Ze hadden het dan ook gewoon in Lichtenvoorde moeten houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:52 schreef Thealexfiles het volgende:
Fipo ()
dat is wel even iets verder dan Biddinghuizen
Klote idd ik woon een kwartiertje van Walibi af. Kan vanuit het dakraam de muziek horen als de wind goed staat.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:14 schreef Juicyhil het volgende:
Dus dan sla ik dit jaar over, ik ga niet helemaal naarrrr Nijmegen (de gakstuh)
Ik was in 2007 op de scooter naar Walibi geweest, en dat beviel me prima.
Ik weet niet, ik ben nog nooit op Arrow Classic Rock Festival geweest (Wel op Lowlands), dit jaar wordt mijn eerste keer.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:23 schreef Mark het volgende:
Als Nijmegenaar hoor je mij niet klagen, maar ik ben het wel met Litpho eens
Nee, niet echt. Op de plaats van de Alpha stond de Arrow Rock Garden en op de plaats van de Grolsch stond de Rock Palace en op de plaats van de Echo stond de Open Airrow Stage. De rest was niks.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben nog nooit op Arrow Classic Rock Festival geweest (Wel op Lowlands), dit jaar wordt mijn eerste keer.
Toch vind ik het Goffertpark een hele gave locatie. Is Biddinghuizen niet veel te groot voor Arrow?
Tjah, ik woon dan wel anderhalf uur met de brommer van Walibi maar kwam er toch elke 2 wekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:51 schreef HPayne het volgende:
[..]
Klote idd ik woon een kwartiertje van Walibi af. Kan vanuit het dakraam de muziek horen als de wind goed staat.
Een collega van mij is afgelopen jaar geweest en die had nog geluk, na hem schijnt het een drama geweest te zijn om er te komen (iets met onvoldoende wisselgeld bij de parkeerplaatsen?).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:02 schreef Juicyhil het volgende:
Tjah, ik woon dan wel anderhalf uur met de brommer van Walibi maar kwam er toch elke 2 weken(april begint het seizoen weer) maar dan was Arrow Classic een prachtige locatie
Vorig jaar stond er een lange file van beide kanten naar het festival. Het stukje waar ik normaal dus een kwartiertje over doe, had ik nu 2 uur voor nodig....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Een collega van mij is afgelopen jaar geweest en die had nog geluk, na hem schijnt het een drama geweest te zijn om er te komen (iets met onvoldoende wisselgeld bij de parkeerplaatsen?).
Dat is in Nijmegen iig beter geregeld.
79 euroquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef AMDB het volgende:
Hoeveel kostte het vorig jaar? Het is 10 minuten/kwartiertje fietsen voor mij, als de bands cool zijn zal ik er zeker te vinden zijn
Dat kan uiteraard, op giro 1250 tnv Unicef te Zimbabwe o.v.v. zielige kindjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef xTomer het volgende:
Ik zou graag en tvp deponeren.
Met Whitesnake!quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:24 schreef Djaser het volgende:
Def Leppard bevestigd.
http://www.defleppard.com/tour/index.html
Denk het ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:30 schreef Djaser het volgende:
Ok, aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |