Link?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loller at het DGK forum...ik ben inmiddels de weg kwijt......met alle mogelijke zijwegen.
Ah kheb um alweer gevonden....zet je volume maar helemaal openquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat over drugs volgens mij.![]()
Life is life!![]()
![]()
Richard.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:07 schreef Jappie het volgende:
Ah kheb um alweer gevonden....zet je volume maar helemaal open
Amy.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het gaat over drugs APK, dat was het Leitmotiv, vandaar deze nog even, een logisch gevolg:
afkicken
Niet weer dat domme blondje!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het gaat over drugs APK, dat was het Leitmotiv, vandaar deze nog even, een logisch gevolg:
afkicken
O ja? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet dan, zal wel een grote verandering zijn na die grote toeter op haar hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij deze eigenlijk nog in je repertoire zitten de laatste jaren?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet dan, zal wel een grote verandering zijn na die grote toeter op haar hoofd.
SUPERGREG werkt ook niet op mijn puter.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:19 schreef Jappie het volgende:
![]()
Het origineel helaas niet meer nee.....
Goeie film aan 't kijken, spannend, dramatisch, meelevend en dan komt er zo'n sloerie tussendoor met Hart van Nederland, daar kan ik nou niet tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is er loos Pietje?
Ach, ik sta ook vaak kut op foto's.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
Allemachtig, nou ik weet niet of ik haar nu zoveel mooier vind, jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |