Volledig mee eens, goed verwoord.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:04 schreef BigFire het volgende:
Peter zegt helemaal niet dat Joran het gedaan heeft.. hij denkt het alleen wel wat heel normaal is natuurlijk. hij heeft gelogen in de verklaringen, zijn verhaal die hij nu heeft is zwak(en wordt zelfs ontkent door één van z'n vrienden), hij heeft een photoshop laten maken om onduidelijke redenen, en op een gegeven moment houd hij ook z'n mond dicht tegen de politie. hij is het laatst met haar gezien en er zijn geen andere verdachten. hij is hoofdverdachte en blijft dat ook...gek hè?? geen enkele reden om dan Peter zo aan te vallen en wijn in z'n gezicht te gooien. het zegt wat over Joran..
dat hij nu vrijuit gaat is terecht omdat er geen bewijs is.. zo werkt ons rechtssysteem gelukkig. maar er is geen enkele reden om te denken dat hij onschuldig is. daarvoor is er teveel gebeurd en is z'n verhaal te zwak. zo te zien is het charme offensief van pap en mam in goede aarde gevallen bij veel Fok!kers... maar het veranderd echt helemaal niks aan de zaak zelf.
Komt omdat als ik een tekst schrijf ik meer nadenk over hoe ik iets wil zeggen dan dat ik let op m'n schrijfwijze, tijd voor google spellcheckerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan de naam van Joran niet eens correct spellen maar hebt wel kritiek op zijn taalgebruik.
Vergeet niet dat hij zijn halve leven vooral Engels heeft gesproken.Je spelt de naam van Jora
Joran keek ontiegelijk vaak naar Pauw en Witteman toen De Vries een lastige vraag stelde. Zo van "help me een beetje".quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:26 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik geloof niet dat Joran trillend als een rietje op de stoel zat, dat is geloof ik meer zijn houding die die altijd heeft. Hij heeft denk ik wel voor hetere vuren gestaan onderhand.
Nou, hij zat er aardig nerveus bij, met op momenten tranerige oogjes en een rooie kop.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:26 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik geloof niet dat Joran trillend als een rietje op de stoel zat, dat is geloof ik meer zijn houding die die altijd heeft. Hij heeft denk ik wel voor hetere vuren gestaan onderhand.
Dat viel mij ook op. Ik heb het niet zo ervaren als "help me een beetje", maar hij keek Peter nooit lang aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:31 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Joran keek ontiegelijk vaak naar Pauw en Witteman toen De Vries een lastige vraag stelde. Zo van "help me een beetje".
http://www.camathome.com/quote:Dit is een tijdelijke versie van de site i.v.m. de drukte.
[...]
Joran van der Sloot gooit glas wijn (water?) in gezicht Peter R. de Vries
Vriendin S. zorgde ervoor dat we bij de uitzending van Pauw en Witteman waren. Een speciale uitzending, want aan tafel ging het maar over één onderwerp: Joran van der Sloot. Hij was er samen met zijn ouders. Peter R. de Vries zat ook aan tafel. Familie van der Sloot leek erg beheerst en rustig. Heel veel discussie kwam er niet, want daarvoor kreeg de Vries niet voldoende ruimte van de presentatoren. Wat er precies gebeurd is op Aruba weten we nu nog niet, maar wel dat Joran zich blijkbaar heel rustig voordeed, maar van binnen kookte van woede en zich zelf niet in de hand had.
Zodra de live-uitzending stopte en de camera's uit gingen, stond hij op en gooide een glas wijn (water?) in het gezicht van Peter R. de Vries. Paniek. De Vries riep dat het zo prikte in zijn ogen, zijn vrouw haalde water. Joran was snel uit de studio verdwenen met zijn vader, en het publiek zei oh en ah en waarom in hemelsnaam?
Op bovenstaande foto Peter R. de Vries, Paul Witteman, de moeder van Joran - die probeert uit te leggen wat er is gebeurd - en een stukje Jeroen Pauw. Spannend man, tv!
Oja, ik durfde geen foto te maken, met twee bewakingsagenten naast dit groepje. Maar Rickert wel.
120108 00:34
Update:
Direct na het incident zag ik op een scherm in de studio een herhaling van de actie van Joran . Waarschijnlijk zullen we dat maandag wel te zien krijgen in P&W
120108 12:25.
De Arubaanse politie werd in hun onderzoek naar de familie Holloway gedwarsboomd door de FBI. Niet zo gek dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En het lijkt mij dat ook peter moet toegeven dat het gek is dat het onderzoek zich nooit gericht heeft op Nathalie en haar contacten / pc / familie / achtergrond. Hoeft dan helemaal niets te zeggen, maar het levert wel een beter beeld op.
Wow, slimme actie van die gast, zo toont hij toch maar aan dat het beeld van 'die lieve jongen' dat zijn moeder wanhopig probeerde neer te zetten tijdens de uitzending uit de lucht gegrepen is. Psycho..quote:Joran gooit wijn naar Peter R.
AMSTERDAM - Een woedende Joran van der Sloot heeft gisteravond na Pauw en Witteman een glas rode wijn in het gezicht van Peter R. de Vries gegooid.
Joran was naar de uitzending gekomen om zijn onschuld te bepleiten. Maar Peter R. de Vries die zich al lange tijd heeft vastgebeten in de zaak, wist gaande de uitzending Joran aardig klem te zetten.
Na de aftiteling nam Joran wraak en gooide een glas in het gezicht van De Vries. De crimereporter riep dat het zo prikte in zijn ogen. Joran verdween daarop snel uit de studio met zijn vader.
Hij trilt gewoon helemaal op een gegeven moment. Wordt niet lang in beeld gebracht is je wellicht daarom ontgaan. Maar hij was verbaal gewoon geen partij voor de Vries en dat zag je heel goed in zijn houding. Lichaamstaal liegt niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:26 schreef Flawless2006 het volgende:
De 2 van Putten ook? Die zo vurig door Peter R. de Vries zijn verdedigd maar keihard hebben gelogen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Alleen al het feit dat hij gelogen heeft maakt hem zeer verdacht
Ik gok dat ze is ontvoerd door buitenaardse wezens.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:43 schreef delapoko het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de 2 families dit hebben gepland om geld te verdienen en het meisje gewoon verbergen?
Of hebben Joran en Natalie dit expres gedaan en dat Natalie zich verbergd?
De vader van Joran zou rechter worden. Kan dit ermee te maken hebben? Om hem te weerhouden om rechter te worden in Aruba?
Zo kun je nog meer dingen bedenken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik gok dat ze is ontvoerd door buitenaardse wezens.
Dude, serieus, blijf van de paddo's af
Omdat het lekker scoort, ik ben ook speciaal gaan kijken omdat ik het gooien wilde zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:06 schreef roburt het volgende:
waarom is dat wijn incident te zien?
In NOVA.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:06 schreef roburt het volgende:
waar is dat wijn incident te zien?
Als dit nou de enige leugen was geweest dan had ik dat inderdaad geloofd. Maar er is willens en wetens op meerdere punten gelogen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wat ik wel gek vind in het verhaal van Peter is dat hij niet kan voorstellen dat een 17 jarige jongen in paniek samen met zijn vrienden een lulverhaal bedenkt om in hun geval te verdoezelen dat ze haar achtergelaten hebben op het strand. Dat lijkt mij best een plausible reactie. En Peter moet toch weten hoe 'gek' menselijk handelen kan zijn.
2 min geleden op het nieuws. (via Nova inderdaad)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat het lekker scoort, ik ben ook speciaal gaan kijken omdat ik het gooien wilde zien.![]()
Al gaf die mening van Plasman, dat de familie van der Sloot alleen maar kon verliezen (met oa als voorbeeld dat het fenomeen zwijgen tijdens een verhoor eigenlijk alleen door een deskundige kan worden uitgelegd)ook wel iets van diepgang aan de reportage.
[..]
In NOVA.
Op het journaal net, hilarischquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:06 schreef roburt het volgende:
waar is dat wijn incident te zien?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=6213320&md5=ded3cd219c74c2457ff5e74efca2f4c7quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gemist, dacht dat het morgen pas bij P&W voor 't eerst uitgezonden zou worden. Iemand een beschrijving van 't geheel (op welke vraag, hoe reageerde omstanders, etc.)?
Er ging een behoorlijk glas wijn recht in Peters gezicht, en hij bleef vrij lang met zijn hand voor zijn gezicht zitten, en oa Jeroen Pauw hielp met water om de prikkende wijn uit zijn ogen te krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gemist, dacht dat het morgen pas bij P&W voor 't eerst uitgezonden zou worden. Iemand een beschrijving van 't geheel (op welke vraag, hoe reageerde omstanders, etc.)?
Ik neem aan dat hij het wijnincident bedoelde.quote:
Dit is toch de originele uitzending? Daar zat 't incident niet in.quote:
quote:[b]Op zaterdag 12 januari 2008 00:29 schreef
Ik kende dat verhaal ook niet over de benzinepomp en dat ze met een man was gezien en zo. Dat zijn toch ook wel rare verhalen.
Net als die verhalen dat die "key" voor het hotel nog 3 keer is gebruikt.
Dat is alleen maar een teken van onmacht.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Als Joran onschuldig is, begrijp ik het glas wijn volkomen.
Ja tuurlijk, je bent toch ook onmachtig als zo'n De Vries je maar schuldig blijft noemen.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:50 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een teken van onmacht.
Ga er maar aanstaan, als je onschuldig zou zijn. Stel je dat eens voor.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:50 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een teken van onmacht.
per ongeluk?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:52 schreef Morendo het volgende:
Wat voor motief had Joran eigenlijk kunnen hebben voor het vermoorden van dat meisje?
Omdat hij meer weet dan wij.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:59 schreef roburt het volgende:
waarom was die Joran trouwens de hele uitzending zo'n grijns op zijn kop
Ik snap die hetze tegen Peter R. de Vries echt totaal niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga er maar aanstaan, als je onschuldig zou zijn. Stel je dat eens voor.
Als je, als Pauw en Witteman zijnde, goede kijkcijfers wil dan moet je juist geen strakke regie houden. Het wordt juist leuk als er een beetje 'vuurwerk' aan tafel is.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:05 schreef Wopper1 het volgende:
Pauw en Witteman hadden achteraf gezien zelf de regie wat beter moeten houden. Dat gebeurde niet, dus krijg je dit soort reacties van een gefrustreerde ''puber, hals, malloot, etc...'').
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:10 schreef jmac het volgende:
Peter doet juist gewoon goed z'n werk. Hij is journalist dus wat had je anders verwacht. Tenminste iemand die z'n werk goed doet.
Over wie hem heeft opgehaald, heeft Joran veel gezegd (vergeet niet dat ik Joran niet per se onschuldig acht, maar ik hou wel van feiten en niet van Peter R. De Vriesiaanse sensatie). De drie pubers hebben in eerste instantie een verhaal verzonnen. Het meisje dat zij voor het laatst zagen bleek vermist. Er waren vrijwel onmiddellijk een Amerikaans filmteam én de emotionele ouders van dat meisje aanwezig. Die stonden te posten voor Jorans huis. - Het zal je maar overkomen. De jongens raakten in paniek, want ze hadden dat meisje voor het laatst gezien. En op een strand achtergelaten. Godver kut, shit, niet wíj!! Dus dan ga je verzinnen.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:56 schreef roburt het volgende:
Er is ook geen andere reden dat De Vries hem zo graag schuldig wilt zien.
Het gaat hem om die punten. Zonder die punten (o.a. wie hem heeft opgehaald) zal De Vries hem veel meer geloven.
@ Duderinnetje
Ik ben wel benieuwd naar wat voorbeelden waarom jij denk dat Joran zo verwend is.
Ja die is echt oprechtquote:Op zondag 13 januari 2008 01:10 schreef jmac het volgende:
Peter doet juist gewoon goed z'n werk. Hij is journalist dus wat had je anders verwacht. Tenminste iemand die z'n werk goed doet.
klopt maar ze liegen nu nog steeds.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over wie hem heeft opgehaald, heeft Joran veel gezegd (vergeet niet dat ik Joran niet per se onschuldig acht, maar ik hou wel van feiten en niet van Peter R. De Vriesiaanse sensatie). De drie pubers hebben in eerste instantie een verhaal verzonnen. Het meisje dat zij voor het laatst zagen bleek vermist. Er waren vrijwel onmiddellijk een Amerikaans filmteam én de emotionele ouders van dat meisje aanwezig. Die stonden te posten voor Jorans huis. - Het zal je maar overkomen. De jongens raakten in paniek, want ze hadden dat meisje voor het laatst gezien. En op een strand achtergelaten. Godver kut, shit, niet wíj!! Dus dan ga je verzinnen.
Dudebeeb, ik hou echt van je.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Over wie hem heeft opgehaald, heeft Joran veel gezegd (vergeet niet dat ik Joran niet per se onschuldig acht, maar ik hou wel van feiten en niet van Peter R. De Vriesiaanse sensatie). De drie pubers hebben in eerste instantie een verhaal verzonnen. Het meisje dat zij voor het laatst zagen bleek vermist. Er waren vrijwel onmiddellijk een Amerikaans filmteam én de emotionele ouders van dat meisje aanwezig. Die stonden te posten voor Jorans huis. - Het zal je maar overkomen. De jongens raakten in paniek, want ze hadden dat meisje voor het laatst gezien. En op een strand achtergelaten. Godver kut, shit, niet wíj!! Dus dan ga je verzinnen.
De voorbeelden waarom Joran zo verwend zou zijn, vond ik in zijn eigen boek. Ik heb net (met gróte scepcis) zijn schrijven uit en ik krijg eerlijk gezegd geen fijn beeld van dat gezin. Hij werd als oudste vreselijk verwend en noch zijn moeder, noch zijn vader wisten raad met zijn gedrag (veel uitgaan, te laat thuiskomen, gokken etc.)
Dat alles maakt het des te aannemelijker dat hij te egocentrisch en te impulsief was om zo'n geraffineerde moord te plegen en die tot de dag van vandaag te verhullen.
Ik zou ook zwijgen als ik hen was. Zeg nou zelf. Schuldig of onschuldig, er blijkt geen enkel extra bewijs te zijn. (dat is nu eenmaal zo). Dan moet je ook besluiten er klaar mee te zijn. Je bent dan niemand meer verantwoording schuldig. Ik kan me dit als familie wel voorstellen.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:21 schreef roburt het volgende:
[..]
klopt maar ze liegen nu nog steeds.
dit hoeft ook geen bewijs te zijn, maar dat ze blijven zwijgen daar kan ik mij niks bij voorstellen.
en dat je dan nog verdachter wordt als je dit weer gaat recht zetten is een slecht excuus want met dit onzin verhaal is juist alles zo opgeblazen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat kan papa Sloot ook zelf gedaan hebben toch??quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net als die verhalen dat die "key" voor het hotel nog is gebruikt.
Ze had heel veel alcohol op en Joran had al eens eerder een meisje meegenomen naar zijn hok en verdooft voor de sex, mogelijk dat het meisje dat slechts 46 KG woog daar niet tegen kon en in een diepe coma raakte.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan me daar weinig bij voorstellen.
Dat heeft De Vries dan ook nooit beweerd. De mogelijkheid van een ongeluk of een ander noodlottig incident kwam duidelijk naar voren in de reportages op SBS6 en werd ook door Peter in PenW herhaald.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat Joran meer weet dan hij vertelt, maar ik kan bijna niet geloven dat hij de berekenende leugenachtige moordenaar is die De Vries van hem wil maken.
Ik begrijp niet zo goed waar mensen dit vandaan halen, hij zegt dat hij is thuisgebracht door 1 van die 2 jongens, alleen die jongens zeggen van niet. Dan is het toch niet meteen zeker dat dat de leugen van Joran is?quote:Op zondag 13 januari 2008 10:06 schreef kinkajoe het volgende:
Ik heb de uitzending wel gezien, maar het boek niet gelezen en de uitzending van Peter R ook nog niet gezien.
Wel heb ik het stukje wat hier staat gelezen.
Natalee Holloway (in the rebound).
Het blijft natuurlijk vreemd dat Joran nog steeds niet wil vertellen hoe hij is thuisgekomen. Waarom zwijgen als je niets te verbergen hebt?
Nee maar eerst zegt hij door Deepak en die ontkent in een ondervraging, daarmee geconfronteerd zegt Joran o nee het was Satish, Satish zegt ook nee , toen heeft Joran gezwegen.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waar mensen dit vandaan halen, hij zegt dat hij is thuisgebracht door 1 van die 2 jongens, alleen die jongens zeggen van niet. Dan is het toch niet meteen zeker dat dat de leugen van Joran is?
Ja, maar ik vertrouw die Deepak en Satish net zo min. En die Joran lijkt me met ondervragingen ook niet al te slim om gaan. Maar goed, de waarheid is nog steeds niet aan het licht gekomen - niet dat ie per se van Joran moet komen, dus we weten het gewoon niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:44 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee maar eerst zegt hij door Deepak en die ontkent in een ondervraging, daarmee geconfronteerd zegt Joran o nee het was Satish, Satish zegt ook nee , toen heeft Joran gezwegen.
Dat wordt er bedoelt
Oh grappig, dat vond ik helemaal niet, terwijl ik Plasman hoog heb zitten maar ik vond zijn betoog weinig onderbouwd. Dat die moeder nooit zou moeten zeggen dat ze aan haar zoon had getwijfeld en zo.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:54 schreef axis303 het volgende:
Plasman had een goede analyse over familie v/d sloot.
En die analyse is......quote:Op zondag 13 januari 2008 10:54 schreef axis303 het volgende:
Plasman had een goede analyse over familie v/d sloot.
Waarom zouden die jongens daarom liegen, het verhaaltje dat ze verzonnen hadden klopte niet, toen het afzetten bij het hotel lek geschoten werd vanwege de beveiligingscameras,.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vertrouw die Deepak en Satish net zo min.
En toch doen ze dat, en toch liegen de ouders en joran zelf op de tv. Waarom zouden ze dat doen? Waarom is er geen bewijs meer, en is het toevallig als je denkt aan het feit dat papa van der Sloot een vinger in de justitiële pap heeft?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:02 schreef SCH het volgende:
Ik vind die hele insteek zo verkeerd. De zaak is geseponeerd en daarmee basta.
Het gaat niet aan dat Pauw en Witteman nog eens detectivje gaan spelen en daarvoor zo'n De Vries aan tafel halen. Ze hadden het gewoon over het verloop van de zaak moeten hebben maar ik vind het genant dat de schuldvraag maar centraal blijft staan. Als Plasman bedoelt dat de familie zich daar niet voor had moeten laten lenen dan heeft ie gelijk.
Het is duidelijk dat Joran aan alle kanten heeft gelogen, en het verhaaltje is lek geprikt , wat kun je anders dan daarna je mond houden en niets meer zeggen, geen lijk geen zaakquote:Op zondag 13 januari 2008 12:10 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En toch doen ze dat, en toch liegen de ouders en joran zelf op de tv. Waarom zouden ze dat doen? Waarom is er geen bewijs meer, en is het toevallig als je denkt aan het feit dat papa van der Sloot een vinger in de justitiële pap heeft?
En dus daarom ben ik van mening dat zn pa erbij betrokken is.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De voorbeelden waarom Joran zo verwend zou zijn, vond ik in zijn eigen boek. Ik heb net (met gróte scepcis) zijn schrijven uit en ik krijg eerlijk gezegd geen fijn beeld van dat gezin. Hij werd als oudste vreselijk verwend en noch zijn moeder, noch zijn vader wisten raad met zijn gedrag (veel uitgaan, te laat thuiskomen, gokken etc.)
Dat alles maakt het des te aannemelijker dat hij te egocentrisch en te impulsief was om zo'n geraffineerde moord te plegen en die tot de dag van vandaag te verhullen.
Wie zegt dat de ouders liegen op TV? Waar maak jij dat uit op? De kans dat de ouders iets met de zaak te maken hebben, lijkt me zo goed als nihil.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:10 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En toch doen ze dat, en toch liegen de ouders en joran zelf op de tv. Waarom zouden ze dat doen? Waarom is er geen bewijs meer, en is het toevallig als je denkt aan het feit dat papa van der Sloot een vinger in de justitiële pap heeft?
Inderdaad de vader heeft met zijn rechtskennis de zaak geregeld, zonder de instructies en het geregel van pa was hij door de mand gevallen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dus daarom ben ik van mening dat zn pa erbij betrokken is.
quote:'Buren 'blij' met arrestatie Van der Sloot De arrestatie van Joran van der Sloot leidt tot opluchting bij zijn buren... '
'Losgeslagen pubertje'Joran van der Sloot stond bekend als een 'vervelend losgeslagen pubertje' dat de buurt zodanig intimideerde, dat omwonenden alleen anoniem hun verhaal willen doen. Bekijk de reportage van 4 in het Land
Haha van die Joran blijft echt geen spaan heel wat een naar ventjequote:Op zondag 13 januari 2008 13:08 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Zie ook onderstaande filmpje:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)an_van_der_Sloot.xml
quote:Moeder Joran maakt excuses
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - FILMPJE Direct na het incident kwam de moeder van Joran van der Sloot om excuses te maken.
Bedenk wel dat hij honderden zaken onderzoekt en daar gewoon een selectie van de beste 7 a 8 uit kan maken om een uitzending over te maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:29 schreef henkway het volgende:
Peter R de Vries, heeft heel veel moordzaken opgelost en hij heeft het bij mijn weten nooit bij het verkeerde eind gehad.
Heel veel..?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:29 schreef henkway het volgende:
Peter R de Vries, heeft heel veel moordzaken opgelost en hij heeft het bij mijn weten nooit bij het verkeerde eind gehad.
Ook zijn analytisch vermogen vind ik ongekend.
Maar Pa vd Sloot is een slimme rat
Kijk eens op zijn website, en je ziet dat hij bij meerdere zaken betrokken is geweest bij de oplossing.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heel veel..?En bovendien gebruikt hij behoorlijk wat voorgaand onderzoek van de politie. Analytisch vermogen
De Vries heeft echt nooit iets scherps of iets indrukwekkends gezegd IMO, en dat kan ook niet. TV-misdaadjournalisten hebben namelijk maar 1 doel en dat is net als elke tv-maker tv maken. Er zal altijd wel 'n nobel verhaal uitkomen dat ze begaan zijn met slachtoffers en mensen willen duidelijk maken hoe slecht het gesteld is met de samenleving of met het rechtsysteem of met de politie, maar dat is de schijnheil ten top als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |