quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
De wave met z'n vieren in bed. Flauw, maar wel erg lollig
LIeke komt naar beneden, trekt de dekens van Huub zijn bed omhoog en zegt: "liggen hier nog brieven"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke komt weer ff beneden kijken, weg lol
Hoe ze het voor elkaar krijgt............toch lukt het haar elke keer weer......quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke komt weer ff beneden kijken, weg lol
Op zich is het een gave inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hoe ze het voor elkaar krijgt............toch lukt het haar elke keer weer......
Dank je wel, mooi gemaakt man!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Voor de liefhebbers:
Huubs jaarfilmpje met 3 verschillende camerastandpunten ineen:
http://forum.headliner.nl/topic-1325/
Brian heeft er ook een handje van..........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op zich is het een gave inderdaad
Terwijl hij zelf vind dat hij dan briljant lollige opmerkingen maaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian heeft er ook een handje van..........
Ook weer zoiets..zelfspot is hem vreemdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf vind dat hij dan briljant lollige opmerkingen maakt![]()
Mja, da's Brian he!
In mijn beleving speelde zelfs Mikey het nummer: het was een nacht, nog mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:00 schreef Desii het volgende:
Ze zingen met zijn allen en begeleiding op gitaar.... lachuh... en klinkt nog niet eens zo heel belabberd
nou jah.... een beetje belabberd![]()
ja echtquote:
Ik bescheur het ondertussen. Mikey die op de gitaar antwoord geeft op de meest debiele vragenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:
hahaha ik lig hier in een deuk
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:04 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja echt
hij geeft ff via zijn gitaar antwoord op politieke levensvragen
geweldig
thx en truste!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub, Selene, Claire en Luc gaan slapen in één bed.
Ik weet niet of iemand überhaupt naar deze soundfiles luistert,
maar deze zijn allemaal van deze avond:
Bagger rap van Brian: http://www.megaupload.com/?d=8IS9WYQW
Half uur melige slaapkamer audio: http://www.megaupload.com/?d=YPFS3I9Z
Nog een half uur slaapkamer audio: http://www.megaupload.com/?d=RB2S8FWV
Als het niet zinvol is, stop ik er wel mee .... welterusten allemaal.
Leuk.....want dit moet je horen....kun je niet overbrengen in een verslagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, vooral mee doorgaan. Ik ben er blij mee als ik het zelf niet gezien heb. Verteld zoveel meer dan een verslag in de COSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee hoor, dat valt reuze mee. Ga er vooral mee doorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, bedankt voor de respons, maar is het niet lastig om ze te downloaden,
wachttijden en kwaliteit en zo ??? Ik ga er dan wel mee door hoor.
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Nee hoor, dat valt reuze mee. Ga er vooral mee door
hier ben je nooit te oud voor... als je melig bent, ben je meligquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
Lijkt wel schoolkamp....hoe oud zijn ze?
Ik ben foetsie...trusten
speel in media player vanuit website, zonder downloadenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan is
Download je ze, of speel je ze meteen af in je browser ??
Dit is juist leuk! Eindelijk een keer lekker vrolijk lachen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
Lijkt wel schoolkamp....hoe oud zijn ze?
Ik ben foetsie...trusten
Okay, bedankt. Ik upload er nog effe twee en dan ga ik er echt vandoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:41 schreef Guuskeee het volgende:
speel in media player vanuit website, zonder downloaden
Speel ze meteen af in mediaplayerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan is
Download je ze, of speel je ze meteen af in je browser ??
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:17 schreef Guuskeee het volgende:
gesloten tot morgenvroeg... ikwant ik ga
,
![]()
......
Kijk dat zou pas een finale zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 04:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks voor de verslagen weer.
Had een nachtmerrieBrian was heel leuk en gezellig.
Selene stak letterlijk een mes in de rug van Lieke en daar kreeg Huub de schuld van. Dat vond hij zo oneerlijk en stak zichzelf in brand...
Uhmmm, de bewoners slapen
Dat wordt die RAT door de febo wijs gemaakt, dat hij goed kan rappen,het is toch gewoon verschrikkelijk,niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
Aman tegen Bwian over het rapliedje: het gaat goed schatje![]()
Aman: dit is een vrolijk nummer.
Wat wil je van RATTEN.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:09 schreef Kaleddis het volgende:
Gadver, wat zit Brian goor te eten zeg
(Selene, Luc en Claire uit Tilburg)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:12 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand nog opgevangen of Luc en Claire elkaar kennen?
Misschien zijn het buiten wel dikke maatjes of zo.
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0oquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:52 schreef Liess het volgende:
Mag ik even tussendoor roepen dat het zeer leuk is dat jaarfilmpje terug te zien!!!
Wat ik alleen jammer vind is dat ik nergens op youtube alle filmpjes kan terug vinden van de Huub en Amanda tijd (Denk aan het acteren enzo)
Weet iemand die te vinden?
Nee, niet het GTST gedoe, de acteerlessen enzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0o
Even bij youtube Huub en Amanda invoeren
Eventueel bij forum Vol?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:52 schreef Liess het volgende:
Mag ik even tussendoor roepen dat het zeer leuk is dat jaarfilmpje terug te zien!!!
Wat ik alleen jammer vind is dat ik nergens op youtube
alle filmpjes kan terug vinden van de Huub en Amanda tijd (Denk aan het acteren enzo)
Weet iemand die te vinden?
Goedemorgen,quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,![]()
Wat een mooie ava, gefeliciteerd.
Ik hoop dat de voyeurs hier nog een paar nachten mee doorgaan, Brian en Amanda allebei para.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef T-lex het volgende:
Viel me vannacht op dat Amanda in het begin nog wel kon lachen om de overburen...maar later begon ze zich mateloos te irriteren leek het.Ben benieuwd of ze hier nog over gaat klagen vandaag.
Brian en Amanda hadden wel zin om een potje te rampeneren. Maar Amanda had niet zo'n zin om te konijnen met zoveel voyeurs aan de overkant...en daar baalde ze nogal van volgens mij.
Arme Huubje...zeker de bedoeling dat Palma nu bij B&A gaat zeuren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub liggen B en A nog steeds in bed.....
En voordat Luc naar bed gaat, hangt hij het handdoekjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:58 schreef T-lex het volgende:
LamLul is echt een mietje...als hij in z'n onderbroek loopt is
het eerste wat tie doet een handoek om z'n reet vouwen.
Nu ook weer...hij stapt z'n bed uit en hoppa, handoekje om.![]()
Zo voelde hij zich zeker veiliger in de bajes.
José vroeg aan Huub of iedereen zijn bed uit was, vandaar .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Arme Huubje...zeker de bedoeling dat Palma nu bij B&A gaat zeuren.
Mike: Luc, ben jij een broertje van Quintin?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
Zie dat op de Tien site een nieuwe Poll staat over Lammetjesthee...
beetje een tegenvaller dat er nog zoveel zijn die blij zijn met de komst van LL.
Dacht dat de meeste nu toch wel een beetje klaar waren met die gast.
Vertrouw niet te veel op die polls van de tiensite, die zijn zo gemanipuleerd als de pest.. Net als de rest van DGK..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
Zie dat op de Tien site een nieuwe Poll staat over Lammetjesthee...beetje een tegenvaller dat er nog zoveel zijn die blij zijn met de komst van LL. Dacht dat de meeste nu toch wel een beetje klaar waren met die gast.
Wat ik er van begrepen heb is dat het de bedoeling is dat in ieder geval Claire niet te veel aan Lieke gaat plakken. De eerste die ze er uit willen is Claire...maar die geniet deze maand nog immuniteit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:16 schreef David_Aames het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn huub en claire naar elkaar toe aan het "groeien" (al dan niet gedwongen) Op zich lijkt het me wel leuk al die twee gaan samen werken, een beetje huub en sylvia
Hij is z'n wortelchakra aan het luchten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Wat is Jaap aan het doen?![]()
[ afbeelding ]
En dan hebben we het nog niet over de suggestieve vraagstelling...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vertrouw niet te veel op die polls van de tiensite, die zijn zo gemanipuleerd als de pest.. Net als de rest van DGK..
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:45 schreef T-lex het volgende:
Hij is z'n wortelchakra aan het luchten?
Terwijl die hoog zou scoren, denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef Leandra het volgende:
En dan hebben we het nog niet over de suggestieve vraagstelling...
Een antwoord als "Sodemieter op met die slomo" staat er simpelweg niet bij.
En iedereen kan zich opgeven om gastspeler te worden en dan komen ze met die lammetjesthee aan,die al drie keer is teruggekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl die hoog zou scoren, denk ik.
Maar er staan wel twee relatief negatieve opties tegenover één jubeloptie. En die twee negatieve opties samen vormen zo'n driekwart van de stemmen.
Opsodemieteren met die slomo, dus.
Heb ik iets gemist, wat heeft Huub gedaan bij Claire vannacht?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef diedirk het volgende:
Treurig om te zieh hoe domme , jonge en naieve Claire vannacht in de klauwe van Huub viel en niks durfde te zeggen of te doen tegen hem.
Watskebeurt dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef diedirk het volgende:
Treurig om te zieh hoe domme , jonge en naieve Claire vannacht in de klauwe van Huub viel en niks durfde te zeggen of te doen tegen hem.
Ze brengt trouwens ook wel erg weinig in...zelfde casting als Deniks?
Ze moeten natuurlijk wel een gastspeler hebben die ze een beetje kunnen vormen... bij LL kunnen ze afspraken maken over de op te nemen CD enzo... bij iemand die verder toch geen zin heeft om beroemd te worden kunnen ze dat soort deals niet maken, en dus kan zo'n gastsspeler een ongeleid projectiel worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En iedereen kan zich opgeven om gastspeler te worden en dan komen ze met die lammetjesthee aan,die al drie keer is teruggekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |