quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is nog wel een leuk idee.
Ik ga denk ik met dit shirt aan naar school de eerste schooldag dit jaar:
[ afbeelding ]
En ik ben ook nog een neger ook, dus het is bijna precies zoals de foto. Ik moet alleen nog even iets verzinnen over boeddhisme en dat ik als neger geen nazi kan zijn enzo.
Dat meent hij wel.quote:
Wel.quote:
Je kent me beter dan ik dacht.quote:
Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
gewoon de niet-Hitler versie gebruiken:
http://blog.seniorennet.be/noord_india/archief.php?ID=27102
JAJA vuile tering SS erquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.
Nu twijfel ik alleen of Hitlergroeten te risicovol zijn. De groet die Hitler zelf gebruikt kan ik wel gebruiken, weinig mensen weten toch dat Hitler een andere groet heeft gebruikt.
Disclaimer: ik ben uiteraard geen nazi.
dus eigenlijk ben je gewoon een Tokkie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef Oceanview het volgende:
Romeinse kaars in kleedkamer afgestoken
vuurwerk in en rondom school
computers fucken zoals muizen omdraaien beelden omdraaien enz.
propje in de fik steken en door de klas gooien
als meester na het bord om draait tafels en stoelen omgooien
en eens toen de leraar lokaal open had gelaten gingen we met de klas alles omgooien
Cool man, dingen slopen. Respect.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef Oceanview het volgende:
Romeinse kaars in kleedkamer afgestoken
vuurwerk in en rondom school
computers fucken zoals muizen omdraaien beelden omdraaien enz.
propje in de fik steken en door de klas gooien
als meester na het bord om draait tafels en stoelen omgooien
en eens toen de leraar lokaal open had gelaten gingen we met de klas alles omgooien
Restecpquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Cool man, dingen slopen. Respect.
Wat je kunt doen: naar iedereen die je kent opzichtig gaan zwaaien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.
Nu twijfel ik alleen of Hitlergroeten te risicovol zijn. De groet die Hitler zelf gebruikt kan ik wel gebruiken, weinig mensen weten toch dat Hitler een andere groet heeft gebruikt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Je zei van "Als dit en dit dan stuur ik je een emailbom" en dan ben je meteen niet in staat zelf naar huis te gaan en ben je een gevaar voor de lerarenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef v1tje het volgende:
Nouja nu komt een hele collectie, onderhand van school af:
Een leraar bedrijgt met emailbom waarmee ik binnen 5 minuten met 2 psychiaters 2 leraren en 2 vertrouwens personen in een klein kut kamertje zat. School onderhand mijn vader gebeld moest mij ophalen was niet in staat zelf naar huis te gaan volgens school haha. Waardoor ik 7 week voor de vakantie vrij was, omdat ik een gevaar voor de leraren was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |