nee hoor het was ons goed geluktquote:
Je bent dan wel een verdomd geil wijf die ik flink zou willen neuken, maar god wat ben je toch triest zeg....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
nee hoor het was ons goed gelukt
achja, achteraf was het wel zielig voor die mensen.ze konden er ook niks aan doen dat onze klas het er zo om deed. maar toen was het wel tof.
na dat jaar ben ik veranderd hoor, kon toen ook voortaan alles flikken bij leraren.
Wat is "de em"quote:
Geen bier? Zat je op een RK school ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:27 schreef apienootje het volgende:
omdat er op dat gala geen drank te krijgen was.
Heb je wel gelezen dat ik na dat jaar veranderd was?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:28 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Je bent dan wel een verdomd geil wijf die ik flink zou willen neuken, maar god wat ben je toch triest zeg....
Was 't niet ctrl+pijltjes op Dell monitoren ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef Famos het volgende:
- In het computer lokaal eerst alle beeldschermen op zijn kop gezet, niet de monitoren zelf, maar het beeld er op. En vervolgens alle stekkers omgedraaid van de muizen en toetsenborden. Waardoor niemand meer begreep waarom zijn muis en toetsenbord niet meer reageerde.
Dan was je tóen triestquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen dat ik na dat jaar veranderd was?
Maar toch bedankt voor je compliment.
Nee, volgens mij moest je op de rechtermuisknop drukken. En dan kon je ergens rotate screen kiezen dacht ik. En als je hem dan op 180 graden deed draaien stond het beeld op zijn kop. En dit was vervolgens weer heel moeilijk recht te krijgen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Was 't niet ctrl+pijltjes op Dell monitoren ofzo?
Dan hadden jullie andere modellenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:00 schreef Famos het volgende:
[..]
Nee, volgens mij moest je op de rechtermuisknop drukken. En dan kon je ergens rotate screen kiezen dacht ik. En als je hem dan op 180 graden deed draaien stond het beeld op zijn kop. En dit was vervolgens weer heel moeilijk recht te krijgen.
Dat is nog wel een leuk idee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
Een Hitlertoespraak *voorlezen* uit een boek met zo'n oranje WK 2006 megafoon, voor een volle kantine. Leuk man.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is nog wel een leuk idee.
Ik ga denk ik met dit shirt aan naar school de eerste schooldag dit jaar:
[ afbeelding ]
En ik ben ook nog een neger ook, dus het is bijna precies zoals de foto. Ik moet alleen nog even iets verzinnen over boeddhisme en dat ik als neger geen nazi kan zijn enzo.
Was dat tijdens Nederlands les?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:57 schreef Nooxx het volgende:
Lokaal verbouwt als leraar even weg ging.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is nog wel een leuk idee.
Ik ga denk ik met dit shirt aan naar school de eerste schooldag dit jaar:
[ afbeelding ]
En ik ben ook nog een neger ook, dus het is bijna precies zoals de foto. Ik moet alleen nog even iets verzinnen over boeddhisme en dat ik als neger geen nazi kan zijn enzo.
Dat meent hij wel.quote:
Wel.quote:
Je kent me beter dan ik dacht.quote:
Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
gewoon de niet-Hitler versie gebruiken:
http://blog.seniorennet.be/noord_india/archief.php?ID=27102
JAJA vuile tering SS erquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.
Nu twijfel ik alleen of Hitlergroeten te risicovol zijn. De groet die Hitler zelf gebruikt kan ik wel gebruiken, weinig mensen weten toch dat Hitler een andere groet heeft gebruikt.
Disclaimer: ik ben uiteraard geen nazi.
dus eigenlijk ben je gewoon een Tokkie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef Oceanview het volgende:
Romeinse kaars in kleedkamer afgestoken
vuurwerk in en rondom school
computers fucken zoals muizen omdraaien beelden omdraaien enz.
propje in de fik steken en door de klas gooien
als meester na het bord om draait tafels en stoelen omgooien
en eens toen de leraar lokaal open had gelaten gingen we met de klas alles omgooien
Cool man, dingen slopen. Respect.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef Oceanview het volgende:
Romeinse kaars in kleedkamer afgestoken
vuurwerk in en rondom school
computers fucken zoals muizen omdraaien beelden omdraaien enz.
propje in de fik steken en door de klas gooien
als meester na het bord om draait tafels en stoelen omgooien
en eens toen de leraar lokaal open had gelaten gingen we met de klas alles omgooien
Restecpquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Cool man, dingen slopen. Respect.
Wat je kunt doen: naar iedereen die je kent opzichtig gaan zwaaien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.
Nu twijfel ik alleen of Hitlergroeten te risicovol zijn. De groet die Hitler zelf gebruikt kan ik wel gebruiken, weinig mensen weten toch dat Hitler een andere groet heeft gebruikt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Je zei van "Als dit en dit dan stuur ik je een emailbom" en dan ben je meteen niet in staat zelf naar huis te gaan en ben je een gevaar voor de lerarenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef v1tje het volgende:
Nouja nu komt een hele collectie, onderhand van school af:
Een leraar bedrijgt met emailbom waarmee ik binnen 5 minuten met 2 psychiaters 2 leraren en 2 vertrouwens personen in een klein kut kamertje zat. School onderhand mijn vader gebeld moest mij ophalen was niet in staat zelf naar huis te gaan volgens school haha. Waardoor ik 7 week voor de vakantie vrij was, omdat ik een gevaar voor de leraren was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |