abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:57:22 #101
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_55973623
In mijn ogen is hij nog steeds verantwoordelijk voor de dood / vermissing van dat meisje.

Hopelijk komt het nog eens boven water
World Wrestling Entertainment
pi_55973756
Ik heb dubbele gevoelens in deze zaak.

Ik denk dat Joran te dom is om een perfecte moord te plegen.

Maar ik vind het erg verdacht dat je hem helemaal niet hoort over het feit dat hij het meisje in dronken toestand alleen achter heeft gelaten op het strand.

Een normaal mens zou zich toch vreselijk schuldig moeten voelen op het moment dat ze blijkt verdwenen te zijn. Daar hoor je hem helemaal niet over.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:04:54 #103
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_55973782
Peter zegt helemaal niet dat Joran het gedaan heeft.. hij denkt het alleen wel wat heel normaal is natuurlijk. hij heeft gelogen in de verklaringen, zijn verhaal die hij nu heeft is zwak(en wordt zelfs ontkent door één van z'n vrienden), hij heeft een photoshop laten maken om onduidelijke redenen, en op een gegeven moment houd hij ook z'n mond dicht tegen de politie. hij is het laatst met haar gezien en er zijn geen andere verdachten. hij is hoofdverdachte en blijft dat ook...gek hè?? geen enkele reden om dan Peter zo aan te vallen en wijn in z'n gezicht te gooien. het zegt wat over Joran..

dat hij nu vrijuit gaat is terecht omdat er geen bewijs is.. zo werkt ons rechtssysteem gelukkig. maar er is geen enkele reden om te denken dat hij onschuldig is. daarvoor is er teveel gebeurd en is z'n verhaal te zwak. zo te zien is het charme offensief van pap en mam in goede aarde gevallen bij veel Fok!kers... maar het veranderd echt helemaal niks aan de zaak zelf.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55974030
Heb het opgenomen en gekeken vanochtend, een briljante uitzending. Trillend als een rietje zat Joran op de stoel. Schaamteloosheid kende bij de vader van Joran geen grenzen toen hij suggereerde dat het de familie van het meisje zelf was die het had gedaan. Wel iets te vaak ging het om zijn leugens, maar verder top!!!
pi_55974178
Ik geloof niet dat Joran trillend als een rietje op de stoel zat, dat is geloof ik meer zijn houding die die altijd heeft. Hij heeft denk ik wel voor hetere vuren gestaan onderhand.
pi_55974889
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:04 schreef BigFire het volgende:
Peter zegt helemaal niet dat Joran het gedaan heeft.. hij denkt het alleen wel wat heel normaal is natuurlijk. hij heeft gelogen in de verklaringen, zijn verhaal die hij nu heeft is zwak(en wordt zelfs ontkent door één van z'n vrienden), hij heeft een photoshop laten maken om onduidelijke redenen, en op een gegeven moment houd hij ook z'n mond dicht tegen de politie. hij is het laatst met haar gezien en er zijn geen andere verdachten. hij is hoofdverdachte en blijft dat ook...gek hè?? geen enkele reden om dan Peter zo aan te vallen en wijn in z'n gezicht te gooien. het zegt wat over Joran..

dat hij nu vrijuit gaat is terecht omdat er geen bewijs is.. zo werkt ons rechtssysteem gelukkig. maar er is geen enkele reden om te denken dat hij onschuldig is. daarvoor is er teveel gebeurd en is z'n verhaal te zwak. zo te zien is het charme offensief van pap en mam in goede aarde gevallen bij veel Fok!kers... maar het veranderd echt helemaal niks aan de zaak zelf.
Volledig mee eens, goed verwoord.

Alleen al het feit dat hij gelogen heeft maakt hem zeer verdacht
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:09:45 #107
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_55975024
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Je kan de naam van Joran niet eens correct spellen maar hebt wel kritiek op zijn taalgebruik.

Vergeet niet dat hij zijn halve leven vooral Engels heeft gesproken.
Je spelt de naam van Jora
Komt omdat als ik een tekst schrijf ik meer nadenk over hoe ik iets wil zeggen dan dat ik let op m'n schrijfwijze, tijd voor google spellchecker

Oja jij schreef ook neit ipv niet who gives a f*ck
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_55975409
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:26 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik geloof niet dat Joran trillend als een rietje op de stoel zat, dat is geloof ik meer zijn houding die die altijd heeft. Hij heeft denk ik wel voor hetere vuren gestaan onderhand.
Joran keek ontiegelijk vaak naar Pauw en Witteman toen De Vries een lastige vraag stelde. Zo van "help me een beetje".

Verder is die vader (bijna rechter geworden) zo'n onbetrouwbare vent... het straalt er gewoon vanaf. Constant op z'n hoede en sprak zeer duidelijk niet vanuit z'n hart. Heel berekenend allemaal.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:45:57 #109
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55975668
quote:
Nou, hij zat er aardig nerveus bij, met op momenten tranerige oogjes en een rooie kop.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:48:33 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_55975721
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:31 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Joran keek ontiegelijk vaak naar Pauw en Witteman toen De Vries een lastige vraag stelde. Zo van "help me een beetje".
Dat viel mij ook op. Ik heb het niet zo ervaren als "help me een beetje", maar hij keek Peter nooit lang aan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:54:37 #111
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_55975824
quote:
Dit is een tijdelijke versie van de site i.v.m. de drukte.

[...]

Joran van der Sloot gooit glas wijn (water?) in gezicht Peter R. de Vries

Vriendin S. zorgde ervoor dat we bij de uitzending van Pauw en Witteman waren. Een speciale uitzending, want aan tafel ging het maar over één onderwerp: Joran van der Sloot. Hij was er samen met zijn ouders. Peter R. de Vries zat ook aan tafel. Familie van der Sloot leek erg beheerst en rustig. Heel veel discussie kwam er niet, want daarvoor kreeg de Vries niet voldoende ruimte van de presentatoren. Wat er precies gebeurd is op Aruba weten we nu nog niet, maar wel dat Joran zich blijkbaar heel rustig voordeed, maar van binnen kookte van woede en zich zelf niet in de hand had.

Zodra de live-uitzending stopte en de camera's uit gingen, stond hij op en gooide een glas wijn (water?) in het gezicht van Peter R. de Vries. Paniek. De Vries riep dat het zo prikte in zijn ogen, zijn vrouw haalde water. Joran was snel uit de studio verdwenen met zijn vader, en het publiek zei oh en ah en waarom in hemelsnaam?

Op bovenstaande foto Peter R. de Vries, Paul Witteman, de moeder van Joran - die probeert uit te leggen wat er is gebeurd - en een stukje Jeroen Pauw. Spannend man, tv!

Oja, ik durfde geen foto te maken, met twee bewakingsagenten naast dit groepje. Maar Rickert wel.

120108 00:34

Update:

Direct na het incident zag ik op een scherm in de studio een herhaling van de actie van Joran . Waarschijnlijk zullen we dat maandag wel te zien krijgen in P&W

120108 12:25.
http://www.camathome.com/
pi_55976928
Vanavond 22.15-22.45 uur NOVA Ned 2
02.25-06.00 uur HERHALING

Wijnincident
Joran van der Sloot, ex-verdachte in de
zaak-Natalee Holloway heeft een glas
wijn naar Peter R. de Vries gegooid. Dat
gebeurde na de uitzending van Pauw en
Witteman. Een terugblik op het gesprek
met Peter R. de Vries, Paul Witteman en
advocaat Peter Plasman.
pi_55976936
Schandalig
pi_55977200
De uitzending ging redelijk voor de Van der Slootjes, en dan op de valreep nog zo ontzettend je eigen ruiten ingooien.
anonieme razernist
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2008 @ 18:21:01 #115
128220 Peter6000
pi_55977569
1.539.000 kijkers gisteren, en een marktaandeel van 29.9
pi_55977682
Wat ik wel gek vind in het verhaal van Peter is dat hij niet kan voorstellen dat een 17 jarige jongen in paniek samen met zijn vrienden een lulverhaal bedenkt om in hun geval te verdoezelen dat ze haar achtergelaten hebben op het strand. Dat lijkt mij best een plausible reactie. En Peter moet toch weten hoe 'gek' menselijk handelen kan zijn.

En het lijkt mij dat ook peter moet toegeven dat het gek is dat het onderzoek zich nooit gericht heeft op Nathalie en haar contacten / pc / familie / achtergrond. Hoeft dan helemaal niets te zeggen, maar het levert wel een beter beeld op.

En ja natuurlijkl zeggen ouders dat hun kind niet tot moord in staat is. Maar hoevaak hoor je wel niet dat wanneer een moordenaar opgepakt wordt de buren zeggen dat het zo'n aardige man was die altijd keurig zijn vuilnis op tijd bij de deur zette. Hadden we nooit van hem gedacht.

Maar hoe dan ook, Joran's zaakje stinkt.
pi_55978061
Helaas onderzoekt men alleen Joran. Ik heb zelf nog enkele complot theorieen.

Het zou zo kunnen dat de ouders van het meisje de moord hebben gepleegd. Zoals gezegd is er geen onderzoek gedaan naar de kant van die ouders. Ze heeft een stiefvader. Ik denk dan, is de moeder (of stiefvader) rijk? Zou Natalie geld erven? Hoe is de relatie van Natalie met haar ouders?

De moeder is tot nu toe bezig geweest met een enorme media campagne in de VS. Heeft de moeder van het meisje een boek geschreven net als Joran? Verdient ze ook hieraan? Zou het niet zo kunnen zijn dat de 2 families dit hebben gepland om geld te verdienen en het meisje gewoon verbergen? Of hebben Joran en Natalie dit expres gedaan en dat Natalie zich verbergd?

De vader van Joran zou rechter worden. Kan dit ermee te maken hebben? Om hem te weerhouden om rechter te worden in Aruba?

Zo kun je nog meer dingen bedenken.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:47:11 #118
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_55978137
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:

En het lijkt mij dat ook peter moet toegeven dat het gek is dat het onderzoek zich nooit gericht heeft op Nathalie en haar contacten / pc / familie / achtergrond. Hoeft dan helemaal niets te zeggen, maar het levert wel een beter beeld op.
De Arubaanse politie werd in hun onderzoek naar de familie Holloway gedwarsboomd door de FBI. Niet zo gek dus.
pi_55978551
quote:
Joran gooit wijn naar Peter R.
AMSTERDAM - Een woedende Joran van der Sloot heeft gisteravond na Pauw en Witteman een glas rode wijn in het gezicht van Peter R. de Vries gegooid.

Joran was naar de uitzending gekomen om zijn onschuld te bepleiten. Maar Peter R. de Vries die zich al lange tijd heeft vastgebeten in de zaak, wist gaande de uitzending Joran aardig klem te zetten.

Na de aftiteling nam Joran wraak en gooide een glas in het gezicht van De Vries. De crimereporter riep dat het zo prikte in zijn ogen. Joran verdween daarop snel uit de studio met zijn vader.
Wow, slimme actie van die gast, zo toont hij toch maar aan dat het beeld van 'die lieve jongen' dat zijn moeder wanhopig probeerde neer te zetten tijdens de uitzending uit de lucht gegrepen is. Psycho..
pi_55978607
Nou nou, hij gooit alleen een glas water / wijn naar iemand die 'm ruim een uur zit te bestoken met veel suggestieve vragen. Of 't al dan niet terecht is van Peter laten we er even buiten, maar iedereen reageert daar anders op natuurlijk . Psycho meteen gaat dan wat ver .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55978702
quote:
Hij trilt gewoon helemaal op een gegeven moment. Wordt niet lang in beeld gebracht is je wellicht daarom ontgaan. Maar hij was verbaal gewoon geen partij voor de Vries en dat zag je heel goed in zijn houding. Lichaamstaal liegt niet.
pi_55979441
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef Ronaldsen het volgende:

Alleen al het feit dat hij gelogen heeft maakt hem zeer verdacht
De 2 van Putten ook? Die zo vurig door Peter R. de Vries zijn verdedigd maar keihard hebben gelogen.
pi_55979956
spannende uitzending
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:39:20 #124
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_55981016
Wie weet na hoeveel dagen Joran is opgepakt en of in de dagen ervoor al publielijk was dat Nathaly vermist was?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:44:08 #125
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55981222
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:43 schreef delapoko het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de 2 families dit hebben gepland om geld te verdienen en het meisje gewoon verbergen?
Of hebben Joran en Natalie dit expres gedaan en dat Natalie zich verbergd?
De vader van Joran zou rechter worden. Kan dit ermee te maken hebben? Om hem te weerhouden om rechter te worden in Aruba?

Zo kun je nog meer dingen bedenken.
Ik gok dat ze is ontvoerd door buitenaardse wezens.
Dude, serieus, blijf van de paddo's af
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')