Jaapie, voor het eerst in mijn leven snap ik je niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:50 schreef Jappie het volgende:
Oorzaak en gevolg werden niet toevallig nog door externe factoren versterkt ?
Dat je ergens een chickie of ladyboy had gescored die jou als ware het een wekker tot ontwaken kloof.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jaapie, voor het eerst in mijn leven snap ik je niet.
Jaap is GOD!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je ergens een chickie of ladyboy had gescored die jou als ware het een wekker tot ontwaken kloof.
Jappie... die "chickies of ladyboys" gaan, zodra je half in coma je roes ligt uit te slapen, echt niet nóg een keer voor je pik, maar voor je portemonnee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
ze noemen me ook wel "de verlichte"....maar ik vind het zo protserig staan als ondertitel...
De man noemt mij een keer god en jij moet hier gelijk weer met je jaloerse harses om de hoek komen kijken?...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Jappie... die "chickies of ladyboys" gaan, zodra je half in coma je roes ligt uit te slapen, echt niet nóg een keer voor je pik, maar voor je portemonnee.
quote:
trustequote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:28 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal
hé geile bitch.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
Trustels Blurk!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Trusten!
Trusten!
Die heb je net ook al gepost lamlul.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
En voor de rest mag iedereen doodvallen!
Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |