quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:17 schreef Guuskeee het volgende:
gesloten tot morgenvroeg... ikwant ik ga
,
![]()
......
Kijk dat zou pas een finale zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 04:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks voor de verslagen weer.
Had een nachtmerrieBrian was heel leuk en gezellig.
Selene stak letterlijk een mes in de rug van Lieke en daar kreeg Huub de schuld van. Dat vond hij zo oneerlijk en stak zichzelf in brand...
Uhmmm, de bewoners slapen
Dat wordt die RAT door de febo wijs gemaakt, dat hij goed kan rappen,het is toch gewoon verschrikkelijk,niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
Aman tegen Bwian over het rapliedje: het gaat goed schatje![]()
Aman: dit is een vrolijk nummer.
Wat wil je van RATTEN.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:09 schreef Kaleddis het volgende:
Gadver, wat zit Brian goor te eten zeg
(Selene, Luc en Claire uit Tilburg)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:12 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand nog opgevangen of Luc en Claire elkaar kennen?
Misschien zijn het buiten wel dikke maatjes of zo.
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0oquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:52 schreef Liess het volgende:
Mag ik even tussendoor roepen dat het zeer leuk is dat jaarfilmpje terug te zien!!!
Wat ik alleen jammer vind is dat ik nergens op youtube alle filmpjes kan terug vinden van de Huub en Amanda tijd (Denk aan het acteren enzo)
Weet iemand die te vinden?
Nee, niet het GTST gedoe, de acteerlessen enzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0o
Even bij youtube Huub en Amanda invoeren
Eventueel bij forum Vol?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:52 schreef Liess het volgende:
Mag ik even tussendoor roepen dat het zeer leuk is dat jaarfilmpje terug te zien!!!
Wat ik alleen jammer vind is dat ik nergens op youtube
alle filmpjes kan terug vinden van de Huub en Amanda tijd (Denk aan het acteren enzo)
Weet iemand die te vinden?
Goedemorgen,quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,![]()
Wat een mooie ava, gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |