Nehee! Iets Duits!quote:
Klinkt ook wel goedquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen macaroni, zelfs geen hot currysaus![]()
Denk dat ik dan maar naar bed ga.
En morgen verse bollen bij de bakker aan de overkant ga halen. En een eitje bakken en een lekker bakje koffie.
Is de pizza delivery als gesloten daar in Twente?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen macaroni, zelfs geen hot currysaus![]()
Denk dat ik dan maar naar bed ga.
En morgen verse bollen bij de bakker aan de overkant ga halen. En een eitje bakken en een lekker bakje koffie.
Ja, al uuuuuuurenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is de pizza delivery als gesloten daar in Twente?
Maar je hebt dus wel eieren in huis.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, al uuuuuuuren![]()
Echt irritant.
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel eieren in huis.
Eefje heeft er denk ik wel eentje te leen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het wel
Ging er eigenlijk zomaar vanuit.
Sorry, ik kan mn sexy duitse uniform niet vinden
hee gertmans.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Eefje heeft er denk ik wel eentje te leen.
Mooi zo, want vanaf Februari gaan ze bouwen dus ik mag wel opschieten!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Eefje heeft er denk ik wel eentje te leen.
Jaa goed plan! En daarna het typisch twentse Brommers Kiek'nquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee gertmans.
breng jij die dan ff langs met je nieuwe kreidler?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |