Ik mis de mooie momenten met bijvoorbeeld Sylvia? Leuke momenten met Eric, lol momenten met Jaap etc etc etc..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef coldstar het volgende:
Valt er dan wat anders te laten zien als agressie.......
Vind het een pracht filmpje!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef STAP01 het volgende:
Zo, dat was het filmpje van Mr DGK himself. Alle scenes waar DGK groot mee is geworden!
Mijns inziens!
Ik heb DGK vanaf dag 1 gevolgd en hier kreeg ik een paar kriebels van in mn buik. Hij heeft toch echt wel voor de meeste hoogtepunten gezorgd!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef Kaleddis het volgende:
Al met al een mooi filmpje, en dan zijn er nog zoveel fragmenten die ze ook hadden kunnen gebruiken.... Het is duidelijk wie er voor actie zorgt in die kooi.
En wat mooi om die reactie van Huub te zien op het filmpje. Daar kwam een hoop emotie los.
Dat miste ik ook heel erg in het filmpje: Sylquote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik mis de mooie momenten met bijvoorbeeld Sylvia? Leuke momenten met Eric, lol momenten met Jaap etc etc etc..
Kan ik Brian zn jaarfilmpje nog ergens terugvinden? ik ga wel ff zoeken btw
Een klein stukje uit een stukje op VV. "Het is heel klote, want ik vind het leuk en dus ga ik." Met andere woorden: wat jij vindt zal me aan mijn egocentrische reet roesten.quote:20:16 "Luister Aman, het is heel kl*te."
Eindelijk krijgt ze dan haar moeder aan de telefoon. "Heb je mijn brief gehad, schatje?", vraagt ze meteen. "Luister Aman, het is heel kl*te. Ik ga er heen, want ik vind het heel leuk om naar Amerika gaan!", laat ze haar dochter weten.
ik vond het ook leuk om te zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:53 schreef Ziet het volgende:
superfilmpje zeg!
Hier ook hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb DGK vanaf dag 1 gevolgd en hier kreeg ik een paar kriebels van in mn buik. Hij heeft toch echt wel voor de meeste hoogtepunten gezorgd!
Mooi gezegd !quote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb DGK vanaf dag 1 gevolgd en hier kreeg ik een paar kriebels van in mn buik. Hij heeft toch echt wel voor de meeste hoogtepunten gezorgd!
Precies..dat geldt voor mij ook...de schreeuwHuub en de sexHuub sla ik liever over..(mute en stream op zwart) maar alles wat Huub nog meer is koester ik..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Dark het volgende:
Lekker snel!![]()
[..]
Vind het een pracht filmpje!
Dit is Huub voor mij, een achtbaan waar ik af en toe van geniet, maar even zo vaak niet in wil zitten!
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Lunaflame het volgende:
Dit bruiningscentrum zit vlak bij Hizi Hair in Amsterdam Noord.
Aphrodite Bruiningscentrum
Buikslotermeerplein 110-1
Tel: 020 6369010
Hizi Hair zit op nr 98.
Had mooi gestaan in het filmpje maar die beelden kennen we al wel. Die hebben we al een paar keer gezien.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi gezegd !![]()
Wat ik miste waren de beelden van Syl, die hem verwelkomt, en een knuffel geeft, als hij zegt dat hij mag blijven in de villa.....
En dat mens heeft het ook altijd over 'mama' als ze tegen Amanda praat, daar kan ik niet tegenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een klein stukje uit een stukje op VV. "Het is heel klote, want ik vind het leuk en dus ga ik." Met andere woorden: wat jij vindt zal me aan mijn egocentrische reet roesten.
Ook toevallig het zit ernaast en heeft hetzelfde telefoonnummer. Zit een vreemd luchtje aanquote:Op maandag 14 januari 2008 21:02 schreef kit2u het volgende:
Nog 1
Zonnestudio Athena
buikslotermeerplein 108
AMSTERDAM
020-6369010
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef neehe het volgende:
Huub kan bij elk fragment van het filmpje wel zeggen : Toen was ik zo lam joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |