quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Suggesties voor nieuwe TT?
quote:
Oh toch nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:36 schreef Gert het volgende:
Met "my" bedoelde ik niet specifiek mezelf hoor.
Of heb jij een maandagochtend-gevoel?![]()
Ah, dan gaan we lekker nog even door met de Tube Terror.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh toch niet. Nee ik heb 't weekendgevoel al
.
hoihoiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:51 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5LNuJBdVy04
Middag!
Een vd beste nummers van Abba.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:51 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5LNuJBdVy04
Middag!
Die bovenste vind ik het leukste Pietje!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 1x de kunstwerken van HiDiHo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:05 schreef pullup het volgende:![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=9XIYG8jTDV8
Lolquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die Rutgerfilmpjes @ GeenStijl, zo makkelijk scoren maar toch zo hilarisch.
http://www.geenstijl.tv/2(...)hristenunie_jug.html
quote:
Ben zó blij dat jij dat vraagt Pullup, hoef ik het een keertje niet te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om die you tube linkjes een andere naam te geven Gert ?
Maak er een link van, door de url te selecteren en dan op deze te klikkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om die you tube linkjes een andere naam te geven Gert ?
. Daar kun je een titel opgeven.
Schrijf eerst blablaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:18 schreef pullup het volgende:

blabla[url]blabla[/url]quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schrijf eerst blabla
selecteer dan blabla
klik [ afbeelding ]
geef daar je link
en klaar
voorbeeld: james bond
en kom er dan achter dat je laat was
Is dit een grapquote:
Het lukt me niet Pietjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Je link staat er toch ook niet
.
quote:
| 1 2 | [/url] |
Ok, nog een keerquote:

Of anders om, eerst de link selecteren. Mag allebeiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, nog een keer(dit is een uitdaging
)
1) tik je omschrijving van het nummer (bijv. liedje)
2) selecteer deze omschrijving
3) selecteer de URL (dus http://nl.youtube.com/watch?v=e5BF-VJPUaY), rechtermuis kopieren zoals je altijd doet)
3) klik [ afbeelding ]
4) er verschijnt een scherm "voer de url in", plak daar je gekopieerde url
resultaat: liedje
Wat jij wil, maak 't nou niet nog moeilijkerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
Of anders om, eerst de link selecteren.
Ach ja een kind kan de was doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of anders om, eerst de link selecteren.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
you camehttp://nl.youtube.com/watch?v=e5BF-VJPUaY),
Typ je 't nu handmatig? Of krijg je dat venster niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
Scheer je wegquote:
Blurkquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vrees dat 't toetsenbord 't moet ontgelden.
Ik ga maar even boodschappen doen dan, het moet toch wel gelukt zijn als ik terug benquote:
Hehehe Ik wilde inderdaad net vragen hoe je plaatjes kan postenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke vragen Pullup?
Je zou het complete filmpje van die gozer moeten zien, hij gaat steeds dood in het spel en slaat helemaal doorquote:
Nogmaals, krijg je 't scherm wel? ik vrees namelijk dat je een popupblocker hebt of dat je een veiligheidswaarschuwing krijgt en daardoor 't hele scherm niet krijgt, dan kan je 't proberen tot je een ons weegtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:52 schreef -Blurk- het volgende:
gekwordikervanhttp://www.youtube.com/watch?v=LGM5GkINMMIgekwordikervan
Ja, dat krijg ik wel en dan doe ik daar netjes die link in en vervolgens gaat het nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar Blurkie, zeg nou ff waar t mis gaat. Krijg je 't scherm wel waar je de URL moet invoeren?
Je moet echt zo' n schermpje krijgen waar je de URL kunt plakken voordat het kan werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:52 schreef -Blurk- het volgende:
gekwordikervanhttp://www.youtube.com/watch?v=LGM5GkINMMIgekwordikervan
en nu ben ik het zat![]()
Zie je wel, het ligt aan de computer en niet aan mijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nogmaals, krijg je 't scherm wel? ik vrees namelijk dat je een popupblocker hebt of dat je een veiligheidswaarschuwing krijgt en daardoor 't hele scherm niet krijgt, dan kan je 't proberen tot je een ons weegt
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:55 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, dat krijg ik wel en dan doe ik daar netjes die link in en vervolgens gaat het niet
Nee, dan nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:56 schreef -Blurk- het volgende:
Zie je wel, het ligt aan de computer en niet aan mij
In ieder geval is het eerste deel goed. Nu nog zorgen dat je de rest kwijtraaktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef -Blurk- het volgende:
liedjehttp://www.youtube.com/watch?v=LGM5GkINMMIliedje
Yes Yes Yesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval is het eerste deel goed. Nu nog zorgen dat je de rest kwijtraakt
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
Grace is topquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:14 schreef -Blurk- het volgende:
voor pulluphttp://www.youtube.com/watch?v=OSkCzovSqU0
De nerds zijn al enthousiast over elkaar heen gevallen om het zo goed mogelijk uit te leggen inmiddels.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Vette shitquote:
Nee hè? Moet ik nu dit weer leren?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:19 schreef Gert het volgende:
En nu een wat moeilijkere opgave.
En niet spieken in mijn broncode hè![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind het zo schattig als het mis gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hè? Moet ik nu dit weer leren?
Nee, de moeite weegt niet op tegen 't aantal keer dat je 't gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef -Blurk- het volgende:
U bedoelt? Dat ik het niet onder de knie zal krijgen?
Ik denk dat hij niet helemaal doorheeft wat de consequenties zijn van het niet uitvoeren van een dienstbevel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
U bedoelt? Dat ik het niet onder de knie zal krijgen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet helemaal doorheeft wat de consequenties zijn van het niet uitvoeren van een dienstbevel.
Ach ik wou ook gewoon een plaatje van Kate postenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ben jij onuitstaanbaar vandaag zeg, mister know it all
Nog zo'n vlotte...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was 't als uitdaging, zeg dat dan.
Dag Pullup, en nog bedankt hoor!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:46 schreef pullup het volgende:
Goed ik ben ook even op pad ( moet nog wat reisspullen inslaan)
Ik gok op boven de 135quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijk, hoe Jaap scoort.
Wel opletten hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarmee ben je fertig HiDi? Ook met die plaatjes zeker?
O ja, je ging boodschappen doen, ik dacht dat je de hele tijd aan het proberen was om een plaatje+muziekje hier te plaatsen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel opletten he![]()
Boodschappen doen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, je ging boodschappen doen, ik dacht dat je de hele tijd aan het proberen was om een plaatje+muziekje hier te plaatsen.
Ik heb het al onder de knie, maar ga er niet mee lopen pronken
Ik wil jullie niet jaloers maken HiDi, dan moet ik alles weer uitleggen enzo, hou dit lekker voor mezelfquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wil jullie niet jaloers maken HiDi, dan moet ik alles weer uitleggen enzo, hou dit lekker voor mezelf
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.roberthein.dk/screenclean.swf
Áls je van honden houdt. Zelf denk ik 'blech'
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
YouTube, zoeken op Zappa plus fuck yourself.
goeie sh*t blurk!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
wachtenopdedealer
het vervolg van jouw link Jappie
Link?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loller at het DGK forum...ik ben inmiddels de weg kwijt......met alle mogelijke zijwegen.
Ah kheb um alweer gevonden....zet je volume maar helemaal openquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat over drugs volgens mij.![]()
Life is life!![]()
![]()
Richard.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:07 schreef Jappie het volgende:
Ah kheb um alweer gevonden....zet je volume maar helemaal open
Amy.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het gaat over drugs APK, dat was het Leitmotiv, vandaar deze nog even, een logisch gevolg:
afkicken
Niet weer dat domme blondje!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het gaat over drugs APK, dat was het Leitmotiv, vandaar deze nog even, een logisch gevolg:
afkicken
O ja? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet dan, zal wel een grote verandering zijn na die grote toeter op haar hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij deze eigenlijk nog in je repertoire zitten de laatste jaren?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet dan, zal wel een grote verandering zijn na die grote toeter op haar hoofd.
SUPERGREG werkt ook niet op mijn puter.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:19 schreef Jappie het volgende:
![]()
Het origineel helaas niet meer nee.....
Goeie film aan 't kijken, spannend, dramatisch, meelevend en dan komt er zo'n sloerie tussendoor met Hart van Nederland, daar kan ik nou niet tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is er loos Pietje?
Ach, ik sta ook vaak kut op foto's.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
Allemachtig, nou ik weet niet of ik haar nu zoveel mooier vind, jij?
Federer, duuhquote:
Davydenko en gokken, tsja de combi klinkt in ieder geval goedquote:En vind je ook niet dat Gert 2 tientjes op Davydenko moet gooien @ 140?
Ja, dat zou haar goed doen denk ik APKquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik sta ook vaak kut op foto's.
Amy is liev, ze moet alleen iets vaker een beetje gezond doen.
Hij was 10 dagen geleden aan de schijterij.quote:
Davy, my man!quote:Davydenko en gokken, tsja de combi klinkt in ieder geval goed.
God kan alles hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef APK het volgende:
Hij was 10 dagen geleden aan de schijterij.![]()
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.quote:
was wel bij de muziek van Jap, jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.
geen slecht woord over onze Jordaanmeester.quote:
Dat worden ochtenden volgens mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker weer nachten voor de buis hangen...met Tedje
Volg jij tennisquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
Lekker weer nachten voor de buis hangen...met Tedje
quote:
Hij staat nu op 120quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef APK het volgende:
Davy, my man!![]()
Gaat zeker de kwartfinale halen en die odd gaat naar 40.![]()
Deze reeks is gevuld met kasthomo's en lesbo'squote:
12quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze lopen daar toch tien uur op voor?
Ik zal je ff met je lelijke harses uit je eigen woning mieteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.
Vraag 140 voor 2 tientjes (moet je effe geld verplaatsen naar de australian wallet).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij staat nu op 120
En dan straks layen als ie op 50 staat of zo... hmm, da's dan een aardige winst ja, met twee tientjes inzet.
Belóóf je dat-ie minstens de kwartfinale haalt?
Een wedstrijd die daar om acht uur 's avonds begint is nacht voor jou?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan hang ik dus 's nachts voor de buis
In het begin van het toernooi beginnen de wedstrijden om 11.00 plaatselijke tijd, toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Een wedstrijd die daar om acht uur 's avond's begint is nacht voor jou?
En dit zal ook niet geholpen hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Tennis is mijn favo sport!!! Al vanaf mijn 17e...
Toen vond ik Stefan Edberg nog leuk..tot ik hem een keer Zweeds hoorde lullen
Wanneer ben je voor het laatst ontrouw geweest?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=XFmQAQ9EDeM
Laat dat laatste maar zitten. Dit moet gewoon alvast een ticket Thailand worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vraag 140 voor 2 tientjes (moet je effe geld verplaatsen naar de australian wallet).
Als hij niet de 100 haalt krijg je die twee tientjes terug als ik je weer zie.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En dit zal ook niet geholpen hebben
We'll meet again, I do know where, I do know when.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat dat laatste maar zitten. Dit moet gewoon alvast een ticket Thailand worden.
Dat wil je echt niet horen......quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst ontrouw geweest?
Er zijn ook nog erg leuke rally's te vinden, Edberg was na MacEnroe ook mijn favorietquote:
Ja, zag ze staan...super..daar ga ik echt een keer voor zitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn ook nog erg leuke rally's te vinden, Edberg was na MacEnroe ook mijn favoriet
Eerst moet die 140 geaccepteerd worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
We'll meet again, I do know where, I do know when.![]()
![]()
cashen.
Je gaat mij dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst moet die 140 geaccepteerd worden.
En daarna moet ik middels een hoop gedoe met ID-verificatie de winst weer terugsluizen, las ik in de gauwigheid. Maar ach, kleine moeite, groot bedrag.
Die gaat winnen volgens jou?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat mij dankbaar zijn.![]()
[ afbeelding ]
Neuh, kwartfinale is genoeg om Gert en mij blij te maken met winst op dingen die vrouwen niet snappen.quote:
Ik weet mijn plaatsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, kwartfinale is genoeg om Gert en mij blij te maken met winst op dingen die vrouwen niet snappen.
jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Shit...![]()
Heb je....
Ben je......
Hoe veel......
kutspel...
Dat zei Lobasca ook ooit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet hoor, doe dat zelden of nooit.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:25 schreef -Blurk- het volgende:
Ik niet hoor, doe dat zelden of nooit.
Klinkt als een slechte ervaringquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
Ik weet precies wat ik mis, dus vandaar dat ik het niet meer doe.
Kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte ervaring.
En je wil er duidelijk niet over pratenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
Klopt
Lijkt mij juist een reden voor jou om het evangelie te verkondigen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef Jappie het volgende:
Nee...ik doe niet meer mee![]()
Dit spel is alleen leuk voor mensen met schaamte...
Alsof ik me schaam voor mijn liefde voor onze lieve heer..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij juist een reden voor jou om het evangelie te verkondigen.
Fiddy!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alsof ik me schaam voor mijn liefde voor onze lieve heer..![]()
Hier ga jij zelf maar ff wat vragen beantwoorden.. http://nl.youtube.com/watch?v=72RuEA9Oj2o
Voor ik op vakantie ging las ik een of ander sideline-artikeltje in de Volkskrant dat Granaatappelsap erectiebevorderend zou zijn en ik kocht meteen twee liter bij de Super omdat AH het niet verkoopt.quote:
Oorzaak en gevolg werden niet toevallig nog door externe factoren versterkt ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Voor ik op vakantie ging las ik een of ander sideline-artikeltje in de Volkskrant dat Granaatappelsap erectiebevorderend zou zijn en ik kocht meteen twee liter bij de Super omdat AH het niet verkoopt.
Anyways, in thailand kocht ik die shit ook en elke morgen werd ik wakker met de biggest boner!
Alleen de eerste 2 weken toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Voor ik op vakantie ging las ik een of ander sideline-artikeltje in de Volkskrant dat Granaatappelsap erectiebevorderend zou zijn en ik kocht meteen twee liter bij de Super omdat AH het niet verkoopt.
Anyways, in thailand kocht ik die shit ook en elke morgen werd ik wakker met de biggest boner!
Nee, niet hier Pietje.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je wil er duidelijk niet over praten.
Bofkont!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jaapie, voor het eerst in mijn leven snap ik je niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:50 schreef Jappie het volgende:
Oorzaak en gevolg werden niet toevallig nog door externe factoren versterkt ?
Dat je ergens een chickie of ladyboy had gescored die jou als ware het een wekker tot ontwaken kloof.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jaapie, voor het eerst in mijn leven snap ik je niet.
Jaap is GOD!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je ergens een chickie of ladyboy had gescored die jou als ware het een wekker tot ontwaken kloof.
Jappie... die "chickies of ladyboys" gaan, zodra je half in coma je roes ligt uit te slapen, echt niet nóg een keer voor je pik, maar voor je portemonnee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
ze noemen me ook wel "de verlichte"....maar ik vind het zo protserig staan als ondertitel...
De man noemt mij een keer god en jij moet hier gelijk weer met je jaloerse harses om de hoek komen kijken?...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Jappie... die "chickies of ladyboys" gaan, zodra je half in coma je roes ligt uit te slapen, echt niet nóg een keer voor je pik, maar voor je portemonnee.
quote:
trustequote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:28 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal
hé geile bitch.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
Trustels Blurk!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Trusten!
Trusten!
Die heb je net ook al gepost lamlul.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
En voor de rest mag iedereen doodvallen!
Trusten!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, vergeet je kistjes niet uit te trekken voor 't slapen gaan
.
En jij dacht nu...kom dit is een mooi moment om iedereen eens actief trusten te wensen ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Al lurkend vanuit mn luie burostoel
Passie!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die heb je net ook al gepost lamlul.....
Nee, alleen Blurkertje. En ik wens iedereen die daarna gaat netjes een welterustenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
En jij dacht nu...kom dit is een mooi moment om iedereen eens actief trusten te wensen ?
Passie me tokus...die gedachte aan die tweeweken durende boner op het strand heeft je gewoon geil gemaakt en door diezelfde boner word ik nu geconfronteerd met 2 x hetzelfde nummerquote:
Jij mag ook doodvallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet zo slijmen, net zei je nog dat ook zij kon doodvallen (iedereen is iedereen).....
Met een uniform aan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, alleen Blurkertje. En ik wens iedereen die daarna gaat netjes een welterusten![]()
Ik houd de wacht. Sereen en in kalmte.
Checked Usernamequote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef CarOnline het volgende:
Sereen en in kalmte.
En nu ga ik lekker rukken in bed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:45 schreef CarOnline het volgende:
Wat heerlijk dat je weer terug bent
Sprak vandaag iemand uit Thailand....die had het er ook over.....fijn dattie weer terug is....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je weer terug bent
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Checked Username...ja tis toch echt de enige echte.... ...mwuhahahahaha
O.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er staat onder "met lange O"....niet met lange tenen.
Ik ook, nachtdienst gehad. Dus mn hele bioritme naar de gallemiezenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb niets beters te doen en ben over mijn slaap heen...
Wat heb jij te kanen ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook, nachtdienst gehad. Dus mn hele bioritme naar de gallemiezen
Oh hou op schei uit.quote:
Hmmm...een beetje macaroni met hot currysaus doet wonderen hoor bij extreme hongerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh hou op schei uit.
Ik was te lui om boodschappen te doen, en ik heb dus niets in huis, en ik HEB ME TOCH EEN HONGER!!!
Duik zo ff de vriezer in, maar volgens mij ligt daar ook niets meer.
Ik heb geen macaroni, zelfs geen hot currysausquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...een beetje macaroni met hot currysaus doet wonderen hoor bij extreme honger...je moet er alleen niet bij gedronken hebben.
Nehee! Iets Duits!quote:
Klinkt ook wel goedquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen macaroni, zelfs geen hot currysaus![]()
Denk dat ik dan maar naar bed ga.
En morgen verse bollen bij de bakker aan de overkant ga halen. En een eitje bakken en een lekker bakje koffie.
Is de pizza delivery als gesloten daar in Twente?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen macaroni, zelfs geen hot currysaus![]()
Denk dat ik dan maar naar bed ga.
En morgen verse bollen bij de bakker aan de overkant ga halen. En een eitje bakken en een lekker bakje koffie.
Ja, al uuuuuuurenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is de pizza delivery als gesloten daar in Twente?
Maar je hebt dus wel eieren in huis.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, al uuuuuuuren![]()
Echt irritant.
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel eieren in huis.
Eefje heeft er denk ik wel eentje te leen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het wel
Ging er eigenlijk zomaar vanuit.
Sorry, ik kan mn sexy duitse uniform niet vinden
hee gertmans.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Eefje heeft er denk ik wel eentje te leen.
Mooi zo, want vanaf Februari gaan ze bouwen dus ik mag wel opschieten!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Eefje heeft er denk ik wel eentje te leen.
Jaa goed plan! En daarna het typisch twentse Brommers Kiek'nquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee gertmans.
breng jij die dan ff langs met je nieuwe kreidler?
[ afbeelding ]
Hi Blurkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef -Blurk- het volgende:
Middag Lobasca en HiDiHo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |