quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Daniane het volgende:[..]
Heb je wel gelezen dat ik na dat jaar veranderd was?

Maar toch bedankt voor je compliment.
Dan was je tóen triest
En geen dank hoor
Ik ga nu naar 5VWO (één keer blijven zitten), dus moet nog 2 jaar. Maar wat ik op school geflikt heb is niet zo "waaauw".
In de 1e: De ouders van kinderen uit mn klas opgebeld en onzin gelult, zoals: uw zoon kan niet mee met dat en dat reisje omdat u nog niet betaald heeft. En diezelfde dag ook naar school gebeld en om geld gevraagd omdat we ergens voor niks naar toe gereisd waren zogenaamd

Gevolg: Wij kregen de volgende dag te horen dat we die vrouw van de receptie op school helemaal hadden uitgescholden (helemaal NIET gedaan) met kanker hier en daar en ze gingen met bureau HALT drijgen
In de 2e: Daar ben ik eigenlijk alleen gepest, heb ik zelf geen leuke dingen gedaan
In de 3e: Het feest ging los

Iedere week die gast van scheikunde kutten, de gymleraar kutten, andere mensen kutten enz. Wat een GEWELDIG jaar was dat! Echt alleeeen maar gekut

Op het einde van het jaar was ik tevens min of meer een van de populairste jongens van de klas

Nouja, de 1-na-populairste eigenlijk
In de 4e: Beetje met leraren gekut en vooral veel lol gemaakt/veeeeel mensen voor lul gezet. Het beste was nog dat ik een leraar in de houdgreep pakte voor een volle school (en onze school is niet klein -> 2500 leerlingen), dat gezicht van die vent was geweldig, net als van alle andere leerlingen

En ik maar doorduwen en dreigen
Tot zover mijn geweldig leventje. En ik verheug me al op volgend jaar: 5VWO!
Wel vet veel smilies zeg....