abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85055335
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat is nog wel een leuk idee.
Ik ga denk ik met dit shirt aan naar school de eerste schooldag dit jaar:

[ afbeelding ]

En ik ben ook nog een neger ook, dus het is bijna precies zoals de foto. Ik moet alleen nog even iets verzinnen over boeddhisme en dat ik als neger geen nazi kan zijn enzo.
:')
pi_85159645
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef nullicedo het volgende:

[..]

:') dat meen je niet :')
Dat meent hij wel. :')
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:12:38 #178
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_85159916
Een Marokkaan gediscrimineerd :')
Samen met 2 duiters :')
'wat niet rekt, dat scheurt'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:45:52 #179
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_85161525
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef nullicedo het volgende:

[..]

:') dat meen je niet :')
Wel.
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Dat meent hij wel. :')
Je kent me beter dan ik dacht.

Ik zit alleen nog te twijfelen, als ik dat shirt echt precies namaak is het echt duidelijk een nazi-symbool, om het boeddhist-excuus te kunnen gebruiken moet ik van die rechte strepen kronkels maken en eigenlijk nog stippen tussen de lijnen, maar dat is weer zo lelijk :'(.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_85161975
gewoon de niet-Hitler versie gebruiken:
http://blog.seniorennet.be/noord_india/archief.php?ID=27102
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  FOK!fotograaf woensdag 11 augustus 2010 @ 22:58:36 #181
145146 Andyy
pi_85162095
Zo vaak te laat komen dat de concierge me bij naam kende en me vrijwel altijd telaatbriefjes meegaf met "Met geldige reden"
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:12:31 #182
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_85162747
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
gewoon de niet-Hitler versie gebruiken:
http://blog.seniorennet.be/noord_india/archief.php?ID=27102
Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.
Nu twijfel ik alleen of Hitlergroeten te risicovol zijn. De groet die Hitler zelf gebruikt kan ik wel gebruiken, weinig mensen weten toch dat Hitler een andere groet heeft gebruikt.

Disclaimer: ik ben uiteraard geen nazi.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_85173722
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hm, oke. Volgende week ff dat shirt namaken met de niet-met-de-klok-meedraaiende swastika.
Nu twijfel ik alleen of Hitlergroeten te risicovol zijn. De groet die Hitler zelf gebruikt kan ik wel gebruiken, weinig mensen weten toch dat Hitler een andere groet heeft gebruikt.

JAJA vuile tering SS er :r :r :'(
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_85173748
Eeuhm iemand geknipt met een schaar (in haar arm)..
Het mooiste was toen ik een keer de hele dag de gang op moest. School had net nieuwe muizen, hele dure, en toen heb ik toen ik de gang op moest al die balletjes eruit gehaald en in de bosjes gegooid :')
pi_85176330
Een keer het school netwerk laten crashen. Dit ging wel per ongeluk... Ik probeerde door middel van een programma wat ik op mijn usb stick had toch op bepaalde websites te kunnen. Toen de pc waar ik achter zat niet meer reageerde heb ik men stick eruit getrokken en ben weggelopen. Even later werd ik uit de les gehaald :P Hoefde alleen mijn excuses aan te bieden aan de systeembeheerders. Moet dit nog steeds doen :P
pi_85176818
Romeinse kaars in kleedkamer afgestoken
vuurwerk in en rondom school
computers fucken zoals muizen omdraaien beelden omdraaien enz.
propje in de fik steken en door de klas gooien
als meester na het bord om draait tafels en stoelen omgooien
en eens toen de leraar lokaal open had gelaten gingen we met de klas alles omgooien :D
There is a time of cumming and going.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:55:22 #187
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_85177628
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef Oceanview het volgende:
en eens toen de leraar lokaal open had gelaten gingen we met de klas alles omgooien :D
dus eigenlijk ben je gewoon een Tokkie?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_85183509
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef Oceanview het volgende:
Cool man, dingen slopen. Respect.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:41:35 #189
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_85184241
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Cool man, dingen slopen. Respect.
Restecp
pi_85184840
na meedere waarschuwingen dat de website niet goed beveiligt was de schoolwebsite gehackt.
ingebroken op de leerlingendatabase (eens zien wat ze over mij hebben gezegt tijdens de vergaderingen)
zorgen dat je winchat kon draaien om zo antwoorden door te sluizen naar klasgenoten.

en zo nog veel meer
pi_85185094
Een dozijn bic pennen in het plafond geschoten met als gevolg een dikke rekening en geschorst.

En een rookbommetje op het schoolplein.
http://video.google.com/videoplay?docid=3039434949793109255# (Sorry voor de muziek :+ )
pi_85191082
Mijn favoriet: Het betaalsysteem van de printer was kapot en hierdoor kon iedereen gratis printen. Samen met een stel vrienden hebben we een toen een stuk of 200x een foto van Yolanthe uitgeprint. Deze hebben we toen weer terug maar op de kop in de printen gedaan. Vlak daarna kwam iemand zijn werkstuk uitprinten. Het resultaat was prachtig.

Een andere mooie was dat we een op een A4'tje hadden getypt dat de volgende dag alle broodjes voor de halve prijs waren. Dit in school opgehangen en het resultaat was een super lange rij bij de broodjes de volgende dag in de pauze.

Kluizen omdraaien was ook mooi. Bij ons op school had je van die kluizenblokken met een stuk of 20 kluizen per blok. Soms wisselde we dan twee kluizenblokken met elkaar. Onstond altijd z'n chaos want niemand krijg zijn of haar kluis open.

Klassieke was ook dat we voor het gala een consumptiebon in handen kregen. Dus wij dat ding tig keer kopieeren. Dus die avond gratis drank. Wordt er natuurlijk weer iemand gepakt en mochten we een week nablijven. Wat trouwen de beste week ooit werd (oa. gefrituteerd op school met de concierge).
pi_85193634
quote:

[..]

Wat je kunt doen: naar iedereen die je kent opzichtig gaan zwaaien.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_85204311
Ik heb ooit eens op de tafel getrommeld toen de leraar de klas uit was :@
pi_85204455
quote:
_O-
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_85206927
Nouja nu komt een hele collectie, onderhand van school af:

Een leraar bedrijgt met emailbom waarmee ik binnen 5 minuten met 2 psychiaters 2 leraren en 2 vertrouwens personen in een klein kut kamertje zat. School onderhand mijn vader gebeld moest mij ophalen was niet in staat zelf naar huis te gaan volgens school haha. Waardoor ik 7 week voor de vakantie vrij was, omdat ik een gevaar voor de leraren was.

Leraar open broodje hagelslag tegen hoofd gooien.

Keer een knipoog geven en heel geil met mijn tong over mijn lippen gaan naar de meeste lelijkste leraar bij mij op school, wat een schorsing heeft veroorzaakt.

Veelste vaak mijn russische wiskunde leraar imiteren. Wat zo klonk: Joengens even op joellie plek gaan zitten.

School internet plat leggen(glasvezel, 8 computers gewoon onzin downloaden, gestreste school assistenten.

Een schoolonderwijsassistent uitgemaakt voor nsb'er waarbij mijn coardinator naast stond. Ik zei, u bent vroeger toch ook jong geweest, en nu naait u ons erbij, wat een topbaan niet? Ik zou me echt nsb'er voelen. Schorsing.

Etc Etc.

Oja appelflambee op tafel maken. Appel plus heel veel deo en aansteken:D.

Techniek leraar op gesloten in zijn eigen magazijn. Klok een uur vooruit gezet, resultaat een uur eerder vrij. Die man was dementerend.
pi_85207266
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef v1tje het volgende:
Nouja nu komt een hele collectie, onderhand van school af:

Een leraar bedrijgt met emailbom waarmee ik binnen 5 minuten met 2 psychiaters 2 leraren en 2 vertrouwens personen in een klein kut kamertje zat. School onderhand mijn vader gebeld moest mij ophalen was niet in staat zelf naar huis te gaan volgens school haha. Waardoor ik 7 week voor de vakantie vrij was, omdat ik een gevaar voor de leraren was.
Je zei van "Als dit en dit dan stuur ik je een emailbom" en dan ben je meteen niet in staat zelf naar huis te gaan en ben je een gevaar voor de leraren :')?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_85207597
Jaa in principe wel tis nog veel uitgebreider.

Ik had 3x in de week een gesprek hoe het met me ging. Nadat ik gezegt had. Was in de periode dat mijn moeder ziek was. Maar had eigenlijk niets mee te maken. Hij had me genaait met werkweek, hij had gezegt dat mee zou gaan snowboarden maar ik had altijd ruzie met hem dus had hij gezorgt dat ik niet mee kon. Ik een keer in een boze bui tegen een andere leraar en die meneer x, krijg die email bom ook nog wel. Uiteindelijk psychiater zegt, school heeft het wel allemaal een beetje overdreven. Ik heb 15 week vakantie:D.
pi_85216989
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, want schaam er me heel erg voor. Echt als iemand hier nog achter komt kan ik m'n diploma alsnog inleveren denk ik.

Naja ik zeg het toch maar omdat ik toch anoniem ben hier. Ik heb ooit m'n huiswerk niet gemaakt hihihihi.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 02:58:37 #200
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_85216993
Containers in de fik gezet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')