Federer, duuhquote:
Davydenko en gokken, tsja de combi klinkt in ieder geval goedquote:En vind je ook niet dat Gert 2 tientjes op Davydenko moet gooien @ 140?
Ja, dat zou haar goed doen denk ik APKquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik sta ook vaak kut op foto's.
Amy is liev, ze moet alleen iets vaker een beetje gezond doen.
Hij was 10 dagen geleden aan de schijterij.quote:
Davy, my man!quote:Davydenko en gokken, tsja de combi klinkt in ieder geval goed.
God kan alles hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef APK het volgende:
Hij was 10 dagen geleden aan de schijterij.![]()
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.quote:
was wel bij de muziek van Jap, jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.
geen slecht woord over onze Jordaanmeester.quote:
Dat worden ochtenden volgens mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker weer nachten voor de buis hangen...met Tedje
Volg jij tennisquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
Lekker weer nachten voor de buis hangen...met Tedje
quote:
Hij staat nu op 120quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef APK het volgende:
Davy, my man!![]()
Gaat zeker de kwartfinale halen en die odd gaat naar 40.![]()
Deze reeks is gevuld met kasthomo's en lesbo'squote:
12quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze lopen daar toch tien uur op voor?
Ik zal je ff met je lelijke harses uit je eigen woning mieteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.
Vraag 140 voor 2 tientjes (moet je effe geld verplaatsen naar de australian wallet).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij staat nu op 120
En dan straks layen als ie op 50 staat of zo... hmm, da's dan een aardige winst ja, met twee tientjes inzet.
Belóóf je dat-ie minstens de kwartfinale haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |