quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:03 schreef BobRooney het volgende:
Iemand neergestoken...
Met een passer![]()
Stoute jongen toch!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:47 schreef RiCkY82 het volgende:
Docente uitgemaakt voor TEEF...haar achternaam rijmde daar ook zo mooi op (Reef)...
Kostte in totaal 2 uurtjes klusjes doen op school.
Oh en natuurlijk wat verboden wapens meegebracht om aan "vriendjes" te showen. Van messen tot een luchtdrukpistool. En dan nog de strijkers in het schoolkluisje. Dat was rond m'n 13e oid.
Daarna ben ik heel braaf geworden![]()
zelfs daarin ben je een brave jongen..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:47 schreef RiCkY82 het volgende:
Docente uitgemaakt voor TEEF...haar achternaam rijmde daar ook zo mooi op (Reef)...
Kostte in totaal 2 uurtjes klusjes doen op school.
Oh en natuurlijk wat verboden wapens meegebracht om aan "vriendjes" te showen. Van messen tot een luchtdrukpistool. En dan nog de strijkers in het schoolkluisje. Dat was rond m'n 13e oid.
Daarna ben ik heel braaf geworden![]()
nee, het is niet grappig, niet stoer, niet leuk, in geen enkel opzicht, het is veel leuker om mensen langer last te laten hebben van iets, zoals de hele school afsluiten met kit XD of alles volpurren, dan zijn ze dagen bezig om alles weg te krijgen!XDquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:07 schreef Xenwolfie het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet in mijn kop halen om met een luchtdruk pistool naar school te gaan, of een strijker in het schoolkluisje af te steken.
Pcies, of je klasgenoot door een raam heen tyfenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:48 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
nee, het is niet grappig, niet stoer, niet leuk, in geen enkel opzicht, het is veel leuker om mensen langer last te laten hebben van iets, zoals de hele school afsluiten met kit XD of alles volpurren, dan zijn ze dagen bezig om alles weg te krijgen!XD
Wat is dat danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:02 schreef thedude0 het volgende:
fdsfsd.on.nimp.org/fdsfds (linkje is niet voor niets onklikbaar) openen en dan het beeldscherm uitzetten
Hmm, virusscanner gooit um gelijk op slotquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:02 schreef thedude0 het volgende:
fdsfsd.on.nimp.org/fdsfds (linkje is niet voor niets onklikbaar) openen en dan het beeldscherm uitzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |