jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Shit...![]()
Heb je....
Ben je......
Hoe veel......
kutspel...
Dat zei Lobasca ook ooit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet hoor, doe dat zelden of nooit.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:25 schreef -Blurk- het volgende:
Ik niet hoor, doe dat zelden of nooit.
Klinkt als een slechte ervaringquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
Ik weet precies wat ik mis, dus vandaar dat ik het niet meer doe.
Kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte ervaring.
En je wil er duidelijk niet over pratenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
Klopt
Lijkt mij juist een reden voor jou om het evangelie te verkondigen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef Jappie het volgende:
Nee...ik doe niet meer mee![]()
Dit spel is alleen leuk voor mensen met schaamte...
Alsof ik me schaam voor mijn liefde voor onze lieve heer..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij juist een reden voor jou om het evangelie te verkondigen.
Fiddy!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alsof ik me schaam voor mijn liefde voor onze lieve heer..![]()
Hier ga jij zelf maar ff wat vragen beantwoorden.. http://nl.youtube.com/watch?v=72RuEA9Oj2o
Voor ik op vakantie ging las ik een of ander sideline-artikeltje in de Volkskrant dat Granaatappelsap erectiebevorderend zou zijn en ik kocht meteen twee liter bij de Super omdat AH het niet verkoopt.quote:
Oorzaak en gevolg werden niet toevallig nog door externe factoren versterkt ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Voor ik op vakantie ging las ik een of ander sideline-artikeltje in de Volkskrant dat Granaatappelsap erectiebevorderend zou zijn en ik kocht meteen twee liter bij de Super omdat AH het niet verkoopt.
Anyways, in thailand kocht ik die shit ook en elke morgen werd ik wakker met de biggest boner!
Alleen de eerste 2 weken toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Voor ik op vakantie ging las ik een of ander sideline-artikeltje in de Volkskrant dat Granaatappelsap erectiebevorderend zou zijn en ik kocht meteen twee liter bij de Super omdat AH het niet verkoopt.
Anyways, in thailand kocht ik die shit ook en elke morgen werd ik wakker met de biggest boner!
Nee, niet hier Pietje.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je wil er duidelijk niet over praten.
Bofkont!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |