quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
De wave met z'n vieren in bed. Flauw, maar wel erg lollig
LIeke komt naar beneden, trekt de dekens van Huub zijn bed omhoog en zegt: "liggen hier nog brieven"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke komt weer ff beneden kijken, weg lol
Hoe ze het voor elkaar krijgt............toch lukt het haar elke keer weer......quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke komt weer ff beneden kijken, weg lol
Op zich is het een gave inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hoe ze het voor elkaar krijgt............toch lukt het haar elke keer weer......
Dank je wel, mooi gemaakt man!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Voor de liefhebbers:
Huubs jaarfilmpje met 3 verschillende camerastandpunten ineen:
http://forum.headliner.nl/topic-1325/
Brian heeft er ook een handje van..........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op zich is het een gave inderdaad
Terwijl hij zelf vind dat hij dan briljant lollige opmerkingen maaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian heeft er ook een handje van..........
Ook weer zoiets..zelfspot is hem vreemdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf vind dat hij dan briljant lollige opmerkingen maakt![]()
Mja, da's Brian he!
In mijn beleving speelde zelfs Mikey het nummer: het was een nacht, nog mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:00 schreef Desii het volgende:
Ze zingen met zijn allen en begeleiding op gitaar.... lachuh... en klinkt nog niet eens zo heel belabberd
nou jah.... een beetje belabberd![]()
ja echtquote:
Ik bescheur het ondertussen. Mikey die op de gitaar antwoord geeft op de meest debiele vragenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:
hahaha ik lig hier in een deuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |