Federer, duuhquote:
Davydenko en gokken, tsja de combi klinkt in ieder geval goedquote:En vind je ook niet dat Gert 2 tientjes op Davydenko moet gooien @ 140?
Ja, dat zou haar goed doen denk ik APKquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik sta ook vaak kut op foto's.
Amy is liev, ze moet alleen iets vaker een beetje gezond doen.
Hij was 10 dagen geleden aan de schijterij.quote:
Davy, my man!quote:Davydenko en gokken, tsja de combi klinkt in ieder geval goed.
God kan alles hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef APK het volgende:
Hij was 10 dagen geleden aan de schijterij.![]()
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.quote:
was wel bij de muziek van Jap, jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.
geen slecht woord over onze Jordaanmeester.quote:
Dat worden ochtenden volgens mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker weer nachten voor de buis hangen...met Tedje
Volg jij tennisquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
Lekker weer nachten voor de buis hangen...met Tedje
quote:
Hij staat nu op 120quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef APK het volgende:
Davy, my man!![]()
Gaat zeker de kwartfinale halen en die odd gaat naar 40.![]()
Deze reeks is gevuld met kasthomo's en lesbo'squote:
12quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze lopen daar toch tien uur op voor?
Ik zal je ff met je lelijke harses uit je eigen woning mieteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nergens last van, ik kan gewoon de kutmuziek van Jaapie zien.
Vraag 140 voor 2 tientjes (moet je effe geld verplaatsen naar de australian wallet).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij staat nu op 120
En dan straks layen als ie op 50 staat of zo... hmm, da's dan een aardige winst ja, met twee tientjes inzet.
Belóóf je dat-ie minstens de kwartfinale haalt?
Een wedstrijd die daar om acht uur 's avonds begint is nacht voor jou?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan hang ik dus 's nachts voor de buis
In het begin van het toernooi beginnen de wedstrijden om 11.00 plaatselijke tijd, toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Een wedstrijd die daar om acht uur 's avond's begint is nacht voor jou?
En dit zal ook niet geholpen hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Tennis is mijn favo sport!!! Al vanaf mijn 17e...
Toen vond ik Stefan Edberg nog leuk..tot ik hem een keer Zweeds hoorde lullen
Wanneer ben je voor het laatst ontrouw geweest?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=XFmQAQ9EDeM
Laat dat laatste maar zitten. Dit moet gewoon alvast een ticket Thailand worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vraag 140 voor 2 tientjes (moet je effe geld verplaatsen naar de australian wallet).
Als hij niet de 100 haalt krijg je die twee tientjes terug als ik je weer zie.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En dit zal ook niet geholpen hebben
We'll meet again, I do know where, I do know when.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat dat laatste maar zitten. Dit moet gewoon alvast een ticket Thailand worden.
Dat wil je echt niet horen......quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst ontrouw geweest?
Er zijn ook nog erg leuke rally's te vinden, Edberg was na MacEnroe ook mijn favorietquote:
Ja, zag ze staan...super..daar ga ik echt een keer voor zitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn ook nog erg leuke rally's te vinden, Edberg was na MacEnroe ook mijn favoriet
Eerst moet die 140 geaccepteerd worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
We'll meet again, I do know where, I do know when.![]()
![]()
cashen.
Je gaat mij dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst moet die 140 geaccepteerd worden.
En daarna moet ik middels een hoop gedoe met ID-verificatie de winst weer terugsluizen, las ik in de gauwigheid. Maar ach, kleine moeite, groot bedrag.
Die gaat winnen volgens jou?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat mij dankbaar zijn.![]()
[ afbeelding ]
Neuh, kwartfinale is genoeg om Gert en mij blij te maken met winst op dingen die vrouwen niet snappen.quote:
Ik weet mijn plaatsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, kwartfinale is genoeg om Gert en mij blij te maken met winst op dingen die vrouwen niet snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |