Gewoon de bekende Hitlergroet doen en zeggen dat hij het heeft gestolen van de Romeinen, en dus dat je de Romeinse groet doet die wel toegestaan isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.
Nu twijfel ik alleen of Hitlergroeten te risicovol zijn. De groet die Hitler zelf gebruikt kan ik wel gebruiken, weinig mensen weten toch dat Hitler een andere groet heeft gebruikt.
Disclaimer: ik ben uiteraard geen nazi.
Dan zie je pas echt hoe sterk die EastPak tassen zijn. Ook een keer gezien hoe zo'n tas van twee hoog werd afgegooid. Alles was nog heel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:02 schreef thepromisedone het volgende:
Bij mij op school is het trappenhuis heel hoog, het was wel lache toen ik en een paar vrienden iemands tas van boven naar beneden hadden gegooid. T'was best wel een harde knal xD
wat is dat dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:44 schreef Dhaha het volgende:
Ow en shift+alt+printscreen is ook leuk aangezien niemand weet hoe ze het weer normaal krijgen
Werkt niet op Win7.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:44 schreef Dhaha het volgende:
Ow en shift+alt+printscreen is ook leuk aangezien niemand weet hoe ze het weer normaal krijgen
opnieuw opstarten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef Controlláh het volgende:
De zwarte balk onder mn adresveld in de browser gaat niet meer weg alleen...
Bedankt voor de tip!
ook wat leuk is een soort worm virus versturen een gaat de computers elke 30 sec dichtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef Dhaha het volgende:
Foutje ontdekt in het emailsysteem van school, emailbom gestuurd naar alle emailadressen. De server had het zo druk dat de 800(mailtjes)x1300(email adressen) = 1040000 mailtjes niet in 1 keer verstuurd konden worden. Gevolg: iedereen kreeg 1 mailtje per 10 minuten binnen waardoor niemand meer kon mailen gedurende 5 dagen.
wat voorn armoedige school zit jij? als ze dat niet eens blokkerenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:44 schreef Imperative het volgende:
Omdat we een behoorlijk matige systeembeheerder hadden, berichtjes gestuurd naar elke school-pc via NET SEND.
ik heb een keer meerdere van die standaard cmd dingen zitten proberen, alles is geblokkeerdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wat voorn armoedige school zit jij? als ze dat niet eens blokkeren
Tering hé.. Zeker ook niet bij les Nederlands opgelet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef v1tje het volgende:
Nouja nu komt een hele collectie, onderhand van school af:
Een leraar bedrijgt met emailbom waarmee ik binnen 5 minuten met 2 psychiaters 2 leraren en 2 vertrouwens personen in een klein kut kamertje zat. School onderhand mijn vader gebeld moest mij ophalen was niet in staat zelf naar huis te gaan volgens school haha. Waardoor ik 7 week voor de vakantie vrij was, omdat ik een gevaar voor de leraren was.
Leraar open broodje hagelslag tegen hoofd gooien.
Keer een knipoog geven en heel geil met mijn tong over mijn lippen gaan naar de meeste lelijkste leraar bij mij op school, wat een schorsing heeft veroorzaakt.
Veelste vaak mijn russische wiskunde leraar imiteren. Wat zo klonk: Joengens even op joellie plek gaan zitten.
School internet plat leggen(glasvezel, 8 computers gewoon onzin downloaden, gestreste school assistenten.
Een schoolonderwijsassistent uitgemaakt voor nsb'er waarbij mijn coardinator naast stond. Ik zei, u bent vroeger toch ook jong geweest, en nu naait u ons erbij, wat een topbaan niet? Ik zou me echt nsb'er voelen. Schorsing.
Etc Etc.
Oja appelflambee op tafel maken. Appel plus heel veel deo en aansteken:D.
Techniek leraar op gesloten in zijn eigen magazijn. Klok een uur vooruit gezet, resultaat een uur eerder vrij. Die man was dementerend.
Dat is wel meesterlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:35 schreef Chau het volgende:
Wij hadden eens een beste aantal van dat stinkspray gekocht denk stuk of 12, zijn ergens in het begin van de kantine gaan zitten, overal alvast een stuk ducktape op de drukknop geplakt zodat we het alleen hoefden in te drukken en dan zijkanten van de ducktape aan de onderkant konden vast plakken zodat het maar bleef sproeien en maar gooien. Daarna rustig weglopen en vanuit het raam gaan staan kijken hoe iedereen aan het gooien is.
Daar had had ie geen tijd voor. veels te druk met onzin dingen. Baldadidheid uithalen prima,maar wat hier beschreven wordt gaat veel te ver.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tering hé.. Zeker ook niet bij les Nederlands opgelet?
Wij deden NET SEND naar mooie meisjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:44 schreef Imperative het volgende:
Omdat we een behoorlijk matige systeembeheerder hadden, berichtjes gestuurd naar elke school-pc via NET SEND.
Netjes!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef Baas_Baas het volgende:
Ik heb ooit een keer het het account van een docent van het schoolnetwerk gehackt. Ik liet haar inloggen op een nepsite (phising). Hierdoor had ik toegang tot tientallen toetsen die nog gegeven moesten worden.
Het heeft me ook nog 2 weken vakantie (schorsing) opgeleverd en het kostte de school 20 K (kosten voor het maken van nieuwe toetsen.. kan ook zijn dat ze dit gelogen hebben.)
Dus je kan een phishing-site maken, maar even achter een VPN of proxy gaan zitten lukt niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef Baas_Baas het volgende:
Ik heb ooit een keer het het account van een docent van het schoolnetwerk gehackt. Ik liet haar inloggen op een nepsite (phising). Hierdoor had ik toegang tot tientallen toetsen die nog gegeven moesten worden.
Het heeft me ook nog 2 weken vakantie (schorsing) opgeleverd en het kostte de school 20 K (kosten voor het maken van nieuwe toetsen.. kan ook zijn dat ze dit gelogen hebben.)
Ja ik maakte wel gebruik van proxies.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dus je kan een phishing-site maken, maar even achter een VPN of proxy gaan zitten lukt niet?
Ah oke, ik dacht al wel dat je genaaid werd door wat anderen, maar ip-adressen koppelen kan een systeembeheerder meestal ook nét wel, dus dat zou het ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:35 schreef Baas_Baas het volgende:
[..]
Ja ik maakte wel gebruik van proxies.
Ik werd echter genaaid door een "vriend", die aan zijn klas opschepte hoe je wel niet zo'n phising-site kon maken, en indirect aan zijn toenmalige docent vertelde dat ik het had gedaan.
Jij was zo'n nerdje dat z'n hele pubertijd braaf is gebleven en mensen verklikte aan de docent?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:21 schreef Geretardeerd het volgende:
Zodra ik dit topic doorlees realiseer ik me weer hoeveel autisten/tokkies we wel weer niet hebben op dit forum.Vooral de mensen die met trots hun streken presenteren.
En waarschijnlijk nog gepest werd door de stoerdere jongens ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef Baas_Baas het volgende:
[..]
Jij was zo'n nerdje dat z'n hele pubertijd braaf is gebleven en mensen verklikte aan de docent?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:40 schreef queensbridge het volgende:
Ik was vroeger een van die jochies waar ik nu een hekel aan heb
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef Baas_Baas het volgende:
[..]
Jij was zo'n nerdje dat z'n hele pubertijd braaf is gebleven en mensen verklikte aan de docent?
He geen grappen over dudley nu hč, hij ís een van de stoerdere jongens ja!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog gepest werd door de stoerdere jongens ook
Oke okequote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
He geen grappen over dudley nu hč, hij ís een van de stoerdere jongens ja!
Nee jij haalde veel uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:32 schreef noesjin het volgende:
Veel gespijbeld in de tweede, vaak te laat gekomen, account gehackt.
Maar mijn klas was vrij saai (gymnasium).
Er was wel ooit bij de derde klassen langs de (meisjes) wc gepoept maar ik betwijfel of dat iemand uit m'n saaie klasje was.
Ik at een keer op school een appel, die pastte echt niet door me beugel. Het vervolg was dat ik naar de ortho moestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:48 schreef DJKiwi het volgende:
Wat heb jij op school uitgevreten wat echt niet door de beugel kon?
Deel 1, 2 en 3 waren heel leuk, dus dat vraagt om een vervolg..
Brand maar los![]()
Ik word later piloot.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke. Off-topic: zoek trouwens eens bij Google Afbeeldingen naar "Finland air force flag"
En jij stond toe te kijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef Minerva_L het volgende:
Met Stuntdag kwamen we met z'n allen om 5.00 's ochtends de stad uit, en mochten we van de concierge de school alvast in voor voorbereidingen op het feest. Dit liep echter uit op een complete chaos..
Boekenplanken vol met boeken werden omgegooid, frisdrankautomaten werden geplunderd, deuren werden kapot getrapt, computers werden vernield, een 15 jarig meisje werd aangerand en 2 jongens die met trap en al (die ze net ontkoppeld hadden) naar beneden vielen werden per ziekenauto afgevoerd
Hehe nee, ik heb hier ook in het begin aan meegedaan totdat ik in slaap viel in de aulaquote:
Slechte systeembeheerder, goede schoolquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Whehe, bij ons werkte net send niet, maar wel een of ander programma waarbij je via computernamen (gebouwnummer, lokaalnummer en dan PC-nummer) berichten kon sturen. 1 gozer werd er nog bijgenaaid door iemand anders omdat die andere "erotische" berichten stuurde naar wat meiden en die gozer vervolgens dat programma als enige open had staan toen een leraar kwam kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Frontpage echt niet dat ik daar op ga kijkonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef wobbel het volgende:
Ik werd geschorst nadat ik een mooie leerlingensite had gemaakt en daarop een ex-docent van alles verwenst had nadat hij was veroordeeld voor rare dingen met een leerling![]()
![]()
Leraar wilde seks in ruil voor goed cijfer
En op de school ervoor mocht ik de hele week nablijven nadat ik een site had gemaakt waarom je iemand leerlingnummer invulde en je dan zijn/haar pasfoto in beeld kreeg (inclsuief docenten).
Je kon dan ook stemmen en reacties toevoegen en dat liep iets uit de handwas meer het bewijs dat het systeem lek was
Bij ons werd er ooit een jongen door een raam geduwd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:.
Een raam ingetrapt maar dit was eerder per ongeluk want ik wou gewoon effe één of andere les verstoren van een andere groep of iets in die aard.......
Hahaha ja dat soort taferelen kan ik me al voorstellen , met z'n allen als een bende dierentuinbezoekers door het klasraam naar binnen kijken alsof er een nieuwe dierensoort in die klas te bewonderen is LOL En natuurlijk elkaar tegen de raam duwen en op de raam kloppen en zo hard mogelijk wegrennen en dergelijke hahahaha die kindertijd toch....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:02 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Bij ons werd er ooit een jongen door een raam geduwd.
1..? ik deed het 2 hele jarenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:59 schreef Isegrim het volgende:
Een heel schooljaar gespijbeld van gymnastiek.
Gewoon eentje opsteken in de klas en de rook in haar gezicht uitblazenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Leef_Er_Mee het volgende:
Jongens ik moet iets bekennen.
Ik heb eigenlijk nog niks strafbaars geflikt op school. Ik heb nog twee jaar nu, kan iemand tips geven of zal ik wachten op de examenstunt?
Verzin gewoon zelf wat leuks.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Leef_Er_Mee het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niks strafbaars geflikt op school. Ik heb nog twee jaar nu, kan iemand tips geven of zal ik wachten op de examenstunt?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef DroefSnor het volgende:
[..]
Gewoon eentje opsteken in de klas en de rook in haar gezicht uitblazen
Nee, die is goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef DroefSnor het volgende:
[..]
Gewoon eentje opsteken in de klas en de rook in haar gezicht uitblazen
Glip voor schooltijd naar binnen en deponeer je kwakje op de tafel van de directeur!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Leef_Er_Mee het volgende:
ghehehe als wij gingen hockeyen deden er geen chicks mee, want de kans dat je een goaltje naar je hooft kreeg was groter als een balletje, en als je in een wedstrijd niet minstens 2 sticks had gemold dan had je sowieso verloren. ohja en de stick naar de bal toegooien is veel effectiever dan ernaar toe lopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:26 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Hockey hahaha gegarandeerd dat er dan gegeild werd op de Blonde chicks hun kontjes als ze om dat kutballetje lagen te strijden.
Dat hadden ze kunnen verwachtenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef mdvries_2 het volgende:
Mwah weinig eigenlijk. Wel een keer bij natuurkunde geleerd hoe stroom, stekkers, meterkasten e.d. werken. Toen een losse stekker gepakt, rood met blauw intern met elkaar verbonden en die stekker onderweg van lokaal naar lokaal in diverse stopcontacten gestopt. Toen dat een succes bleek te zijn (vooral op de mediatheek) hetzelfde uitgehaald, maar dan rood met groen verbonden. Dat was nog leuker
Heb je ook een bal tegen jouw hoofd gekregen?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:21 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ghehehe als wij gingen hockeyen deden er geen chicks mee, want de kans dat je een goaltje naar je hooft kreeg was groter als een balletje, en als je in een wedstrijd niet minstens 2 sticks had gemold dan had je sowieso verloren. ohja en de stick naar de bal toegooien is veel effectiever dan ernaar toe lopen
doe het thuis in een bakkie (verzamel hetquote:Op woensdag 1 september 2010 01:20 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Glip voor schooltijd naar binnen en deponeer je kwakje op de tafel van de directeur!
Mensen laten ontslaan/opstappen zijn gewoon geen leuke grappen meer. Daarmee kan je iemand gewoon echt verkloten. Of het moet een terechte rede zijn geweest, maar je zet het hier neer alsof je het er om deed. Dat is gewoon niet leukquote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef DonnyDarko het volgende:
Okay komt ie
-Volledig schoolsysteem gehacked
-Lichtkrant lopen aanpassen (eerder vrij)
-Engels lerares laten ontslaan
-Vervanger laten opstappen
-Meerdere malen kortsluiting gemaakt
Enz enzwas n leuke tijd
De Engels lerares kon geen orde houden en daarom leerde we er niets, toen we zelfs een hele les stil bleven gingen we een film kijken >.>quote:Op woensdag 8 september 2010 13:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Mensen laten ontslaan/opstappen zijn gewoon geen leuke grappen meer. Daarmee kan je iemand gewoon echt verkloten. Of het moet een terechte rede zijn geweest, maar je zet het hier neer alsof je het er om deed. Dat is gewoon niet leuk
hihihihihi grappig man hihihihihihiquote:Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Het geluid van de schoolbel opnemen op je telefoon en dan laten afgaan 10 minuten voor het eind van de les, hihihihihi
een stuk van het tapijt verschroeit bij scheikunde [perongeluk]
op het plein roken terwijl dit niet mag [en vervolgens keihard wegrennen, hihihihih]
bij natuurkunde moest je van die lichtschakels maken, de leraar zegt nog zo, niet teveel volt eropzetten
en dan expres al die lampjes kapotmaken natuurlijk.
en de rest is niet echt op internet te plaatsen.
Ja precies. daarom ook die hihihi.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
hihihihihi grappig man hihihihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |