren volgens broertje Ken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:43 schreef STAP01 het volgende:
Gaat dit over de gebroken deur? Dat hij uiteindelijk de schuld krijgt?! Dat terwijl het Amanda haar schuld was!!!!? Of toch Huub's schuld?!
Welk nummer gaat ie 'coveren'?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef Scandalous het volgende:
Wat een mooie raps hier![]()
En wat zielig dat Brian gewoon een bestaand liedje na gaat maken(wat overigens ook al een kutnummer is)
Ik dacht dat je een grapje maakte over Beauty Parlor Wisdom maar het is echt waar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb thuis een prachtig boekje, genaamd Taxi Driver's Wisdom met allerlei quotes van taxichauffeurs uit New York. Sommige uitspraken zijn prachtig, bijna filosofisch, maar een groot deel is ontzettend simpel en lachwekkend.
Brian moet dus maar taxichauffeur worden in NY. Mag ie Amanda meenemen, want inmiddels is er een tweede boekje uit, getiteld Beauty Parlor Wisdom.
Ik maak nooit grapjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat je een grapje maakte over Beauty Parlor Wisdom maar het is echt waar.
Hans Nijman was van 13 december tot 6 januari in Braziliequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:04 schreef T-lex het volgende:
Maar zag net Brian voorbij schuiven in een sportoutfit...komt Hans kickbox training geven?
Zie ook Mikey erbij lopen als een piraat, gaat tie ook meedoen?![]()
anyone?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het nu precies over hebt, dus zou je kunnen uitleggen wat Huub deed met zijn klauwen?
Nou ik heb geen streams maar uit de cos begreep ik dat hij eerst naar 'je bent niet alleen' luisterde van ... Kempiquote:
Ik zag 'm op VOL onder zijn nick daar hetzelfde posten en verder niets, dus ik verwacht niets van 'm en lees voortaan maar over 'm heen.quote:
Breken en alleenstaande moeders? Dat wordt minimaal een Edison, misschien wel een Grammy!quote:12:40 - Wie wil Brian breken?
Luc en Brian hebben zo vaak naar de uitverkoren track geluisterd, dat het nu tijd is voor de tekst. “Je wilt me breken…”, rappen de twee. De laatste tonen van het nummer schallen door de ruimte. “Whaaa!”, roept Brian verrukt. De Miljonair is dolblij met zijn nieuwe single. Luc geeft hem een boks en lacht zijn tanden bloot. De rapper is zichtbaar trots op zijn pupil. Het Nederlandse publiek kan zich opmaken voor Brian!
Brian wil naar buiten , de wijken in, op schoolpleinen met alleenstaande moeders pratenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:01 schreef riri het volgende:
Brian zit met zijn Oedipuscomplex
De rap opdragen aan alleenstaande moeders is een soort uiting daarvan
Kempi, onze trotsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:09 schreef Scandalous het volgende:
Nou ik heb geen streams maar uit de cos begreep ik dat hij eerst naar 'je bent niet alleen' luisterde van ... Kempi? wat ook zo'n draak is over alleenstaande smatjes.
omgquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen José dat hij het liefst naar buiten wil om inspiratie op te doen voor zijn nummer over alleenstaande moeders, bij de bushalte enzo, kijken naar alleenstaande moeders.( Brian ziet dat nl direct)
Is Kempi soms familie van Brian, je zou het bijna denken. Hier een gedeelte uit een rap van Kempi.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef Copycat het volgende:
Kempi, onze trots.
Amanda wilde een tijd terug toch in een clip met Kempi? Coincidence? I think not ...
quote:"Mama weet, d'r criminele zoon komt uit de goot
Papa was er nie voor me en mama was te broke
En niemand gaf geen moer om deze kleine neger
M'n liefde voor muziek en m'n liefde voor paper
Hielden me staande in de dagen van nood
Zat zes keer in jilla maar m'n hoofd die blijft omhoog"
Kempi – Als Ju Mij Was
Het moe nie gekker worde... Die gozer moet flink afkicken in een blijf-van-mijn-wijf-huis.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen José dat hij het liefst naar buiten wil om inspiratie op te doen voor zijn nummer over alleenstaande moeders, bij de bushalte enzo, kijken naar alleenstaande moeders.( Brian ziet dat nl direct)
Oooh, net een hamster met iets lekkers zo, weet iemand wanneer de hechtingen er uit mogen en dat arme beest verlost gaat worden van die trechter?quote:
http://www.lyricsdownload.com/thc-je-bent-niet-alleen-lyrics.htmlquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou ik heb geen streams maar uit de cos begreep ik dat hij eerst naar 'je bent niet alleen' luisterde van ... Kempi? wat ook zo'n draak is over alleenstaande smatjes.
wil nog even ophelderen dat Claire zelf aan Huub vroeg of hij erbij kwam liggen, dus ik denk dat ze het niet erg vond om in de klauwen van Huub te liggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wat heeft Huub gedaan bij Claire vannacht?
Volgens mij hadden ze gewoon lol met z'n allen.
Wat mij betreft rot ie op naar de Antillen om de minderbedeelden te helpen, opzouten met die gast.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:23 schreef dieenebart het volgende:
Het moe nie gekker worde... Die gozer moet flink afkicken in een blijf-van-mijn-wijf-huis.
Geef die gozer een pil (van Brion).
Diedirk is zo trots op zijn geschreven stukjes dat hij op alle fora dezelfde zinnetjes post.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
wil nog even ophelderen dat Claire zelf aan Huub vroeg of hij erbij kwam liggen, dus ik denk dat ze het niet erg vond om in de klauwen van Huub te liggen
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2605027#2605027]dinsdag 15 januari 2008 @ 11:26[/target] schreef sjakies77 het volgende:
Ze brengt trouwens ook wel erg weinig in...zelfde casting als Deniks?
Wie???quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft rot ie op naar de Antillen om de minderbedeelden te helpen, opzouten met die gast.
Skattie, het is de Pil van Drion.
Voor het spel. Ik wil voor het echie, maar neehee, ik word weer blij gemaakt met een dooie mug!quote:
hey!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor het spel. Ik wil voor het echie, maar neehee, ik word weer blij gemaakt met een dooie mug!
Gaan we nu allemaal Briantilliaans praten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Voor het spel. Ik wil voor het echie, maar neehee, ik word weer blij gemaakt met een dooie mug!
ze wilde niet dat de krant gelezen werd, terwijl er gegeten werd of zoiets... (val er net in, dus kweet ut niet precies)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:49 schreef avonne het volgende:
Palma had de krant verstopt om de miljonairs in het gareel te krijgen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
Gaan we nu allemaal Briantilliaans praten?
Sorry, maar vooral die linkse van Braaien is heel slap. Echt een kneus, zou graag met hem sparrenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef T-lex het volgende:
Kunnen ze Mikey even aan de zuurstof leggen...anders hebben we straks geen zwerver meer.![]()
Hij doet wel goed z'n best.![]()
Brian slaat erg explosief(lees:snel) en ook krachtig...ziet er goed uit.
Als mensen (je vriendin, familie en redactie) steeds zeggen dat je geweldig bent, ga je het op een gegeven moment geloven.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
Het enige waar Brian écht in uitblinkt is zelfoverschatting. En daar blinkt ie dan ook ontzettend in uit.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Sorry, maar vooral die linkse van Braaien is heel slap. Echt een kneus,
De RATquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
Het enige waar Brian écht in uitblinkt is zelfoverschatting. En daar blinkt ie dan ook ontzettend in uit.
er was wel een echt ziekenhuisafspraak een maand geleden waar ze te laat voor was.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:08 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke naar ziekenhuis voor zogenaamde allergie
ongelooflijk hoe vaak ze daar naar de tandarts, dokter etc. gaan.
Bij nader inzien valt het idd mee, hij moest zeker even warm draaien. Maar feit is dat je ze mijlenver aan ziet komen. Zijn coördinatie aan de linkerkant blijft wat achter. Zijn lowkicks zijn rechts ook niet slecht, maar links is het nogal minder. Hans is in ieder geval iemand waar je op het gebied van kickboxen veel van kan leren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Heel slap" is wel wat overdreven...![]()
je moet er nog steeds niet te vaak tegenaan lopen.
Mijn linker is ook lang niet zo goed als m'n rechter...
Ik vind ze gezellig samenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef diedirk het volgende:
Omdat Huub niemand meer had die hem nog moet, hebben ze maar een nieuwe Claire eringestopt die alles wat Huub zegt slikt voor zoete koek.
Alle verhalen die "stoere" Huub al heeft meegamaakt komen weer naar voren.....
Enn uiteraard komnt hij overal als goede naar boven.
Saai , maar hoogstwaarschijnlijk weer erg goed voor zijn populariteit.
ze zijn leuk samen, he?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef diedirk het volgende:
Omdat Huub niemand meer had die hem nog moet, hebben ze maar een nieuwe Claire eringestopt die alles wat Huub zegt slikt voor zoete koek.
Alle verhalen die "stoere" Huub al heeft meegamaakt komen weer naar voren.....
Enn uiteraard komnt hij overal als goede naar boven.
Saai , maar hoogstwaarschijnlijk weer erg goed voor zijn populariteit.
Lijkt wel een varkenspootquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
lieke haar been na de 6 tegen 2 incident..
Vertel je ons nu nog wat jij vannacht zag op de streams mbt die arme Claire en vuige Huub?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef diedirk het volgende:
Kunnen we eigenlijk stellen dat ondanks alle media aandacht de single van Lammetje thee luc nog niet eens de top 100 heeft gehaald?
Kan Get your pimp on van Double L nergens terug vinden......
Ja Dirk! Hoe zit het met die klauwen van Huub? Kom op man, we wachten met spanning.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef diedirk het volgende:
Kunnen we eigenlijk stellen dat ondanks alle media aandacht de single van Lammetje thee luc nog niet eens de top 100 heeft gehaald?
Kan Get your pimp on van Double L nergens terug vinden......
Bedoelde dat ik het nogal raar vind om zomaar zonder aan meisje te vragen bij haar in bed te slapen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja Dirk! Hoe zit het met die klauwen van Huub? Kom op man, we wachten met spanning.
Had je vannacht beter op moeten letten, Claire heeft het wel degelijk gevraagd en ze lagen met hun vieren in dat bed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik het nogal raar vind om zomaar zonder aan meisje te vragen bij haar in bed te slapen..
Beetje misbruik maken van de situatie
Want hij heeft haar vannacht alle hoeken van het matras laten zien?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef diedirk het volgende:
Bedoelde dat ik het nogal raar vind om zomaar zonder aan meisje te vragen bij haar in bed te slapen..
Ah joh, dat was maar een spelletje. Vond ze écht niet erg, dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
lieke haar been na de 6 tegen 2 incident..
Whahwhhahaa, had hij de ruimte niet eens voor en ik zag dat Claire tegen Huub aan ging liggen, dus geen idee waar het misbruik is, die vent lult gewoon en moet wat te zeiken hebben mijn indruk. Doet hij trouwens op alle fora, overal plaatst hij het zelfde.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want hij heeft haar vannacht alle hoeken van het matras laten zien?
die vliegtuigjes zal ze dan ook wel een lachertje hebben gevondenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah joh, dat was maar een spelletje. Vond ze écht niet erg, dat hoort erbij.![]()
Dat snappen de streamers ook wel.
Oké bedankt voor het antwoord. Ik moet nu naar mijn werk en had het niet kunnen verkroppen als ik morgen het antwoord pas zou weten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tja jammer om te znne dat sommige meisjes zo weinig eigen waarde hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Oké bedankt voor het antwoord. Ik moet nu naar mijn werk en had het niet kunnen verkroppen als ik morgen het antwoord pas zou weten.![]()
Maareh, viel wel mee he? Volgens mij had Claire Huub maar wat graag willen misbruiken hoor...
Wederom a load of bullcrap.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:10 schreef diedirk het volgende:
Tja jammer om te znne dat sommige meisjes zo weinig eigen waarde hebben
nou, vergeleken bij de andere vrouwelijke bewoners doet ze het tot nu toe nog goed hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:10 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tja jammer om te znne dat sommige meisjes zo weinig eigen waarde hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |