abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56049160
waar huub en clair samen keuvelen

en brian denkbeeldig zijn vriendinnetje in elkaar slaat.

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56049222
dindag?

help!!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56049329
ik zag daarstraks da tfilmpje van lieke op youtube 'as cold as ice'.... ik kijk pas sinds de pestperiode juni/juli en had dus een heel ander beeld van lieke...volgens mij was zij best wel een slet/kutwijf toen ze er niet in kwam... tenminste, vooral een heel hoerig beeld krijg ik nu van haar als ik haar zo zie in dat filmpje...

opzich kan ik best begrijpen dat dennis, nadia, amanda, natasia enzo een hekel aan haar hadden... ookal vind ik hun 1000000000000000000000x erger.... maar was er eigenlijk een reden om lieke echt te haten? wie van hun had echt een reden? of wat was hun motief? of was dit een script?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:18:31 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56049461
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:08 schreef miesy het volgende:
dindag?

help!!
Even in FB melden, of een TR maken.
Morgen is het alweer woendag, gelukkig .
En bedankt voor de COS!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56049495
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
ik zag daarstraks da tfilmpje van lieke op youtube 'as cold as ice'.... ik kijk pas sinds de pestperiode juni/juli en had dus een heel ander beeld van lieke...volgens mij was zij best wel een slet/kutwijf toen ze er niet in kwam... tenminste, vooral een heel hoerig beeld krijg ik nu van haar als ik haar zo zie in dat filmpje...

opzich kan ik best begrijpen dat dennis, nadia, amanda, natasia enzo een hekel aan haar hadden... ookal vind ik hun 1000000000000000000000x erger.... maar was er eigenlijk een reden om lieke echt te haten? wie van hun had echt een reden? of wat was hun motief? of was dit een script?
ooooh
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2008 @ 15:22:22 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_56049553
quote:

Je geeft zelf het antwoord al, José wist dit al vanaf dag 1, vandaar.

Bedankt Miesy.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56049620
Selene zit bij haar vrienden
pi_56049645
quote:

ik heb ook een hekel aan lieke zonder script,,,,,,,,,,,
pi_56049669
quote:

ik haat niemand, ik mag lieke alleen niet zo.
mijn redenen daarvoor zijn, en begon vooral toen zij liet merken dat ze
huub bepaalde dingen misgunde, toen ging er bij mij wel een belletje rinkelen.
verder, haar betweterigheid, hardheid, op anderen neer kijken, en zichzelf prijzen.
in het begin respecteerde ik haar vooral om haar kracht en vermogen zich (in de 6-2
periode) niet te laten kennen en ondanks de vreselijkste beledigingen nog steeds
haar hoofd wist hoog te houden. dat sierde haar toen, nu kan ik me er erg aan irriteren,
omdat het me meer doet denken aan arrogantie, en daar hou ik niet zo van.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56049696
Claire moet Huub wel heel erg leuk vinden...anders blijf je toch niet zo lang foto's kijken...die twee zitten daar al uren?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:28:23 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56049700
Wat mij bij Lieke het meest irriteert is haar gebrek aan humor. Tenminste, aan de humor die ik leuk vind. En eigenlijk vind ik best veel humor leuk, maar Lieke ontbeert het naar mijn mening aan een gezonde dosis (zelf)spot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56049712
Ochjee...LamLul krijgt zo geloof ik een massage van Amanda. Kan ze niet even subtiel z'n nek breken...
pi_56049728
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Even in FB melden, of een TR maken.
Morgen is het alweer woendag, gelukkig .
En bedankt voor de COS!
is al gefixed, maar dan weet ik dat voor de volgende keer.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56049751
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:28 schreef Copycat het volgende:
Wat mij bij Lieke het meest irriteert is haar gebrek aan humor. Tenminste, aan de humor die ik leuk vind. En eigenlijk vind ik best veel humor leuk, maar Lieke ontbeert het naar mijn mening aan een gezonde dosis (zelf)spot.
mee eens en wil het aanvullen dat ik vind dat ze weinig zelfreflectie heeft.
pi_56049763
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:28 schreef Katewalker het volgende:
Claire moet Huub wel heel erg leuk vinden...anders blijf je toch niet zo lang foto's kijken...die twee zitten daar al uren?
clair is lief!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2008 @ 15:31:51 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_56049764
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:28 schreef Katewalker het volgende:
Claire moet Huub wel heel erg euk vinden...anders blijf je toch niet zo lang foto's kijken...die twee zitten daar al uren?
Ik denk dat Claire blij is dat Huub haar een beetje bezighoudt, er komt niet veel uit Claire, tot nu toe dan.
Ik kan me best voorstellen dat ze even tijd nodig heeft maar een behoorlijk gesprek heb ik haar nog niet horen/zien voeren.
Het valt me trouwens op dat Claire heel weinig weet over DGK. Ze vraagt bij bijna iedere foto wie dat is of waar het over gaat terwijl ze zegt dat ze DGK vanaf het begin volgt.
― Mark Twain
pi_56049842
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat Claire blij is dat Huub haar een beetje bezighoudt, er komt niet veel uit Claire, tot nu toe dan.
Ik kan me best voorstellen dat ze even tijd nodig heeft maar een behoorlijk gesprek heb ik haar nog niet horen/zien voeren.
Lijkt me ook wel lastig, Lieke heeft het meestal over zichzelf, Huub over het algemeen wel en Jaap kan als hij wil ook wel een goed gesprek voeren. De rest hoef ik niet uit te leggen denk ik
pi_56049935

zeur zuigt al klagend aan een lollie.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56050027
clair wilt kippesoep maken.
huub eet liever een broodje.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56050047
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het valt me trouwens op dat Claire heel weinig weet over DGK. Ze vraagt bij bijna iedere foto wie dat is of waar het over gaat terwijl ze zegt dat ze DGK vanaf het begin volgt.
klopt... hoop dat er wel wat meer in zit, dan we tot nu toe zien...

Maar ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2008 @ 15:45:12 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_56050066
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef KimiK het volgende:

Lijkt me ook wel lastig, Lieke heeft het meestal over zichzelf, Huub over het algemeen wel en Jaap kan als hij wil ook wel een goed gesprek voeren. De rest hoef ik niet uit te leggen denk ik
Wat ik bedoel is dat als je niks zegt tegen Claire , Claire nooit uit zichzelf een gesprek begint. Ik krijg hier een Dennix déja-vu bij. Niks mis met Claire hoor maar vind het geen DGK materiaal, capice?
― Mark Twain
pi_56050080
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:30 schreef KimiK het volgende:

[..]

mee eens en wil het aanvullen dat ik vind dat ze weinig zelfreflectie heeft.
qua dat opzicht past ze mooi tussen de rest van die mensen die daar zitten.
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2008 @ 15:49:52 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_56050165
Oeh, visjes.....watch it.

― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2008 @ 15:50:43 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_56050191
Zou dit echt lekker liggen?

Er valt niks te melden over de streams , vandaar alleen wat caps.
― Mark Twain
pi_56050222

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')