quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, vergeet je kistjes niet uit te trekken voor 't slapen gaan
.
En jij dacht nu...kom dit is een mooi moment om iedereen eens actief trusten te wensen ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Al lurkend vanuit mn luie burostoel
Passie!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die heb je net ook al gepost lamlul.....
Nee, alleen Blurkertje. En ik wens iedereen die daarna gaat netjes een welterustenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
En jij dacht nu...kom dit is een mooi moment om iedereen eens actief trusten te wensen ?
Passie me tokus...die gedachte aan die tweeweken durende boner op het strand heeft je gewoon geil gemaakt en door diezelfde boner word ik nu geconfronteerd met 2 x hetzelfde nummerquote:
Jij mag ook doodvallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet zo slijmen, net zei je nog dat ook zij kon doodvallen (iedereen is iedereen).....
Met een uniform aan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, alleen Blurkertje. En ik wens iedereen die daarna gaat netjes een welterusten![]()
Ik houd de wacht. Sereen en in kalmte.
Checked Usernamequote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef CarOnline het volgende:
Sereen en in kalmte.
En nu ga ik lekker rukken in bed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:45 schreef CarOnline het volgende:
Wat heerlijk dat je weer terug bent
Sprak vandaag iemand uit Thailand....die had het er ook over.....fijn dattie weer terug is....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je weer terug bent
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Checked Username...ja tis toch echt de enige echte.... ...mwuhahahahaha
O.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er staat onder "met lange O"....niet met lange tenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |