Verstaat Petraa gelukkig gewoon wat Brian zelf zegt:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:12 schreef mazaru het volgende:
Een moeder die alleen is
Dat is heus geen kikkerpis
Mijn hart bloedt, mijn ogen huilen.
Ik zit mijn papier te vervuilen.
Ik ben een kindje van God
En Huub is slecht en verrot
Dit is mijn rap
En heus het is geen grap
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:12 schreef petraa het volgende:
Mag je trouwens zomaar muziek jatten.
(hier zegt hij wat antiliaans voor ) Lieve sterke moeder, altijd sta je voor me klaar, zonder gemaar.
Elke keer weer doet het zo zeer, kom eens bij me staan en ik geef je een kus.
Over deze 3 regels is hij zeer tevreden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef Leandra het volgende:![]()
![]()
Sorry.. kon het niet laten..... OP volgt
Dat wordt dus een stormloop naar de platenwinkel van alle alleenstaande moeders...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik persoonlijk vind wel dat je super sterke tekst van Brian's nieuwe rap moet vermelden in de OP
Daarom heet hij ook HDNKKK .....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
B: Het grappige is dat als ik zo diep in de emoties zit, dan komt er niets uit.
Moet dat dan ? Brian maakt deze voor alleenstaande moeders, dus ik neem aan dat alle alleenstaande moeders een plaatje thuisgestuurd krijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:18 schreef Swiffer het volgende:
mja hebben die doekoes dan?
Doe die mij dan maar òòk niet........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:19 schreef petraa het volgende:
B: Iedereen wil een stuk tekst schrijven voor deze rap, daaraan kan je wel zien hoe belangrijk die rap is voor alleenstaande moeders.
Er komt er nog een aan, maar dan een andere.
Inmiddels kan hij het wel, maar Amanda pas 3xquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daarom heet hij ook HDNKKK .....
hij die niet kan....??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daarom heet hij ook HDNKKK .....
Hij is um nu aan het rappen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Doe die mij dan maar òòk niet........
Volgens mij ben jij gewoon aan het solliciterenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
VV zal wel weer iets positiefs schrijven over Brian:
"Na een zware dag, samen met Amanda, is het toch weer eens tijd voor Brian om te ontspannen.
Gelukkig kan hij dat in zijn rappen. Het resultaat is er ook naar. Een prachtige rap over alleenstaande moeders,wat ongetwijfeld hoog in de hitlijsten zal belanden.Tja, het is niet eenieder gegeven...."
Voor geld doe ik alles.........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:30 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon aan het solliciteren
Daarom hij is zo verdrietig dat er geen internet meer is. Hij vertelde vanmorgen dat hij altijd dicht met behulp van www.rijmwoorden.nl.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:32 schreef Swiffer het volgende:
k snap niet dat die o zo slimme brain (ahum) geen rijmwoordenboek op t lijstje zet... deed H6 ook toch??
ik ben gelijk even op VOL gaan lezen; maar het schijnt wel waar te zijn.... zie deze quotequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft van een ' vogeltje in de villa' gehoord dat op de VOL site een hetze was tegen Huub fans omdat sommige mensen vonden dat er teveel van waren..er zijn topics gesloten.
Daardoor zijn er heel veel Huubfans van VOL weggegaan naar een ander (nieuw?) forum..
Is dit waar?
kijk!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben gelijk even op VOL gaan lezen; maar het schijnt wel waar te zijn.... zie deze quote
ja hij verteld dat het hier te veel over Huub ging, en er velen weg zijn en een eigen forum zijn begonnen.....
hoe weet hij dat, zolang is dat nog niet aan de hand?????
rijmellarij van lik me vessiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:31 schreef Prospera het volgende:
Het is wel moeilijk hoor een liedje te schrijven
Kom op mn schoot en voel mn boot.
[ afbeelding ]
Dan kun je nu gaan slapenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:21 schreef petraa het volgende:
Ik wacht op de Mike OP en dan ga ik naar me bed!
hmm en daar gaat mijn scherpe oopmerking.. dat hij dat for real zegt .. pfffquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom hij is zo verdrietig dat er geen internet meer is. Hij vertelde vanmorgen dat hij altijd dicht met behulp van www.rijmwoorden.nl.
(geen grapje)
Op VOL heeft een grote groep users een permban gekregen ...... Een soort groepsmoord van users die -volgens het verhaal- aan het muiten waren en een ander forum wilden starten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft van een ' vogeltje in de villa' gehoord dat op de VOL site een hetze was tegen Huub fans omdat sommige mensen vonden dat er teveel van waren..er zijn topics gesloten.
Daardoor zijn er heel veel Huubfans van VOL weggegaan naar een ander (nieuw?) forum..
Is dit waar? Ik las er wel iets over op kleineFrankie's site...waar ook Ashrak's kolom staat.
Gisteren ook een stukje zitten lezen op Kleine Frankie over de VOL-gate. Wazig iets...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben gelijk even op VOL gaan lezen; maar het schijnt wel waar te zijn.... zie deze quote
ja hij verteld dat het hier te veel over Huub ging, en er velen weg zijn en een eigen forum zijn begonnen.....
BSOL heb jij in je collectie caps ook een cap waarin Amanda en Nadia door iemand van productie naar 'achteren' worden gebracht, was volgens mij na de ruzie tussen Nadia en Dennis bij de paardenbak (weet het niet meer zeker en weet ook niet meer wanneerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op VOL heeft een grote groep users een permban gekregen ...... Een soort groepsmoord van users die -volgens het verhaal- aan het muiten waren en een ander forum wilden starten.
Nou jaaa, dus omdat een minderheid er de pest aan heeft dat er teveel Huubfans zijn beginnen ze een hetze en jagen daarme de Huubfans weg....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
en waren het Huubfans? die muiters?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op VOL heeft een grote groep users een permban gekregen ...... Een soort groepsmoord van users die -volgens het verhaal- aan het muiten waren en een ander forum wilden starten.
Waren dat usergroupies?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er loopt een verhaal dat de betrokken users toegang hadden tot het 18+ subforum en ze dreigden verhalen (parenclub) van andere users op internet te gaan verspreiden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:44 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
en waren het Huubfans? die muiters?
Ik weet welk moment je bedoeld, maar toen was ik niet op de streams - dus ook geen caps.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:43 schreef KimiK het volgende:
[..]
BSOL heb jij in je collectie caps ook een cap waarin Amanda en Nadia door iemand van productie naar 'achteren' worden gebracht, was volgens mij na de ruzie tussen Nadia en Dennis bij de paardenbak (weet het niet meer zeker en weet ook niet meer wanneer)
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er loopt een verhaal dat de betrokken users toegang hadden tot het 18+ subforum en ze dreigden verhalen (parenclub) van andere users op internet te gaan verspreiden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er loopt een verhaal dat de betrokken users toegang hadden tot het 18+ subforum en ze dreigden verhalen (parenclub) van andere users op internet te gaan verspreiden.
quote:
Dat valt me mee, ze zegt het wel even!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een niveau van die Brainless, wat een überkneus .........![]()
Amanda kan het liedje nu al niet meer horen
tis een brief van hemzelfquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:51 schreef Katewalker het volgende:
Huub staat een brief te lezen die op tafel ligt...mag dat wel?
ik dacht dat een grapje van hier wasquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:44 schreef Prospera het volgende:
Zure zeur krijgt geen aandacht
[ afbeelding ]
Ik wil je op mn schoot en wil je op mn boot zingt Brian tegen Zeur en Nipplegate
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hmmm
dat stinkt een beetje naar chantage..en weet je ook hoe dat nieuwe forum heet dat ze opgericht zouden hebben?
Ja blijkbaar, om een gedicht van hem te printen. Het is wel een kindje van God, heh ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Varen het volgende:
Brian is bij JuizFM op zijn site geweest?
geeft niks...je weet al zoveel!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Needat weet ik niet.
Nee, wist ik niet... nu welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
tis een brief van hemzelf
o sorry, dat wist je al
het is wel gezellig in de slaapkamerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:57 schreef Katewalker het volgende:
haha ze staan met zijn drieen hun tanden te poetsen..af en toe wat zeggen...gezellig naast elkaar..(Huub, Claire en Luuk)
JA, heb ik opgevangen en NEE, ze kenden elkaar niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:12 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand nog opgevangen of Luc en Claire elkaar kennen?
Misschien zijn het buiten wel dikke maatjes of zo.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
De wave met z'n vieren in bed. Flauw, maar wel erg lollig
LIeke komt naar beneden, trekt de dekens van Huub zijn bed omhoog en zegt: "liggen hier nog brieven"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke komt weer ff beneden kijken, weg lol
Hoe ze het voor elkaar krijgt............toch lukt het haar elke keer weer......quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke komt weer ff beneden kijken, weg lol
Op zich is het een gave inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hoe ze het voor elkaar krijgt............toch lukt het haar elke keer weer......
Dank je wel, mooi gemaakt man!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Voor de liefhebbers:
Huubs jaarfilmpje met 3 verschillende camerastandpunten ineen:
http://forum.headliner.nl/topic-1325/
Brian heeft er ook een handje van..........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op zich is het een gave inderdaad
Terwijl hij zelf vind dat hij dan briljant lollige opmerkingen maaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian heeft er ook een handje van..........
Ook weer zoiets..zelfspot is hem vreemdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf vind dat hij dan briljant lollige opmerkingen maakt![]()
Mja, da's Brian he!
In mijn beleving speelde zelfs Mikey het nummer: het was een nacht, nog mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:00 schreef Desii het volgende:
Ze zingen met zijn allen en begeleiding op gitaar.... lachuh... en klinkt nog niet eens zo heel belabberd
nou jah.... een beetje belabberd![]()
ja echtquote:
Ik bescheur het ondertussen. Mikey die op de gitaar antwoord geeft op de meest debiele vragenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:
hahaha ik lig hier in een deuk
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:04 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja echt
hij geeft ff via zijn gitaar antwoord op politieke levensvragen
geweldig
thx en truste!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub, Selene, Claire en Luc gaan slapen in één bed.
Ik weet niet of iemand überhaupt naar deze soundfiles luistert,
maar deze zijn allemaal van deze avond:
Bagger rap van Brian: http://www.megaupload.com/?d=8IS9WYQW
Half uur melige slaapkamer audio: http://www.megaupload.com/?d=YPFS3I9Z
Nog een half uur slaapkamer audio: http://www.megaupload.com/?d=RB2S8FWV
Als het niet zinvol is, stop ik er wel mee .... welterusten allemaal.
Leuk.....want dit moet je horen....kun je niet overbrengen in een verslagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, vooral mee doorgaan. Ik ben er blij mee als ik het zelf niet gezien heb. Verteld zoveel meer dan een verslag in de COSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee hoor, dat valt reuze mee. Ga er vooral mee doorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, bedankt voor de respons, maar is het niet lastig om ze te downloaden,
wachttijden en kwaliteit en zo ??? Ik ga er dan wel mee door hoor.
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Nee hoor, dat valt reuze mee. Ga er vooral mee door
hier ben je nooit te oud voor... als je melig bent, ben je meligquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
Lijkt wel schoolkamp....hoe oud zijn ze?
Ik ben foetsie...trusten
speel in media player vanuit website, zonder downloadenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan is
Download je ze, of speel je ze meteen af in je browser ??
Dit is juist leuk! Eindelijk een keer lekker vrolijk lachen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
Lijkt wel schoolkamp....hoe oud zijn ze?
Ik ben foetsie...trusten
Okay, bedankt. Ik upload er nog effe twee en dan ga ik er echt vandoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:41 schreef Guuskeee het volgende:
speel in media player vanuit website, zonder downloaden
Speel ze meteen af in mediaplayerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt. Ik ga er mee door als er toch behoefte aan is
Download je ze, of speel je ze meteen af in je browser ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |