Even in FB melden, of een TR maken.quote:
oooohquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
ik zag daarstraks da tfilmpje van lieke op youtube 'as cold as ice'.... ik kijk pas sinds de pestperiode juni/juli en had dus een heel ander beeld van lieke...volgens mij was zij best wel een slet/kutwijf toen ze er niet in kwam... tenminste, vooral een heel hoerig beeld krijg ik nu van haar als ik haar zo zie in dat filmpje...
opzich kan ik best begrijpen dat dennis, nadia, amanda, natasia enzo een hekel aan haar hadden... ookal vind ik hun 1000000000000000000000x erger.... maar was er eigenlijk een reden om lieke echt te haten? wie van hun had echt een reden? of wat was hun motief? of was dit een script?
Je geeft zelf het antwoord al, José wist dit al vanaf dag 1, vandaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
ik zag daarstraks da tfilmpje van lieke op youtube 'as cold as ice'.... ik kijk pas sinds de pestperiode juni/juli en had dus een heel ander beeld van lieke...volgens mij was zij best wel een slet/kutwijf toen ze er niet in kwam... tenminste, vooral een heel hoerig beeld krijg ik nu van haar als ik haar zo zie in dat filmpje...
opzich kan ik best begrijpen dat dennis, nadia, amanda, natasia enzo een hekel aan haar hadden... ookal vind ik hun 1000000000000000000000x erger.... maar was er eigenlijk een reden om lieke echt te haten? wie van hun had echt een reden? of wat was hun motief? of was dit een script?
ik heb ook een hekel aan liekequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
ik haat niemand, ik mag lieke alleen niet zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
is al gefixed, maar dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even in FB melden, of een TR maken.
Morgen is het alweer woendag, gelukkig.
En bedankt voor de COS!
mee eens en wil het aanvullen dat ik vind dat ze weinig zelfreflectie heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:28 schreef Copycat het volgende:
Wat mij bij Lieke het meest irriteert is haar gebrek aan humor. Tenminste, aan de humor die ik leuk vind. En eigenlijk vind ik best veel humor leuk, maar Lieke ontbeert het naar mijn mening aan een gezonde dosis (zelf)spot.
clair is lief!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:28 schreef Katewalker het volgende:
Claire moet Huub wel heel erg leuk vinden...anders blijf je toch niet zo lang foto's kijken...die twee zitten daar al uren?
Ik denk dat Claire blij is dat Huub haar een beetje bezighoudt, er komt niet veel uit Claire, tot nu toe dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:28 schreef Katewalker het volgende:
Claire moet Huub wel heel erg euk vinden...anders blijf je toch niet zo lang foto's kijken...die twee zitten daar al uren?
Lijkt me ook wel lastig, Lieke heeft het meestal over zichzelf, Huub over het algemeen wel en Jaap kan als hij wil ook wel een goed gesprek voeren. De rest hoef ik niet uit te leggen denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire blij is dat Huub haar een beetje bezighoudt, er komt niet veel uit Claire, tot nu toe dan.
Ik kan me best voorstellen dat ze even tijd nodig heeft maar een behoorlijk gesprek heb ik haar nog niet horen/zien voeren.
klopt... hoop dat er wel wat meer in zit, dan we tot nu toe zien...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire blij is dat Huub haar een beetje bezighoudt, er komt niet veel uit Claire, tot nu toe dan.
Ik kan me best voorstellen dat ze even tijd nodig heeft maar een behoorlijk gesprek heb ik haar nog niet horen/zien voeren.
Het valt me trouwens op dat Claire heel weinig weet over DGK. Ze vraagt bij bijna iedere foto wie dat is of waar het over gaat terwijl ze zegt dat ze DGK vanaf het begin volgt.
Wat ik bedoel is dat als je niks zegt tegen Claire , Claire nooit uit zichzelf een gesprek begint. Ik krijg hier een Dennix déja-vu bij. Niks mis met Claire hoor maar vind het geen DGK materiaal, capice?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef KimiK het volgende:
Lijkt me ook wel lastig, Lieke heeft het meestal over zichzelf, Huub over het algemeen wel en Jaap kan als hij wil ook wel een goed gesprek voeren. De rest hoef ik niet uit te leggen denk ik
qua dat opzicht past ze mooi tussen de rest van die mensen die daar zitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
mee eens en wil het aanvullen dat ik vind dat ze weinig zelfreflectie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |