quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er loopt een verhaal dat de betrokken users toegang hadden tot het 18+ subforum en ze dreigden verhalen (parenclub) van andere users op internet te gaan verspreiden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er loopt een verhaal dat de betrokken users toegang hadden tot het 18+ subforum en ze dreigden verhalen (parenclub) van andere users op internet te gaan verspreiden.
quote:
Dat valt me mee, ze zegt het wel even!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een niveau van die Brainless, wat een überkneus .........![]()
Amanda kan het liedje nu al niet meer horen
tis een brief van hemzelfquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:51 schreef Katewalker het volgende:
Huub staat een brief te lezen die op tafel ligt...mag dat wel?
ik dacht dat een grapje van hier wasquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:44 schreef Prospera het volgende:
Zure zeur krijgt geen aandacht
[ afbeelding ]
Ik wil je op mn schoot en wil je op mn boot zingt Brian tegen Zeur en Nipplegate
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hmmm
dat stinkt een beetje naar chantage..en weet je ook hoe dat nieuwe forum heet dat ze opgericht zouden hebben?
Ja blijkbaar, om een gedicht van hem te printen. Het is wel een kindje van God, heh ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Varen het volgende:
Brian is bij JuizFM op zijn site geweest?
geeft niks...je weet al zoveel!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Needat weet ik niet.
Nee, wist ik niet... nu welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
tis een brief van hemzelf
o sorry, dat wist je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |