bron: alternative.blog.nlquote:Op zaterdag 28 juni 2008 organiseert Mojo Concerts voor de tweede maal het eendaagse festival Rockin' Park in het Goffertpark te Nijmegen. De website staat op het punt onilne te gaan en het is te lezen op de zakelijke pagina's van de Mojo-website. Wie er dit jaar komen optreden is nog niet bekend, al zullen het flink wat bands zijn die enkele dagen later ook op grotere festivals als het Belgische Rock Werchter en Roskilde in Denemarken staan. Ook kaartprijzen of een voorverkoopdatum zijn nog niet bekend.
In 2005 vond de eerste Rockin' Park in Nijmegen plaats: toen traden onder meer de bonte acts R.E.M., Lenny Kravitz, Nine Inch Nails, Queens Of The Stone Age, Keane, Jamie Cullum, Eagles Of Death Metal, Racoon, Feeder en Admiral Freebee op. In dat jaar was het festival tevens een soort aanvulling op Pinkpop, dat in 2005 erg vroeg viel, waardoor er nauwelijks grote namen te boeken waren voor in Landgraaf en er slechts 20.000 Pinkpoppers kwamen. Rockin' Park leek georganiseerd om de grote namen die Pinkpop dat jaar moest missen, toch in Nederland op de planken te krijgen.
Dit jaar lijken de kaarten anders te liggen nu Pinkpop wel zo goed als uitverkopen zal met enkel al Foo Fighters, Rage Against The Machine en Metallica over de vloer. Het maakt benieuwd naar wat Rockin' Park aan headliners kan neerzetten: het aanbod moet wel heel groot zijn komende zomer, als er een extra popfestival - een mini-Pinkpop of Lowlands - uit de grond gestampt wordt. Radiohead zal er alvast niet zijn, want het vijftal uit Oxford geeft al een concert in het Amsterdamse Westerpark. Namen en meer details voor het festival volgen ongetwijfeld binnenkort.
Dan wordt 't interessantquote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Coldplay wordt genoemd
Ik ben altijd wel blij met dat soort bands. Kan ik mooi even gaan eten.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Coldplay wordt genoemd
Laten we het hopen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef ErikT het volgende:
En ik dacht dat Coldplay gestopt was?
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:46 schreef ErikT het volgende:
Vorige keer was echt goed. Vooral de NIN. Hoewel dat qua volume en lichteffecten wel wat over the top was
Die sla ik even over. Maar voor de rest van de bands is dit een welgemeende tvp.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Coldplay wordt genoemd
Ja. Maar ik moest wel een paar keer een beetje lachen.quote:
Om de handstand die op podium werd gedaan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moest wel een paar keer een beetje lachen.
Dan heb je toch niet goed opgelet, want Arrow komt ook al naar Nijmegen: Arrow Rock festival 2008quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef -chefke- het volgende:
gaaf ik was al bang dat er dit jaar niks te kijken zou zijn in de goffert tot nu toe stond er niks op het programma.
Er waren meer van dat soort meisjes. Speciaal voor die zanger met dat kabouterhoofd: Jamie Cullum.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:09 schreef peaceman het volgende:
Leuk daar was ook daar, dat je zo goed kon zien wie nog nooit naar een festival geweest was. Zo herinner ik me een vrouw in een wit jurkje en hoge hakken
Nee die heb ik niet gezien. Om die heel lang durende knipperende heel felle blauwe lichtbalken terwijl ze heel hard aan het beuken waren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Om de handstand die op podium werd gedaan?
Leuke afkorting ookquote:Op zondag 20 januari 2008 15:58 schreef Cybart het volgende:
zwaaaaaaar goed nieuws...
R.I.P. was goed !!!!!
verkapte-kijk-mij-eens-een-doorgewinterde-festivaltijger-zijn postquote:Op zondag 20 januari 2008 10:09 schreef peaceman het volgende:
Leuk daar was ook daar, dat je zo goed kon zien wie nog nooit naar een festival geweest was. Zo herinner ik me een vrouw in een wit jurkje en hoge hakken
Klopt ja. Ik zat 's ochtends in de trein met allemaal van die hippies die daar naartoe gingen. En meuren in die hitte zeg... pfffffquote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef Frenkel het volgende:
Ik kan me in ieder geval herinneren dat het toen goed heet was!
OMGquote:Op maandag 21 januari 2008 09:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-eens-een-doorgewinterde-festivaltijger-zijn post
quote:Misschien dacht die vrouw wel gewoon: "weet je wat: het duurt maar 1 dag, het is lekker weer en het veld is goed droog, dus ik kan rustig een wit jurkje en hoge hakken aantrekken, vanavond ben ik toch weer thuis"
Maar ja, dat zul je nooit weten he
quote:Lenny Kravitz treedt op in Nijmegen
Uitgegeven: 31 januari 2008 11:13
Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 13:43
NIJMEGEN - De Amerikaanse zanger/gitarist Lenny Kravitz komt zaterdag 28 juni naar het eendaags festival Rockin'Park in Nijmegen. Zo maakt concertorganisator Mojo donderdag bekend.
ANP
Kravitz verzorgt op het festival een volledig optreden. De kaartverkoop begint zaterdag 9 februari.
Andere namen die de twee podia hebben te bieden worden later dit jaar bekendgemaakt.
quote:Lenny Kravitz treedt op in Nijmegen
Uitgegeven: 31 januari 2008 11:13
Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 13:43
NIJMEGEN - De Amerikaanse zanger/gitarist Lenny Kravitz komt zaterdag 28 juni naar het eendaags festival Rockin'Park in Nijmegen. Zo maakt concertorganisator Mojo donderdag bekend.
Kravitz verzorgt op het festival een volledig optreden. De kaartverkoop begint zaterdag 9 februari.
Andere namen die de twee podia hebben te bieden worden later dit jaar bekendgemaakt.
(c) ANP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |