Naar mijn weten heeft De Vries nooit letterlijk gezegd dat hij schuldig is. Dus ik vraag me af hoe je daarbij komt?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je bent toch ook onmachtig als zo'n De Vries je maar schuldig blijft noemen.
Jazeker, want ik ben niet zo principieel dat ik geen programma's van vervelende mensen kijk, ik moet toegeven dat het een hoog entertainment gehalte heeft. Maar ik sta desondanks nog steeds achter mijn uitspraken, ik vind het een chagrijnige man die zich nobeler voordoet dan hij is, en die vooral op een vervelende manier interviewt en zich met dingen bemoeit op een brutale onprofessionele manier. En ik vind hem absoluut niet intelligent of scherpzinnig, ik weet niet of jij hem wel eens hebt horen praten toen hij zijn partij op ging richtenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:06 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Kijk eens op zijn website, en je ziet dat hij bij meerdere zaken betrokken is geweest bij de oplossing.
En wat De Vries altijd doet, is een onderzoek weer oppakken, dus dan lijkt het me logisch dat hij voorgaand onderzoek van de politie gebruikt, anders is er geen beginnen aan.![]()
Als jij vind dat hij nooit iets scherps of indrukwekkends heeft gezegd, vraag ik me toch af of jij ooit wel eens naar zijn programma kijkt / zijn columns op zijn site leest / zijn interviews wel eens bekijkt. Hieruit is namelijk duidelijk te zien dat het precies het tegenovergestelde is dan wat jij zegt.
Ik vraag me dan ook wel eens af op welke manier jullie zouden willen zien dat onopgeloste zaken opnieuw in het licht worden gezet. Ik kan me namelijk geen betere manier voorstellen dan De Vries momenteel doet.
Ik vind het wel gek dat dat wordt gedwarsboomd. Er zal wel iets met die familie zijn anders doe je dat niet. Maar je hoort daar verder niemand over.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
De Arubaanse politie werd in hun onderzoek naar de familie Holloway gedwarsboomd door de FBI. Niet zo gek dus.
Je bedoelt dus zo?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb het boek gelezen en ik ben er van overtuigt dat Joran het niet gedaan heeft. Ik ben geen fan van Peter R de Vries, dat zal ook wel meespelen. Wat een oetlul eigenlijk, klagen dat z'n ogen prikken van een beetje wijn.
Ik had waarschijnlijk heel wat anders gedaan als ik Joran was, uitgehaald of zoiets, dus ik vond het nog netjes van hem eerlijk gezegd.
Hoorde je die moeder tijdens het fragment: "ah, Joran, wat doe je nou, toe nou".quote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef NoCigar het volgende:
"Dat heb je goed opgevoed." Auw.
Ik vond de moeder nog wel het aardigst.
bron?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef ASroma het volgende:
ach die nathalie was een cocksnuivende dronkenzak, ze is compleet van de kaart die zee ingegaan nadat Joran & Crew haar hadden achtergelaten op het strand. Ze is verdronken en verscheurd door haaien of door de zeestroming meegenomen.......
Joran en die vrienden zijn helemaal niet in staat zoiets te doen. Laat staan uberhaupt een motief om dat eventueel te doen.
Ja, want stel je voor dat je de politie zou helpen achterhalen wat er nou echt gebeurd is...quote:Op zondag 13 januari 2008 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou ook zwijgen als ik hen was. Zeg nou zelf. Schuldig of onschuldig, er blijkt geen enkel extra bewijs te zijn. (dat is nu eenmaal zo). Dan moet je ook besluiten er klaar mee te zijn. Je bent dan niemand meer verantwoording schuldig. Ik kan me dit als familie wel voorstellen.
Inderdaad, het heeft alleen maar zin als je bang bent dat er verschillen worden gevonden in verklaringen. En als je gewoon altijd de waarheid zegt hoef je daar niet bang voor te zijn natuurlijk. /en dat dan ook nog in opdracht van zijn vader die aankomend rechter is en straks tegen verdachten gaat zeggen dat het het beste is de waarheid te vertellen ipv te zwijgen, als je toch niets gedaan hebt..quote:Op zondag 13 januari 2008 16:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor dat je de politie zou helpen achterhalen wat er nou echt gebeurd is...
Ha die Joran , zit je ook gezellig mee te fokken??quote:Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef ASroma het volgende:
ach die nathalie was een cokesnuivende dronkenzak, ze is compleet van de kaart die zee ingegaan nadat Joran & Crew haar hadden achtergelaten op het strand. Ze is verdronken en verscheurd door haaien of door de zeestroming meegenomen.......
Joran en die vrienden zijn helemaal niet in staat zoiets te doen. Laat staan uberhaupt een motief om dat eventueel te doen.
Nouja, dat heeft hij dan aan zichzelf te danken. Leugen naar leugen regeert en dat wekt vragen op..quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef honda1990 het volgende:
Ik zou zowieso niet graag in de schoenen van van der sloot staan...als hij het wel heeft gedaan moet je je hele leven oppassen dat je niks verkeerds zegt en er is ook nog zoiets als een geweten. En als hij het niet heeft gedaan: dan kijkt iedereen je aan als de moordenaar/medeplichtige/dat hij er meer van weet en moet je altijd en overal verdedigen zonder dat ook maar iemand (op een paar na) gelooft.
SMS je naar iemand waarvan hij wist dat ze dood wasquote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Hmm uit de hele uitzending toen van Peter R de Vries kwam ook het smsje dat Joran stuurde die avond "ik ben thuis, zie je morgen" naar boven.. zoiets is raar om te sturen naar iemand die je zelf thuis heeft gebracht. Het lijkt me waarschijnlijker dat Joran tot op de dag van vandaag niet eerlijk zegt hoe hij thuis is gekomen
Ja dat is ook raar inderdaad. Maar het is ook vreemd dat die broers opzettelijk aan het begin van het onderzoek gaan liegen. Dan moet je toch wel hele goeie vrienden zijn als je tegen de recherche gaat liegen lijkt me.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Hmm uit de hele uitzending toen van Peter R de Vries kwam ook het smsje dat Joran stuurde die avond "ik ben thuis, zie je morgen" naar boven.. zoiets is raar om te sturen naar iemand die je zelf thuis heeft gebracht. Het lijkt me waarschijnlijker dat Joran tot op de dag van vandaag niet eerlijk zegt hoe hij thuis is gekomen
Slaat dit op mijn uitspraak? Ik vind dat in die Puttense moordzaak de Vries zo heeft zitten hameren op onderzoek naar de onschuld van die twee engerds dat het hem - tevens door bewijs niet voldoende te achten - nog gelukt is ook. Ik vind het feit dat die twee mensen hebben gelogen over schuld (ze hebben bekend) vele malen dubieuzer dan de leugens die van der Sloot heeft geuit. En daar hoor je de Vries niet over, die probeert dat bij die twee mannen juist te verdoezelen.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef Retro-Marcel het volgende:
Ik vind het raar dat sommige hier spreken over tunnelvisie en de vergelijking met de puttense moordzaak gaat ook mank vind ik.
Hij zegt zelf wel dat er reden was voor dat liegen. Ik weet even niet met zekerheid waarover hij ook alweer had gelogen, ja over dat thuisbrengen geloof ik, maar de verklaring daarvoor lijkt mij dat hij zich welbewust was dat hij de laatste was die haar had gezien. Dat kan voor paniek met als gevolg liegen zorgen. Ik vind dat allerminst vergezocht. Niet meer vergezocht dan liegen omdat je schuldig bent, althans.quote:ten eerste heeft hij veel gelogen (zonder duidelijk reden) en nu houdt hij gewoon zijn bek terwijl hij haar voor het laatst gezien heeft. De verklaringen waarom hij niet meer meewerkt met de zaak vind ik ook vreemd.
Tuurlijk hebben ze daar wel reden voor, wat dacht je van medeplichtigheid? Wederom, dat liegen zegt wat mij betreft niets over schuld of onschuld. Ook als Joran het echt niet gedaan heeft, (onschuldig) blijft hij degene die haar het laatst heeft gezien (in ieder geval is dat wat bekend is) en dat is al voldoende om een persoon rare uitspraken te laten doen.quote:Wat ook raar is, dat is dat Deepak en Satish, Joran eerst helpen door een verhaal te verzinnen en daarna hem niet meer helpen omdat ze verklaren dat ze hem niet hebben thuis gebracht. Joran zegt dat ze liegen maar daar hebben ze volgens mij geen reden voor. Wat dus zou betekenen dat Joran liegt.
Dat kanquote:Het zou ook kunnen dat die broers er wel iets mee te maken hebben, wat verklaart waarom ze eerst helpen met een leugen te verzinnen (of misschien doen ze dit uit vriendschap?). Later verklaren ze (wat mogelijk dus ook een leugen is) dat ze joran niet meer thuis hebben gebracht zodat het onderzoek niet meer op hun gericht is.
Ik ben sowieso wel benieuwd naar hun verhaal, hoor ik nooit wat van.quote:Ik ben wel benieuwd naar de beweeg redenen van die broers om joran te helpen...
Naar zn vriend, sjakiequote:Op zondag 13 januari 2008 20:48 schreef henkway het volgende:
[..]
SMS je naar iemand waarvan hij wist dat ze dood was
Holloway?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:20 schreef henkway het volgende:
Ik hoop echt dat er nog eens wat komt boven drijven
En dan krijgt Knevel zeker een kopstoot zeker?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef Morendo het volgende:
Ik vrees dat de van der Sloot's binnenkort weer als 'gezellig gezinnetje' op tv zullen verschijnen om de imagoschade te herstellen die Joran nu weer heeft aangericht. Wellicht bij Andries Knevel?
Ja als je zoveel verschillende dingen heby gezegd kun je alleen nog maar je bek houden want anders ga je steeds dieper en als je liegt weet je niet wat nou de waarheid isquote:Op maandag 14 januari 2008 00:29 schreef matthijst het volgende:
Over die swipe cards: was al bekend schijnbaar (tussen 1:30 en 3:24 gebruikt), maar Joran heeft zelf gezegd dat hij die tijd met Natalee was, dus suf om dat aan te voeren.
Dit is wel aardig:
- Volgens Deepak belde Joran hem om 02:26 op 30 mei en zei dat hij Natalee bewusteloos op het strand had achter gelaten.
- Van 30 mei tot 10 juni zei Joran dat hij Natalee bij het hotel had afgezet.
- Ene "Freddy" zei dat Joran hem op 31 mei had verteld dat de Kalpoes hem thuis hadden afgezet, na Natalee bewusteloos op het strand te hebben achtergelaten.
- Van 10 juni tot 13 juni zei Joran dat de Kalpoes hem thuis hadden afgezet en toen met Natalee zijn weggereden.
- Van 13 juni tot 19 juni zei Joran dat Deepak hem had opgehaald en hij Natalee slapend op het strand had achtergelaten.
- Sinds 19 juni is het verhaal dat Satish hem heeft opgehaald en dat ze Natalee hebben achtergelaten omdat ze naar de sterren wilde kijken.
Ook apart dat hij zonder schoenen naar huis is gelopen, terwijl hij ze zo even had kunnen ophalen. Waarom 4km op je blote poten lopen, als je ze door 300m over het strand te lopen kunt oppikken?
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:05 schreef Wopper1 het volgende:
Ik snap die hetze tegen Peter R. de Vries echt totaal niet.
Als je onschuldig bent dan kan en moet je eigenlijk gewoon overal eerlijk antwoord op geven. Dat heeft hij niet gedaan, waardoor het niet zo gek is dat mensen een bepaalde achterdocht krijgen.
Dat is niet helemaal waar. Ervaringen met de politie kunnen je doen zwijgen omdat alles wat je zegt kan worden omgezet naar wat zij willen horen. In dit geval wil je natuurlijk dat holloway gevonden wordt, al zou het je onschuld bewijzen en al doe je het niet voor de familie van haar. Maar uit eigen ervaring weet ik dat justitie gewoon kan doen wat zij wil. Ikzelf ben veroordeeld voor een verkeersovertreding die ik nooit begaan heb. Natuurlijk de boete niet betaald en zelfs voor de rechter werd ik nog veroordeeld, zonder bewijs en in de trant van 'er zal iig wat gebeurt zijn'. De boete was 180 euro en ik kreeg van de rechter 120 euro boete. En wat je ook zegt, je staat met je rug tegen de muur. De eerst volgende keer (laten we het niet hopen dat die er komt) zwijg ik ook en vind ik het wel best. Dan betaal ik de boete wel, dat voorkomt een hoop ellende. Al is dit geval natuurlijk extremer en is het vreemd dat papa de aankomend rechter juist met dit advies komt..quote:Op maandag 14 januari 2008 03:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als je er echt niets mee te maken hebt dan wil je toch juist meewerken, zodat je onschuld vanzelf bewezen zal worden?
Als je alsnog de laatste blijkt die haar gezien kan hebben, ligt dat wat ingewikkelder denk ik. Het is niet zo dat hij nú nog liegt (mocht hij onschuldig zijn), hij hééft gelogen en heeft dat toegegeven. En hij heeft er ook redenen voor gegeven - naar hij zelf zegt. Als onschuldigen die liegen meteen schuldig zijn vrees ik dat dat wel vaker is voorgekomen.quote:Op maandag 14 januari 2008 03:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als je er echt niets mee te maken hebt dan wil je toch juist meewerken, zodat je onschuld vanzelf bewezen zal worden?
1. De leugens die hij heeft toegegeven, heeft hij alleen toegegeven toen onomstotelijk het tegendeel werd bewezen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij nú nog liegt (mocht hij onschuldig zijn), hij hééft gelogen en heeft dat toegegeven.
link?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:52 schreef jpjedi het volgende:
Oprah Winfrey gaat er woensdag ook een hele uitzending aan wijden.
Die reden waren dat het verhaal niet klopte, dat was onderuitgehaald doordat de bewakingscamera,s hem hadden moeten zien toen hij Natale bij het hotel afgezet had.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je alsnog de laatste blijkt die haar gezien kan hebben, ligt dat wat ingewikkelder denk ik. Het is niet zo dat hij nú nog liegt (mocht hij onschuldig zijn), hij hééft gelogen en heeft dat toegegeven. En hij heeft er ook redenen voor gegeven - naar hij zelf zegt. Als onschuldigen die liegen meteen schuldig zijn vrees ik dat dat wel vaker is voorgekomen.
Niet geheel waar, het betrof een elektronische pas voor toegang tot de kamerdeur van het hotel waar totaal drie mensen een identiek exemplaar van bezaten op dat moment waardoor niet is vast komen staan dat ook daadwerkelijk Nathalie de kamer is binnengegaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:29 schreef henkway het volgende:
[..]
Die reden waren dat het verhaal niet klopte, dat was onderuitgehaald doordat de bewakingscamera,s hem hadden moeten zien toen hij Natale bij het hotel afgezet had.
Dat gaf hij toe dat hij dus Natalee niet bij het Hotel heeft afgezet.
Maar de ID kaart van Natalee is wel door iemand bij de Hotelingang gescand.
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niet geheel waar, het betrof een elektronische pas voor toegang tot de kamerdeur van het hotel waar totaal drie mensen een identiek exemplaar van bezaten op dat moment waardoor niet is vast komen staan dat ook daadwerkelijk Nathalie de kamer is binnengegaan.
Realiseerde me gister trouwens pas dat ik in dat hotel een week heb doorgebracht in 2004
http://www.geenstijl.nl/quote:NOVA besteelt Pauw & Witteman
Grote consternatie op het Mediapark. Het tv-programma NOVA blijkt stiekem mee te kijken met de concullega's. Kwestie van even doorlussen dat tv-signaal en bingo. En daarom had NOVA zaterdag de ECHTE beelden van het Joran van der Sloot Wijnincident. Pauw en Witteman wilden dat tv-moment onder de pet houden. Regisseur Bert van der Veer had het fragment in de kluis gestopt, want er was met de Vanderslootjes afgesproken die beelden NIET uit te zenden. Bert van der Veer, die naam komt u wellicht bekend voor. En dat kan kloppen. Als RTL programmadirecteur maakte hij ooit een bloemetjesgordijn van RTL4. Ook wist hij de wederopstanding van Veronica - wederom als programmadirecteur - begin deze eeuw vakkundig de kop in te drukken. Toen hij aan de macht zat, vond hij het heerlijk mensen te ontslaan vertelde hij destijds in Nieuwe Revu. Sindsdien is onze Bert druk bezig met aambeien, columpjes en boekjes. (Die hij overigens niet zelf schrijft. Hij jat gewoon her en der wat teksten. En voor je het weet heb je weer een boek vol.) Deze ontslaggrage, plagiërende pijproker wilde ons de beelden van een wijnverspreidende Joran onthouden. En nu wil hij onze favoriete Raad voor de Journalistiek inschakelen. Want journalistiek gezien heeft NOVA het ethisch besef van een pinda. Nee, dit muisje gaat nog een staartje krijgen. Oorlog bij de Publieke Omroep! Ik kan niet slapen Bert.
Dr. Long Wood | 14-01-08 | 08:57 | Link
"What a Jerk", "Take him out" en dan een boksgebaartjequote:Op maandag 14 januari 2008 12:53 schreef SuikerVuist het volgende:
Het wijnincident op Fox News:
http://www.youtube.com/watch?v=KUkxQlMdo-k
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:57 schreef jmac het volgende:
[..]
"What a Jerk", "Take him out" en dan een boksgebaartje
Amerikanen zijn altijd zo snel geschokt.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:57 schreef jmac het volgende:
[..]
"What a Jerk", "Take him out" en dan een boksgebaartje
De FBI zal hem de rest van zijn leven proberen hem erin te luizen, ze hebben O J Simpson ook te pakken gekregenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Amerikanen zijn altijd zo snel geschokt.
Dat geloof ik best ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:16 schreef henkway het volgende:
[..]
De FBI zal hem de rest van zijn leven proberen hem erin te luizen, ze hebben O J Simpson ook te pakken gekregen
Waarom ik de die vergelijking onjuist vind is omdat, iniedergeval volgens de bekende feiten, deze mannen pas na lange uitputtende verhoren een bekentis hebben afgelegd in de puttense moordzaak. Hun leugen kwam dus uit wanhoop van die verhoren. Joran had vooraf al besloten te gaan liegen (voordat hij ook maar verhoord was) dat vind ik een wezenlijk verschil. Daarnaast hebben de verdachte in de Puttense moordzaak ook mee willen werken met vervolg onderzoek en Joran wil alles het liefste in doofpot stoppen. Ik vond het wel raar om hem bij Pauw en Witteman te zien maar dat zou wel een ideetje zijn van zijn vader.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Slaat dit op mijn uitspraak? Ik vind dat in die Puttense moordzaak de Vries zo heeft zitten hameren op onderzoek naar de onschuld van die twee engerds dat het hem - tevens door bewijs niet voldoende te achten - nog gelukt is ook. Ik vind het feit dat die twee mensen hebben gelogen over schuld (ze hebben bekend) vele malen dubieuzer dan de leugens die van der Sloot heeft geuit. En daar hoor je de Vries niet over, die probeert dat bij die twee mannen juist te verdoezelen.
Wat ik met die vergelijking wil zeggen is dat als Joran wél schuldig was bevonden, het me niets zou verbazen als de Vries dan voor zijn onschuld onderzoek zou doen. En ja, omdat bewijs als je DNA bijvoorbeeld tot het oneindige gaat nazoeken wel eens een tikkeltje twijfelachtig gaat worden lukt dat al snel. Dat wil ik zeggen, de Vries doet niets anders dan TV maken en de held uithangen, en dat is wel begrijpelijk, maar dat maakt hem niet sympathiek naar mijn mening. Vandaar dat ik dat glas wijn wel kan begrijpen en dat ik er ook best om moest lachenIk keur het uiteraard niet goed.
Suriname is opeens onderdeel van de Antillen?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar de meeste aandacht gaat uit naar Brinkman en Griffith, ook al heeft de laatste flink teleurgesteld in de Kamer.
Ik hoop op vuurwerk tussen die twee politici, aangezien de ene de Antillen liever kwijt dan rijk is en de ander juist connecties met Suriname heeft.
En is nu in gevecht met Griffith.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:26 schreef Wup het volgende:
wat spreekt die Brinkman irritant
eh...eh...eh... stotter...eh...eh
Zoals ik al eerder in dit topic aangaf, is Griffith uit Suriname afkomstig.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Whaha. Ik ga op deze gast stemmen. "Jij bent de spreekbuis van die corrupte politici".
Ik vermoedde dat Brinkman zo opgefokt reageert op Griffith of zo?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Wat bedoel je?
De Surinamers en de Antillianen die klagen dat zij de zwepen hebben opgevangen, terwijl hun voorouders dat hebben gehad.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:37 schreef Tism het volgende:
Daar gaan we weer, het koloniaal verleden..
Als je maar zegt waar het op staat en dat doet ie.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet ik weinig van Hero en Laetitia hebben, hebben beide populistische trekjes.
Ja, omdat steeds maar weer omhoog te schoppen, te triest..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Surinamers en de Antillianen die klagen dat zij de zwepen hebben opgevangen, terwijl hun voorouders dat hebben gehad.
Dat gezeur herken ik uit duizenden.
Misschien de Olympic Edition?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ineens zin in Blade Runner de adventuregame.
Ja, viel mij ook wel tegen eigenlijk, had ook graag meer aandacht voor Rutger gehad, idd..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:57 schreef Aoristus het volgende:
van mij hadden ze Hauer wel wat meer aan het woord mogen laten.
Wel een heel eenzijdige nitwit, schijnt me.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:57 schreef Aoristus het volgende:
van mij hadden ze Hauer wel wat meer aan het woord mogen laten. Brinkman is een nitwit en dat zal vermoedelijk nooit veranderen
Ja ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ineens zin in Blade Runner de adventuregame.
Idd, Hauer geeft eigenlijk nooit interviews, als je hem uitnodigt laat hem dan ook praten!! Typisch P&W, iedereen krijgt braaf en plichtmatig dezelfde tijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook wel tegen eigenlijk, had ook graag meer aandacht voor Rutger gehad, idd..
Ik heb het niet gezien, en Hauer is een gave vent, maar zo allemachtig veel interessants heeft-ie over het algemeen ook niet te zeggen imo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, Hauer geeft eigenlijk nooit interviews, als je hem uitnodigt laat hem dan ook praten!! Typisch P&W, iedereen krijgt braaf en plichtmatig dezelfde tijd.![]()
Ik wil Barend en Van Dorp terug!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |