Netjes!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef Baas_Baas het volgende:
Ik heb ooit een keer het het account van een docent van het schoolnetwerk gehackt. Ik liet haar inloggen op een nepsite (phising). Hierdoor had ik toegang tot tientallen toetsen die nog gegeven moesten worden.
Het heeft me ook nog 2 weken vakantie (schorsing) opgeleverd en het kostte de school 20 K (kosten voor het maken van nieuwe toetsen.. kan ook zijn dat ze dit gelogen hebben.)
Dus je kan een phishing-site maken, maar even achter een VPN of proxy gaan zitten lukt niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef Baas_Baas het volgende:
Ik heb ooit een keer het het account van een docent van het schoolnetwerk gehackt. Ik liet haar inloggen op een nepsite (phising). Hierdoor had ik toegang tot tientallen toetsen die nog gegeven moesten worden.
Het heeft me ook nog 2 weken vakantie (schorsing) opgeleverd en het kostte de school 20 K (kosten voor het maken van nieuwe toetsen.. kan ook zijn dat ze dit gelogen hebben.)
Ja ik maakte wel gebruik van proxies.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dus je kan een phishing-site maken, maar even achter een VPN of proxy gaan zitten lukt niet?
Ah oke, ik dacht al wel dat je genaaid werd door wat anderen, maar ip-adressen koppelen kan een systeembeheerder meestal ook nét wel, dus dat zou het ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:35 schreef Baas_Baas het volgende:
[..]
Ja ik maakte wel gebruik van proxies.
Ik werd echter genaaid door een "vriend", die aan zijn klas opschepte hoe je wel niet zo'n phising-site kon maken, en indirect aan zijn toenmalige docent vertelde dat ik het had gedaan.
Jij was zo'n nerdje dat z'n hele pubertijd braaf is gebleven en mensen verklikte aan de docent?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:21 schreef Geretardeerd het volgende:
Zodra ik dit topic doorlees realiseer ik me weer hoeveel autisten/tokkies we wel weer niet hebben op dit forum.Vooral de mensen die met trots hun streken presenteren.
En waarschijnlijk nog gepest werd door de stoerdere jongens ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef Baas_Baas het volgende:
[..]
Jij was zo'n nerdje dat z'n hele pubertijd braaf is gebleven en mensen verklikte aan de docent?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:40 schreef queensbridge het volgende:
Ik was vroeger een van die jochies waar ik nu een hekel aan heb
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef Baas_Baas het volgende:
[..]
Jij was zo'n nerdje dat z'n hele pubertijd braaf is gebleven en mensen verklikte aan de docent?
He geen grappen over dudley nu hè, hij ís een van de stoerdere jongens ja!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog gepest werd door de stoerdere jongens ook
Oke okequote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
He geen grappen over dudley nu hè, hij ís een van de stoerdere jongens ja!
Nee jij haalde veel uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:32 schreef noesjin het volgende:
Veel gespijbeld in de tweede, vaak te laat gekomen, account gehackt.
Maar mijn klas was vrij saai (gymnasium).
Er was wel ooit bij de derde klassen langs de (meisjes) wc gepoept maar ik betwijfel of dat iemand uit m'n saaie klasje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |