bron: alternative.blog.nlquote:Op zaterdag 28 juni 2008 organiseert Mojo Concerts voor de tweede maal het eendaagse festival Rockin' Park in het Goffertpark te Nijmegen. De website staat op het punt onilne te gaan en het is te lezen op de zakelijke pagina's van de Mojo-website. Wie er dit jaar komen optreden is nog niet bekend, al zullen het flink wat bands zijn die enkele dagen later ook op grotere festivals als het Belgische Rock Werchter en Roskilde in Denemarken staan. Ook kaartprijzen of een voorverkoopdatum zijn nog niet bekend.
In 2005 vond de eerste Rockin' Park in Nijmegen plaats: toen traden onder meer de bonte acts R.E.M., Lenny Kravitz, Nine Inch Nails, Queens Of The Stone Age, Keane, Jamie Cullum, Eagles Of Death Metal, Racoon, Feeder en Admiral Freebee op. In dat jaar was het festival tevens een soort aanvulling op Pinkpop, dat in 2005 erg vroeg viel, waardoor er nauwelijks grote namen te boeken waren voor in Landgraaf en er slechts 20.000 Pinkpoppers kwamen. Rockin' Park leek georganiseerd om de grote namen die Pinkpop dat jaar moest missen, toch in Nederland op de planken te krijgen.
Dit jaar lijken de kaarten anders te liggen nu Pinkpop wel zo goed als uitverkopen zal met enkel al Foo Fighters, Rage Against The Machine en Metallica over de vloer. Het maakt benieuwd naar wat Rockin' Park aan headliners kan neerzetten: het aanbod moet wel heel groot zijn komende zomer, als er een extra popfestival - een mini-Pinkpop of Lowlands - uit de grond gestampt wordt. Radiohead zal er alvast niet zijn, want het vijftal uit Oxford geeft al een concert in het Amsterdamse Westerpark. Namen en meer details voor het festival volgen ongetwijfeld binnenkort.
Dan wordt 't interessantquote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Coldplay wordt genoemd
Ik ben altijd wel blij met dat soort bands. Kan ik mooi even gaan eten.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Coldplay wordt genoemd
Laten we het hopen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef ErikT het volgende:
En ik dacht dat Coldplay gestopt was?
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef ErikT het volgende:
Vorige keer was echt goed. Vooral de NIN. Hoewel dat qua volume en lichteffecten wel wat over the top was
Die sla ik even over. Maar voor de rest van de bands is dit een welgemeende tvp.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Coldplay wordt genoemd
Ja. Maar ik moest wel een paar keer een beetje lachen.quote:
Om de handstand die op podium werd gedaan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moest wel een paar keer een beetje lachen.
Dan heb je toch niet goed opgelet, want Arrow komt ook al naar Nijmegen: Arrow Rock festival 2008quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef -chefke- het volgende:
gaaf ik was al bang dat er dit jaar niks te kijken zou zijn in de goffert tot nu toe stond er niks op het programma.
Er waren meer van dat soort meisjes. Speciaal voor die zanger met dat kabouterhoofd: Jamie Cullum.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:09 schreef peaceman het volgende:
Leuk daar was ook daar, dat je zo goed kon zien wie nog nooit naar een festival geweest was. Zo herinner ik me een vrouw in een wit jurkje en hoge hakken
Nee die heb ik niet gezien. Om die heel lang durende knipperende heel felle blauwe lichtbalken terwijl ze heel hard aan het beuken waren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Om de handstand die op podium werd gedaan?
Leuke afkorting ookquote:Op zondag 20 januari 2008 15:58 schreef Cybart het volgende:
zwaaaaaaar goed nieuws...
R.I.P. was goed !!!!!
verkapte-kijk-mij-eens-een-doorgewinterde-festivaltijger-zijn postquote:Op zondag 20 januari 2008 10:09 schreef peaceman het volgende:
Leuk daar was ook daar, dat je zo goed kon zien wie nog nooit naar een festival geweest was. Zo herinner ik me een vrouw in een wit jurkje en hoge hakken
Klopt ja. Ik zat 's ochtends in de trein met allemaal van die hippies die daar naartoe gingen. En meuren in die hitte zeg... pfffffquote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef Frenkel het volgende:
Ik kan me in ieder geval herinneren dat het toen goed heet was!
OMGquote:Op maandag 21 januari 2008 09:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-eens-een-doorgewinterde-festivaltijger-zijn post
quote:Misschien dacht die vrouw wel gewoon: "weet je wat: het duurt maar 1 dag, het is lekker weer en het veld is goed droog, dus ik kan rustig een wit jurkje en hoge hakken aantrekken, vanavond ben ik toch weer thuis"
Maar ja, dat zul je nooit weten he
quote:Lenny Kravitz treedt op in Nijmegen
Uitgegeven: 31 januari 2008 11:13
Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 13:43
NIJMEGEN - De Amerikaanse zanger/gitarist Lenny Kravitz komt zaterdag 28 juni naar het eendaags festival Rockin'Park in Nijmegen. Zo maakt concertorganisator Mojo donderdag bekend.
ANP
Kravitz verzorgt op het festival een volledig optreden. De kaartverkoop begint zaterdag 9 februari.
Andere namen die de twee podia hebben te bieden worden later dit jaar bekendgemaakt.
quote:Lenny Kravitz treedt op in Nijmegen
Uitgegeven: 31 januari 2008 11:13
Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 13:43
NIJMEGEN - De Amerikaanse zanger/gitarist Lenny Kravitz komt zaterdag 28 juni naar het eendaags festival Rockin'Park in Nijmegen. Zo maakt concertorganisator Mojo donderdag bekend.
Kravitz verzorgt op het festival een volledig optreden. De kaartverkoop begint zaterdag 9 februari.
Andere namen die de twee podia hebben te bieden worden later dit jaar bekendgemaakt.
(c) ANP
nou liever meerdere podia tegelijk, Lenny is bijvoorbeeld verschrikkelijk.... dan wil ik graag ff naar een tent toe ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:49 schreef Mark het volgende:
Beter 11 goede acts dan 25 matige. Maar met Lenny is het verkeerde voorbeeld gegeven
precies dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Teuveupeu. 's Kijken wat de line-up wordt.
En niet te vergeten 10 minuten lang alleen maar het zinnetje "Let love rule" zingen. Ook best knap dat je daarmee toch nog een publiek mee kunt vermaken...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
Lenny Kravitz op RIP. 20 minuten uitvoeringen van hits als Are You Gonna Go My Way en oeverloos gelul over zichzelf.
![]()
Dat kan ik me ook nog herinneren. Erg was dat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:39 schreef zea het volgende:
[..]
En niet te vergeten 10 minuten lang alleen maar het zinnetje "Let love rule" zingen. Ook best knap dat je daarmee toch nog een publiek mee kunt vermaken...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
Counting Crows ook erbij volgens 3FM
Inderdaad zegquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
nou 2 namen bekend maar wel 2 keer kut
Bronquote:Longziekte velt Lenny Kravitz
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: maandag 11 februari 2008 @ 22:45
Rocker Lenny Kravitz is vandaag opgenomen in een ziekenhuis in Miami omdat hij last heeft van bronchitis. Dat heeft zijn woordvoerster bekendgemaakt. Ademhalingsproblemen in combinatie met een griepje hebben de 43-jarige muzikant geveld.
De zanger had al sinds half januari klachten, die hebben geleid tot de longziekte. "Vanwege extreme uitdrogings- en uitputtingsverschijnselen konden de doktoren hem niet thuis behandelen", aldus de woordvoerster.
Omdat het niet bekend is hoe lang de rockmuzikant aan het ziekenhuisbed gekluisterd zal blijven, is zijn Europese tournee tot nader order verzet. De zanger zou gaan toeren om zijn nieuwe album It Is Time For A Love Revolution te promoten.
Ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie ook een longziekte gewenst [ afbeelding ]
!? Nounou, denk even na voordat je iemand een ziekte toewenst...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:44 schreef Grobbel het volgende:
Nu de Counting Crows nog vellen met een of andere enge ziekte, en de kans op een enigszins interessante lineup wordt weer ietsje groter.
verschil is dat je bij DV zo'n 14 podia krijgt en er dus altijd wel wat van ej gading tussen zitquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
!? Nounou, denk even na voordat je iemand een ziekte toewenst...
Trouwens, wat maak je je druk om Rockin'Park, het is blijkbaar niet jouw festival. Dit zijn nou bij uitstek namen waarvoor dit festival bedoelt is, als je het niet leuk vindt, ga je toch nar een ander festival?
Is echt hetzelfde als dat jij nu naar Dance Valley zou gaan, en bij elke nieuwe naam zou gaan zitten zeuren dat het wel vervelend is dat het weer een DJ is die plaatjes met een beat opzet?
Hij treedt waarschijnlijk wel op op Rockin Park, hij zou namelijk deze en volgende maand al enkele shows in Europa geven, waarna hij naar Canada gaat. Deze tour wordt dus uitgesteld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:43 schreef -skippybal- het volgende:
Maar wat is de kans eigenlijk dat een bronchitisje 'm vier maanden niet kan laten optreden? Niet zo groot toch?
Hopen op een foutje in het infuus dan maar [ afbeelding ]
Dus jullie juichen te vroeg.quote:Het concert van Lenny Kravitz op 22 februari in de Ancienne Belgique is uitgesteld!
Lenny Kravitz stelt komende promotournee door Europa ten gevolge van ziekte uit.
Een zieke Lenny Kravitz ziet zich genoodzaakt zijn trip naar Europa uit te stellen. De promotournee, naar aanleiding van de release van zijn nieuwste album 'It's Time For A Love Revolution' zou volgende week starten en doorlopen tot eind maart.
quote:Anouk en James Morrison op Rockin' Park
AMSTERDAM - Anouk en James Morrison staan op 28 juni op de tweede editie van Rockin' Park in Nijmegen. Dat heeft organisator Mojo Concerts donderdag bekendgemaakt.
Eerder werd al duidelijk dat Lenny Kravitz en Counting Crows hun opwachting maken op het eendaagse muziekfestival.
Op de eerste editie van Rockin' Park, die in 2005 plaatsvond, traden onder anderen Krezip, Racoon en Queens of the Stone Age op.
Jij bent niet naar The Good, the bad & the Queen wezen kijken???quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:38 schreef Acathla het volgende:
Laat ik nu eens een lans breken voor Keane. Gezien op Rockin Park en Werchter 2005 en ik vond het niet bijzonder. Vorig jaar op Werchter vond ik het daarentegen wel een goede show. Volgens mij (!) was m'n goede vriend toen naar the Good, the Bad & the Queen aan het kijken. Ik had 'even pauze' en ik heb genoten van Keane. Niet verwacht overigens. De laatste 2x dat ik ze gezien heb vond ik het totaal niet bijzonder, maar wat ze op Werchter deden vond ik wél goed. En dat mag ook gezegd worden.
Laten we hopen op wat spannends en iets met wat meer ballen, want die laatste toevoegingen zijn vrij rukquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
Het is te hopen voor dit festival dat er nog wat echt verrassende namen komen. Gelouterde festivalgangers zullen voor alsnog niet echt warmlopen schat ik zo in.
Maar goed, misschien wordt de rest van de line-up briljant. Je weet het niet, he?!
Ach gossiepossie, ik heb deze hilariteit meer dan een maand over het hoofd gezien!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
!? Nounou, denk even na voordat je iemand een ziekte toewenst...
Trouwens, wat maak je je druk om Rockin'Park, het is blijkbaar niet jouw festival. Dit zijn nou bij uitstek namen waarvoor dit festival bedoelt is, als je het niet leuk vindt, ga je toch nar een ander festival?
Is echt hetzelfde als dat jij nu naar Dance Valley zou gaan, en bij elke nieuwe naam zou gaan zitten zeuren dat het wel vervelend is dat het weer een DJ is die plaatjes met een beat opzet?
Het is inderdaad niet verplicht om even te kijken of hierover al iets gepost is in het topic.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:43 schreef heavenstar het volgende:
ik hoorde namen als Anouk en James Morrisson...klopt dat...???
Ik hoor de laatste tijd niet veel meer, maar het zal me niet verbazen als Coldplay (quote:Op maandag 17 maart 2008 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ja, ik weet het ook allemaal nietIk denk, ik meld het hier even
Wat zijn dan zoal een beetje de geruchten?
Echte "ROCK" dit weer idd...wat een toevoegingen zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef -skippybal- het volgende:
Beth Hart en Gabriel Rios erbij...
Dit festival gaat zoooo Fields of Rock achterna
Heb je al een ticket gehaald dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:02 schreef Posdnous het volgende:
Godverdegodver wat is dit voor kutprogramma, betaal ik hier gvd zoveel geld voor, dat soort skyradio artiesten?
Waarom gelijk kaarten halen als je de line up niet kent? Of woon je in Nijmegen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:21 schreef Posdnous het volgende:
Al maanden. :| .
quote:James Morrison niet op Rockin' Park
Helaas heeft de Britse zanger James Morrison zijn zomertour afgezegd wegens onverwachte verplichtingen. Hij zal niet optreden op Rockin' Park. In een officieel statement meldt het management van James Morrison: Due to recording commitments for his 2nd album, James Morrison is extremely sorry to announce he will be unable to undertake the handful of live shows he was planning throughout the summer. De organisatie van Rockin' Park gaat op zoek naar een passende vervangende act.
festivalinfo.nlquote:Vandaag zijn de Amerikaanse rockband Live en de singer-songwriter Ben Folds bevestigd voor het ééndaagse festival Rockin' Park in Nijmegen.
James Morrison heeft daarentegen zijn optreden op het festival moeten afzeggen. De organisatie is op zoek naar een passende vervanger.
Niet de moeite waard, verre van dat zelfs.quote:24 april 2008
Line-up Rockin’ Park compleet
Met de bevestiging van Xavier Rudd, Starsailor, Mêlée en Justin Nozuka is het programma van Rockin' Park 2008 compleet. Tijdens deze tweede editie treden er 11 bands verdeeld over 2 podia op.
Naast een natuurtalent in tekstschrijven is Xavier Rudd een getalenteerd muzikant. Gitaar, didgeridoo, slide gitaren, djembes en harmonica worden allen door deze eenmansband gespeeld. Volgens eigen zeggen, gaat het tijdens zijn live optredens allemaal om ‘peace and happiness’, waar hij samen met het publiek er een zwoele avond van probeert te maken.
De Britse band Starsailor stond direct aan de top toen ze in 2001 hun eerste album ‘Love is Here’ uitbrachten. De singles ‘Fever’ en ‘Alcoholic’ sloegen aan bij het Nederlandse publiek en ook het tweede album ‘Silence is Easy’ deed het goed. De vier Britten hebben onlangs de opnames van het vierde album afgerond.
Met de hitsingle ‘Built to Last’ heeft het Amerikaanse Mêlée het meer dan verdiend om Rockin’ Park te openen op 28 juni. Het is tevens de eerste echte show van deze band in Nederland.
Met zijn 19 jaar is Justin Nozuka de jongste artiest op Rockin' Park. Hij valt op door zijn volwassen stem en teksten die vaak over de liefde gaan. Vorig jaar kwam zijn debuutalbum 'Holy' uit. Nozuka liet het publiek via myspace bepalen wat zijn eerste single zou moeten worden. Vooral zijn vrouwelijke fans kozen voor het liefdesliedje 'After Tonight'.
Ik ken Live als een van de weinige bands die de meute helemaal los krijgt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:11 schreef Posdnous het volgende:
Live.
Ik heb al veel zin in Sleepin' Park.
Je woont er ook in de buurt?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef Mark het volgende:
Mooi, hebben we tenminste een rustige middag
En waar de Counting Crows klaarblijkelijk ook optreden.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef ruud.nl het volgende:
Niet slim om zo'n tamme line-up neer te zetten, zeker als je ziet dat op dezelfde dag ook concert at sea is, wat natuurlijk op hetzelfde publiek mikt, maar nog geen ¤ 20,- entree vraagt.
Kom we gaan heen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Na Fields of Rock nog een festival dat afgelast gaat worden?
Klopt, en ze hebben daar al 35000 kaarten verkocht.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En waar de Counting Crows klaarblijkelijk ook optreden.
De dag dat ik zonder betaald te worden hier heen ga is de dag dat ik diamantjes in m'n oren draag, de dag dat ik witte broeken ga aanschaffen, de dag dat ik rose drink en de dag dat ik soaps ga volgen.quote:
Zulks een boel wansmaak op 1 dag. Als god ooit een dag uitkiest om de dijken door te laten breken....quote:Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, en ze hebben daar al 35000 kaarten verkocht.![]()
Verder is er op die dag het optreden van Kane in de Kuip, wat ook nog wel eens nadelig kan zijn voor Rockin Park.
Guido!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De dag dat ik zonder betaald te worden hier heen ga is de dag dat ik diamantjes in m'n oren draag, de dag dat ik witte broeken ga aanschaffen, de dag dat ik rose drink en de dag dat ik soaps ga volgen.
én hoge hakken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Guido!
+ getuite lippen uiteraard.![]()
En als het uitverkoopt is dat ze gelukt ook. Weinig doorsnee festivalgangers zullen zich toch dit oor aan laten naaien, neem ik aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:35 schreef Grobbel het volgende:
Ik vraag me ook echt af of dit nu goed zal verkopen of niet. Ze proberen duidelijk een publiek aan te boren dat normaal gesproken niet zo snel op een festival te vinden is, zeker met dit wel erg hoge zwijmelmuziekgehalte.
Stuk of 5 denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:30 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb kaarten, maar ben benieuwd hoeveel mensen er naast mij kaarten hebben gekocht?
Gelukkig maar, kunnen we nog even ongestoord genieten van het Goffertpark tijdens deze mooie dagenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:29 schreef Froj het volgende:
nog altijd niet begonnen met opbouwen podium...
Edit:quote:In de spits van vanmorgen staat dat er ruim 30.000 kaarten verkocht zijn! Lijkt me wel voldoende om het door te laten gaan
huilie!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef Posdnous het volgende:
En hebben we er al zin in?.
Als het ook nog gaat regenen is het fiasco wel compleet. Ik ga nog eens naar een festival..
Dat ze niet eens een actie bij FOK! hadden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:59 schreef Q. het volgende:
Die 30.000 kaarten zijn vast allemaal weggeven bij die mongoloide radiostations zoals 3FM.
Fok is niet de doelgroep. Fok is voor jongeren, niet voor bejaarden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat ze niet eens een actie bij FOK! hadden.
Ik kan me toch best een paar lijken voor de geest halen hier binnen FOK!.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fok is niet de doelgroep. Fok is voor jongeren, niet voor bejaarden.
Dus jij gaat niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:45 schreef Devlinsect het volgende:
Podium A
11.45 - 12.25 Mêlée![]()
13.10 - 14.10 Starsailor![]()
15.05 - 16.05 Counting Crows![]()
17.00 - 18.00 Live![]()
![]()
19.00 - 20.00 Anouk![]()
21.00 - 22.30 Lenny Kravitz![]()
Podium B
12.25 - 13.10 Justin Nozuka![]()
14.10 - 15.05 Xavier Rudd![]()
16.05 - 17.00 Gabriel Rios![]()
![]()
![]()
18.00 - 19.00 Ben Folds (zonder Five?)![]()
20.00 - 21.00 Beth Hart zeikwijf![]()
ik ga er zo heen, tis maar 5 minuten lopen van mijn huis..maar echt droog is het niet...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet?
Ik wel en als het goed is blijft het droog vanmiddag.
Live zag je gewoon dat ze er zin in haddenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Live![]()
Daar kwam ik voor en
ze waren goed.
Haha die kerel van Racoon idd: "Lenny speelt ook niet.. z'n ego past niet op 't podium"hehe. Over Lenny gesproken: zo kan ik ook wel anderhalf uur vullen, als je het eerste uur maar vier liedjes speelt die per stuk normaal maar een 3 minuten duren maar hij rekte ze zo uit dat ze een kwartier duurden onderhand
. Laatste half uur was wel erg tof iig
.
Wat was dat gedoe met die kerels op het podium bij Lenny trouwens? Hij begon 10min. te laat en 10min. voor tijd kwam dat mannetje 't podium op en hij stond op z'n horloge te wijzen?![]()
OH! Alle lof voor de wc-mensen / de lui die dat geregeld hebben. Het waren geen dixies en ze waren aan het eind van de dag nog steeds redelijk schoon en het allerbeste: er was nog gewoon wc papier op het eind
![]()
. Namens alle dames: bedankt!
![]()
.
Lekker makkelijk van lenny om te zeggen dat hij nog wel 2 uur wil door gaan, als je weet dat je maar tot max. 22:30 mag spelen (terwijl je ook nog eens 20 minuten te laat bent)quote:Op zondag 29 juni 2008 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/news/163(...)e_Lenny_Kravitz.html
Counting crows stonden 'savonds op Concert @ Sea, daar heb ik ze gezien.
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van lenny om te zeggen dat hij nog wel 2 uur wil door gaan, als je weet dat je maar tot max. 22:30 mag spelen (terwijl je ook nog eens 20 minuten te laat bent)
ik vond het geluid bij de couting crows niet om aan te horen! Ze hadden daar iets beter mogen finetunen.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:25 schreef Frenkel het volgende:
Counting Crows Live EN Racoon waren toch wel de toppers!!
Heb genoten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |