Ik was te braaf... Word nog leuk voor mij later! (doet een lerarenopleiding)
-Leraar Godsdienst (op andere scholen ''levensbeschouwing'') wiens hoofd altijd al rood was, paars gemaakt door hem zwaar over de zeik te krijgen. Hierna ging hij schelden, kwam de decaan binnen and we've never seen him since...
-Bijna uit het raam gegooid worden door een klasgenoot omdat ik hem uitdaagde en hem recht in z'n gezicht vertelde dat ie 't toch niet zou doen... Niet handig om te zeggen tegen iemand die twee keer was blijven zitten, twee koppen groter was en ruim 3x zo breed

Voor ik 't wist hing ik uit 't raam (hij had me nog vast) en wist de lerares niet wat ze moest doen en wie ze straf moest geven...
-Later door dezelfde gozer uit de les gehaald worden... Hij stormde het lokaal binnen met de mededeling:
''Mevrouw, ik leen deze jongeman even van U''
Zij:''Waarom dat?''
Hij':''Wij hebben belangrijke zaken af te handelen...
Zij: ''Ehh... En wat mag dat wel niet zijn dan?''
Hij: ''Naar de kroeg gaan en bier drinken..?''
*hele klas stil*
Hij: ''Ah komop mevrouw, de volgende keer laat ik 'm hier echt wel uw les volgen!''
Zij: ''Okay voor deze keer dan, maar dit word geen gewoonte!''
*klas begint enooooorm te rellen*
bier smaakte goed overigens
-Grieks Leraar buiten gesloten door een bezem achter de klink van de deur te stoppen... Hij kwam met geen mogelijkheid de klas in, totdat een of ander sukkeltje de bezem weghaalde... Hij heeft gehuild voor de klas waarom we 'm dat aan zouden doen terwijl ie altijd zo z'n best deed
-Afspreken om tijdens een nederlands toets een hele vadsige nepscheet te laten (okselpower ftw!) en dat dan een vriend van mij iemand de schuld zou geven...
Zo gezegd zo gedaan... 10 minuten in de nederlands toets: ''PFWWWRRRRRRTT'' ''OMG JOEY!!!''
Lerares vuurrood en lachen, klas helemaal kapot en uit hun concentratie, en arme Joey 't roodste bietenhoofd ooit... Was wel komisch
voor de rest alleen wat kwjongens streken en was ik te braaf...
Verder standaard dingen als toetsen stelen, propjes schieten, stoelen omgooien etc...