Live zag je gewoon dat ze er zin in haddenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Live![]()
Daar kwam ik voor en
ze waren goed.
Haha die kerel van Racoon idd: "Lenny speelt ook niet.. z'n ego past niet op 't podium"hehe. Over Lenny gesproken: zo kan ik ook wel anderhalf uur vullen, als je het eerste uur maar vier liedjes speelt die per stuk normaal maar een 3 minuten duren maar hij rekte ze zo uit dat ze een kwartier duurden onderhand
. Laatste half uur was wel erg tof iig
.
Wat was dat gedoe met die kerels op het podium bij Lenny trouwens? Hij begon 10min. te laat en 10min. voor tijd kwam dat mannetje 't podium op en hij stond op z'n horloge te wijzen?![]()
OH! Alle lof voor de wc-mensen / de lui die dat geregeld hebben. Het waren geen dixies en ze waren aan het eind van de dag nog steeds redelijk schoon en het allerbeste: er was nog gewoon wc papier op het eind
![]()
. Namens alle dames: bedankt!
![]()
.
Lekker makkelijk van lenny om te zeggen dat hij nog wel 2 uur wil door gaan, als je weet dat je maar tot max. 22:30 mag spelen (terwijl je ook nog eens 20 minuten te laat bent)quote:Op zondag 29 juni 2008 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/news/163(...)e_Lenny_Kravitz.html
Counting crows stonden 'savonds op Concert @ Sea, daar heb ik ze gezien.
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van lenny om te zeggen dat hij nog wel 2 uur wil door gaan, als je weet dat je maar tot max. 22:30 mag spelen (terwijl je ook nog eens 20 minuten te laat bent)
ik vond het geluid bij de couting crows niet om aan te horen! Ze hadden daar iets beter mogen finetunen.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:25 schreef Frenkel het volgende:
Counting Crows Live EN Racoon waren toch wel de toppers!!
Heb genoten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |